Specjalista ds. Administracji Miejsce pracy: Warszawa, Jagiellońska 88. Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w codziennych zadaniach administracy
2025-10-14 21:05:29Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Poszukuję osoby do pracy biurowej w Rembertowie; mile widziane doświadczenie i chęć podnoszenia kwalifikacji. Wymagania: - wyksztalcenie wyższe - samodzielność i inicjatywa - praktyczna znajomość MS OFFICE - dobra organizacja pracy - chęć doszka
2025-12-01 05:05:24Zakres obowiązków prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym, rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz, prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów Biura, sprawowanie nadzoru nad
2025-12-01 11:30:10Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie dokumentów handlowych do systemu., Pomoc w przygotowywaniu dokumentów rozliczeniowych., Wsparcie w przygotowywaniu harmonogramów i protokołów na podstawie umów., Kontakt z klientami w zakresie wymiany..
2025-12-01 10:41:26Twój zakres obowiązków, przygotowanie i opiniowanie umów i innych aktów prawnych,, współpraca z zewnętrzną Kancelarią Prawną,, przygotowywanie wniosków do Sądu Wieczystoksięgowego oraz KRS,, bieżący nadzór nad realizacją postanowień i wyroków..
2025-12-01 10:41:26Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamTwój zakres obowiązków, obsługa wewnętrznej recepcji w siedzibie spółki (zarząd, goście, sale konferencyjne, spotkania), realizacja codziennej pracy biurowo-administracyjnej w tym obsługa korespondencji (poczta, kurier), wsparcie w przygotowaniu
2025-12-01 09:41:24Poszukuję osoby do pracy biurowej w Rembertowie; mile widziane doświadczenie i chęć podnoszenia kwalifikacji. Wymagania: - wyksztalcenie wyższe - samodzielność i inicjatywa - praktyczna znajomość MS OFFICE - dobra organizacja pracy - chęć doszka
2025-12-01 05:05:24Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Zakres obowiązków:Ogólny zakres obowiązków1. Prowadzenie ewidencji wynajmowanych lokali biurowych i użytkowych w układzie analitycznym.2. Rozliczanie kosztów i wystawianie faktur za czynsz.3. Prowadzenie korespondencji i archiwizacja dokumentów
2025-11-28 18:40:37Twój zakres obowiązków, - Prowadzenie dokumentacji biurowej i administracyjnej, - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - Wsparcie / kontakt z zewnętrznym biurem księgowym / wystawianie / wprowadzanie faktur do systemu, - Zarządzan
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie rozliczeń i zestawień, Prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, Organizacja szkoleń dla pracowników, Zarządzanie danymi – baza pracowników, baza godzin, baza szkoleń, Rezerwacja biletów na..
2025-11-28 14:41:45Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne dla zespołów Działu Produktu odpowiedzialnych za rozwój i utrzymanie nośników reklamowych. Zadania wykonywane w systemie SAP. Zapewnien
2025-11-28 11:41:47Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji,, Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura,, Obsługa poczty oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Ewidencja faktur elektronicznych , KSEF, Zakup materiałów biurowych,, Wsparcie w.
2025-11-28 11:41:46Pracownik biurowo-administracyjnyTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa biura firmy budowlanej. Analiza dokumentacji przetargowej, w szczególności SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz przygotowywanie skróconych zestawień wymagań zama
2025-11-28 06:59:49Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentów (pisma, wnioski, uzasadnienia, zestawienia),, telefoniczny kontakt z klientami - bieżące udzielanie informacji oraz konsultacje,, koordynacja codziennych zadań administracyjnych
2025-11-26 16:40:52Twój zakres obowiązków, Segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentów, Wprowadzanie danych do systemu, Obsługa w zakresie biurowym, Archiwizacja dokumentów, Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy, Inne prace..
2025-11-26 13:41:19Twój zakres obowiązków, współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie napraw i przeglądów pojazdów i innych urządzeń, przyjmowanie i przygotowywanie do eksploatacji zakupionych maszyn, urządzeń i pojazdów, nadzór nad umowami serwisowymi w..
