ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych Księgowanie faktur sprzedażowych prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką firmy sporządzanie comiesięcznych raportów finansowych na potrzeby Zarząd
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym bieżące księgowanie dokumentów analiza rozrachunków z kontrahentami
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedaży i faktur zakupu; wystawianie faktur wsparcie całego zespołu księgowego w codziennej pracy wprowadzanie danych do systemu księgowego segregacja i archiwizacja dokumentów dbanie o praw
Tw ój zakres obowiązk ówWystawianie faktur sprzedażyKsięgowanie oraz rozliczanie transakcji na wyciągach bankowychWeryfikacja faktur kosztowych pod względem merytorycznym, podatkowymWystawianie i księgowanie wewnętrznych dokument ów księgowychKalkula
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: współpraca z głównym księgowym i prowadzenie ewidencji księgowej w powierzonym zakresie weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym bieżące księgowanie dokumentów analiza rozrachunków z kontrahentami
Dla jednego z naszych Klientów – firmy z branży IT (producent oprogramowania) w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko Głównej Księgowej / Głównego Księgowego. Główna Księgowa / Główny KsięgowyMiejsce pracy: Bielsko-Biala Zadan
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedaży i faktur zakupu; wystawianie faktur wsparcie całego zespołu księgowego w codziennej pracy wprowadzanie danych do systemu księgowego segregacja i archiwizacja dokumentów dbanie o praw
Nadzór nad podległym zespołemPełna obsługa ksiąg rachunkowych zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości i przepisami prawa podatkowegoSporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad składaniem sprawozdań finansowych i raportów do instytucji zewnętrzn
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i rachunkowym dekretowanie dokumentów księgowych bieżące księgowanie dokumentów analiza rozrachunków z kontrahentami tworzenie zestawień, analiz, raportów na potrzeby spr
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad księgowaniem dokumentów finansowych, Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT i CIT, Sporządzanie sprawozdań finansowych (w tym RZiS oraz bilansów), sporządzanie sprawozdań do NBP i GUS, Intrastat, Raportowanie wyników
Obowiązki: - Dbałość o poprawny obieg dokumentów, - Sporządzanie zestawień i analiz dla zarządu i innych komórek, - Czynny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych i rozliczeń podatkowych, - Rejestrowanie wyciągów bankowych w systemie FK, - Konta
SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – dynamicznie..
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Weryfikacja i księgowanie faktur zakupowych Księgowanie faktur sprzedażowych prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką firmy sporządzanie comiesięcznych raportów finansowych na potrzeby Zarząd
Asystent/-ka ds. Księgowych Praca 1/2 z możliwośćią na pełny etat Miejsce pracy: Bielsko Biała Opis stanowiska: Bieżąca współpraca z poszczególnymi działami oraz biurem rachunkowym przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego dbanie o prawidłowy ob
Kierowanie pracą działu księgowości. Informacje o kliencie Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna. Opis stanowiska - Nadzór nad podległym zespołem - Pełna obsługa ksiąg rachunkowych zgodnie z przyjętą polityką rachunkowości i przepisam
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie ksiąg handlowych ( pełna księgowość); samodzielne sprządzanie sprawozdań finansowych; sporządzanie , raportów, deklaracji podatkowych (PIT, JPK VAT); prowadzenie księgowości uproszczonej( ryczałt, podatkowa księga przyc
Miejsce pracy: Bielsko-Biała Zadania: - kompleksowe prowadzenie i kontrola ksiąg podatkowych (KPiR), ryczałtowych obsługiwanych firm z zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami Klienta, - sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT 7, PIT 5
Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe. Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego, ustawy o rachunkowości i
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego, ustawy o rachunkowości i
Międzynarodowa firma produkcyjnaKierowanie pracą działu księgowości
Twój zakres obowiązków, wprowadzanie dowodów księgowych do systemu WAPRO Fakir, realizacja czynności związanych z zamknięciem miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki CIT, sporządzanie deklaracji VAT, VAT-UE, plików JPK, weryfikacja dokumentów pod..
Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji księgowej spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,, tworzenie ewidencji sprzedaży, zakupów oraz rozliczanie podatku VAT,, prowadzenie ewidencji środków trwałych,, monitorowanie..
Zakres obowiązków:- prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,- prowadzenie Ksiąg rachunkowych dla pełnej rachunkowości w przypadku firm rozliczających się podatkiem ryczałtowym prowadzenie Ewidencji Przychodów,- rozliczanie podatku VAT,-
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i przechowywanie Księgi rachunkowej przeznaczonej do ewidencjonowania osiąganych przychodów i ponoszonych przez Grupę INELO kosztów, w ramach prowadzonej przez niego działalności w zakresie:, księgowania..
Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości studia, rozwijanie i uaktualnianie polityki księgowości, procedur w finansowo-księgowych, przygotowywanie finansowych sprawozdań zgodnie z Polskimi i Międzynarodowymi Standardami..
Twój zakres obowiązków, przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych,, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych,, ewidencjonowanie i kontrola majątku trwałego spółki,, naliczanie wynagrodzeń pracowniczych, rozlicznie składek ZUS,,..
Twój zakres obowiązków, prowadzenie książek przychodów i rozchodów,, prowadzenie ewidencji ryczałtowych,, prowadzenie ewidencji VAT,, obliczanie podatków,, sporządzanie rozliczeń rocznych,, kontakt z Klientem...
Twój zakres obowiązków, - wykonywanie wszystkich czynności związanych z zamknięciem miesiąca;, - księgowanie oraz kontrola operacji w zakresie Księgi Głównej, w tym przygotowywanie journal entries, tworzenie rezerw;, - księgowania w zakresie..
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadzór nad księgowaniem dokumentów finansowych, Przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT i CIT, Sporządzanie sprawozdań finansowych (w tym RZiS oraz bilansów), sporządzanie sprawozdań do NBP i GUS, Intrastat, Raportowanie wyników
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie ksiąg handlowych ( pełna księgowość); samodzielne sprządzanie sprawozdań finansowych; sporządzanie , raportów, deklaracji podatkowych (PIT, JPK VAT); prowadzenie księgowości uproszczonej( ryczałt, podatkowa księga przyc