Zakres obowiązków: • Przygotowywanie dokumentacji do SAP • Prowadzenie postępowań zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych • Raportowanie stanu wydatkowania i planów wykorzystania środków własnych oraz rezerwy celowej do Biura Finansów i Księgowośc
2025-09-25 15:05:28Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Twój zakres obowiązków, Przygotowanie i aktualizacja PPM (Preventive Plan Maintenance)., Przygotowanie i aktualizacja SOP (standard operating procedure)., Nadzorowanie przeglądów okresowych zgodnie z harmonogramem i planem PPM wykonywanych przez
2025-11-14 11:40:49Twój zakres obowiązków, Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych, Zarządzanie korespondencją, Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi, Zarządzanie sprzętem biurowym, Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami..
2025-11-13 15:40:44Your responsibilities, Ordering products to meet current customer needs and keeping stock levels up to date, Coordinating deliveries from a logistics perspective: ensuring orders arrive on time, checking their completeness, and informing custome
2025-11-13 11:40:53Twój zakres obowiązków, Opracowywanie rocznego planu zamówień Działu Techniczno-Gospodarczego oraz weryfikacja jego wykonania,, Nadzór nad realizacją zadań remontowych, dokonywanie odbiorów i rozliczanie zadań remontowych,, Przygotowywanie..
2025-11-13 09:40:43Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura Zarządu., Obsługa bieżących spraw organizacyjnych Sekretariatu Spółdzielni, w tym: obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad,..
2025-11-12 14:40:41Twój zakres obowiązków, Wykonywanie bieżących prac administracyjnych., Współpraca z firmami wykonującymi usługi dla Instytutu., Dbałość o właściwy i terminowy obieg dokumentów., Doraźna obsługa Kancelarii Instytutu., Przygotowywanie pism, umów i
2025-11-11 20:40:01Opis stanowiska Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych. Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specja
2025-11-10 15:32:02Twój zakres obowiązków, 1) zgłaszanie zapotrzebowania zakupów towarów i usług na potrzeby IMPAN;, 2) nadzorowanie zagadnień technicznych wynikających z eksploatacji budynków i terenów;, 3) stała współpraca z zewnętrznymi służbami technicznymi, j
2025-11-10 09:40:31Twój zakres obowiązków, Wykonywanie prac administracyjno-biurowych wspierających codzienne funkcjonowanie biura, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Wystawianie faktur oraz wsparcie działu księgowego w bieżących zadaniach, Nadzór
2025-11-09 09:40:29Administracja publiczna: pozostałe
2025-11-08 08:55:04Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń telefonicznych;, Obsługa korespondencji firmowej (poczta przychodząca, wychodząca, w tym usługi kurierskie);, Organizacja podróży służbowych (rezerwacje noclegów i biletów pkp/lotniczych, taksówek);,..
2025-11-07 16:40:38Twój zakres obowiązków, Zarządzanie wieloosobowym, różnorodnym zespołem, Kompleksowe zarządzanie biurem, w tym współpraca z serwisem sprzątającym oraz nadzór nad codziennym funkcjonowaniem przestrzeni biurowej, Realizacja projektów relokacji i.
2025-11-07 11:40:54Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa zawartych umów kredytowych klientów w ramach przydzielonego zakresu odpowiedzialności;, Praca w systemach: rozliczanie spłat, realizacja wypłat dla klientów, sporządzanie pism;, Gromadzenie dokumentacj
2025-11-06 12:40:48Twój zakres obowiązków, obsługa recepcji, w tym obsługa klientów/gości firmy, obsługa centrali telefonicznej;, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie rejestrów poczty i przydział poczty do odpowiednich działów firmy,..
