Your responsibilities, Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers, Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool, Solving incidents and service request at Service Desk..
2025-12-03 13:41:20Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-19 18:03:32Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-14 16:40:29Your responsibilities, performing 1st support line diagnosis and resolution of technical problems,, forwarding requests to other departments if no other solution is possible,, ensuring the quality of communication,, registering and analyzing..
2025-11-14 16:40:29Minimum 2 years of experience in IT support or service desk (international environment preferred); Good knowledge of Microsoft 365, Windows 10/11, Citrix, MS Intune, and Active Directory / Entra ID; Experience using ticketing systems such as Jir
2025-11-15 10:25:13Winged ITOd kandydatów oczekujemy: Minimum 2-letniego doświadczenia w montażu i serwisie klimatyzatorów oraz systemów klimatyzacji, Znajomości i zrozumienia pracy układu chłodniczego, Mile widziana podstawowa znajomość układów automatyki i sterowania, Pr
2025-12-06 10:25:11Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków: - Kompleksowa obsługa klienta, obejmująca bezpośredni kontakt oraz wsparcie na każdym etapie realizacji usługi, - przyjmowanie i rejestrowanie zleceń serwisowych oraz koordynacja ich realizacji, - sporz
2025-12-04 11:30:14TANDEM Sp. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Diagnostyka i naprawa pomp wysokociśnieniowych, systemów wodnych i emulsyjnych - Montaż, uruchamianie i serisowanie instalacji - Wykonywanie przeglądów i konserwacji - Raportowanie i dokumentacja techniczna - Waparcie techni
2025-12-06 11:30:09Hydro-ElektraTwój zakres obowiązków, 1. Utrzymanie i rozwój infrastruktury IT klientów, , - Administracja systemami operacyjnymi Windows i Linux (instalacja, konfiguracja, aktualizacje, rozwiązywanie problemów)., - Zarządzanie usługami Active Directory,..
2025-11-29 15:41:27Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyki i technologii oraz Języków obcych i filologii Szukasz pierwszej pracy w IT lub masz już niewielkie doświadczenie w Service Desk? Ta oferta to szansa na rozwój w obszarze wsparcia klienta, gdzie będz
2025-11-25 14:19:01ArcelorMittal Business Center of Excellence 1,0Multilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przyjmowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników oraz klientów zewnętrznych., Bieżące wsparcie techniczne użytkowników w obszarze rozwiązywania problemów sprzętowych, systemowych oraz.
2025-11-21 15:41:49Codzienny kontakt z klientami w języku włoskim poprzez telefon, czat i e-mail udzielanie informacji dotyczących produktów i usług motoryzacyjnych wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i użytkowych tworzenie notatek oraz raportów w syst
2025-12-07 15:31:10Twoje zadania Dostawa i odbiór odzieży od Klientów z zachowaniem wyznaczonych terminów Wymiana mat wejściowych oraz urządzeń higienicznych Rzetelne rozliczanie się z powierzonej dokumentacji Obsługa mobilnej aplikacji Utrwalanie dobrego wizerunk
2025-12-07 14:51:54Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Co
2025-12-07 14:41:57Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez chat, z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia prowadzenie rzetelnej dokumentacji kontaktów, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu poprawy
2025-12-06 11:05:03Opis stanowiska: wspieranie klientów w wyborze produktów dopasowanych do ich potrzeb prowadzenie rozmów sprzedażowych zgodnie z ustalonymi standardami obsługi proponowanie dodatkowych usług i akcesoriów ułatwiających codzienne użytkowanie sprzęt
2025-12-06 09:24:02Opis stanowiska: Wykonywanie napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych maszyn budowlanych i rolniczych. Serwisowanie maszyn w siedzibie firmy oraz na miejscu u klienta
2025-12-06 07:29:31Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Twój zakres obowiązków, szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez czat oraz mailowo., rozwiązywanie bieżących problemów oraz skarg klientów., zbieranie opinii, komentarzy i zgłoszeń od klientów, żebyśmy mogli działać..
2025-12-05 17:40:56Opis stanowiska: kontrola i konserwacja instalacji oraz urządzeń w obiekcie, usuwanie awarii oraz realizacja napraw w systemach elektrycznych, hydraulicznych, gazowych i chłodniczych, wykonywanie drobnych prac remontowo-budowlanych, współpraca z
2025-12-05 17:00:02Your responsibilities, Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standards, Efficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays
2025-12-05 12:41:26Concentrix CVG International Sp. z o.oDo głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz term
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, Bezpośrednia obsługa Klienta w serwisie – przyjmowanie zgłoszeń, omawianie zakresu napraw i dbanie o najwyższy standard obsługi;, Przygotowywanie kalkulacji napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie zlece
2025-12-05 10:41:26Handle customer inquiries: e-mails and phone callsSupport individual (B2C) and business customers (B2B)Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issuesExplain non-technical customers how
2025-12-05 07:30:37Umowa o pracępełny etatpracownik fizycznypraca mobilna(praca na terenie woj. śląskiego)Praca od zarazЗапрошуємо працівників з УкраїниDodatkowe informacje Praca zmianowa:nie Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek) Godziny pracy:40-godzin
2025-12-05 05:25:16Opis stanowiska: - Praca: Instalator Światłowodów - Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / Umowa zlecenie - Wymiar pracy: Pełny etat - Zadania: Instalacja i konfiguracja sieci światłowodowych u klientów. - Diagnozowanie i usuwanie awarii sieci świa
2025-12-04 21:05:30Twój zakres obowiązków, Praca przy montażu oraz serwisowaniu urządzeń elektronicznych, Testowanie, kontrola jakości..
2025-12-04 15:41:30Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standardsEfficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from ph
2025-12-04 15:32:22Twój zakres obowiązków, wykonywanie prac przy urządzeniach sterownia ruchem kolejowym (SRK) zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, usuwanie usterek, przeglądy, instalacja i uruchamianie urządzeń SRK, dostarczanie części zamiennych do uszkodzonego
2025-12-04 14:41:28⚡ Specjalista ds. OZE ⚡ Sprzedaż PV | Magazyny energii | Turbiny wiatrowe | Pompy ciepła Chcesz pracować w przyszłościowej branży, która napędza zieloną transformację? Dołącz do naszego zespołu i buduj swoją karierę w odnawialnych źródłach..
2025-12-04 11:47:15W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with co
2025-12-04 11:04:30