Bachelor's degree in IT or related field (preferred). Proven experience in a leadership or supervisory role within a Service Desk or customer support environment. Strong understanding of IT service management principles, including ITIL frameworks. Po
2024-04-02 10:03:00Dentons Business Services EMEA10+ years previous experience with Service Desk Support or Equivalent Professional Experience Previous leadership experience BA in Computer Science ITIL or similar certification preferred JAMF experience a plus Familiar with standard IT department co
2024-04-19 11:39:36StrettoGeneral duties: 1st level of support for system users in resolving requests ticket queue management in the Jira system cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the des
2024-05-03 09:50:28Penta Hospitals to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ugruntowaną..
2024-04-23 10:46:45EMC Instytut MedycznyJakie będą Twoje zadania? Codzienne zarządzanie i monitorowanie działań zespołu Service Desk Planowanie oraz zarządzanie codziennymi obowiązkami i zadaniami zespołu Praca w systemie ticketowym ServiceNow Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów
2024-04-24 09:40:02ManpowerManpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandyd
2024-04-23 20:50:02Chcesz pracować jako Młodszy Specjalista ds. Service Desk? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2024-04-26 17:09:02Energa Informatyka i Technologie Sp. z o... 3,9OczekujemyDoświadczenia zdobytego w działach obsługi KlientaZnajomości języka francuskiego na poziomie min. B2Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1Umiejętności pracy w dynamicznym środowiskuWys
2024-04-30 09:12:04EMC Szpitale to wiodąca grupa w branży medycznej. Jesteśmy największym w Polsce właścicielem szpitali i przychodni na rynku prywatnych usług medycznych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie i ugruntowaną..
2024-04-12 13:27:28EMC Instytut Medyczny10+ years previous experience with Service Desk Support or Equivalent Professional Experience Previous leadership experience BA in Computer Science ITIL or similar certification preferred JAMF experience a plus Familiar with standard IT department co
2024-04-19 11:39:36StrettoZakres obowiązków / opis stanowiska Your responsibilities - processing reports of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service, - diagnosing the problems and trying to solve them, -
2024-04-07 10:10:04toptalentsBachelor's degree in IT or related field (preferred). Proven experience in a leadership or supervisory role within a Service Desk or customer support environment. Strong understanding of IT service management principles, including ITIL frameworks. Po
2024-04-02 10:03:00Dentons Business Services EMEALublin
2024-04-04 12:55:17SII 4,6Twój zakres obowiązków, Przywództwo organizacyjnie, techniczne i merytoryczne, motywowanie i rozwijanie zespołu IT Service Desk, który aktualnie składa się z 4 pracowników., Zapewnienie dostępności, czasu reakcji i jakości usług IT Service Desk.,..
2024-04-23 00:40:04Junior Service Desk Specialist with European Languages15210Obowiązki Provide 1st line support through phone, chat and e-mail; Log and prioritize incidents and service requests in a ticketing system and route it to a proper resolution group according
2024-05-01 11:00:17ArcelorMittal PolandService Desk SpecialistTwój zakres obowiązków Przetwarzanie zgłoszeń IT dotyczących żądań serwisowych lub incydentów Utrzymywanie, monitorowanie i wspieranie maszyn wirtualnych Aktualizacja dedykowanego oprogramowania Raportowanie działań, czasu prac
2024-04-29 18:00:11IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...Provides proactive user helpdesk services to inbound customer service requests. Diagnoses and resolves hardware and software issues, performs software distribution, creates and updates tickets to reflect changes and works with customers to ensure app
2024-04-29 18:00:11Diebold NixdorfŚwiatło daje nieograniczone możliwości. Pozwala na nowo kształtować otoczenie, tworzyć dynamiczne kompozycje, uwypuklać detale i podkreślać charakter obiektów. Firma LUG przeszła ewolucyjną drogę i dziś tworzy stabilną grupę kapitałową, która kreuje
2024-04-29 18:00:02LUG Light Factory Sp. z o. oSpecjalista ds. Service DeskTwój zakres obowiązków Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT Obsługa systemu Service Desk - rejestracja zgłoszeń od użytkowników w systemie, opisywanie i kategoryzowanie zgłoszeń Realizow
2024-04-29 18:00:02Ruch S.AMłodszy Konsultant Service DeskTwój zakres obowiązków Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników: obsługa zgłoszeń oraz rozwiązywaniem zgłoszonych problemów Współudział w projektach informatycznych Raportowanie zrealizowanych zadań do przełożonego W
2024-04-29 18:00:01CERI International Sp. Z o. oYour responsibilities, Providing IT support to end users located in various locations globally, Analysing, troubleshooting and providing fixing solutions for application/OS problems, Opening, closing and monitoring tickets in our ticketing system..