2025-11-06 11:40:54Opis stanowiska - sprawdzanie i opisywanie działalności konkurencyjnej - uzupełnianie baz w systemie informatycznym - wsparcie procesów administracji w firmie - segregowanie e-dokumentów - raportowanie i monitorowanie procesów w firmie - pomoc w
2025-11-03 21:05:26Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie Szukasz pierwszej pracy biurowej lub masz już do 2 lat doświadczenia? Ta oferta to świetna okazja, by wesprzeć zespół w codziennych procesach operacyjnych i administracyjnych, od wys
2025-11-02 20:19:02LeasingTeam Group 2,3For our Client, we are looking for: Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division Location: Warszawa, Śródmieście Reference Number: AA/114/2025 The description of duties is a presented below:to provide administ
2025-10-18 06:59:45Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersSpecjalista / Specjalistka ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Obsługa recepcji, w tym prowadzenie korespondencji, odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowywanie ich do odpowiednich działów. Koordynowanie zamówień biurowych, kontakt z
2025-10-16 06:59:50Maxon Nieruchomości Sp. z o.oOpublikowana 09:48:33. Job DescriptionChange the world. Love your job.Texas Instruments (TI) is searching for a… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-10 19:06:16Texas InstrumentsDla jednego z naszych Klientów działającego w branży energetycznej i usług komunalnych poszukujemy Kandydatek i Kandydatów do pracy na stanowisku: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych - recepcja Miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście
2025-09-30 06:59:51Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersZakres obowiązków: • Przygotowywanie dokumentacji do SAP • Prowadzenie postępowań zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych • Raportowanie stanu wydatkowania i planów wykorzystania środków własnych oraz rezerwy celowej do Biura Finansów i Księgowośc
2025-09-25 15:05:28For our Client, we are looking for: Administrative Assistant in Strategy, Governance and External Relations Division/Strategy, Governance and Transparency Unit/ Transparency, Accountability and Document Management Sector Location: Warszawa, Śród
2025-09-24 06:59:44Kaliszuk Sp. j. Staff PartnersSpecjalista / Specjalistka ds. administracji i kontroli kosztówTwój zakres obowiązków Wsparcie w codziennej pracy dla Country Managera obejmujące m.in.: wsparcie administracyjne, koordynację wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, wizyt i wydarzeń
2025-09-21 06:59:50Logart Sp. z o. oOpublikowana 13:57:28. ¡Estamos contratando! La Embajada del Perú en Polonia busca Asistente Administrativo/a –… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-16 19:07:08Ambasada Peru w Polsce (Embajada del Perú...Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-08-27 10:10:06TeamQuestWymaganiaWykształcenie wyższe (lub w trakcie) związane z ochroną zdrowia lub zarządzaniemZaawansowana znajomość MS OfficeKomunikatywność, odporność na st
2025-08-10 07:52:01Maria Sklodowska-Curie National Research...Dla naszego Klienta, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka administracyjny/a Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: obsługa centrali telefonicznej i nadzór nad ko
2025-08-09 17:55:03Minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej (asystent, recepcja lub administracja biurowa). Solidna znajomość pakietu Office (Word, Excel). Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Dyspozycyjność w wymiarze min. ¾ etatu (preferowany pełny
2025-12-01 10:25:13IT LeasingTeamZAKRES OBOWIĄZKÓW: Responsibilities: - Manage employee benefit processes, including enrollment, changes, and queries. - Coordinate with vendors, handle invoicing, and prepare reports. - Support benefit renewals, system updates, and compliance. -
2025-11-25 07:30:08Grafton Sp. Z o.oWykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie: rachunkowości, bankowości, finansów) Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel Analityczny umysł, dokładność, skrupulatność, Chęć dalszego rozwoju zawodowego. Mile widziane Znaj
2025-11-20 10:25:14ProService FintecoZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Organizacja pracy biura i obsługa codziennych spraw administracyjnych - Kompleksowe prowadzenie dokumentacji budowy (dzienniki budowy, protokoły, umowy) - Rejestrowanie wejścia/wyjścia dokumentów, archiwizacja dokumentacji p
2025-11-18 11:30:23HOBEN D. Borysławski SPÓŁKA KOMANDYTOWATwój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Your responsibilities, Coordinate office services (cleaning, coffee, water, technical support), including sourcing suppliers, negotiating contracts, and overseeing delivery., Manage renovation projects and space planning – working with architect
2025-11-21 10:41:21Zakres obowiązków:1. Przygotowywanie danych do projektu arkusza organizacji Przedszkola.2. Przygotowywanie materiałów pomocnych w opracowywaniu planu finansowego Przedszkola.3. Wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu Otago (moduł WYBUD, G
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, Obsługa modułu MM w systemie SAP - tworzenie zamówień, wprowadzanie i aktualizacja umów., Współpraca z dostawcami usług - zbieranie ofert, weryfikacja umów, negocjowanie warunków, przygotowywanie zestawień porównawczych.
2025-12-03 14:41:30Twój zakres obowiązków, Dbanie o przepływ dokumentacji pomiędzy wydziałami konstrukcja/technologia/planowanie w zakresie kart zmian, wniosków o zmianę – ewidencjonowanie dokumentacji, nadzór nad obiegiem;, Udostępnianie i aktualizowanie..
