Nasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Service Desk Specialist lub podobnym Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Android Bardzo dobra znajomość Microsoft Office 365 Znajomość języka angielskiego umożliwiająca s
2025-12-19 10:25:15UpvantaMinimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-12-16 10:25:14Winged ITKompetencje miękkie: Otwartość na klienta. Komunikatywność. Proaktywność. Umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów. Kompetencje techniczne: Znajomość ITIL. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support
2025-11-19 10:25:14Makeitright Sp. z o.oPoszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty / Specjalistki ds. Service Desk IT, która dołączy do zespołu w Ujeździe i zadba o sprawne funkcjonowanie systemów oraz wsparcie techniczne użytkowników.Oczekujemyukończone wykształcenie kierunkowe w ob
2025-12-23 11:53:52Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zgłoszeń oraz pozyskiwanie informacji niezbędnych do ich rozwiązania, W początkowym etapie: rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy, W miarę awansowania w ścieżce rozwoju –..
2025-12-23 11:41:36IT Infrastructure Service Desk agent49_744000098421300Obowiązki As an IT Infrastructure Service Dek Agent, you will provide support to our customers via phone and helpdesk ticketing system. You will ask appropriate questions and use knowledge an
2025-12-23 10:59:45Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, zapewnienie pełnej sprawności urządzeń końcowych (m.in. konfiguracja, instalacja, obsługa serwisowa oraz zarządzanie ewidencją sprzętu), we współpracy z ekspertami ds. systemów IT, diagnozowanie i usuwanie problemów..
2025-12-23 10:41:27OFERUJEMY: Zdobywanie doświadczenia w Spółce z uznaną pozycją na rynku; Współpracę w dużym i aktywnym zespole; Elastyczne godziny świadczenia usług; Możliwość uczestnictwa w programie Multisport; Zatrudnienie na podstawie umowy - zlecenia; WYMAG
2025-12-23 05:05:23Your responsibilities, Lead, supervise, and motivate a team of Service Desk Analysts to deliver excellent customer service in English and Polish., Monitor and manage the daily workload, ensuring timely response and resolution of incidents and..
2025-12-22 11:41:32Twój zakres obowiązków, prowadzenie serwisu wewnętrznego oprogramowania i sprzętu komputerowego,, obsługa serwisu zewnętrznego dla oprogramowania i sprzętu komputerowego,, obsługa zgłoszeń (system ticket-owy), awarii oraz obsługa i kontrola..
2025-12-19 16:41:01Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-12-19 13:41:28Nasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Service Desk Specialist lub podobnym Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Android Bardzo dobra znajomość Microsoft Office 365 Znajomość języka angielskiego umożliwiająca s
2025-12-19 10:25:15UpvantaNasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Service Desk Specialist lub podobnym Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Android Bardzo dobra znajomość Microsoft Office 365 Znajomość języka angielskiego umożliwiająca s
2025-12-19 10:25:15UpvantaZakres obowiązków:- dbanie o przestrzeń, należytą ekspozycję produktów i pozytywny wizerunek instytucji,- stosowanie się do zasad standardu obsługi publiczności przygotowanych przez instytucję,- wysoki poziom kultury osobistej, kultury języka i
2025-12-18 18:40:26We are looking for an IT Service Desk Specialist (1st Line Support) who will provide high-quality technical support to end users within a banking environment. You will ensure timely incident resolution, maintain strong communication standards, a
2025-12-18 06:59:49B2B.net S.ATwój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-17 17:41:09Twój zakres obowiązków, Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników, Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (współpraca z zewnętrznymi serwisami), Instalacja nowych komputerów oraz oprogramowania,..
2025-12-17 16:41:01Twój zakres obowiązków, Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników, Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego (współpraca z zewnętrznymi serwisami), Instalacja nowych komputerów oraz oprogramowania,..
2025-12-17 16:41:01Twój zakres obowiązków, rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem występującym na stacjach roboczych użytkowników,, serwisowanie sprzętu komputerowego,, przygotowywanie sprzętu dla nowych użytkowników,,..
2025-12-17 09:41:05Service Desk Agent with Italian and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resoluti
2025-12-17 06:59:48Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Multilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-16 10:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oMinimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-12-16 10:25:14Winged ITTwój zakres obowiązków, Monitorowanie wewnętrznego systemu ticketowego,, Obsługa infolinii oraz kontakt z restauracjami w celu wsparcia ich bieżących potrzeb,, Rozwiązywanie zgłoszeń i jeśli konieczne, przekierowanie do 2-giej linii wsparcia,,.
2025-12-15 15:41:33Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-15 14:41:23Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w IT? Ta oferta na stanowisku Młodszego Inżyniera Service Desk to świetna szansa na rozwój! Będziesz monitorować infrastrukturę, analizować alerty i obsługiwać zgłoszeni
2025-12-15 14:19:02ComarchTwój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, obsługa rozmów telefonicznych,, powitanie klienta i ustalenie celu wizyty,, prowadzenie przebiegu spotkań,, umawianie klientów,, zarządzaniem parkiem samochodów demonstracyjnych i..
