Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Zakres obowiązków:1. Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych.2. Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe.3. Praca w systemie EZD RP.4. Praca w systemie Symfonia ERP Wym
2025-12-03 18:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw technicznych, dbanie o terminowość wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych i ich kontrola, bieżąca kontrola i ocena potrzeb w zakresie właściwego utrzymania stanu technicznego nieruchomości,.
2025-12-02 09:41:33Zakres obowiązków:1. Przyjmowanie i rejestrowanie w systemie elektronicznego obiegu dokumentów przesyłek wpływających do Urzędu.2. Przygotowywanie korespondencji do wysłania drogą tradycyjną oraz elektroniczną.3. Bezpośrednia obsługa klienta.4
2025-11-24 18:40:54Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw urzędowych i formalnych – kontakt z urzędami (m.in. Wydziałami Architektury, Geodezji, Środowiska, Planowania Przestrzennego) i inwestorami sieci, przygotowanie i składanie wniosków, kompletowanie..
2025-11-21 10:41:21Twój zakres obowiązków, Kontrola umów i ich realizacji, przygotowywanie i analiza (np. umowa obsługi bocznicy kolejowej, umowa utrzymania infrastruktury, umowa dzierżawy), Koordynowanie procesów Zintegrowanym Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem
2025-11-20 19:40:13Twój zakres obowiązków, Administracja dokumentów związanych z operacjami., Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów oraz wprowadzanie danych do systemów informatycznych...
2025-11-12 12:40:46Adecco jest Agencją zatrudnienia nr 364. Poszukujemy Specjalistów ds. administracyjnych z językiem niemieckim dla firmy z sektora bankowego. Czy marzysz o pracy, w której Twoja znajomość j
2025-11-10 15:35:07Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, Kontrola umów i ich realizacji, przygotowywanie i analiza (np. umowa obsługi bocznicy kolejowej, umowa utrzymania infrastruktury, umowa dzierżawy), Koordynowanie procesów Zintegrowanym Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem
2025-11-20 19:40:13Zakres obowiązków:- prowadzenie ewidencji majątku w tym : środków trwałych i pozostałych środków trwałych- planowanie i realizacja zakupów- prowadzenie rejestru odzieży ochronnej i roboczej- aktualizacja rejestru kart charakterystyki środków czy
2025-11-25 18:40:44Twój zakres obowiązków, Dbanie o przepływ dokumentacji pomiędzy wydziałami konstrukcja/technologia/planowanie w zakresie kart zmian, wniosków o zmianę – ewidencjonowanie dokumentacji, nadzór nad obiegiem;, Udostępnianie i aktualizowanie..
2025-12-04 07:40:04Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp
2025-11-28 09:41:32Zakres obowiązków:- AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W SEKTORZE TSL- BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z OBECNYMI PARTNERAMI ORAZ ROZWÓJ SPRZEDAŻY- OBSŁUGA ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH- REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI STRATEGII
2025-12-05 18:40:38Twój zakres obowiązków, dokonywanie transakcji sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy itp.), wystawianie faktur, obsługa reklamacji, zwrotów i usług okołosprzedażowych (CastoRent - wypożyczanie sprzętu, czy usłu
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Współpraca przy projektowaniu badań ogólnouczelnianych dotyczących jakości kształcenia, w tym badań ankietowych., Sporządzanie raportów i analiza z przeprowadzanych badań ankietowych., Weryfikacja poprawności dokumentacji
2025-12-05 08:40:22Asystentka / Asystent ds. PayrollTwój zakres obowiązków Na tym stanowisku będziesz wspierać dział payrollu w codziennych procesach administracyjnych i finansowych. Praca w dużej mierze opiera się na Excelu i dokładnej analizie danych. przygotowy
2025-12-05 06:59:44FLEX WIND POLAND sp. z o.oTwój zakres obowiązków, kompleksowa realizacja i koordynacja zleceń eksportowych oraz importowych FCL i LCL, przygotowanie dokumentacji transportowej i celnej dla transportu kontenerowego, sporządzanie ofert, wycen - udzielanie informacji..
