Zakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie księgowości spółek z o.o. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera - excel, wordInne wymagania: Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawod
2025-12-10 18:41:05Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie zamówień do systemu SAP i weryfikacja ich stanu realizacji., Przygotowywanie danych do płatności, wniosków sprzedażowych i rozliczeń., Opisywanie kosztowe faktur oraz weryfikacja ich zgodności., Koordynowanie
2025-12-09 16:41:10Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa zamówień/prognoz zapotrzebowania klientów firmy z wykorzystaniem systemu ERP, Koordynacja/monitorowanie działań związanych z terminową realizacją zamówień, Aktywny udział we wdrożeniu nowych projektów
2025-12-09 12:41:31Wymagania WYMAGANIA Doświadczenie zawodowe w obszarze rejestracji produktów leczniczych lub pokrewnym. Znajomość przepisów dotyczących substancji chemicznych oraz umiejętność pr
2025-12-07 06:31:03Fagron Services Northern Europe Sp. z.o...Twój zakres obowiązków, Prowadzenie uproszczonej księgowości (KPiR, ryczałt) wyznaczonych Klientów,, Prowadzenie ksiąg handlowych wyznaczonych Klientów,, Przygotowywanie deklaracji VAT, PIT i CIT,, Kontakt z urzędami skarbowymi i innymi..
2025-12-03 11:41:49Twój zakres obowiązków, obsługa klienta w języku niderlandzkim / holenderskim, współpraca z klientem biznesowym, ścisła współpraca ze strukturami sprzedażowymi w firmie, kontrola terminowości powierzonych zadań, wsparcie administracyjne, budowan
2025-11-28 13:41:56Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie RCP, Xpertis oraz rozliczanie absencji pracowniczych, kontrola stanu wykorzystania urlopów wypoczynkowych,, tworzenie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy zgodnie z..
2025-11-24 13:41:25Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie łączyć obszary administracji, HR i rozwoju organizacji, wspierając Zarząd oraz kierowników w Polsce i oddziałów zagranicznych., , Administracja i organizacja, 1. kompleksowa..
2025-11-21 15:41:50Opis zadań:-Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie ubezpieczeń.-Przygotowywanie i przedstawianie ofert ubezpieczeniowych.-Obsługa korespondencji oraz dokumentacji związanej z ubezpieczeniami.-Wprowadzanie danych do systemów inf
2025-11-20 18:40:32Rekrutujemy do OVB Allfinanz Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Je
2025-11-20 10:59:49Marta MosakowskaRekrutujemy do OVB Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś
2025-11-20 10:59:49Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, aktywną sprzedaż pełnej oferty produktów bankowych: kont osobistych, kredytów i ubezpieczeń, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta przy realizacji transakcji gotówkowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie
2025-11-14 09:40:41Opublikowana 20:02:10. Twoje ZadaniaOdwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach,Zawieranie umów z nowymi… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-23 19:07:06Finanse MałopolskaOpublikowana 20:02:09. Twoje ZadaniaOdwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach,Zawieranie umów z nowymi… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-23 19:07:05Finanse MałopolskaOpublikowana 20:02:10. Twoje ZadaniaOdwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach,Zawieranie umów z nowymi… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-23 19:06:59Finanse MałopolskaOpublikowana 20:02:10. Twoje ZadaniaOdwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach,Zawieranie umów z nowymi… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-23 19:06:55Finanse MałopolskaObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaLocation: 3 days/week in the Krakow office Skills & Qualifications: Minimum 3 years of experience in IT risk management, ideally in the pharmaceutical or healthcare sector. Experience participating in TPRM (Third-Party Risk Management) activitie
2025-12-11 10:25:20GaldermaWykształcenia kierunkowego (rachunkowość lub pokrewne), Doświadczenia na analogicznym stanowisku w biurze rachunkowym, Umiejętności samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych, Doświadczenia w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, Znajo
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w zakresie obsługi klientów i sprzedaży produktów finansowych, Umiejętności handlowych i negocjacyjnych, motywacji do realizacji wyznaczonych celów, Wysok
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej obsł
2025-12-13 21:05:27OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-13 11:32:12Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec
2025-12-13 14:35:02Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-13 12:45:01Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi., Przygotowywanie ofert i umów handlowych., Monitorowanie i analiza satysfakcji klienta oraz identyfikowanie obszarów do poprawy., Kontakt telefoniczny z klientem
2025-12-13 11:41:21Twój zakres obowiązków, - Obsługiwać klientów w zakresie majątku i OC (głównie B2B), - Tworzyć programy ubezpieczeniowe zorientowane na rzeczywistą ekspozycję ryzyka, - Negocjować z ubezpieczycielami i przedstawiać oferty z sensem, - Współpracow
2025-12-13 09:40:55Twój zakres obowiązków, Witanie gości i klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób, Obsługa telefoniczna i e-mailowa, zarządzanie przychodzącą i wychodzącą korespondencją firmową, Wprowadzanie danych do systemów komputerowych,..
2025-12-13 09:40:55OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-13 09:25:20Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień Budowanie dobrych relacji z kl
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola pop
2025-12-13 07:29:16Zakres obowiązków:Przygotowywanie ofert sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż polis, doradztwo w zakresie ubezpieczeń, obliczanie i inkasowanie płatności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweUprawnienia: staż n
2025-12-12 18:40:39Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-12 18:37:02Your responsibilities, maintenance of product labeling process and label specification change of products belonging to European portfolio, in compliance with the corporate identity standards and European legislation, co-operation with internal a
2025-12-12 17:41:04Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami
2025-12-12 17:39:02Wymagania: minimum 3 lata doświadczenia w dziale personalnym, wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja) umiejętność współpracy w zespole i kreowania partnerskich r
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9O nas Fagron to międzynarodowa firma farmaceutyczna, lider na rynku leków recepturowych, stawiająca na wiedzę i nowoczesne technologie, oferująca stabilne zatrudnienie i dobrą atmosferę w pracy. W związku z rozwojem nowych projektów poszukujemy
2025-12-12 16:02:22Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji przychodów, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych, umiejętność pracy przy pomocy programu Comarch Optima, prowadzenie ewidencji operacji..
2025-12-12 15:41:34Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 14:54:06HR HintsTwój zakres obowiązków, Przygotowanie odpowiedzi w zakresie reklamacji kontrahentów., Przygotowanie dokumentacji reklamacyjnej., Weryfikowanie i obsługa wniosków reklamacyjnych., Opracowywanie statystyk z zakresu prowadzonych reklamacji.,..
2025-12-12 13:41:15Zakres Obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Obsługa księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie rejestrów VAT i składanie miesięcznych deklaracji. Przygotowywanie sprawozdań finansowych i zestawień dla klientów
2025-12-12 13:18:03Twój zakres obowiązków, poszukujemy osoby, która poprowadzi pełną księgowość spółek akcyjnych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie dokumentów księgowych, rezerw oraz rozliczeń międzyokresowych, sporządzanie deklaracji..
2025-12-12 12:41:24Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych (CIT, PIT, VAT), Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS, sprawozdania GUS), Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości..
2025-12-12 08:40:32Opis stanowiska Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami w celu doradztwa i rozwoju współpracy Proponowanie dopasowanych rozwiązań reklamowych i sprzedażowych Wspieranie klientów w realizacji kampanii marketingowych Analiza potrzeb klientów or
2025-12-12 07:28:36