ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAOpis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie nowych klientów do naszego systemu, Pomaganie w zbieraniu i sprawdzaniu dokumentów, Uaktualnianie statusów i informacji o klientach, Wypełnianie prostych deklaracji (PL/UK/DE – dostaniesz jasne instrukcje),.
2025-12-09 14:41:37Opis stanowiska Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi
2025-12-09 14:21:03Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta Miejsce pracy: KrosnoJeśli lubisz kontakt z ludźmi, cenisz porządek, działasz terminowo i dobrze odnajdujesz się w pracy z systemem ERP – być może szukamy właśnie Ciebie.Twój zakres obowiązków:• Obsłu
2025-12-05 16:25:02Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.Specjalista_Specjalistka ds. Obsługi KlientaMiejsce pracy: JasłoNr ref: OK/12/25Twój zakres obowiązków:- stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi- przygotowywanie ofert sprzedażowych
2025-12-04 16:25:04Twój zakres obowiązków, stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi, przygotowywanie ofert sprzedażowych, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji..
2025-12-04 15:41:31ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SATwój portal z ofertami pracy
2025-12-01 10:54:16amavatObowiązkowe Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientami Pozytywne nastawienie, empatia i komunikatywność Dbałość o jakość obsługi i etykę zawodową Dobra organizacja pracy własnej w trybie zdalnym Język polski – poziom zaawansowa
2025-11-20 10:25:14OVB Allfinanz Polska Spółka FinansowaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie operacyjne siecią sklepów w podległym regionie (Polska, Czechy, Słowacja) - Kontrola prawidłowego funkcjonowania marketów i poprawnej organizacji - Nadzór nad kierownikami sklepów, personelem i procesami operacyj
2025-12-12 15:30:15Merkury MarketZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Weryfikacja i kontrola dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i przyjętymi u pracodawcy procedurami, - Dokonywanie kwalifikacji podatkowej kosztów na podstawie zgromadzonych dowodów, wprowadzanie faktu
2025-12-08 18:30:02RECTUS POLSKA Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - opracowanie dokumentacji projektowo – konstrukcyjnej i technologiczno – konstrukcyjnej pod względem merytorycznym, kompletności informacji, wyrobów własnych, i wyrobów powierzonych - wdrożenie i uruchomienie produkcji wyrobó
2025-11-23 07:30:05Spółdzielnia SIP ZPCHOVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej obsł
2025-12-13 21:05:27OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-13 11:32:12Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna ob
2025-12-12 15:29:44Opis stanowiska: nadzorowanie przebiegu prac budowlanych zgodnie z dokumentacją, budżetem i harmonogramem kontrola jakości robót oraz czuwanie nad terminowością ich wykonania organizowanie pracy ekip wykonawczych i współpraca z podwykonawcami an
2025-12-11 11:29:58Twój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, w tym akt osobowych, ewidencji czasu pracy, kart urlopowych oraz dokumentacji związanej z nieobecnościami., Przygotowywanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy oraz innych..
2025-12-10 17:41:04Szukasz pracy z elastycznym czasem i możliwością zarobków zależnych od wyników? Dołącz do naszego zespołu jako Agent Ubezpieczeniowy! Oferujemy: - Umowę agencyjną - Elastyczny czas pracy – samodzielnie ustalasz godziny pracy - Wynagrodzenie zale
2025-12-09 21:05:34Firma FRAC zatrudni pracownika do działu inwestycji. Miejsce pracy Rzeszów. Wymagania: - wykształcenie wyższe (inżynier budowlany), - dyspozycyjność (ruchomy czas pracy) - prawo jazdy kat. B, - znajomość programu AutoCAD, - mile widziane uprawni
2025-12-09 21:05:34Twój zakres obowiązków, udział w prowadzeniu pełnej ewidencji księgowej – księgowości kontowej,, kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie zadekretowanych dokumentów źródłowych,, dekretowanie i księgowanie wybranych operacji gospodarczych,,.
2025-12-09 16:41:10Firma GastroInvest Group poszukuje Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego! Jesteśmy jednym z liderów w branży szkoleniowej HoReCa, a dynamiczny rozwój naszej firmy stwarza szansę na dołączenie do naszego zespołu. Zakres obowiązków: - Aktywn
2025-12-09 15:05:30Firma GastroInvest Group w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko pracownika działu obsługi klienta. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie: - sprzedaż usług firmy - podtrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami fir
2025-12-09 15:05:30Twój zakres obowiązków, prowadzenie spraw kadrowo - płacowych klientów, obsługa klientów w zakresie kadr i płac..
2025-12-08 13:41:40Opis stanowiska: Aktywna sprzedaż ubezpieczeń majątkowych (np. komunikacyjnych i mieszkaniowych) przez telefon. Praca wyłącznie na dostarczonej bazie kontaktów (bez samodzielnego pozyskiwania klientów). Profesjonalne doradztwo: identyfikacja pot
2025-12-06 07:29:31Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości Sp. z o.o., Księgowanie dokumentów: faktur zakupu, sprzedaży, kosztów operacyjnych., Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)., Rozliczanie list płac oraz dokumentó
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, efektywna rekrutacja pracowników, zatrudnianie pracowników oraz przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, obsługa benefitów pracowniczych, efektywna współpraca z..
2025-12-03 16:40:59Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-03 14:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i rozwój naszych profili w mediach społecznościowych (Facebook, TikTok);, Tworzenie atrakcyjnych treści – filmów, postów, relacji z już dostępnych materiałów lub nagrywanych samodzielnie;, Aktywna obsługa..
2025-12-01 23:40:07Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży okiennej (warunek konieczny), Znajomość stolarki okiennej – produktów, technologii, procesów (w
2025-12-01 09:54:17GRH Group 2,7Twój zakres obowiązków, Organizacja i prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej (zatrudnianie, zwalnianie, przenoszenia, urlopy, zwolnienia lekarskie/chorobowe, harmonogramy urlopów) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy (Kodeks Pracy)
2025-11-27 09:41:18Twój zakres obowiązków, bieżące sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem rachunkowym, podatkowym i proceduralnym, ich dekretowanie oraz wprowadzanie do systemu Optima, rozliczanie podatku VAT, PIT, CIT, uczestnictwo w procesie zamykania.
2025-11-26 09:41:21Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-11-23 10:41:08Zakres obowiązków:- samodzielne prowadzenie Ksiąg Rachunkowych, JDG oraz spółek prawa handlowego - samodzielne prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów, Ewidencji Ryczałtowej- sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT- prowadzenie ewiden
2025-11-19 18:40:41Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, Organizowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, Rozliczanie czasu pracy,
2025-11-17 00:40:11Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów, przygotowywanie pism, formularzy itp., Koordynowanie obiegu dokumentów księgowych, współpraca z biurem rachunkowym, Obsługa korespondencji..
2025-11-17 00:40:11Zakres obowiązków:- samodzielne prowadzenie KPiR- samodzielne prowadzenie Ewidencji Ryczałtowej- samodzielne prowadzenie Ksiąg Rachunkowych, JDG i spółek prawa handlowego - sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT- prowadzenie kadr i płac- umiejętn
2025-11-14 18:40:38