ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAOSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowa
2025-12-03 10:23:34ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SATwój zakres obowiązków, Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji kadrowej pracowników,, Obsługę systemów kadrowo-płacowych,, Przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń i współpraca z zewnętrzną firmą,, Administracja benefitami..
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, obsługa klienta,, sprzedaż telefonów oraz akcesoriów GSM,, rejestracja urządzeń w systemach informatycznych,, kontrola przyjmowanych i wydanych urządzeń (zgodność z numerem IMEI, z gwarancją, zgodność ze stanem..
2025-12-02 11:42:00ENGO CONTROLS SP. Z. O.O. SP.K. - Suszec - Engo Controls Sp. Z o o., Sp. K. poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista/ Specjalistka ds. Obsługi Klienta ENGO Controls | Miejsce pracy: Kobielice O
2025-12-01 15:14:00ENGO CONTROLS SP. Z O.O. SP.K. SuszecTwój zakres obowiązków, Skuteczne rozwijanie współpracy z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych;, Proaktywność w kontaktach z Klientami;, Aktywne pozyskiwanie klientów m.in. poprzez telefoniczne przeprowadzanie ankiet or
2025-11-29 13:40:59Twój zakres obowiązków, obsługa klienta w języku niderlandzkim / holenderskim, współpraca z klientem biznesowym, ścisła współpraca ze strukturami sprzedażowymi w firmie, kontrola terminowości powierzonych zadań, wsparcie administracyjne, budowan
2025-11-28 13:41:56Pracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plPracodawca:Gi Group S.A.Opis stanowiska:Dla naszego Klienta - wiodącej kancelarii księgowo-podatkowej w Cieszynie poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego z
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Witanie gości i klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób, Obsługa telefoniczna i e-mailowa, zarządzanie przychodzącą i wychodzącą korespondencją firmową, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych,..
2025-11-28 09:41:31Twój zakres obowiązków, Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał, Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety ochronne,.
2025-11-25 15:41:23Opis stanowiska Prowadzenie aktywnego kontaktu z klientami – telefonicznego i bezpośredniego – w celu dogłębnej identyfikacji ich potrzeb finansowych. Profesjonalna analiza zdiagnozowanych potrzeb i prezentacja optymalnie dopasowanych rozwiązań
2025-11-24 10:26:03Pracodawca:NEW ZINC Sp. z o.o.Zadania: - prowadzenie dokumentacji pracowniczej - przygotowywanie danych do wynagrodzeń naliczanych przez biuro zewnętrzne - prowadzenie rekrutacji pracowników -
2025-11-24 10:10:20Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, sprzedaż produktów bankowych dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje), aktywne pozyskiwanie nowych klientów, promowanie zdalnych kanałów dystrybucji, realizacja ilościowych oraz jakościowych celów..
2025-11-21 12:41:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - prowadzenie dokumentacji pracowniczej - przygotowywanie danych do wynagrodzeń naliczanych przez biuro zewnętrzne - prowadzenie rekrutacji pracowników - obsługa systemu kadrowo-płacowego - ewidencja czasu pracy - współpraca z
2025-11-20 17:58:09New Zinc Sp z o.o 4,0Twój zakres obowiązków, dekretacja, księgowanie i weryfikacja dokumentów sprzedaży oraz zakupu, terminowa i poprawna ewidencja księgowa i uzgadnianie z kontami księgi głównej, przeprowadzanie bieżącej kontroli kont (analiza rozrachunków z..
2025-11-20 15:41:22Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-11-20 10:59:49Marta MosakowskaRekrutujemy do OVB Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś
2025-11-20 10:59:49Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnego cyklu księgowego (AR/AP, Księga główna, uzgodnienia) zgodnie z Polskimi Standardami Rachunkowości (PSR) i IFRS., Zarządzanie fakturacją, ewidencją otrzymanych i wydanych rachunków oraz śledzeniem..
