BALTICON S.A. jest polską firmą logistyczno-handlową. Od ponad 30 lat pracujemy dla największych linii żeglugowych na świecie. Zajmujemy się transportem, serwisem oraz sprzedażą i wynajmem kontenerów morskich oraz prowadzimy depoty kontenerowe w
2025-12-03 08:21:12Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Klienta biznesowego (połączenia przychodzące i wychodzące, e-mail, chat, SMS), Terminowe i profesjonalne udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów, Doradztwo w zakresie korzystania z energii i gazu
2025-12-02 09:41:34Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, weryfikowanie i rejestrowanie zgłoszeń szkód., Analiza dokumentacji szkodowej., Ocena odpowiedzialności i zakresu pokrycia ubezpieczeniowego., Klasyfikacja roszczeń oraz określanie zasadności wypłaty..
2025-12-02 09:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie finansowań, Nawiązywanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, Przygotowywanie ofert handlowych, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa sprzedażowa oraz posprzedażowa zgodnie ze standardami
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, sprzedaż produktów i usług firmy;, pozyskiwanie nowych klientów oraz współpracę i utrzymanie kontaktów handlowych z już istniejącymi klientami;, opracowywanie ofert techniczno-handlowych;, doradztwo techniczne;,..
2025-12-01 14:41:41Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż produktów dopasowanych do potrzeb klientów, Budowanie długoterminowych relacji i opieka posprzedażowa, Udział w szkoleniach wdrożeniowych i rozwojowych, Realizacja celów sprzedażowych i współpraca z..
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, obsługa Klientów w Oddziale – telefoniczna i bezpośrednia w recepcji,, przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,, obsługa kasy,, ścisła współpraca z Zespołem Tracingu Operacyjnego i Serwisem Kurierskim,, budowanie i..
2025-11-28 14:41:45Specjalistka/ Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim W Foundever będziesz: • Codziennie komunikować się (telefonicznie i mailowo) z klientami z rynku niemieckiego, • Wspierać ich w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami, •
2025-11-28 14:21:03Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych co najmniej kilku spółek, Sporządzanie sprawozdań finansowych rocznych i okresowych, Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, Dekretowanie i księgowanie dokumentów..
2025-11-28 10:41:45Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień oraz ich realizacja (wystawianie faktur, codzienne przygotowanie przesyłek), Rozpatrywania zwrotów i reklamacji, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Dbanie o prawidłowy stan magazynow
2025-11-28 10:41:45Twój zakres obowiązków, Masz w sobie motywację, by stale poszerzać wiedzę i rozwijać swoje kompetencje w księgowości?, Finanse i rachunkowość są Ci bliskie i chcesz pracować tam, gdzie profesjonalizm łączy się z realnym wsparciem biznesu?, Szuka
2025-11-28 09:41:31Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnego procesu rekrutacyjnego (analiza potrzeb, selekcja aplikacji, rozmowy, rekomendacje)., Współpraca z kadrą zarządzającą przy planowaniu zatrudnienia oraz polityki personalnej., Koordynacja..
2025-11-28 08:40:40Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:pracę w milej atmosferze.wymagania: Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o porządek w sklepie. Praca pi
2025-11-28 08:21:13Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej oraz dokumentów itp.,, obsługa poczty elektronicznej,, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, wysyłanie pism, dokumentów, faktur itp.,,..
2025-11-27 17:41:07Wymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eMinimum 5-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania i utrzymania systemów zarządzania ciągłością działania (zgodnie z ISO 22301)\u003c/li\u003e\
2025-11-26 17:10:02Silky Coders 5,0Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (zakładanie i prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, aneksów, świadectw pracy itp.), Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, premii, zasiłków oraz innych świadczeń..
2025-11-26 15:41:30Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem współpracy oraz zakończeniem stosunku pracy., Przygotowywanie, prowadzenie i rozliczanie umów o pracę tymczasową — obszar kluczowy na tym
2025-11-26 12:41:42Oferujemy: Atrakcyjne bonusy finansowe: miesięczny bonus za realizację celów, bonus za nienaganną obecność, bonus relokacyjny, bonus podróżniczy po roku pracy. Możliwość rozwoju i awansu – szkolenia, platformy e-learningowe i realne ścieżki kari
2025-11-26 12:21:02Twój zakres obowiązków, Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac – to Twoja codzienność i najważniejszy obszar działania,, Rozliczanie urlopów i absencji – zgodnie z obowiązującymi przepisami,, Obsługa umów cywilnoprawnych albo umów o
2025-11-26 11:41:41Twój zakres obowiązków, Zapewnienie bieżącej eksploatacji nieruchomości, Nadzór i zarządzanie dokumentacją ECS związaną z bieżącą pracą wydziału, Zarządzanie i administrowanie flotą samochodową, Współpraca i nadzorowanie realizacji umów..
