Twój zakres obowiązków, 1. Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT klientów, , - Administracja systemami operacyjnymi Windows i Linux (instalacja, konfiguracja, aktualizacje, rozwiązywanie problemów)., - Zarządzanie usługami Active Directory,..
2025-11-29 15:41:27Twój zakres obowiązków, Nadzór nad wdrożonymi instalacjami,, Implementacja oraz testowanie oprogramowania,, Przygotowywanie dokumentacji informatycznych projektów...
2025-12-08 13:41:40Zakres obowiązków:Obsługa serwerów, obsługa IT firmy, wdrażanie programów, tworzenie stron internetowych.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym, w godz. 8:00-16:00, na pełny etat. MOŻ
2025-12-02 18:40:26IT Service Desk - Junior Team Leader (English, Spanish AND French - all three required)49_744000095690200Obowiązki Are you ready to take the next step in your IT career? We’re looking for a motivated and experienced service desk professional to
2025-12-20 06:59:47Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem występującym na stacjach roboczych użytkowników,, serwisowanie sprzętu komputerowego,, przygotowywanie sprzętu dla nowych użytkowników,,..
2025-12-17 09:41:05Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert handlowych na usługi serwisowe,, Przygotowywanie zleceń i rozliczanie usług serwisowych w systemach SAP R3 / CRM,, Organizacja przesyłek do klientów,, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami..
2025-12-03 10:41:28Opis stanowiska Telefoniczne wsparcie klientów w zakresie produktów elektronicznych Koordynacja napraw, zwrotów i procesów reklamacyjnych Prowadzenie klientów przez proces zakupowy i doradztwo w zakresie usług dodatkowych Zapewnienie wysokiej ja
2025-12-19 15:05:03Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-12-19 13:41:28Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-19 07:27:34Specjalista / Specjalistka ds. świadczeń32_NDIxMzhfMF80MjMwObowiązki Jakie zadania na Ciebie czekają?• Prowadzenie obsługi świadczeń dla Pracowników Spółek Grupy TAURON - weryfikacja poprawności nadesłanych wniosków oraz dokumentów świadczeniowy
2025-12-19 06:59:44TAURON Polska Energia S.ATwój zakres obowiązków, Doradztwo w doborze rowerów i akcesoriów., Techniczne wsparcie klienta i doradztwo serwisowe., Realizacja planów sprzedaży., Obsługa posprzedażowa i budowanie pozytywnych relacji z Klientami., Diagnostyka i naprawa roweró
2025-12-15 12:41:30Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpiec
2025-12-13 14:35:02Wymagania:\nBiegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1)\nGotowość do pracy stacjonarnej w Katowicach\nLogiczne i zorientowane na rozwiązania podejście\nPozytywne podejście do komunikacji i obsługi klienta\nDoświadczenie w obsłudze klie
2025-12-09 15:54:05WORKSTER LDATwój zakres obowiązków, Prowadzenie obsługi świadczeń dla Pracowników Spółek Grupy TAURON - weryfikacja poprawności nadesłanych wniosków oraz dokumentów świadczeniowych, Przygotowywanie danych do listy płac, Weryfikacja poprawności naliczonych.
2025-12-08 09:41:24Your responsibilities, Imagine that your friend works for a big pharmaceutical company. In their daily job, they develop new medicines and record research results in a special application on the company laptop. One day, they can’t access this..
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, budowanie koncepcji cyberbezpieczeństwa IT/OT dla klientów branży przemysłowej, projektowanie architektury sieci przemysłowej ICS oraz sieci ICT., zarządzanie bezpieczeństwem i niezawodnością infrastruktury sieciowej,,..
2025-12-04 14:41:27Your responsibilities, Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers, Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool, Solving incidents and service request at Service Desk..
2025-12-03 13:41:20Twój zakres obowiązków, wsparcie Działu Serwisu od strony informatycznej na terenie firmy / u Klientów firmy,, administrowanie sieciami LAN/WAN,, konfigurowanie urządzeń sieciowych i stacji roboczych,, monitorowanie sprawności zasobów sieciowych
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, Aktywne koordynowanie i wspieranie całościowego procesu sprzedażowego,, Kompleksowa obsługa Klienta - przyjmowanie i efektywna realizacja zamówień Klientów,, Profesjonalne zarządzanie procesem reklamacyjnym i posprzedażow
2025-12-01 16:41:05Your responsibilities, Providing daily support to German-speaking customers, Responding to customers' queries and solving technical issues, Managing ticketing system, Performing troubleshooting activites (hardware, software, system)..
2025-11-27 10:41:33Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń, Udzielenie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów..
2025-11-25 08:40:27Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-19 18:03:32Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w obszarze wsparcia technicznego IT? Ta rola to szansa na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych, a także zarządzanie kontami użytkowników
2025-11-17 08:19:02SII 4,4