Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-20Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27Zakres obowiązków: Zamawianie towaru i nadzór nad dostawami, Wystawianie faktur sprzedażowych, Prowat Sp. z o.o. zatrudni osobę na stanowsko biurowo-operacyjne Miejsce pracy: Włocławek (biuro oraz t
2025-11-04 13:21:02Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy lub chcesz rozwinąć swoje umiejętności w obszarze administracji? Ta oferta to szansa na stabilne zatrudnienie i realny wpływ na funkcjonowanie firmy. Będziesz
2025-11-02 20:19:02PEKABEX 4,0Zakres obowiązków:Udzielanie świadczeń zdrowotnych będących w kompetencji lekarza specjalisty neonatologa. Wymagania:Wymagania konieczne: Zawód: Lekarz - specjalista neonatologiiWykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczneInne wymagania: Ba
2025-11-01 18:40:30Wymagania:Dobra organizacja pracy i samodzielność,Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),Komunikatywność i życzliwość w kontaktach z zespołem,Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy,Zna
2025-10-31 06:31:00Hays PolandPotrzebna osoba do pracy w Biurze Podróży, w Nowym Targu w charakterze doradcy, sprzedawcy ofert turystycznych. ..
2025-10-30 16:20:05Office Administrator – Krak ów (częściowy etat)Stawka: 45 PLN/h Język angielski: B2+/C1 Umowa zlecenie Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży technologii podr óży, poszukujemy osoby na stanowisko Office Administrator.Zakres obowiąz
2025-10-30 11:53:57Asystencka praca / Personel biurowy: pozostałe
2025-10-30 08:55:04Zakres obowiązków: - wspomaganie działu finansowo-księgowego, - praca z systemem ERP VENDO (wprowadzanie dokumentów do obiegu), - wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, - porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiw
2025-10-29 13:21:03Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz dynamicznej roli w administracji? Dołącz do zespołu, który dba o sprawne funkcjonowanie biura, zarządzanie korespondencją i wsparcie w organizacji wydarzeń. Ważna jest Twoja
2025-10-27 13:53:45SyneriseOferta idealna dla: osób z obszaru Marketing, media i komunikacja oraz Prawo Szukasz dynamicznej roli, gdzie będziesz wspierać kancelarię prawną w działaniach marketingowych, administracyjnych i komunikacyjnych? To świetna okazja, by rozwijać um
2025-10-24 12:48:15GJW Gramza i WspólnicyOferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Inne Szukamy osoby, która z uśmiechem i otwartością podejdzie do codziennych wyzwań, dbając o komunikację z kontrahentami i kompletowanie dokumentacji. Jeśli jesteś konkretna/y, ase
2025-10-24 12:48:15Parleto 1,9Opublikowana 16:29:51. Office AdministratorRef: RS46638 A Japanese company based in Warsaw, Poland is currently recruiting… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-20 19:07:24Centre People AppointmentsPraca w Biurze Podróży w Nowym Targu w charakterze doradcy, sprzedawcy ofert turystycznych 4 dni w ..
2025-10-17 16:15:16Zakres obowiązków:Ogólny zakres obowiązków: udzielanie świadczeń zdrowotnych zgodnie z posiadaną specjalizacją, wiedzą medyczną i obowiązującymi standardami postępowania diagnostyczno-terapeutycznego, samodzielne diagnozowanie, leczenie oraz pro
2025-10-13 18:40:43For our Client, new Company on Krakow market wchih is building a SSC structures we are looking for a candidate to position of Administrative Assistant. Daily responsibilities: Acting as the point of contact between the managers and internal or e
2025-10-11 17:55:07Poszukujemy pracownika dla międzynarodowej firmy na stanowisko: Asystent/ka biura Miejsce pracy: Kraków Obowiązki: Obsługa recepcji firmy Obsługa centrali telefonicznej Nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą Wsparcie administracy
2025-10-11 17:55:06Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medyczny
2025-10-11 08:55:04Opublikowana 09:55:25. Oct 10, 2025Office AdministratorAbout BarillaAt Barilla, we believe that every great journey begins… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-11 07:52:01Barilla GroupOpublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsAsystent ds. Wsparcia Obsługi Biura i Działu JakościTwój zakres obowiązków - Obsługa reklamacji/ zgłoszeń klientów- Monitoring wpływu warunków przechowywania na jakość produktów- Wykonywanie prostych analiz laboratoryjnych zgodnie z obowiązujący
2025-10-09 06:59:46BALVITEN Sp. z o. oChcesz pracować jako Specjalista ds. Obsługi Pracy Biura? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-10-07 17:09:00ENERGA S.AAsystent/ka biuraTwój zakres obowiązków obsługa sekretariatu biura administracja i koordynacja obiegu dokumentów obsługa korespondencji kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni z klientami oraz pracownikami firmy zakupy/ zamówienia biurowe
2025-10-04 06:59:53DEKRA Praca Sp. z o. o 4,9Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-10-02 08:55:07Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Opublikowana 20:03:07. Position: Administrative AssistantLocation: Remote (Poland)Salary: Flexible to Discuss… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-23 18:52:01Insight GlobalOpublikowana 13:48:28. Opis firmyKim jesteśmy?JDE Peet's to wiodąca na świecie firma produkująca kawę typu pure-play… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-23 11:52:02JDE Peet'sOpublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Budownictwo / Architektura
2025-09-13 08:55:04Prace biurowe: asystent/ka; sekretarz/sekretarka
2025-09-13 08:55:04Opublikowana 09:28:12. Remote Personal Assistant (English & Russian Fluent)A highly dynamic and fast-paced Private Family… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-11 11:52:01Family OfficeOpublikowana 21:49:14. This is usAt Avenga, we believe that human creativity empowers technology that matters. Operating… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-10 19:06:35QinshiftOpublikowana 09:30:21. In Poland - WarsawAre you looking for an opportunity to work in a friendly, supportive environment… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-10 19:06:21Simon-KucherPoszukujemy osoby chętnej do pracy w biurze ( wprowadzanie faktur do programu, wprowadzanie wz towarowych, rozliczenia pracowników, rozliczenia tras..
