Ostrzegam przed tym nieuczciwym pośrednikiem. Kupiłem ofertę przez stronę wakacje.pl po tygodniu okazało się, że w hotelu jednak nie ma już miejsc a w zamian zaproponowano mi dużo gorszy standardem hotel, który normalnie kosztuje 1/3 mniej niż zapłaciłem, na który się oczywiście nie zgodziłem. Efekt jest taki, że obecnie wakacje.pl wyłudziło ode mnie 8k PLN sprzedając ofertę której nie miało w zamian naciąga mnie na tańszą i gorszą ofertę ale w cenie tej pierwszej, którą zapłaciłem, czyli droższej. Nie polecam i ostrzegam!
Totalna porażka. Kupiłem wycieczkę przez portal, na miejscu hotel był niezgodny z opisem. Dodałem opinie na portalu, która nie została opublikowana, dlatego, że nie byli w stanie stwierdzić czy opinia pochodzi od klienta (dodałem numer rezerwacji WAK143427997).. Po prostu zwykła cenzura nic więcej.
Byłem teraz drugi raz na wczasach z wakacjami pl i powiem nie ma lepszego niż wakacje pl w marcu lecę znowu i tylko z wakacje pl wszystko na czas załatwione dokumenty platnosci i doratcy też wspaniali
Od 8 do 15 września przebywaliśmy z żoną w Sunny Beach (Bulgaria) w hotelu Slavyanski. Brud, smród i PLUSKWY. Wakacje.pl nie poczuwa się do odpowiedzialności i odsyła do organizatora wycieczki....w takim razie po co kupować przez Wakacje.pl? Organizator Anex Tour/Orex Travel od 1,5 miesiąca nie może uznać reklamacji bo czeka na stanowisko zarządu hotelu w tej sprawie. Zapomnieli że żyjemy w XXI wieku i poza mailem istnieją jeszcze telefony. Jest po sezonie i jeszcze pewnie to potrwa. NIE POLECAM!!!
Dla zainteresowanych zdjęcia w wiadomości prywatnej...
Wystawiam 5 gwiazdek bo potrafią zachować się profesjonalnie nie organizują wycieczek tylko je wyszukują dla klienta .Biura podróży powinny cenić takich ludzi .Zbierają baty za nieudane wakacje ale to nie ich wina że ktoś nawalił ,starają się jak mogą aby zadowolić klienta
Niestety oceniam negatywnie - sierpniowy wyjazd do Bułgarii, zamówienie WAK 143411220, Hotel Shipka. Do czasu rozpatrzenia reklamacji, nie jestem zadowolony z wyjazdu. Zdjęcia hotelu dla przykładu (4* jakby ktoś miał wątpliwości)
Wszystko bardzo dobrze zorganizowane. Bardzo dobry kontakt, zarówno telefoniczny jak i mail. Reagują natychmiast. To bardzo ważne przy zakupie wakacji i jakiś wątpliwościach. Nie rozmawia się z maszyną, tylko człowiekiem.
Ogólnie ok. Wycieczka bez zastrzeżeń. Była tylko konieczność przypominania się o przysłanie dokumentów i brak informacji z biura o zmianach godzin lotów. Reszta ok.
W przypadku braku informacji na temat godziny transferu powrotnego konsultant ostatecznie ogranicza się do podania lokalnego zagranicznego numeru, pod który podróżny ma sam próbować sie dodzwonić i wyjaśniać, dlaczego nie ma go w ogóle na liście powrotnej.
Lekceważące podejście do klienta po zakupie wycieczki. Ignorowanie pytań lub brak merytorycznej odpowiedzi.rozlaczanie się podczas rozmowy telefonicznej. Wprowadzanie w błąd klienta