Your responsibilities, Processing: Coordinating and monitoring the entire ordering process for IT products and services, from order entry to delivery or implementation., Coordination: Close collaboration with internal departments (e.g., IT..
2025-12-16 11:41:41Twój zakres obowiązków, Monitorowanie wewnętrznego systemu ticketowego,, Obsługa infolinii oraz kontakt z restauracjami w celu wsparcia ich bieżących potrzeb,, Rozwiązywanie zgłoszeń i jeśli konieczne, przekierowanie do 2-giej linii wsparcia,,.
2025-12-15 15:41:33Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem (ok. 10 FTE), prowadzenie regularnych spotkań, wyznaczanie celów, motywowanie i podejmowanie decyzji personalnych,, planowanie harmonogramu pracy oraz zapewnienie sprawnej organizacji zadań,, wsparcie
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem występującym na stacjach roboczych użytkowników,, serwisowanie sprzętu komputerowego,, przygotowywanie sprzętu dla nowych użytkowników,,..
2025-12-17 09:41:05Stanowisko ds. wsparcia procesów informatycznych (developer #)3353654Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy Priorytetowe zadania zespołu OPA skupiają się wokół szeroko pojętego wytwórstwa oprogramowania autorskiego, wspomagające
2025-12-25 06:59:50ZUSTwój zakres obowiązków, Montaż, konfiguracja i utrzymanie urządzeń testowych (POS, KDS, drukarki, terminale),, Instalacja i aktualizacja oprogramowania w środowiskach testowych (Intune, Azure DevOps),, Weryfikacja poprawności działania sprzętu i
2025-12-22 15:41:18Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w obszarze wsparcia technicznego i administracji systemami? Ta oferta to Twoja szansa na rozwój w zarządzaniu infrastrukturą kliencką (Windows, Linux, MacOS/iOS, Android
2025-12-18 14:19:02Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego 4,7Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy - telefoniczna, mailowa i bezpośrednia,, aktywne doradztwo i pomoc w doborze akcesoriów z oferty firmy,, obsługa systemu sprzedażowego oraz bieżące wprowadzanie
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne użytkowników - lokalnie i zdalnie., Rozwiązywanie bieżących problemów IT zgłaszanych przez użytkowników – zarówno sprzętowych, programowych, jak i związanych z dostępem do zasobów., Obsługa zgłoszeń w
2025-12-18 10:41:28Service Desk Agent with Italian and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resoluti
2025-12-17 06:59:48Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,, informowanie Klientów o bieżącej ofercie –.
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, Poznawanie pracy zespołu IT zajmującego się nowoczesną infrastrukturą, Udział w prostych zadaniach związanych z Linuxem i Kubernetesem pod opieką doświadczonych specjalistów, Wsparcie zespołu przy bieżących pracach..
2025-12-16 13:41:31Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, obsługa rozmów telefonicznych,, powitanie klienta i ustalenie celu wizyty,, prowadzenie przebiegu spotkań,, umawianie klientów,, zarządzaniem parkiem samochodów demonstracyjnych i..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, Będziesz udzielać informacji o naszej ofercie studiów i ich przebiegu — przez telefon i mailowo. Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i w naturalny sposób potrafisz im coś wyjaśnić, ta część pracy sprawi Ci dużo przyjemności.
2025-12-12 09:41:17Zakres obowiązków:obsługa telefoniczna klientów, administracja bazą danych klientów, koordynowanie i weryfikowanie prac serwisantów wprogramie firmy, wsparcie bieżących zadań firmowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji ewidencji dystrybutorów
2025-12-11 18:40:28Zakres obowiązków: · kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,· pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,· informowanie Klientów o bież
2025-12-11 14:54:17Biuro Obsługi Kancelarii sp. z o.oOferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w obszarze wsparcia technicznego IT? Ta rola to idealna szansa, by rozwijać swoje umiejętności w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych, a także instalacji
2025-12-09 14:19:01SII 4,4Twój zakres obowiązków, Obsługa systemu ticketowego, Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych, telefonów..
2025-12-08 11:41:55Twój zakres obowiązków, wdrażanie i konfigurowanie elementów systemu, współudział w rozbudowie autorskiego systemu wsparcia i monitorowania produkcji – „Platforma Proman”, tworzenie nowych funkcjonalność wspierających i nadzorujących procesy..
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami., Proste prace administracyjne w zakresie rekonfiguracji połączeń sieciowych., Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług IT w lokalnym..
2025-12-05 13:41:27Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział we WrocławiuService Desk Agent with German and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutio
2025-12-03 06:59:46Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-02 14:41:28Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie oraz szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników , Obsługa i konserwacja serwerów, sieci przewodowych i bezprzewodowych w fabryce i biurze, Monitorowanie oraz dbanie o bezpieczeństwo systemów CCTV
2025-12-02 09:41:34Twój zakres obowiązków, Praca zdalna w weekendy (sobota+niedziela, 8-20 - do 100 godzin miesięcznie), Obsługa obecnych klientów firmy (infolinia przychodząca i wychodząca), Kontakt z klientami, którzy nie dokończyli zakupu usługi (wsparcie), Sta
2025-12-01 22:40:05INTERSONTwój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów sprzętowych jak i programowych, współpraca z działami wsparc
2025-11-26 09:41:21Full-time, permanent opportunity in Wrocławhttps://www.michaelpage.pl/en/stena-group-it
2025-11-18 17:59:02