2025-09-09 16:35:01Nieruchomości: pozostałe
2025-09-05 08:55:04Opublikowana 10:45:28. We are an 800+ strong team whose ideas underpin successful exits, IPOs, strong financial results… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-01 18:52:01NFQPraca w Biurze Podróży w Nowym Targu w charakterze doradcy, sprzedawcy ofert turystycznych 4 dni w ..
2025-08-28 16:15:18Wymagania Mile widziane wykształcenie w jednej z tych dziedzin jak: administracja, zarządzanie, fin
2025-08-26 08:23:00Administracja publiczna
2025-08-23 08:55:05Biologia / Biotechnologia / Chemia, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Lekarz, Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Biotechnolog medyczny
2025-08-23 08:55:05Opublikowana 13:39:31. Opis firmyKim jesteśmy?JDE Peet's to wiodąca na świecie firma produkująca kawę typu pure-play… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-23 07:52:01JDE Peet'sAdministracja publiczna
2025-08-21 08:55:04Opublikowana 15:40:49. Office AssistantLocation: Warsaw, Poland FOREO is a wildly innovative brand of 3000+… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-08-21 07:52:01FOREONiewielka firma inżynierska poszukuje do pracy stacjonarnej specjalisty/specjalistki ds. administracyjnych/koordynatora biura. Potencjalny zakres obowiązków (z możliwością modyfikacji w zależności od doświadczenia i predyspozycji kandydata/tki):
2025-12-02 05:05:24Praca u przedsiębiorczego emeryta. Szukam asystentki w biurze nieruchomości. Zajmuję się głownie gruntami (dla deweloperów, rolników, czy firm fotowoltaicznych). Mam do tego specjalistyczne programy do wyszukiwania klientów. Możliwe zakwaterowan
2025-12-12 05:05:25ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-12-20 11:30:06RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OMinimum 3 years of experience in building and managing engineering scrum/agile teams Practical experience in developing moderate size software systems Very good understanding of the software development lifecycle (cloud software) English languag
2025-12-20 10:25:15Motorola Solutions Systems Polska 4,9Co jest dla nas ważne? Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania i utrzymania systemów zarządzania ciągłością działania (zgodnie z ISO 22301) Znajomość zasad zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz metod analizy BIA Rozumienie procesów k
2025-12-20 10:25:15Silky Coders 5,0Doświadczenie w projektach wdrożeniowych narzędzi EPM takich jak OneStream, CCH Tagetik, Oracle, Anaplan, TM1 lub bardzo dobra znajomość VB.NET lub C#, Zainteresowanie rozwojem w obszarze budowy modeli planistycznych z wykorzystaniem nowoczesnyc
2025-12-20 10:25:151dea 4,6Dołącz do zespołu jednego z największych i najdynamiczniej rozwijających się resortów w Polsce oraz Europie! Aqua Resort w Międzyzdrojach to miejsce, które nieustannie poszerza swoją ofertę – już tego lata otwieramy nowoczesny Aquapark oraz prze
2025-12-20 15:05:26Twój zakres obowiązków, świadczenie usług opiekuńczo-pielęgnacyjnych, w tym pomoc w utrzymaniu higieny osobistej,, dbanie o dobrostan mieszkańców, wspieranie podejmowania decyzji, budowanie sprawczości i autonomii mieszkańców,, podmiotowe,..
2025-12-20 14:40:56Twój zakres obowiązków, Regularne odwiedzanie przydzielonych punktów sprzedaży detalicznej;, Ścisła współpraca z Autoryzowanymi Przedstawicielami Sieci i Franczyzobiorcami zarządzającymi punktami;, Realizacja założonych ilościowych i jakościowyc
2025-12-20 14:40:56Liberty Poland S.ATwój zakres obowiązków, praca w systemie zmianowym 12-godzinnym (7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00);, przyjmowanie i wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, rozliczanie rachunków, bezpośrednia bieżąca obsługa gości hotelu
2025-12-20 14:40:56Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z kontrahentami, Udział w rekrutacji podległego personelu. Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników, Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,..