2025-11-20 09:42:08Twój zakres obowiązków, aktywna i profesjonalna obsługa Klienta zgodnie ze Standardami Firmy, doradztwo Klientom przy doborze obuwia i środków do ich czyszczenia, pielęgnacji i impregnacji, realizacja planów sprzedażowych, budowanie długotrwałyc
2025-11-19 18:03:33Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Twoje zadania:Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowany
2025-11-17 21:25:16Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów salonu Toyoty w zakresie sprzedaży produktów finansowych (kredyty, leasingi), Ścisła współpraca ze sprzedawcami samochodów oraz czynny udział w realizacji wyników sprzedaży, Wykonywanie czynności związany
2025-11-14 15:40:47Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów w punkcie loombard.pl – sprzedaż, skup i pożyczki pod zastaw., Udzielanie informacji o ofercie i zasadach udzielania pożyczek., Przyjmowanie i wydawanie zastawów, wycena przedmiotów., Obsług
2025-11-14 10:40:46Twój zakres obowiązków, Jeśli interesujesz się chemią i motoryzacją, lubisz eksperymentować, analizować i tworzyć coś nowego, masz wykształcenie kierunkowe - ta praca jest dla Ciebie! , Twoje zadania: , współudział w opracowywaniu produktów i..
2025-11-12 14:40:40Twój zakres obowiązków, Zarządzanie dokumentacją, Obsługa korespondencji, Organizacja pracy biura, Kontakt z firmami zajmującymi się utylizacją odpadów, Zarządzanie zaopatrzeniem biura, Wspieranie logistyki wewnętrznej, Pomoc w przygotowywaniu.
2025-11-12 12:40:46Twój zakres obowiązków, obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna),, współpraca z klientem biznesowym,, ścisła współpraca z innymi działami w firmie oraz przedstawicielami firmy na rynkach zagranicznych,, wsparcie..
2025-11-07 14:40:44Opublikowana 20:02:10. Twoje ZadaniaOdwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach,Zawieranie umów z nowymi… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-23 19:06:59Finanse MałopolskaWymagania: Wykształcenie minimum średnie. Proaktywne podejście, kreatywność i inicjatywa w działaniu. Umiejętności komunikacyjne, obejmujące zarówno jasne i precyzyjne przekazywanie informacji oraz zdolno
2025-09-01 10:14:02ENGO CONTROLS SP. Z O.O. SP.K. SuszecWymagania: Umiejętność budowania relacji osobistych. Wykształcenie średnie (wraz z maturą) Zaświadczenie o niekaralności. Umiejętność komunikacji i pracy w zespole. Samodzielność, nastawienie
2025-08-23 06:14:03Kancelaria Finansowa HORIZON Bielsko-BiałaWymagania: Umiejętność budowania relacji osobistych. Wykształcenie średnie (wraz z maturą) Zaświadczenie o niekaralności. Umiejętność komunikacji i pracy w zespole. Samodzielność, nastawienie
2025-08-15 15:14:04Kancelaria Finansowa HORIZON Bielsko-BiałaWymagania: wykształcenie ekonomiczne, min. ostatnie 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość przepisów podatkowych CIT i VAT w zakresie powierzonych obowiązków, obsługa prog
2025-08-12 11:14:01LUGOMAT Jachym Spółka komandytowa PszczynaZapraszamy Cię do uczestniczenia w rozwoju bardzo dynamicznej branży optycznej.Wierzymy, że to właśnie ludzie są naszym najcenniejszym kapitałem, dlatego stawiamy sobie ambitne cele, które mają za zadanie..
2025-07-18 08:54:55Grupa KodanoDołącz do naszej ekipy medycznej i stań się #bohaterem opieki zdrowotnej!Szukamy Ciebie, jeśli:ukończyłeś/-aś specjalizacjęobsługa komputera nie jest Ci obcaposiadasz zdolność do słuchania i rozumienia..
