Zakres obowiązków • Obsługa administracyjna biura w tym m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie interesantów, obsługa maila służbowego, • Dbanie o zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły oraz prowadzenie ewidencji zamówień i wydatków • Zarządza
2025-10-04 05:05:29Poszukuję osoby do pracy biurowej w Rembertowie; mile widziane doświadczenie i chęć podnoszenia kwalifikacji. Wymagania: - wyksztalcenie wyższe - samodzielność i inicjatywa - praktyczna znajomość MS OFFICE - dobra organizacja pracy - chęć doszka
2025-12-01 05:05:24Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,, wprowadzanie / aktualizowanie danych w
2025-11-20 00:40:11Twój zakres obowiązków, Realizowanie zadań administracyjno-biurowych (przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, połączeń telefonicznych, kopiarki, skanera, katalogowanie i archiwizacja dokumentów itp.)., Dbanie o poprawność i..
2025-11-19 18:03:28Twój zakres obowiązków, I. Obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych na podstawie polskiego prawa pracy:, • prowadzenie akt osobowych, • sporządzanie i ewidencjonowanie umów o pracę i aneksów, • organizacja szkoleń z zakresu BHP,..
2025-11-19 18:03:19Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji biurowej i archiwizacja akt , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Przyjmowanie i przekazywanie rozmów telefonicznych , Wsparcie w organizacji spotkań i narad , Sporządzanie..
2025-11-19 18:03:15Twój zakres obowiązków, wykonywanie operatów szacunkowych i wycen nieruchomości gruntowych..
2025-11-17 10:40:44Twój zakres obowiązków, Nadzór obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dokumentów wewnętrznych,, Współpraca z zespołem oraz z firmami i Ekspertami zewnętrznymi,, Wsparcie administracyjne pracowników, głównie pod kątem merytoryczny
2025-11-14 19:40:06Twój zakres obowiązków, Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych, Zarządzanie korespondencją, Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi, Zarządzanie sprzętem biurowym, Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami..
2025-11-13 15:40:44Your responsibilities, Ordering products to meet current customer needs and keeping stock levels up to date, Coordinating deliveries from a logistics perspective: ensuring orders arrive on time, checking their completeness, and informing custome
2025-11-13 11:40:53Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-11-12 14:40:41Twój zakres obowiązków, obsługa systemu klasy EZD (ODA-Obieg Dokumentów i Archiwizacja) oraz skrzynki ePuap i eDoreczenia,, odbieranie/przetwarzanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej (ODA, ePuap, eDoręczenia,) i kierowanie jej
2025-11-12 09:40:43Administracja publiczna: pozostałe
2025-11-08 08:55:04Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy biurowej lub masz już do 2 lat doświadczenia? Ta oferta to świetna okazja, by wesprzeć zespół w codziennych procesach operacyjnych i administracyjnych, od wys
2025-11-02 20:19:02LeasingTeam Group 2,3Nazwa stanowiska: Pracownik ds. obsługi spraw urzędowych Twoje obowiązki: - Składanie dokumentów do urzędów - Odbieranie dokumentów z urzędów - Praca z dokumentacją i procesami wewnętrznymi w biurze - Realizacja wyjazdów służbowych do urzędów w..
2025-10-31 11:23:38Opublikowana 16:29:51. Office AdministratorRef: RS46638 A Japanese company based in Warsaw, Poland is currently recruiting… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-20 19:07:24Centre People AppointmentsSpecjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oOpublikowana 09:55:25. Oct 10, 2025Office AdministratorAbout BarillaAt Barilla, we believe that every great journey begins… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-11 07:52:01Barilla GroupOpublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsAsystent/ka biuraTwój zakres obowiązków obsługa sekretariatu biura administracja i koordynacja obiegu dokumentów obsługa korespondencji kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z klientami oraz pracownikami firmy zakupy/ zamówienia biurowe
2025-10-04 06:59:53DEKRA Praca Sp. z o. o 4,9Zakres obowiązków • Obsługa administracyjna biura w tym m.in. odbieranie telefonów, przyjmowanie interesantów, obsługa maila służbowego, • Dbanie o zaopatrzenie biura w niezbędne artykuły oraz prowadzenie ewidencji zamówień i wydatków • Zarządza
2025-10-04 05:05:29Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-10-02 08:55:07Prace biurowe
2025-10-01 08:55:01Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy
2025-09-17 08:55:03Opublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Budownictwo / Architektura
2025-09-13 08:55:04Opublikowana 09:30:21. In Poland - WarsawAre you looking for an opportunity to work in a friendly, supportive environment… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-10 19:06:21Simon-KucherNieruchomości: pozostałe
2025-09-05 08:55:04Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy
2025-08-28 08:55:04Opublikowana 13:39:31. Opis firmyKim jesteśmy?JDE Peet's to wiodąca na świecie firma produkująca kawę typu pure-play… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-23 07:52:01JDE Peet'sDoświadczenie na podobnym stanowisku Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Podstawowa znajomość księgowości oraz umiejętność pracy z dokumentami Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel Mile widziana znajomość systemów Saldeo lub Sy
2025-12-12 10:25:14JOBS LINKMinimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamMandatory requirements 1+ years of experience in Office Management (preferably in a company with 200+ people). Project management skills. Experience managing office budgets and financial reporting. Great communication skills — you can find commo
2025-11-26 10:25:16UPSTARSBardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny) Dobra znajomość Excela (formuły, porównywanie danych) Podstawowa znajomość systemów ERP/AX będzie dodatkowym atutem Dokładność, rzetelność oraz dobre umiejętności organizacyjne Chęć
2025-11-25 10:25:15eWork Group 4,3Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Your responsibilities, Coordinate office services (cleaning, coffee, water, technical support), including sourcing suppliers, negotiating contracts, and overseeing delivery., Manage renovation projects and space planning – working with architect
2025-11-21 10:41:21Twój zakres obowiązków, Realizowanie zakupów na potrzeby administracyjne i funkcjonowanie biura., Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej spółki., Kompleksowa obsługa faktur zakupowych oraz dokumentów dostaw (współpraca z dział
2025-12-12 18:40:04Twój zakres obowiązków, Obsługa Administracyjna Biura:, Zarządzanie korespondencją – odbieranie, rejestrowanie, dystrybucja i wysyłka poczty (tradycyjnej i elektronicznej)., Organizacja dokumentacji – archiwizacja, segregowanie i katalogowanie.