2025-12-20 14:40:56Oferta idealna dla: osób z obszaru Marketing, media i komunikacja Jeśli masz już rok doświadczenia w SEO i znasz narzędzia takie jak GA4 czy Ahrefs, ta oferta jest dla Ciebie. Będziesz samodzielnie zarządzać projektami pozycjonowania, tworzyć st
2025-12-20 14:19:01Widoczni 4,2Twój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie sekretariatu, dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji, skanowanie i układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, obsługa klientów biura, wsparcie..
2025-12-20 13:41:01Przyjazna Księgowość Monika BraniewiczTwój zakres obowiązków, Analiza procesów u Klientów do wdrożenia systemu Obiegu Dokumentów, Parametryzacja i konfiguracja systemu obiegu dokumentów, Migracje danych (MS SQL / T-SQL), Szkolenie użytkowników końcowych i zapewnienie wsparcia..
2025-12-20 13:41:00Your responsibilities, Providing logistical and administrative support across business development projects., Assisting in the preparation of client-facing materials and credentials., Coordinating legal directory and award submissions.,..
2025-12-20 13:41:00Your responsibilities, Providing logistical and administrative support across business development projects., Assisting in the preparation of client-facing materials and credentials., Coordinating legal directory and award submissions.,..
2025-12-20 13:41:00Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami ochrony, Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, Rekrutacja, organizacja pracy pracowników ochrony, Reprezentowanie firmy przed Kontrahentami i dbanie
2025-12-20 13:41:00Twój zakres obowiązków, Tworzenie świetnej atmosfery w klubie – chcemy, aby każdy czuł się jak u siebie :), Obsługa klientów siłowni – pomoc, uśmiech i dobra energia!, Odpowiadanie na zapytania Klubowiczów (osobiście i telefonicznie).,..
2025-12-20 13:41:00Twój zakres obowiązków, zarządzanie oddziałem i realizacja celów biznesowych, praca z zespołem i na rzecz zespołu, budowanie relacji z klientami i dbałość o najwyższy standard ich obsługi, reprezentowanie i wzmacnianie marki Santander na lokalny
2025-12-20 13:41:00Biuro Projektów poszukuje osoby na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy. Zakres obowiązków: -bieżąca obsługa administracyjna biura projektowego, -przygotowywanie i archiwizacja dokumentów koordynacja obiegu dokumentów, -wsparcie zespołu
2025-12-20 13:15:02Twój zakres obowiązków, prowadzenie pełnej księgowości (księgi rachunkowe), obsługa kadr i płac (umowy, listy płac, ZUS, PIT), sporządzanie deklaracji VAT, CIT oraz JPK, przygotowywanie sprawozdań finansowych, ewidencja środków trwałych,..
2025-12-20 12:41:05Twój zakres obowiązków, proces ofertowy, dotyczy ofert przewidywanych do realizacji kontraktów,, przygotowywanie, wraz z zespołem specjalistów branżowych, harmonogramu wszystkich etapów procesu budowlanego (również dla projektów D&B, tj. od..
2025-12-20 12:41:05Hotel Białowieski*** w Białowieży , , zatrudni pracownika Recepcji Hotelowej. - Oferta tylko dla osób z Hajnówki lub okolic. - Poszukujemy osoby ( kobieta lub mężczyzna) , z wykształceniem minimum średnim, z komunikatywną ( weryfikowalną ) znajo
2025-12-20 12:30:00Poszukujemy pracownika kompletacji zamówień BEZ ZMIAN NOCNYCH w Białymstoku! Praca w systemie 2 zmianowym (6-14, 14-22) Umowa zlecenia, 31,40 brutto/h + premia Start od 5 stycznia. Mile widziani studenci. Szczegóły: +48 601 240 866 whatsapp Work
2025-12-20 12:30:00Twoje główne zadania:współpraca z kadrą zarządzającą sklepu w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości,zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep,współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i wł
2025-12-20 11:53:48Do you want to grow in a global corporation that values your contribution and potential?As a Junior Collections Specialist, you will have the opportunity to hone your negotiation and analytical skills while conducting key operations for German-s
2025-12-20 11:53:48Dla naszego Klienta,dynamicznie rozwijającego się dystrybutora nowoczesnych materiałów protetycznych i stomatologicznych – poszukujemy osoby, która nie tylko zadba o operacyjną stronę biznesu, ale stanie się realnym partnerem dla zarządu w budow
2025-12-20 11:53:48The IT Specialist is responsible for maintaining, supporting and optimizing the company’s IT infrastructure, ensuring seamless operations across hardware, software, and network systems. This role involves troubleshooting technical issues, implem
2025-12-20 11:53:48