2025-05-16 09:30:28MedicoverObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SALicencja brokerska. Doświadczenie w produktach majątkowych. Umiejętność budowania relacji i zrozumienia potrzeb klienta. Zdolność analitycznego myślenia i dopasowywania najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Dobre umiejętności negocjacyjne. Rz
2025-12-05 10:25:17DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAOVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-04 16:36:54Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.Twoje zadania:Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowany
2025-12-01 21:25:16Twój zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym: naliczanie wynagrodzeń, świadczeń oraz zasiłków dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych rozliczanie wyna
2025-12-05 15:30:08Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prowadzenie KPiR, Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów finansowych, Monitorowanie i kontrola należności oraz zobowiązań
2025-12-05 12:41:26Ekspert/Ekspertka ds. Procesów Personalnych - 62-080 Jankowice ✓ Rodzaj pracy HR ✓ Pełny etat ✓ Praca w centrali i biurach sprzedaży
2025-12-05 11:35:18LIDLTwój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również po
2025-12-05 11:30:40Opis stanowiska Doradztwo klientom przy wyborze stylizacji dopasowanej do okazji i sylwetki Budowanie profesjonalnego wizerunku i zaufania klientów Dbanie o porządek i atrakcyjną ekspozycję towaru Zamawianie, przyjmowanie i inwentaryzacja towaru
2025-12-05 11:30:40Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta dbałość o porządek i odpowiednią eksp
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, Tworzenie, aktualizacja i optymalizacja procesów, Szkolenie i wspieranie członków zespołu w zakresie ich zadań związanych z pracą z procesami, Uczestnictwo w tworzeniu instrukcji i szkoleń dotyczących procesów, Uczestnict
2025-12-05 08:40:23Opis stanowiska prowadzenie pełnej księgowości w systemie finansowym oraz bieżąca kontrola dokumentów udział w księgowaniu operacji dotyczących środków trwałych, delegacji, faktur i rozliczeń bankowych przygotowywanie raportów, kalkulacji oraz s
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Zapewnienie kompleksowej opieki nad pacjentami w zakresie medycyny pracy. Utrzymanie wysokich standardów medycznych oraz dbałość o ich stałe podnoszenie
2025-12-05 07:30:37Pracuj tam, gdzie to docenią!Dołącz do grona zadowolonych pracowników Walter-Fach-Kraft.Już od ponad 28 Lat skutecznie gwarantujemy prace Fachowcom.Znasz się na swojej pracy. Każdy projekt, każde zadanie wykonujesz z precyzjąi doświadczeniem? Tw
2025-12-05 06:59:44Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Oferta idealna dla: osób z obszaru kadr i płac, finansów, ekonomii, zarządzania. Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze kadr i płac? Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli masz już min. 1-4 lata doświadczenia, znasz przepisy p
2025-12-04 20:19:03Deloitte 4,0Twój zakres obowiązków, Będziesz współpracować z Kierownikiem Projektów i Dyrektorem Realizacji, wspierając cały proces inwestycyjny. Praca jest różnorodna, konkretna i daje realny wpływ na rozwój mieszkalnictwa w regionie...
2025-12-04 19:40:13Twój zakres obowiązków, Aktywne wyszukiwanie najlepszych ofert ubezpieczeniowych oraz negocjowanie warunków, które zapewniają klientom jak najkorzystniejsze rozwiązania., Prowadzenie rozmów z klientami, poznawanie ich potrzeb i przygotowywanie.
2025-12-04 17:41:06Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales), Rozwiązywanie problemów technicznych, Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe, Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, Praca z dokumentacją i.
2025-12-04 16:41:03W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),, Przygotowanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK,, Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych i wyciągów bankowych,, Wykonywanie działań mających na celu zamknięcie..
2025-12-04 09:41:29Pracuj tam, gdzie to docenią!Dołącz do grona zadowolonych pracowników Walter-Fach-Kraft.Już od ponad 28 Lat skutecznie gwarantujemy prace Fachowcom.Znasz się na swojej pracy. Każdy projekt, każde zadanie wykonujesz z precyzjąi doświadczeniem? Tw
2025-12-04 06:59:43Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Wymagania: doświadczenie w sprzedaży w branży nieruchomości lub premium, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i doradcze, umiejętność budowania relacji z klientami i prowadzenia rozmów handlowych
2025-12-03 16:49:02Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, Efektywna sprzedaż produktów finansowych w zakresie kredytów, leasingów, wynajmu, Efektywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, Pozyskiwanie nowych i aktywizacja dotychczasowych klientów, Bieżąca obsługa klientów zgodni
2025-12-03 16:40:59Your responsibilities, Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers, Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool, Solving incidents and service request at Service Desk..
2025-12-03 13:41:20