2025-11-26 10:41:36Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, prowadzenie ewidencji i zestawień związanych z funkcjonowaniem biura;, porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i
2025-11-25 23:40:05Twój zakres obowiązków, Obsługa i zarządzanie flotą samochodową: przydział, przygotowanie i wydawanie pojazdów użytkownikom, tworzenie umów i protokołów zdawczo-odbiorczych., Prowadzenie dokumentacji i ewidencji pojazdów, w tym kontrola ważności
2025-11-25 16:40:57Twój zakres obowiązków, Kompleksowa odpowiedzialność za funkcjonowanie biura pod kątem administracyjnym, technicznym i estetyczno-funkcjonalnym, Zarządzanie zewnętrznymi podwykonawcami obsługującymi biuro tj. min. firma sprzątająca, ochroniarska
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, Zapewnienie terminowego i prawidłowego realizowania zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Inicjowanie, opracowywanie, opiniowanie i uzgadnianie projektów dokumentów, w szczególności umów, porozumień i postanowie
2025-11-25 13:41:22Twój zakres obowiązków, Obsługa biura-przyjmowanie gości, przyjmowanie i wysyłanie poczty, pomoc przy organizacji szkoleń i spotkań biznesowych,, Pomoc Pracownikom w innych pracach administracyjnych,, Dbanie o obieg dokumentów w firmie,..
2025-11-25 12:41:27Twój zakres obowiązków, koordynacja zleceń serwisowych i dbanie o ich terminową realizację,, koordynacja prac techników i podwykonawców,, rozliczanie ilościowe i jakościowe pracy techników,, kontakt z firmami wykonawczymi i dostawcami,, składani
2025-11-25 12:41:27ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responsibilities: - Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries. - Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports. - Support benefit renewals, system updates, and compliance. -
2025-11-25 07:30:08Grafton Sp. Z o.oPracodawca:Grafton Sp. Z o.o.Opis stanowiska:For our client, an international company, we are looking for Senior Benefits Administration Specialist Location: Warszawa (Wola) | hybrid model of work (2
2025-11-24 10:10:20Aplikuj.plYour responsibilities, Resolve HR queries and escalating complex cases., Administer onboarding, employment changes, and exits., Process contractual and employment changes., Coordinate and administer family leave requests., Maintain accurate HR.
2025-11-22 16:40:55Twój zakres obowiązków, Zapewnianie efektywnego funkcjonowania biura i utrzymanie porządku w dokumentacji firmowej, Prowadzenie bieżącej korespondencji kontraktowej, Sporządzanie sprawozdań z narad projektowych, inwestycyjnych, przygotowywanie.
2025-11-22 00:40:15Twój zakres obowiązków, Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy poprzez:, obsługę korespondencji (przychodzącej i wychodzącej) elektronicznej, papierowej i przesyłek kurierskich przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji,, organizac
2025-11-21 12:41:29Twój zakres obowiązków, 1. Zarządzanie nieruchomościami, , • Koordynowanie tematów związanych z utrzymaniem nieruchomości:, • planowanie i nadzór nad obowiązkowymi przeglądami technicznymi budynków i instalacji,, • egzekwowanie zaleceń z..
2025-11-20 14:41:11Twój zakres obowiązków, Sporządzanie i przygotowywanie umów z klientami kancelarii;, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w bieżących sprawach administracyjnych;, Obsługa programu Legal Desk – wprowadzanie danych, zarządzanie dokumentacją;
2025-11-20 12:41:58Twój zakres obowiązków, Fakturowanie sprzedaży oraz monitorowanie spływu należności, Ewidencjonowanie faktur kosztowych oraz kontrola ich poprawności, Przygotowanie dokumentacji audytowej, Weryfikacja zawieranych transakcji, w tym kontrola tecze
2025-11-20 09:42:08Your responsibilities, Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries., Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports., Support benefit renewals, system updates, and compliance., Conduct onboarding
2025-11-19 18:03:22Twój zakres obowiązków, I. Obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych na podstawie polskiego prawa pracy:, • prowadzenie akt osobowych, • sporządzanie i ewidencjonowanie umów o pracę i aneksów, • organizacja szkoleń z zakresu BHP,..
