Adrenaline.pl to nie tylko sieć sklepów sportowych, to społeczność oparta na wspólnym zainteresowaniu sportową pasją i ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem. Osoby, które tworzą #teamadr
2025-10-15 18:35:08Adrenaline.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Compensation & Benefits Administrator49_744000088345158Obowiązki We are looking for an enthusiastic and well-organised Compensation & Benefits administrator to join our team in the Group Service Centre (GSC) in Brussels, Belgium.As our Compensat
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oBusiness Administrator49_744000092268025Obowiązki 15 hours per weekProvide administrative assistance to the Financial Controller and Eurofins NSC/SSC Team.Creation of sales invoices, to include the management of various client portals, Tungsten/
2025-12-05 06:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oW NASZEJ PRACY NIE JEST WAŻNE DOŚWIADCZENIE, LICZĄ SIĘ CHĘCI DO PRACY I ZARABIANIA. Jesteśmy firmą transportowo-spedycyjną ze Szczecina, posiadającą oddziały w Zielonej Górze, Gorzowie, Olsztynie i Białymstoku. Chcemy zaproponować pracę w naszym
2025-12-06 10:59:44SATORI SPÓŁKA Z O.OMiejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Opis stanowiska przygotowywanie stanowiska pracy przed wizytami oraz dbanie o jego prawidłowe wyposażenie współpraca z lekarzem podczas zabiegów w systemie pracy na cztery ręce wykonywanie czynności związanych ze sterylizacją i utrzymaniem czyst
2025-12-05 07:30:37Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie i rejestracja korespondencji wpływającej oraz wychodzącej , Obsługa telefoniczna interesantów i udzielanie podstawowych informacji , Sporządzanie pism urzędowych oraz przygotowywanie dokumentacji do spraw..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji technicznej w celu tworzenia zamówień, Kontrola nad procesem zamówień i terminów dostaw, Obsługa dokumentacji finansowo-księgowej, Prowadzenie ewidencji dokumentów i rozliczeń, Rejestracja faktur..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Wsparcie Dyrektora Handlowego w codziennych zadaniach operacyjnych., Przygotowywanie analiz, raportów oraz materiałów handlowych., Kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (również w języku angielskim)., Współpraca z
2025-12-03 10:41:28W związku z dynamicznym rozwojem firmy, powiększamy grono naszych pracowników. Dołącz do nas i TY! Specjalista ds. administracyjnych (K/M)Twoje obowiązki wsparcie administracyjne zespołu w ramach realizowanych kontraktów i usług budowlanych uspr
2025-12-03 06:59:44ADAMIETZ Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Praca biurowo-administracyjna związana z działalnością działu handlowego, Koordynowanie prac nad umowami i ofertami, Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby zespołu, Wsparcie w bieżących zadaniach..
2025-12-02 11:42:00Twój zakres obowiązków, Samodzielne wykonywanie zabiegów higienizacji,, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce),, Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy samodzielnej lub z lekarzem,, Sterylizację narzęd
2025-12-02 09:41:34Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: inspekcji i kontroli oraz prowadzenia postępowań administracyjnych W Powiatowym Inspekto
2025-12-02 08:00:01Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Twój zakres obowiązków, Zadaniem asystenta projektanta branży elektrycznej będzie wspomaganie projektanta w realizacji projektów budowlanych i wykonawczych, Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań, Umiejętność..
2025-12-01 14:41:40Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Chcesz pracować jako Referent ds. Rozliczeń i Sprawozdawczości (Olsztyn)? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-11-28 17:09:01ENERGA-OPERATOR SA Oddział w OlsztynieOpis stanowiska przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizacja narzędzi i materiałów
2025-11-28 11:24:55Opis stanowiska przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), sterylizacja narzędzi i materiałów
2025-11-28 11:22:54Zakres obowiązków:- terminowe wykonywanie list wynagrodzeń i dodatkowych należności,- sporządzenie rozliczeń do ZUS i US.Godziny pracy pn-czw 7:00-15:30; pt 7:00 - 13:00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: r
2025-11-27 18:40:38Zakres obowiązków:- realizacja zadań związanych z ewid. gospodarką mienia wojskowego,- realizacja usług telekomunikacyjnych,- obsługa sprzętu wojskowego.Godziny pracy: 7:30-15:30 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształ
2025-11-27 18:40:38Zakres obowiązków:opracowanie bieżących dokumentów sekcji materiałowej, monitorowanie przekazywania zbędnego mienia ruchomego służb materialowaych przez jednostki dywizji do amw koordynowanie generowania potrzeb materialow do zabezpieczenia w mp
2025-11-27 18:40:38Zakres obowiązków:- prowadzenie bieżącej kontroli dowodów księgowych dotyczących wydatków z tytułu podróży służbowych krajowych i zagranicznych;- sprawdzanie pod względem formalno rachunkowym dokumentów poleceń wyjazdu służbowego podróży krajowy
2025-11-25 18:40:43Opis stanowiska dbanie o prawidłowy obieg dokumentów (faktur, umów, projektów), wprowadzanie danych do systemu, prawidłowe archiwizowanie dokumentów, obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych, współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa, zarz
2025-11-25 07:31:03Opis stanowiska Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych Współpraca z innymi dz
2025-11-20 07:29:44Twój zakres obowiązków, Home Office oraz Możliwość pracy stacjonarnej w jednej z siedzib firmy na terenie Olsztyna, Pośrednictwo przy handlu ładunkami, Nadzór nad realizacją zleceń, Dbanie o jakość oraz terminowość świadczonych usług, Negocjacje
2025-11-12 11:40:48Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie danych do systemów informatycznych,, kompleksowa obsługa sekretariatu firmy,, Fakturowanie w posiadanych przez spółkę programach,, Archiwizowanie dokumentów i prowadzenie dokumentacji biurowej,, rejestracja.
2025-11-07 11:40:53