Zakres obowiązków:Kwalifikowanie kandydatów na dawców, oraz dawców do oddania krwi i jej składników a także opieka medyczna nad dawcami podczas pobytu w siedzibie RCKiK w Rzeszowie oraz na ekipach wyjazdowych. Wymagania:Wymagania pożądane: Wyksz
2025-12-08 18:40:39Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzorowanie procesu związanego z załadunkiem i rozładunkiem towarów zgodnie z przyjętym procesem; - Dbałość o jakość i terminowość w realizacji procesów magazynowych; - Bieżącą kontrola i wyjaśnianie reklamacji; - Wspierani
2025-11-28 11:30:28RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania: - Obsługa elektronarzędzi - Montaż gotowych komponentów - Dbanie o porządek na stanowisku pracy - Przestrzeganie obowiązujących przepisów: regulaminu pracy, BHP i p.poż.. WYMAGANIA: Wymagania: - Status studenta lub uc
2025-12-09 18:30:16Gi Group SAFirma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Praca polegać będzie na wykonywaniu zadań stawianych przez Kierownika działu., Zadania te polegać będą na zorganizowaniu pracy ekipom montażowym realizującym inwestycje na terenie całego kraju., Między innymi będzie to:,
2025-11-21 16:41:00Wymagania Student 3-4 rok studiów kierunków: logistyka, finanse i rachunkowość, zarządzanie projekt
2025-11-04 08:23:02Twój zakres obowiązków, Wystawianie i obsługa dokumentów kadrowych (umowy o pracę, skierowania), Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowo - kadrowym, Obsługa kadrowa kierowców w transporcie międzynarodowym, Współpraca z działami operacyjnymi w
2025-12-05 10:41:26Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39Twój zakres obowiązków, ZARZĄDZANIE ADMINISTRACYJNE:, Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura oraz obiegu dokumentów., Koordynacja współpracy z księgowością, kadrami, dostawcami usług i partnerami zewnetrznymi, Nadzór nad zgodnością proces
2025-11-19 18:03:19Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-11-04 08:55:03Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie i kompleksowa obsługa klientów końcowych (produkcja/handel) w wybranym segmencie, Pozyskiwanie i koordynacja przewoźników w celu realizacji pozyskanych zleceń, Dbałość o jakość obsługi i długofalowe relacje z
2025-12-09 13:41:31Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj się w bankowości zdalnej! Lubisz kontakt z klientem i chcesz zdobywać doświadczenie w sprzedaży? Zapewnimy Ci szkolenia, wsparcie zespołu i nowoczesne narzędzia pracy. Sprawdź, co będziesz robić na tym stano
2025-12-09 10:59:01Bank milleniumW związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Dofinansowań Krajowych i Europejskich! Renomowana instytucja szkoleniowa, działająca na terenie całego kraju, poszukuje specjalisty ds. dofinansowań. Szukasz pracy w dynamicznym i wspierającym zespo
2025-12-09 15:05:30GastroInvest Group –firma szkoleniowo-doradcza. Naszym celem jest dostarczanie wiedzy, poprzez dostarczanie najwyższych jakościowo szkoleń dla Naszych klientów, które przyśpieszą rozwój ich pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem oraz zain
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu administracji. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy; - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami firm
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur i dokumentacji sklepowej w systemie PC Market, Bieżąca współpraca ze sklepami, Sprawdzanie marży sklepowej, Sprawdzanie poprawności przepływu dokumentów, Przyjmowanie faktur zakupu i ustawianie cen..
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, Współpraca z działem zakupów w zakresie zamówień, dostaw i negocjacji z dostawcami., Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących stanów magazynowych, trendów rynkowych oraz wyników sprzedaży., Udział w procesie tworzeni
2025-12-09 12:41:32Twój zakres obowiązków, planowanie, organizowanie usług spedycyjnych dla klientów firmy, rozwój współpracy z klientami firmy, współpraca z zespołem w danej jednostce organizacyjnej, intensywny kontakt z przewoźnikami, dbanie o najwyższą jakość.
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, nadzór nad terminowym wykonaniem dokumentacji technologicznej, programów na OSN i bieżącą obsługą linii produkcyjnych, zapewnienie bezpiecznych procesów technologicznych - zgodnych z wymaganiami BHP oraz ergonomii,..
2025-12-09 11:41:50Twój zakres obowiązków, organizacja pracy sekretariatu firmy, nadzór nad realizacją spraw administracyjnych min. dofinansowań UE, spraw sądowych oraz obiegiem dokumentów, bieżąca obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji wychodzącej i..
2025-12-09 09:41:27Zakres obowiązków:monitorowanie przestrzegania przepisów RODO, analizowanie i wdrażanie zmian w prawie, opiniowanie umów dotyczących przetwarzania danych, monitorowanie zgodności działań szkoły z przepisami o ochronie danych, prowadzenie ksiąg i
2025-12-08 18:40:39Twój zakres obowiązków, prowadzenie spraw kadrowo - płacowych klientów, obsługa klientów w zakresie kadr i płac..
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie , Organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych członków zarządu , Koordynacja pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu , Przygotowywanie..
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, Poszukujemy Asystenta kierownika ds. projektów elektrycznych, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami związanymi z instalacją, modernizacją i utrzymaniem oświetlenia ulicznego. Osoba na tym stanowisku będzie
2025-12-08 09:41:24Twój zakres obowiązków, Udział we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii w branży;, Swobodne budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych w sposób indywidualny, przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi wspierających ten..
2025-12-08 09:41:24Opis stanowiska Spotkania z nauczycielami edukacji wczesnoszkolnej i zespołami pedagogicznymi Prezentacja materiałów dydaktycznych oraz konsultacje merytoryczne Budowanie długofalowych relacji w środowisku szkolnym Wsparcie szkół w podejmowaniu
2025-12-08 07:30:59Twój zakres obowiązków, Odbieranie i dostarczanie posiłków/zakupów, Dostawy kurierskie małych przesyłek (Xpress Delivery), Zabezpieczanie przesyłek przed ewentualnymi uszkodzeniami, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami..
2025-12-07 21:40:04Twój zakres obowiązków, sprzedaż profesjonalnych narzędzi skrawających i oprzyrządowania maszyn z oferty dostawców zagranicznych i polskich, z którymi mamy umowy dystrybucyjne lub nawiązaną stałą współpracę, zdobywanie wiedzy w dziedzinie obróbk
2025-12-07 12:41:02