2025-12-15 11:41:34Szukamy dodatkowych osób do obsługi kelnerskiej w Wigilię i Sylwestra . Możliwa dalsza współpraca ..
2025-12-13 16:15:45Nr ref.: M>24-12.12
2025-12-12 20:18:00FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Przygotowanie i konfiguracja komputerów, laptopów, drukarek i urządzeń peryferyjnych., Instalacja systemów Windows oraz aplikacji firmowych., Rozwiązywanie problemów sprzętowych, programowych i sieciowych., Regularne..
2025-12-12 16:41:04Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem SD: organizacja pracy, coaching, rozwój., Budowa i wdrażanie procesów ITIL (Incident, Request, Problem, Change)., Definiowanie i nadzór nad SLA/KPI., Administracja AD/Azure AD, Microsoft 365, Intune.
2025-12-11 10:41:49Your responsibilities, Lead and manage a Service Desk team – organizing workload, setting priorities, and driving professional development, Provide direct operational support – actively participate in handling incidents, service requests, and..
2025-12-11 10:41:49Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-12-11 10:10:04GR8 Tech 5,0Twój zakres obowiązków, Wsparcie użytkowników / Service Desk, • Przyjmowanie, rejestrowanie i wstępne weryfikowałnie problemów zgłaszanych przez użytkowników – telefonicznie oraz mailowo,, • Kontakt z klientem, konsultowanie oraz pomaganie w..
2025-12-10 17:41:03Twój zakres obowiązków, Obsługa i diagnozowanie bardziej skomplikowanych i technicznych incydentów, które zostały przekazane z I linii wsparcia., Zaawansowana diagnoza problemów sprzętowych, sieciowych oraz aplikacyjnych., Instalacja, konfigurac
2025-12-10 11:41:44Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireWymagania\u003c/h2\u003e\u003cp\u003e\u003cp\u003e\u003cul\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDoświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata).\u003c/li\u003e\n\u003cbr /\u003e\u003cli\u003eDobra znajomość
2025-12-10 10:10:02DevireYour responsibilities, Provide first and second-level IT support for multiple customers via mail, chat and calls., Diagnose, troubleshoot, and resolve hardware, software, and network issues., Escalate complex issues to higher-level support teams
2025-12-09 12:41:32Twój zakres obowiązków, Nadzór nad wdrożonymi instalacjami,, Implementacja oraz testowanie oprogramowania,, Przygotowywanie dokumentacji informatycznych projektów...
2025-12-08 13:41:40Pracownik Obsługi Technicznej Lodowiska / Pracownik Wypożyczalni Sprzętu Poszukujemy rzetelnej i zaangażowanej osoby do pracy na nowoczesnym lodowisku jako: Pracownik Obsługi Technicznej Obiektu i Wypożyczalni Łyżew Zakres obowiązków: Obsługa te
2025-12-08 08:21:15Dla naszego klienta z łódzkiego rynku, poszukujemy osób na stanowisko Service Desk Agent with Dutch. Do Twoich obowiązków należeć będzie: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon
2025-12-06 17:55:05KCM Clinic S.A. to prężnie rozwijająca się w Polsce i za granicą firma medyczna z wysokospecjalistycznym szpitalem i centrum edukacyjnym dla chirurgów z całego świata. Organizator międzynarodowych konferencji i warsztatów nowoczesnej i małoinwaz
2025-12-06 10:59:44KCM CLINIC S.A 3,8Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem (ok. 10 FTE), prowadzenie regularnych spotkań, wyznaczanie celów, motywowanie i podejmowanie decyzji personalnych,, planowanie harmonogramu pracy oraz zapewnienie sprawnej organizacji zadań,, wsparcie
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla użytkowników w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz sieci., Przygotowywanie, inwentaryzacja i bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego., Wsparcie infrastruktury..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa sal konferencyjnych., Utrzymanie porządku w salach., Obsługa cateringu kawowego...
2025-12-05 10:41:26Twój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych, współpraca z wewnętrznymi działa
2025-12-05 08:40:23Twój zakres obowiązków, Na początku będziesz zajmować się prostymi zgłoszeniami (np. resetowanie haseł, odblokowywanie kont użytkowników)., Z czasem – w miarę zdobywania doświadczenia – zaangażujemy Cię w bardziej złożone zadania...
2025-12-04 00:40:13Robert bosch spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąYour responsibilities, Respond to incoming calls and web submissions for assistance from and users experiencing technical issues, Troubleshoot, analyze, resolve, track, escalate and accurately document various technical problems and resolutions
2025-12-03 15:41:32Doświadczenie na podobnym stanowisku Service Desk / IT Support (min. 1,5–2 lata). Dobra znajomość systemów Windows, pakietu Office 365 oraz podstaw administracji użytkownikami (np. AD, systemy zarządzania tożsamością). Doświadczenie w pracy ze s
2025-12-10 10:25:16DevireNasze wymagania Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku Service Desk Specialist lub podobnym Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows oraz Android Bardzo dobra znajomość Microsoft Office 365 Znajomość języka angielskiego umożliwiająca s
2025-12-19 10:25:15Upvanta