Kompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oMinimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-11-15 10:25:13Winged ITNasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem (ok. 10 FTE), prowadzenie regularnych spotkań, wyznaczanie celów, motywowanie i podejmowanie decyzji personalnych,, planowanie harmonogramu pracy oraz zapewnienie sprawnej organizacji zadań,, wsparcie
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, współpraca z wewnętrznymi działa
2025-12-05 08:40:23Junior IT Service Desk Agent (Fluent in French and English)49_744000094873665Obowiązki Eurofins is seeking a self-motivated and enthusiastic candidate for the entry-level IT Service Desk Agent position. The primary responsibilities of this role
2025-12-05 06:59:41Eurofins GSC Poland Sp. z o.oMultilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Na początku będziesz zajmować się prostymi zgłoszeniami (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont użytkowników)., Z czasem – w miarę zdobywania doświadczenia – zaangażujemy Cię w bardziej złożone zadania...
2025-12-04 00:40:13Robert bosch spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąYour responsibilities, Respond to incoming calls and web submissions for assistance from and users experiencing technical issues, Troubleshoot, analyze, resolve, track, escalate and accurately document various technical problems and resolutions
2025-12-03 15:41:32Your responsibilities, Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers, Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool, Solving incidents and service request at Service Desk..
2025-12-03 13:41:20Service Desk Agent with German and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutio
2025-12-03 06:59:46Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-02 14:41:28Nasze oczekiwania Min. 2 lata doświadczenia w roli Service Desk / IT Support. Znajomość ITIL lub pracy w procesach ITSM. Umiejętność analitycznego i konstruktywnego rozwiązywania problemów. Komunikatywność, otwartość na klienta i proaktywność. P
2025-12-02 10:25:14Makeitright Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Pomoc w obsłudze i wsparciu systemów informatycznych dla wewnętrznych pracowników działu;, Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń telefonicznych i mailowych;, Na wstępnym etapie będziesz odpowiadać na proste zgłoszenia: (np
2025-12-01 16:41:04Robert bosch spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąTwój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń użytkowników: Przyjmowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie incydentów oraz wniosków poprzez system ticketowy Jira, w tym wsparcie zdalne dla użytkowników z różnych krajów., Wsparcie środowiska Microsoft.
2025-12-01 12:41:33Twój zakres obowiązków, bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników i użytkowniczki,, zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (kontakt z zewnętrznymi serwisami),, instalacja nowych komputerów i..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, 1. Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT klientów, , - Administracja systemami operacyjnymi Windows i Linux (instalacja, konfiguracja, aktualizacje, rozwiązywanie problemów)., - Zarządzanie usługami Active Directory,..
2025-11-29 15:41:27Twój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office), analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,.
2025-11-28 12:41:44Your responsibilities, Providing timely and professional response on AP Service Desk queries (calls / tickets), Reviewing, validating, and executing Vendor Master data requests on daily basis, Supporting buyers / suppliers in submitted requests
2025-11-27 11:42:02Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów sprzętowych jak i programowych, współpraca z działami wsparc
2025-11-26 09:41:21Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyki i technologii oraz Języków obcych i filologii Szukasz pierwszej pracy w IT lub masz już niewielkie doświadczenie w Service Desk? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze wsparcia klienta, gdzie będz
2025-11-25 14:19:01ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie, Języki obce i filologia Szukamy osób z biegłą znajomością niemieckiego (C1) i komunikatywnym angielskim (B1), które mają smykałkę do IT i lubią pomagać innym. Będziesz pierwszym punkt
2025-11-23 20:19:01TRANSCOM 4,5Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych., Bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz.