2025-11-26 11:41:41Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszonych szkód z odpowiedzialności cywilnej, w tym:, , ocena zasadności i weryfikacji roszczeń odszkodowawczych,, zabezpieczanie praw regresowych na etapie prowadzonego postępowania likwidacyjnego,, akceptacja
2025-11-26 08:40:34Szukamy osoby komunikatywnej, zorganizowanej i gotowej działać w szybkim tempie — kogoś, kto sprawnie obsłuży klientów, rozwiąże problemy i dobrze czuje się w pracy z danymi. Brzmi jak Ty?
2025-11-25 18:35:08Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, wdrażanie i nadzorowanie procedur związanych z przyjmowaniem i wydawaniem nieruchomości na wynajem, prezentowanie nieruchomości potencjalnym najemcom, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego i sprawdzanie..
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, W swojej codziennej pracy będziesz odpowiadać za:, ️Kompleksową obsługę Klientów w zakresie zakupionych usług turystycznych, zarówno telefonicznie, jak i mailowo., ️Dosprzedaż usług dodatkowych zwiększających komfort i..
2025-11-25 08:40:27Kim jesteśmy i jak pracujemy? W naszej pracy stawiamy na ciągły rozwój, innowacyjność oraz współpracę. Łącząc technologię z partnerskim podejściem, budujemy trwałe relacje z naszymi Klientami. W tej roli będziesz zajmować się kompleksową obsługą
2025-11-25 08:21:06Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwoleń organów administracji architektoniczno – budowlanej i nadzoru budowlanego dla realizowanych inwestycji., Uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień dla projektów..
2025-11-24 15:41:49Oferujemy:Co zyskasz, dołączając do Foundever: Świetne bonusy finansowe: 5% miesięcznego bonusu za realizację celów, 3000 zł za nienaganną obecność, 5500 zł bonus relokacyjny, po roku pracy – 150 € na podróże z Airbnb! Rozwój od pierwszego dnia
2025-11-24 10:21:02Twój zakres obowiązków, aranżowanie reasekuracji fakultatywnej dla naszych Klientów i partnerów biznesowych;, budowanie trwałych relacji z Cedentami i Reasekuratorami;, wspieranie zespołów GrECo Polska oraz współpraca z innymi podmiotami Grupy.
2025-11-22 15:41:06Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne (przyjmowanie i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, skanowanie dokumentów, pomoc w przygotowaniu umów), · Obsługa biura (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości mailowe, obsługa..
2025-11-22 14:41:12Twój zakres obowiązków, Zdalne oraz bezpośrednie wspieranie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku,, Wspieranie urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS,, Wspieranie systemów Windows 7/10 oraz OSX
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta, Budowanie i wzmacnianie relacji z klientami, Wsparcie klientów w podstawowych zagadnieniach technicznych, Rozumienie potrzeb klientów i dopasowywanie do nich oferty firmy, Koordynowanie działań między..
2025-11-21 14:41:28Twój zakres obowiązków, aktywna i profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze Standardami Firmy, doradztwo Klientom przy doborze obuwia i środków do ich czyszczenia, pielęgnacji i impregnacji, realizacja planów sprzedażowych, budowanie długotrwałyc
2025-11-21 14:41:27Twój zakres obowiązków, prowadzenie administracji personalnej oraz kadrowej, terminowe i poprawne naliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom i zleceniobiorcom, komunikacja z instytucjami zewnętrznymi
2025-11-21 11:41:44Twój zakres obowiązków, Sprzedaż kilku wysokomarżowych produktów o sprawdzonym, wysokim potencjale rynkowym, Analiza rynkowa, ustalanie strategii cenowej, Regularne wyjazdy do Klientów na terenie Polski, Regularne raportowanie do przełożonego,.