2025-12-09 15:41:45Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów: bezpośredni kontakt, zapisy na zajęcia, udzielanie informacji o ofercie, rejestracja płatności, Obsługa recepcji, sekretariatu oraz archiwum i systemu elektronicznego obiegu dokumentów, Wsparcie..
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa recepcji dla Spółek Grupy Unilink, Rejestrowanie i obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej, Obsługa połączeń telefonicznych, Dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów w firmie, Obsługa i organizacj
2025-12-06 00:40:15Zakres obowiązków:1. Pobieranie i rejestrowanie faktur VAT.2. Naliczanie należności za obiady.3. Prowadzenie rozliczeń wpłat za obiady w dedykowanym programie.4. Egzekwowanie nieterminowych wpłat, naliczanie odsetek.5. Dekretacja i księgowanie d
2025-12-05 18:40:35Opis stanowiska: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
2025-11-18 11:31:22Opis stanowiska Fakturowanie i wystawianie dokumentów sprzedażowych. Obsługa i aktualizacja ogłoszeń na portalach sprzedażowych (np. Allegro, OLX). Aktywne zarządzanie i prowadzenie komunikacji na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram
2025-11-13 18:32:54Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokument
2025-12-10 07:28:26Twój zakres obowiązków, Wsparcie w bieżących pracach biurowych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie, Obsługa dokumentacji firmowej, Kontrola przelewów i rozliczeń z kontrahentami..
2025-12-03 11:41:49Naszym Klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który w wyniku dynamicznego rozwoju poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor morski Miejsce pracy: Warszawa Wymagania: -Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, -Znajomość zagadnień z
2025-12-12 21:05:29Zakres obowiązków:1. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych.2. Administracja sieciami komputerowymi.3. Instalacja i konfiguracja oprogramowań.4. Obsługa sprzętu komputerowego, drukarek, urządzeń peryferyjnych Wymagani
2025-12-12 18:40:39Zakres obowiązków:1) Obsługa współpracy Rektora-Komendanta z poszczególnymi jednostkami Uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi, w tym przekazywanie decyzji i poleceń Rektora-Komendanta do właściwych jednostek organizacyjnych oraz bieżące informowa
2025-12-12 18:40:39Opis stanowiska Analiza i weryfikacja naliczanych wynagrodzeń w stosunku do budżetów Przygotowanie raportów i zestawień dotyczących zatrudnienia i wysokości wynagrodzeń Wprowadzanie danych do systemu
2025-12-12 18:31:01Twój zakres obowiązków, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,, kontrola obiegu dokumentów księgowych,, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie (głównie faktury zakupu),, przygotowywanie zleceń przelewów,
2025-12-12 16:41:04Opis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/Asystentka ds. Rozliczeń i Wsparcia Księgowości, która będzie aktywnie wspierać dział finansowo-księgowy. Zadania: Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego SAP Business One. Po
2025-12-12 16:06:31Your responsibilities, Manage day-to-day operations of the prepaid back-office team, including transaction processing, reconciliation, exception handling, and reporting., Develop, implement, and monitor procedures to ensure compliance with compa
2025-12-12 15:41:34Twój zakres obowiązków, przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących podstawowych danych handlowych oraz ofert produktowych, kompletowanie i archiwizację dokumentacji handlowej, wsparcie Działu Handlowego w codziennych obowiązkach, organizac
2025-12-12 15:41:33Lecznica Stomatologiczna w Warszawie w związku z sukcesywnym rozwojem firmy, zatrudni asystentkę stomatologiczną. Znajomość współczesnych rozwiązań stomatologicznych, będzie dodatkowym atutem. Gwarantujemy pracę w miłym i bardzo zgranym zespole
2025-12-12 15:05:27Poszukujemy kandydata na stanowisko samodzielnego pracownika administracyjnego w Dziale IT. Miejsce wykonywania pracy: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu: 8 godzin..
2025-12-12 14:46:10Twój zakres obowiązków, Prace administracyjno-biurowe, Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowego, wystawiane faktur, Aktywne wsparcie działu handlowego w bieżącej pracy, Podejmowanie działań służących utrzymaniu relacji handlowych z klientam
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem Prezesa, organizacja spotkań i priorytetyzacja zadań, Przygotowywanie dokumentów, prezentacji, raportów oraz korespondencji firmowej, Koordynacja przepływu informacji między Zarządem, Zespołami i.
2025-12-12 13:41:15Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-12 13:10:00