2025-11-21 15:41:49Twój zakres obowiązków, Zdalne oraz bezpośrednie wspieranie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku,, Wspieranie urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS,, Wspieranie systemów Windows 7/10 oraz OSX
2025-11-21 15:41:49The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-11-21 13:56:05Alior BankGdańskTwój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie pracowników w zakresie problemów z oprogramowaniem i sprzętem IT (I linia Service Desk)., Rejestracja i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie Service Desk., Inwentaryzacja i obsługa sprzętu IT., Przygotowywan
2025-11-21 10:41:21Your responsibilities, Provide first level support to customers in relation to IT requests and incidents including software and hardware related issues, Assist users over the telephone, through e-mail, voice mail, chat, over web interface and..
2025-11-20 12:41:58Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń awarii technicznych usług IT telefonicznie, mailowo i systemowo dla Klientów Integrated Solutions Sp. z o.o., Terminowe identyfikowanie i rozwiązywanie problemów oraz realizacja zgłoszeń Klientów.,.
2025-11-20 12:41:57Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydat ów na stanowisko:Service DeskLokalizacja: Warszawa / Rondo ONZModel pracy: hybrydowy (3 dni z biura)Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Stawka: do 60PLN/h net+VATStart date: ASAP / max
2025-11-20 11:53:56Your responsibilities, Provide first and second-level IT support for multiple customers via mail, chat and calls., Diagnose, troubleshoot, and resolve hardware, software, and network issues., Escalate complex issues to higher-level support teams
2025-11-20 11:43:05Service Desk Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-11-20 06:31:01Hays PolandYour responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-19 18:03:32Twój zakres obowiązków, Obsługa podstawowych zgłoszeń IT., Diagnozowanie i rozwiązywanie typowych problemów użytkowników., Komunikacja z użytkownikami i dokumentowanie zgłoszeń., Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowników., Tworzenie
2025-11-19 18:03:27Your responsibilities, Answers inbound customer calls and / or transforms information from any customer service channel into the ticket system., Checks to ensure reported incidents are covered by contract and that all caller information, includi
2025-11-19 18:03:17Kompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oDla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Młodszy/a Specjalista/ka ds. Service Desk w Warszawie WymaganiaZainteresowanie branżą IT (doświadczenie mile widziane
2025-11-17 21:25:15Your responsibilities, Provide end-user support and remote troubleshooting, Prioritize and manage multiple tickets simultaneously, Act as an escalation point for urgent IT incidents, Suggest process improvements based on recurring issues, Record
2025-11-17 09:40:44Your responsibilities, First point of contact for all IT-related inquiries, Provide 1st and 2nd level troubleshooting support for hardware and software, on-site and via remote access, Install, configure, and manage end-user devices (e.g.,..
2025-11-17 09:40:44Minimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-11-15 10:25:13Winged ITYour responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-14 16:40:29Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-14 16:40:29Your responsibilities, Providing 1st level support to end-users, ensuring requirements are fully met according to best practices and processes within KMD, Acting as the single point of contact for all support tickets coming via different..
2025-11-12 11:40:49Be the first line of IT support for our European operations.In this role, you’ll diagnose and resolve technical issues, guide users step-by-step through solutions, and collaborate with international teams to keep everything running smoothly. It’
2025-11-10 10:59:44VANDERLANDE INDUSTRIES B.V. (SP. Z O.O.)...Personal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandTwój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników zewnętrznych systemu Microsoft Dynamics 365 BC, Identyfikowanie, klasyfikowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od klienta przy użyciu systemu ticketowego Jira, Diagnozowanie i analiza prostych błędów w..
2025-11-07 00:40:12Personal Requirements: Have a minimum of 2 years of experience in a 1st line IT Support Specialist role or a similar position Demonstrate knowledge and practical experience with general IT knowledge (infrastructure, networking, software), Micros
2025-11-08 10:25:12KMD PolandGościniec nad Sawą w Handzlówce poszukuje pracownika na stanowisko obsługa przyjęć . Jesteś osobą ambitna ,uśmiechniętą , lubisz pracować w zespole zapraszamy do współpracy. Zainteresowanych prosimy o kontakt e-mailowy . CV prosimy przesyłać na
2025-10-06 05:05:26