2025-11-21 09:42:19Oferujemy: pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny)
2025-11-20 10:21:04Jesteśmy Biurem Rachunkowym z Sopotu, Szukamy osoby z Gdańska Sopotu Gdyni lub okolic, która chciałaby z nami współpracować Szukamy osoby samodzielnej, chcemy by praca odbywała się bezpośrednio z naszego biura, czasem możliwa praca hybrydowa. W
2025-11-18 05:05:28Szukamy osoby zorientowanej na ludzi, dobrze zorganizowanej i otwartej na współpracę. Kogoś, kto potrafi łączyć empatię z myśleniem systemowym, słuchać i doradzać, a jednocześnie skutecznie porządkować procesy i wprowadzać nowe rozwiązania. Jeśl
2025-11-04 06:21:05ASTA Work (nr rej. 19386) agencja pośrednictwa pracy obecnie dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko: Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim ( sektor finansowy) m/k Miejsce pracy: Praca stacjonarna w Gdańsku Oliwie , po
2025-10-28 05:05:29Poszukujemy do biura w Gdańsku kandydatów na stanowisko: Księgowy / Księgowa/ Specjalista ds. Księgowości. Do obowiązków idealnej kandydatki / kandydata będzie należeć: • kompleksowa obsługa księgowo-podatkowa Klientów biura, • prowadzenie Ksiąg
2025-10-24 18:21:02Oferta idealna dla: osób z obszaru Logistyka Szukasz wyzwań w obsłudze klienta w branży logistycznej? Ta oferta to szansa na rozwój w dynamicznym środowisku, gdzie będziesz dbać o relacje z klientami, koordynować procesy magazynowe od A do Z i r
2025-10-24 12:48:14Langowski LogisticsSpecjalista ds. likwidacji szkód majątkowychTwój zakres obowiązków gromadzenie i analiza informacji o szkodzie, ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych, ustalenie zakresu szkody, opracowywanie pism w toku likwidacji szkody, prowadzenie negocj
2025-10-24 06:59:43Kancelaria Prawna SolaceSpecjalista ds. likwidacji szkódTwój zakres obowiązków gromadzenie i analiza informacji o szkodzie, ocena zasadności roszczeń odszkodowawczych, ustalenie zakresu szkody, opracowywanie pism w toku likwidacji szkody, prowadzenie negocjacji i zawie
2025-10-23 06:59:50Kancelaria Prawna SolaceWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-10-20 16:39:16ZUS Oddział w GdańskuChcesz pracować jako Specjalista ds. Obsługi Pracy Biura? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-10-07 17:09:00ENERGA S.AOpublikowana 18:02:45. Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Aplikuj, jeśli posiadasz:Przygotowaliśmy dla Ciebie: Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-01 19:07:29Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7Zapraszamy Cię do uczestniczenia w rozwoju bardzo dynamicznej branży optycznej.Wierzymy, że to właśnie ludzie są naszym najcenniejszym kapitałem, dlatego stawiamy sobie ambitne cele, które mają za zadanie..
2025-08-20 11:49:52Grupa KodanoDołącz do #ludzieGemini i rozwijaj się w ciekawej i pełnej wyzwań branży. Jako Specjalista / Specjalistka ds. Kadr i Płac będziesz pracować w kilkunastoosobowym zespole, który się wspiera, dzieli wiedzą..
2025-08-19 13:18:05Gemini Polska Sp. z o. oObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w systemie zmianowym: 3 zmianyrodzaj zatrudnienia: umowa o pracę tymczasową z perspektywą długiego zatrudnieniawynagrodzenie: podstawa 4666-5000 zł/brutto + premia do 400 zł/brutto + dodatki 20% za pracę w nocyZADANIA: -
2025-12-21 18:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania:Pracownik Paletyzacji: - Układanie kartonów na paletach - Owijanie stretchem - Obsługa ręcznych wózków paletowych - Umieszczanie produktów w magazynie Pracownik MIX: - Sporządzanie mieszanek, dosypywanie składników - T
2025-12-21 15:30:05Gi Group SACo jest dla nas ważne? Wieloletnie doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa, w tym min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem bezpieczeństwa IT lub podobnego Doświadczenie w budowaniu i realizacji strategii i programu bezpieczeństwa Doświa
2025-12-20 10:25:15Silky Coders 5,0OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w obszarze finansów i ubezpieczeń. Naszą misją jest wspieranie ludzi w realizacji celów finansowych oraz zapewnianiu im bezpieczeństwa. Szukamy osób, którym zależy na rzetelnej obsłudze
2025-12-22 06:59:46Marta MosakowskaRekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-12-22 06:59:46Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć księgowych, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Rozliczanie podatków (VAT, CIT
2025-12-22 10:41:08Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów w salonie wykończenia wnętrz,, Doradztwo w zakresie wyboru paneli i drzwi wg standardów jakości panujących w firmie,, Tworzenie zamówień do odbiorców i dostawców w systemie sprzedażowym,,..