2025-11-19 18:03:19Zakres obowiązków:Obsługa zapytań klientów oraz partnerów biznesowych z Niemiec – telefonicznie i mailowoZarządzanie dokumentacją i korespondencją w języku niemieckimBudowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o ich satysfak
2025-11-15 11:53:43Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i aktualizacja PPM (Preventive Plan Maintenance)., Przygotowanie i aktualizacja SOP (standard operating procedure)., Nadzorowanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem i planem PPM wykonywanych przez
2025-11-14 11:40:49Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-11-14 11:00:10NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych, Zarządzanie korespondencją, Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi, Zarządzanie sprzętem biurowym, Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami..
2025-11-13 15:40:44Twój zakres obowiązków, Weryfikacja faktur kosztowych, Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych, Kontrola dokumentacji sprzedaży, Realizacja bieżących zadań administracyjnych, Nadzór nad prawidłowym obiegiem..
2025-11-13 14:40:44Twój zakres obowiązków, prowadzenie Helpdesku Facility Management, zapewnienie wsparcia administracyjnego, pomoc w obiegu dokumentów, archiwizacji, zarządzanie przesyłkami pocztowymi, wsparcie w zarządzaniu miejscami parkingowymi, obsługa..
2025-11-13 13:40:41Your responsibilities, Ordering products to meet current customer needs and keeping stock levels up to date, Coordinating deliveries from a logistics perspective: ensuring orders arrive on time, checking their completeness, and informing custome
2025-11-13 11:40:53Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-11-12 14:40:41Twój zakres obowiązków, Obsługa zapytań klientów oraz partnerów biznesowych z Niemiec – telefonicznie i mailowo, Zarządzanie dokumentacją i korespondencją w języku niemieckim, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o ic
2025-11-12 14:40:41Twój zakres obowiązków, Koordynacja spotkań, wideokonferencji oraz wizyt i delegacji., Obsługa obiegu dokumentów, w tym przygotowanie materiałów dla Zarządu, raportów, wniosków i prezentacji (PL/ENG)., Redagowanie i tłumaczenie pism, komunikatów
2025-11-12 14:40:41Twój zakres obowiązków, Kompleksowa realizacja procesów zakupowych: analiza potrzeb, wyszukiwanie i wybór dostawców, negocjowanie warunków, składanie zamówień, nadzór nad terminowością dostaw., Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami oraz
2025-11-12 10:40:47Twój zakres obowiązków, zamawianie artykułów biurowych i materiałów firmowych (w tym nadzór nad stanem),, wsparcie w rekrutacjach (umawianie wybranych kandydatów),, prowadzenie reklamacji u zew. dostawców oraz serwisu materiałów na gwarancji,,.
2025-11-12 08:40:19Administracja publiczna: pozostałe
2025-11-08 08:55:04Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Oferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka, Administracja i zarządzanie Szukasz wyzwań w zarządzaniu flotą i wsparciu biura? Ta rola to kompleksowe zarządzanie pojazdami, od administracji po optymalizację kosztów. Jeśli masz już 2-3 lata doświ
2025-11-03 08:19:01ROBYG S.A. | VANTAGE DEVELOPMENT S.AOferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy biurowej lub masz już do 2 lat doświadczenia? Ta oferta to świetna okazja, by wesprzeć zespół w codziennych procesach operacyjnych i administracyjnych, od wys
2025-11-02 20:19:02LeasingTeam Group 2,3Employer requirements Fluent in English (min. B2 level) Proficient in speaker of one of: German / Dutch / French / Czech / Slovak / Swedish / Norwegian / Danish / Finnish / Hungarian Very good knowledge of MS Office Very good organizational skil
2025-10-30 10:25:14Antal