2025-12-04 07:40:04Spółka komunalna poszukuje DWÓCH pracowników na stanowisko referenta / inspektora ds. projektów i aplikacji w Dziale Informatyki . Praca w 100% zdalna. Wynagrodzenie zasadnicze 4.700 zł brutto. Premia regulaminowa 300 zł brutto (utrata np. w prz
2025-12-06 21:05:27Opis stanowiska Nadzorowanie audytów Ppoż. oraz monitorowanie dyżurnych pięter Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja terminowego ich przeprowadzania Tworzenie raportów Ppoż. i komunikacja z zespołem w zakresie bezpieczeństwa Wspa
2025-12-06 16:32:03Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie kontroli przypisanych do Departamentu, Zapewnienie prawidłowego wdrażania i realizowania procedur grupowych z obszaru zarządzania aktywami, Opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych
2025-12-06 15:41:19Co będzie należeć do Twoich zadań: Tworzenie i kontrolowanie planu zatrudnienia oraz budżetowanie kosztów pracowniczych Przygotowywanie analiz kosztów pracowniczych Wsparcie procesu okresowych przeglądów wynagrodzeń, w tym porównania wynagrodzeń
2025-12-06 15:29:36Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psycholo
2025-12-06 15:24:47Twoja Rola Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego. Wsparcie działu księgowości w realizacji bieżących zadań. Pomoc w przygotowaniu deklaracji i zestawień finansowych
2025-12-06 14:51:02Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: kancelaryjnych w Wydziale Prewencji Wydział Prewencji Adres urzędu: 01-198 Warszawa Ul. Żyt
2025-12-06 08:00:01Komenda Rejonowa Policji Warszawa IVZakres obowiązków: Wsparcie przy opracowywaniu i sprawdzaniu dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do realizacji inwestycji drogowych i infrastrukturalnych. Przygotowywanie raportów, zestawień i warstw danych przestrzennych wspierających prace pro
2025-12-06 07:29:31Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-06 04:10:00Twoją rolą będzie: - wsparcie w bieżących pracach biurowych - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji w firmie - archiwizacja/digitalizacja dokumentów - obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej - obsługa poczty elektronicznej f
2025-12-05 21:05:30Spółdzielnia Świt poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Administracji do wsparcia bieżącej pracy biura. Zakres obowiązków: - prowadzenie korespondencji z najemcami oraz urzędami, - obsługa dokumentacji administracyjnej, - praca z programami M
2025-12-05 21:05:29Zakres obowiązków:• prowadzenie korespondencji z urzędami w celu ustalenia danych dłużnika,• analizowanie spraw pod kątem dalszego postępowania,• prowadzenie korespondencji z innymi urzędami i podmiotami,• telefoniczne udzielanie wyjaśnień stron
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:- dekretowanie i księgowanie dokumentów, - prowadzenie ewidencji księgowej i ewidencji pomocniczych, uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, - współpraca z US, ZUS, GUS i KOWR, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowa
2025-12-05 18:40:35Twój zakres obowiązków, przyjmowanie, weryfikowanie poprawności i rejestrowanie dokumentów klientów oraz wewnętrznych dokumentów firmowych, przypisywanie spraw do odpowiednich pracowników zgodnie z ustalonymi procedurami, prowadzenie rejestru..
2025-12-05 18:40:05Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne: obsługa poczty przychodzącej oraz wychodzącej;, Wprowadzanie dokumentów i spraw do systemów wewnętrznych Kancelarii, skanowanie i zapisywanie pism;, Obsługa kalendarza elektronicznego, spotkań i
2025-12-05 17:40:56Twój zakres obowiązków, instaluje, konfiguruje i stroi system SAP,, opracowuje projekt i implementację nadzoru administratorskiego dla systemu SAP (w SWEZ),, nadzoruje eksploatację systemu SAP ( w SWEZ),, uczestniczy w rozwiązywaniu problemów w
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Dane i raporty: Przygotowywanie prostych zestawień, raportów i prezentacji w Google Sheets oraz Slides., Wsparcie projektowe: Pomoc w koordynacji zadań między zespołami i dbanie o przepływ informacji., Research:..
2025-12-05 16:41:02Qodeca sp. z o.oWymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-05 16:39:04Centrala ZUSOpis stanowiska obsługa osób zgłaszających się do placówki oraz udzielanie im bieżących informacji planowanie wizyt, przygotowywanie dokumentacji i wydawanie recept dbanie o sprawną komunikację z pacjentami oraz wysoką jakość obsługi realizowani
2025-12-05 16:09:02Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie działu handlowego, Przygotowywanie ofert i dokumentacji, Obsługa klientów i pozyskiwanie nowych, Współpraca z producentami i dystrybutorami, Wsparcie działań zarządu, Zarządzanie obiegiem dokumentów,..
2025-12-05 15:41:49