2025-12-05 11:41:50Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Umowę o pracę na pełny etat Komfortowe, ergonomiczne środowisko i narzędzia pracy Wygodne, klimatyzowane biuro Wyjątkową atmosferę pracy i wsparcie zespołu Prywatna opieka
2025-12-20 08:21:10Znaczenie stanowiska Specjalista ds. reklamacji w dziele technicznym chłodnictwa ma znaczący wpływ na budowanie zaufania do marki. Utrwala długofalowe relacje poprzez skuteczną i empatyczną komunikację, rzetelność, kulturę techniczną i jakość ob
2025-12-19 09:57:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem likwidatorów szkód oraz koordynacja ich pracy , Nadzorowanie procesu likwidacji szkód zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami , Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych spraw oraz.
2025-12-19 09:41:11Twój zakres obowiązków, tworzenie i nadzór nad realizacją harmonogramów,, aktualizacja harmonogramów w oparciu o rzeczywisty postęp robót,, przygotowywanie raportów dobowych, tygodniowych oraz miesięcznych z postępów prac,, współpraca z Dyrektor
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, weryfikowanie i dekretowanie faktur kosztowych, sprzedażowych i innych dokumentów księgowych, prowadzenie ewidencji środków..
2025-12-17 09:41:05Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-16 12:41:33Zadania: współpraca z zakładami ubezpieczeń, z którymi Kasa ma podpisane umowy współpraca z innymi komórkami Kasy składanie wniosków do ubezpieczycieli o zwrot niewykorzystanej składki zamawianie dokumentacji ubezpieczeniowej wsparcie placówek w
2025-12-13 08:21:04Wymagania minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość zagadn
2025-12-12 12:12:04Twój zakres obowiązków, Pełnienie funkcji nadzoru budowlanego realizowanych zadań inwestycyjnych, oraz udział w odbiorach zadań inwestycyjnych, Reprezentowanie inwestora na placu budowy poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z..
2025-12-11 16:40:53Wymagania * minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, * znajomość zagadnień
2025-12-11 12:12:06Opis stanowiska Prowadzenie ksiąg rachunkowych dla klientów. Zakończenie prac miesięcznych. Obliczanie zaliczek na podatek CIT i PIT. Przygotowanie deklaracji VAT, VAT-UE oraz JPK
2025-12-11 07:30:20Twój zakres obowiązków, Nadzór nad procesem projektowym i uzyskiwania decyzji administracyjnych, Analiza dokumentacji projektowej pod kątem poprawności przyjętych rozwiązań oraz zgodności z zamierzeniami inwestora, Współpraca z pracowniami..
2025-12-10 15:40:24Twój zakres obowiązków, prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi,, kontrola i uzgadnianie kont księgowych oraz rozrachunków,, przygotowanie i sporządzenie deklaracji CIT, VAT, PCC oraz..
2025-12-10 11:41:44Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie określonego obszaru pełnej księgowości pod nadzorem Głównej Księgowej (przydzielony obszar będzie zależał od doświadczenia/preferencji kandydata), Udział w analizach do zamknięcia miesiąca/roku,..
2025-12-09 15:41:45Oferujemy: Niezależne stanowisko z możliwościami rozwoju zawodowego. Pracę w zgranym zespole w przyjaznej atmosferze, w dogodnej lokalizacji. wymagania: Minimum średnie wykształcenie. Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości będzie dodatko
2025-12-07 08:21:03W związku z uruchomieniem kursów językowych dofinansowanych z Unii Europejskiej organizujemy zespół 10 osób, który będzie pracował w Gdyni przy ul. Świętojańskiej 44 (koło Starbucksa) i zajmował się obsługą zainteresowanych klientów. Wymagania:
2025-12-06 08:21:07Oferujemy:Od nas otrzymasz: Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem Kartę sportową z dofinansowaniem Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny Zniżki na zakupy w Media Expert Program Poleceń Pracowniczych Bony świąteczne Wsparcie Fun
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: Elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie z elastycznym grafikiem), Stabilność zatrudnienia w renomowanej firmie, Szkolenia i rozwój zawodowy z możliwością awansu, System premii prowizyjnych, Elastyczny plan pracy, Z
2025-12-05 14:21:01Oferujemy:Od nas otrzymasz: Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem Kartę sportową z dofinansowaniem Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny Zniżki na zakupy w Media Expert Program Poleceń Pracowniczych Bony świąteczne Wsparcie Fun
2025-12-05 08:21:09