Twój zakres obowiązków, administracja biura i obsługa klientów , nadzorowanie umów i wszelkiej dokumentacji dot. realizowanych zleceń, wystawianie faktur i obsługa programu księgowego, prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentacji..
2025-12-15 14:41:23ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - samodzielne prowadzenie pełnych procesów rekrutacyjnych (stanowiska fizyczne i umysłowe), - przygotowywanie ogłoszeń, planowanie działań rekrutacyjnych, współpraca z kierownikami, - prowadzenie rozmów, rekomendacje kandydató
2025-12-23 15:30:08PLP Poland (Belos) S.A 4,3Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia zawodowego w prowadzeniu samodzielnej obsługi kadrowo-płacowej, Wykształcenia kierunkowego, Bardzo dobrej znajomości prawa pracy i przepisów ubezpieczeń społecznych, Praktycznej znajomości systemów kadrowo
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowej, Doświadczenia w obszarze BHP, co będzie mile widziane, Wykształcenia kierunkowego, Znajomości języka angielskiego na poziomie min
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Od kandydatów oczekujemy: Doświadczenia w prowadzeniu samodzielnej obsługi kadrowo-płacowej, Praktycznej znajomości obowiązujących przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, Praktycznej znajomości zagadnień kadrow
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00Wymagania: minimum 3 lata doświadczenia w dziale personalnym, wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja) umiejętność współpracy w zespole i kreowania partnerskich r
2025-12-12 16:49:06Arche Consulting 4,9ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe - Inne wymagania: doświadczenie w kadrach, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, umiejętność sporządzania list płac i naliczania deklaracj
2025-12-04 07:31:21KANCELARIA RACHUNKOWA OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ...Twój zakres obowiązków, Udzielanie kompleksowych informacji dotyczących ArcelorMittal Park oraz usług i ofert dostępnych w ramach kompleksu., Bieżąca obsługa klientów i partnerów biznesowych z zachowaniem wysokich standardów komunikacji i..
2025-12-03 10:41:27Wymagania: minimum 3 lata doświadczenia w dziale personalnym, wykształcenie wyższe (mile widziane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, komunikacja) umiejętność współpracy w zespole i kreowania partnerskich r
2025-10-16 16:49:05Arche Consulting 4,9Specjalista / Specjalistka ds. świadczeń32_NDIxMzhfMF80MjMwObowiązki Jakie zadania na Ciebie czekają?• Prowadzenie obsługi świadczeń dla Pracowników Spółek Grupy TAURON - weryfikacja poprawności nadesłanych wniosków oraz dokumentów świadczeniowy
2025-12-23 06:59:45TAURON Polska Energia S.AWymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00Your responsibilities, Run the office: supplies stocked, mail sorted, deliveries managed., Handle admin tasks and paperwork – filing, scanning, updating records., Be the first point of contact for office issues and liaise with suppliers., Welcom
2025-12-19 13:41:28Twój zakres obowiązków, Prowadzenie KPIR Prowadzenie pełnej księgowości działalności i spółki zgodnie z przepisami., , Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, VAT, CIT)., , Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie., , Współpraca z instytucjami
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych),, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów,, przygotowywanie i redagowanie pism, raportów
2025-12-12 09:41:17Twój zakres obowiązków, Zakres zadań na ww. stanowisku będzie polegał m.in. na:, - Nadzór nad utrzymaniem czystości i stanem technicznym zasobów Spółdzielni:, - Bieżąca koordynacja i kontrola pracy firm sprzątających oraz wykonawców zewnętrznych
2025-12-09 11:41:49Specjalista / Specjalistka ds. AdministracjiZakres obowiązków: organizacja pracy biura (zarządzanie korespondencją, obiegiem dokumentów, zamówieniami materiałów biurowych), prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu oraz rezerwacja terminów, przygot
2025-12-09 06:59:47Epione spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Prowadzenie obsługi świadczeń dla Pracowników Spółek Grupy TAURON - weryfikacja poprawności nadesłanych wniosków oraz dokumentów świadczeniowych, Przygotowywanie danych do listy płac, Weryfikacja poprawności naliczonych.
2025-12-08 09:41:24Oferta idealna dla: osób z obszaru kadr i płac, finansów, ekonomii, zarządzania. Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze kadr i płac? Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli masz już min. 1-4 lata doświadczenia, znasz przepisy p
2025-12-04 20:19:03Deloitte 4,0Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i prowadzenie administracji spraw personalnych (monitorowanie terminów ważności badań lekarskich, uprawnień i szkoleń pracowników, aktualizacja ewidencji), Udzielanie bieżącego wsparcia kierownikom i..
2025-12-03 09:41:17Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obsługę kadrowo-płacową pracowników, nawiązywanie i rozwiązanie stosunku pracy, zmiany warunków zatrudnienia, naliczanie wynagrodzeń,, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych,, sporządzanie..
2025-12-02 11:42:00Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników oraz zleceniobiorców, Sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT i PFRON, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz akt osobowych, Współpraca z..
2025-12-01 11:41:54Twój zakres obowiązków, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla pracowników zatrudnionych w kraju i za granicą (ok. 200 osób), prowadzenie administracji kadrowej, sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, PFRO
2025-11-28 12:41:43Twój zakres obowiązków, Fakturowanie i ewidencja dokumentów sprzedażowych,, Przygotowywanie dokumentacji przetargowej,, Wsparcie i obsługa klienta ( kontakt telefoniczny i mailowy ),, Nadzór i koordynacja zamówień,, Koordynowanie dostaw i zamówi
2025-11-27 16:41:06Twój zakres obowiązków, przygotowywanie list płac (pracownicy i zleceniobiorcy),, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT i PFRON,, tworzenie raportów i zestawień kadrowo-płacowych,, prowadzenie dokumentacji pracowniczej i akt osobowych,, kontakt z..
2025-11-25 14:41:19Wymagania: minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomosć Prawa Pracy i podstaw administracji praktyczna znajomość standardów procesów HR: rekrutacja, szkolenia, rozwój praco
2025-11-18 16:49:03Arche Consulting 4,9Asystencka praca / Personel biurowy: Sekretarz/ka
2025-11-08 08:55:04Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-20 06:31:00