Your responsibilities, Processing: Coordinating and monitoring the entire ordering process for IT products and services, from order entry to delivery or implementation., Coordination: Close collaboration with internal departments (e.g., IT..
2025-12-16 11:41:41Twój zakres obowiązków, Monitorowanie wewnętrznego systemu ticketowego,, Obsługa infolinii oraz kontakt z restauracjami w celu wsparcia ich bieżących potrzeb,, Rozwiązywanie zgłoszeń i jeśli konieczne, przekierowanie do 2-giej linii wsparcia,,.
2025-12-15 15:41:33Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem (ok. 10 FTE), prowadzenie regularnych spotkań, wyznaczanie celów, motywowanie i podejmowanie decyzji personalnych,, planowanie harmonogramu pracy oraz zapewnienie sprawnej organizacji zadań,, wsparcie
2025-12-05 15:41:48IT Service Desk - Junior Team Leader (English, Spanish AND French - all three required)49_744000095690200Obowiązki Are you ready to take the next step in your IT career? We’re looking for a motivated and experienced service desk professional to
2025-12-20 06:59:47Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem występującym na stacjach roboczych użytkowników,, serwisowanie sprzętu komputerowego,, przygotowywanie sprzętu dla nowych użytkowników,,..
2025-12-17 09:41:05Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w obszarze wsparcia technicznego i administracji systemami? Ta oferta to Twoja szansa na rozwój w zarządzaniu infrastrukturą kliencką (Windows, Linux, MacOS/iOS, Android
2025-12-18 14:19:02Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego 4,7Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy - telefoniczna, mailowa i bezpośrednia,, aktywne doradztwo i pomoc w doborze akcesoriów z oferty firmy,, obsługa systemu sprzedażowego oraz bieżące wprowadzanie
2025-12-18 11:41:33Twój zakres obowiązków, Wsparcie techniczne użytkowników - lokalnie i zdalnie., Rozwiązywanie bieżących problemów IT zgłaszanych przez użytkowników – zarówno sprzętowych, programowych, jak i związanych z dostępem do zasobów., Obsługa zgłoszeń w
2025-12-18 10:41:28Service Desk Agent with Italian and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resoluti
2025-12-17 06:59:48Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,, informowanie Klientów o bieżącej ofercie –.
2025-12-16 15:41:36Twój zakres obowiązków, Poznawanie pracy zespołu IT zajmującego się nowoczesną infrastrukturą, Udział w prostych zadaniach związanych z Linuxem i Kubernetesem pod opieką doświadczonych specjalistów, Wsparcie zespołu przy bieżących pracach..
2025-12-16 13:41:31Stanowisko ds. wsparcia procesów informatycznych (developer #)3353654Obowiązki Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy Priorytetowe zadania zespołu OPA skupiają się wokół szeroko pojętego wytwórstwa oprogramowania autorskiego, wspomagające
2025-12-16 06:59:51ZUSYour responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,, obsługa rozmów telefonicznych,, powitanie klienta i ustalenie celu wizyty,, prowadzenie przebiegu spotkań,, umawianie klientów,, zarządzaniem parkiem samochodów demonstracyjnych i..
2025-12-15 11:41:34Twój zakres obowiązków, Będziesz udzielać informacji o naszej ofercie studiów i ich przebiegu — przez telefon i mailowo. Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i w naturalny sposób potrafisz im coś wyjaśnić, ta część pracy sprawi Ci dużo przyjemności.
2025-12-12 09:41:17Zakres obowiązków:obsługa telefoniczna klientów, administracja bazą danych klientów, koordynowanie i weryfikowanie prac serwisantów wprogramie firmy, wsparcie bieżących zadań firmowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji ewidencji dystrybutorów
2025-12-11 18:40:28Zakres obowiązków: · kompleksowa obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,· pozyskiwanie nowych Klientów, ale spokojnie, nie musisz ich szukać – kontakt będzie przekazany Tobie,· informowanie Klientów o bież
2025-12-11 14:54:17Biuro Obsługi Kancelarii sp. z o.oOferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w obszarze wsparcia technicznego IT? Ta rola to idealna szansa, by rozwijać swoje umiejętności w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów technicznych, a także instalacji
2025-12-09 14:19:01SII 4,4Twój zakres obowiązków, Obsługa systemu ticketowego, Wsparcie w zakresie oprogramowania systemowego i użytkowego, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych, telefonów..
2025-12-08 11:41:55Twój zakres obowiązków, wdrażanie i konfigurowanie elementów systemu, współudział w rozbudowie autorskiego systemu wsparcia i monitorowania produkcji – „Platforma Proman”, tworzenie nowych funkcjonalność wspierających i nadzorujących procesy..
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie pomocy z komputerami i aplikacjami., Proste prace administracyjne w zakresie rekonfiguracji połączeń sieciowych., Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem usług IT w lokalnym..
2025-12-05 13:41:27Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-04 16:39:04ZUS Oddział we WrocławiuService Desk Agent with German and English (m/f/d)Your responsibilities Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutio
2025-12-03 06:59:46Hemmersbach GMBH & Co.Kg sp.k. Oddział w... 2,6Your responsibilities, Remotely connect with end-users to provide L1 support via phone or email in a timely manner, Analyze and troubleshoot basic technical problems and implement correct resolutions, Review customer feedback related to customer
2025-12-02 14:41:28Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie oraz szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i problemów użytkowników , Obsługa i konserwacja serwerów, sieci przewodowych i bezprzewodowych w fabryce i biurze, Monitorowanie oraz dbanie o bezpieczeństwo systemów CCTV
2025-12-02 09:41:34Twój zakres obowiązków, Praca zdalna w weekendy (sobota+niedziela, 8-20 - do 100 godzin miesięcznie), Obsługa obecnych klientów firmy (infolinia przychodząca i wychodząca), Kontakt z klientami, którzy nie dokończyli zakupu usługi (wsparcie), Sta
2025-12-01 22:40:05INTERSONTwój zakres obowiązków, przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń od użytkowników w systemie, bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów sprzętowych jak i programowych, współpraca z działami wsparc
2025-11-26 09:41:21Your responsibilities, Manage procurement processes for IT products and services., Negotiate contracts and agreements with suppliers to secure the best terms., Monitor supplier performance and ensure compliance with contractual obligations.,..
2025-11-25 09:41:21