2024-04-26 09:40:38Twój zakres obowiązków, Codzienne zarządzanie i monitorowanie działań zespołu Service Desk, Planowanie oraz zarządzanie codziennymi obowiązkami i zadaniami zespołu, Praca w systemie ticketowym ServiceNow, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania..
2024-04-24 09:40:35Twój zakres obowiązków, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: I linię wparcia technicznego w zakresie rozwiązań sieciowych i security, monitoring pracy urządzeń sieciowych u klienta, weryfikację awarii i ewentualne zgłaszanie problemów..
2024-04-23 17:40:22Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie,, realizacja zgłoszeń,, współpraca z działami wsparcia w zakresie obsługi zgłoszeń,, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie..
2024-04-22 10:40:37Your responsibilities, Assisting users over the telephone with their reported tickets, Handling and documenting all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in ServiceNow ticketing tool, Owning the..
2024-04-19 15:40:40Twój zakres obowiązków, zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla pracowników kancelarii w ramach zespołu Service Desk (kontakt przez telefon, email oraz wsparcie zdalne i bezpośrednie),, Wsparcie procesu konfiguracji stacji roboczych oraz..
2024-04-10 15:40:50Your responsibilities, Participates in the design, analysis, selection, implementation, and on-going maintenance of individual computer hardware systems used, Support and Lead Incident Management and Ticket Escalations, Leads Operating System and..
2024-04-19 15:40:40Twój zakres obowiązków, Nadzór nad terminową i skuteczną realizacją zadań administratorów, Ustalanie priorytetów pracy, przygotowywanie raportów i analiz dotyczących aktualnych projektów, Zapewnienie właściwego przepływu informacji i odpowiedniej..
2024-04-18 15:40:35Your responsibilities, Opens, logs, prioritizes, assigns, and closes calls logged in the IT SD, Asks the Customer End User for all relevant information concerning the call made or issue reported by the Customer End User, Attempts to resolve the..
2024-04-17 16:40:26Your responsibilities, Handling reports regarding IT systems (by phone or via the reporting system);, Managing user accounts in the company's systems;, Efficient problem solving and response to system failures;, Office network administration,..
2024-04-12 16:40:27Twój zakres obowiązków, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi,, bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów,, obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel..
2024-04-12 15:40:37Your responsibilities, Preparing work environment for other employees, Installing and configuring hardware and software in the network, Assigning priorities and managing technical support tickets, Providing technical support for hardware and..
2024-04-12 10:40:39Twój zakres obowiązków, W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia IT dla Systemu Kadrowo-Płacowego. Oferujemy pracę w zespole, który na co dzień zajmuje się rozwiązywaniem problemów oraz..
2024-04-10 16:40:32Twój zakres obowiązków, Resolving incidents, problems and Service Requests taking appropriate actions in line with our Service Level Targets and updating our Service Desk system, Desktop configuration and environment management including patching,..
2024-04-09 11:40:42Twój zakres obowiązków, Po przeszkoleniu stajesz się specjalistą wsparcia IT, który ułatwia innym pracownikom życie., Dzięki Twojemu wsparciu naszym pracownikom działa oprogramowanie, mają dostępy do systemów IT i mogą z nich korzystać.,..
2024-04-08 14:40:37Twój zakres obowiązków, Po przeszkoleniu stajesz się specjalistą wsparcia IT, który ułatwia innym pracownikom życie., Dzięki Twojemu wsparciu naszym pracownikom działa oprogramowanie, mają dostępy do systemów IT i mogą z nich korzystać.,..
2024-04-08 14:40:37Twój zakres obowiązków, Zdalne wsparcie użytkowników wewnętrznych w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, Nadawanie oraz odbieranie uprawnień, Podstawowa diagnoza zgłoszonych..
2024-04-07 11:40:22SII Sp z o oTwój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputery osobiste, urządzenia peryferyjne, systemy operacyjne, pakiet Office),, analiza, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników,,..
2024-04-05 16:40:24