Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Rekrutacja:-Koordynowanie procesu rekrutacji -tworzenie i publikowanie ogłoszeń -selekcja aplikacji , wspólpraca z kadrą zarządzającą w celu ustalenia potzeb stanowiskowychAsystent/asystentka :-Przygotowywanie procesów serwiso
2025-12-22 07:30:05Merkury MarketDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzorowanie procesu związanego z załadunkiem i rozładunkiem towarów zgodnie z przyjętym procesem; - Dbałość o jakość i terminowość w realizacji procesów magazynowych; - Bieżącą kontrola i wyjaśnianie reklamacji; - Wspierani
2025-12-24 22:30:09RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OW związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz rozszerzeniem obszarów działalności, GastroInvest Group poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Administracji i Dofinansowań. Rzeszów, ul. Targowa 3 GastroInvest Group Jeśli jesteś osobą dokładną
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracowników do działu administracji/ obsługi klienta biznesowego. Do Twoich obowiązków będzie należeć: - kontakt telefoniczny z klientem biznesowym ( managerowie, dyrektorzy hot
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu Zarządu, w tym prowadzenie kalendarza Zarządu oraz obsługa spotkań Zarządu, a także koordynowanie zaopatrzenia,, obsługa korespondencji kierowanej do Zarządu oraz..
2025-12-11 12:41:24Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32PC Logistic Sp. z o.o. jest wiodącym operatorem logistycznym w Polsce. Obsługujemy transport drogowy oraz intermodalny lokalnie (Dębica i południowo-wschodnia część Polski), w całym kraju, w Europie i globalnie. Jesteśmy na rynku jako PC Logisti
2025-12-25 06:59:53PC Logistic Sp z o. o 5,0Zakres obowiązków:weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do komputeraKONTAKT Z PRACODAWCĄ : CV NA e- mail : ewela0704@gmail.com Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera - pakiet pr
2025-12-03 18:40:30Twój zakres obowiązków, Organizacja kalendarza, wsparcie w bieżących zadaniach, Nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów, Przygotowanie treści pism, edycja oraz formatowanie dokumentów,, Porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i..
2025-12-03 09:41:17PC Logistic Sp. z o.o. jest wiodącym operatorem logistycznym w Polsce. Obsługujemy transport drogowy oraz intermodalny lokalnie (Dębica i południowo-wschodnia część Polski), w całym kraju, w Europie i globalnie. Jesteśmy na rynku jako PC Logisti
2025-12-02 10:59:42PC Logistic Sp z o. o 5,0Twój zakres obowiązków, Czym będziesz się u Nas zajmować na początku? Twoim głównym celem będzie nauka i wsparcie starszych księgowych. Do Twoich zadań należeć będzie:, - wstępna segregacja, weryfikacja i porządkowanie dokumentów księgowych –..
2025-11-28 12:41:43Twój zakres obowiązków, Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, Przygotowywanie płatności, alokacja pozycji na kontach analitycznych, Księgowania do rozliczenia miesiąca, Rozliczanie magazynów podczas zamknięcia miesiąca,..
2025-12-11 13:41:19Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Pracownik Biurowy - Sędziszów Małopolski Twój zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa recepcji i strefy konferencyjnej (o
2025-12-19 21:25:14Zakres obowiązków:-WYSTAWIANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH-KONTROLA ICH RELIZACJI-ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW-KONTAKT Z KLIENTAMI: MAILOWY ,TELEFONICZY, OSOBISTY Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, inneUprawnienia: OB
2025-12-01 18:40:31Zakres obowiązków:Pracownik biurowyPrace biurowe,Zarządzenie magazynem,Obsługa programu AutoCAD i Lantek Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: - Znajomośc programu AutoCAD i Lantek- Mile widziane d
2025-10-15 18:40:33Specjalista ds. Administracji (K/M)62_573Obowiązki ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i wprowadzanie zamówień do systemu Weryfikowanie i opisywanie faktur kosztowych Wiekowanie należności i zobowiązań Przygotowywanie danych do sprawozdań oraz r
2025-12-24 06:59:47FBSerwis S.AReferent ds. kontroli jakości i spawalnictwa96_4705190Obowiązki wspieranie procesów kontroli jakości montażu i spawania na terenie budowy, udział w analizie przyczyn i rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych, pomoc w sporządzaniu dokument
2025-12-24 06:59:47ZARMEN SP Z O OZakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowych
2025-12-28 11:53:41Zakres obowiazk ów:tworzenie faktur, dokument ów niezbędnych w procesie realizacji zam ówień oraz obsługi klient ów,prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji,bieżąca wsp ółpraca z pozostałymi działami w firmie.regularne monitorowanie kluczowych
2025-12-28 11:53:41Rekrutujemy do OVB Polska. To dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli jesteś
2025-12-26 06:59:46Marta MosakowskaPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z zatrudnieniem;, przygotowywanie i ewidencja umów o pracę, aneksów i innych dokumentów kadrowych;, nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa pracy oraz.
2025-12-04 13:41:24Zakres obowiązków:- samodzielne wprowadzanie dokumentów księgowych do Comarch ERP Optima,- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów,- bieżący kontakt z klientami w sprawach księgowych,- obsługa OCR i praca z dokumentami elektronicznymi
2025-11-20 18:40:33Zakres obowiązków:Współpraca z geodetą przy pomiarach. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: prawo jazdy B Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonySposób aplikowania:bezp
2025-11-20 18:40:33Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-11 21:25:19Dla naszego klienta, w ramach aktywizacji zawodowej, poszukujemy kandydatów z orzeczeniem o niepełnosprawności, na stanowisko Specjalista/ka ds. Administracji - Recepcjonista/ka Sędziszów Małopolski Twój zakres obowiązków:Kompleksowa obsługa rec
2025-12-17 21:25:15