2025-12-04 11:41:38Twój zakres obowiązków, - umawianie spotkań handlowych;, - praca na powierzonych bazach klientów;, - odbywanie spotkań handlowych;, - prezentacja produktów;, - udział w zorganizowanych aktywnościach sprzedażowych;, - udział w szkoleniach..
2025-12-04 10:41:40Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji: przyjmowanie, rejestrowanie, dystrybucja i wysyłka pism oraz dokumentów (tradycyjnych i elektronicznych)., Kontakt z klientem: profesjonalna obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów oraz gości..
2025-12-04 09:41:29TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: · Wsparcie w kompletowaniu dokumentów, przygotowywanie dokumentacji, · wypełnianie dokumentów kadrowych, · dbanie o przebieg korespondencji - w szczególności faktur, · tworzenie zestawień Excel, · zamówienia na artykuły..
2025-12-04 09:18:49Szczegóły: - Doświadczenie:: brak - Praca z zamieszkaniem: Tak Obowiązki: - Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, - Podawanie leków, - Pomoc w utrzymaniu higieny i pielęgnacja, - Drobne sprawunki Inne: - Gotowanie Wymiar czasu pracy: Pełny etat
2025-12-04 05:10:03Nr ref.: SZCZE/ENE/DARIA Referent ds. Obsługi Spraw Klientów
2025-12-03 20:18:04FALLWORK Sp. Z O. OTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie i obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,, Ewidencjonowanie umów,, Przygotowywanie zestawień i raportów w MS Excel,, Współpraca z działem księgowości w zakresie sprawnego i przejrzystego..
2025-12-03 19:40:09Twój zakres obowiązków, Obsługa przesyłek morskich FCL,, Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację zleceń,, Raportowanie i rozliczanie przesyłek,, Dbanie o wysoką jakość usług transportowych..
2025-12-03 15:41:32Twój zakres obowiązków, realizacja wybranych etapów procesu badania sprawozdań finansowych, co oznacza aktywny udział w projektach,, samodzielne wykonanie procedur audytowych i przygotowywanie dokumentacji audytowej pod okiem bardziej..
2025-12-03 09:41:17Zakres obowiązków:PROWADZENIE SPRAW Z ZAKRESU SEKRETARIATU:- OBSŁUGA INTERESANTÓW- PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI- OBSŁUGA TELEFONICZNA- PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI- PROWADZENIE W SYSTEMIE ELEKTRONICZNYM STATYSTYK PRZEPROWADZONYCH BADAŃ- AR
2025-12-02 18:40:29Twój zakres obowiązków, Sporządzanie list wypłat wynagrodzeń, świadczeń pieniężnych oraz innych należności, Prowadzenie na bieżąco dla wypłaconych należności kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, Sporządzanie rocznych informacji o dochodach i..
2025-12-01 17:41:18Wymagania: - biegła znajomość pakietu MS Office, - dobra znajomość komputera i urządzeń biurowych, - bardzo dobra organizacja pracy, - samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań, - wysoki poziom kultu
2025-12-01 10:57:05Twój zakres obowiązków, Wspieranie sprzedaży usług technicznych , Utrzymywanie kontaktów z obecnymi i potencjalnymi klientami, Przygotowywanie i aktualizowanie dokumentacji sprzedażowej, Koordynowanie realizacji serwisów technicznych..
2025-11-30 20:40:06Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-11-30 11:30:25Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników , Obsługa spraw związanych z ubezpieczeniami , Zarządzanie obiegiem dokumentów i wsparcie działań administracyjnych w firmie, Proste zadania administracyjne - archiwizacja i.
2025-11-29 18:40:05Największa, szybko rozwijająca się sieć hurtowni w branży pokryć dachowych w Polsce. Specjalizująca się w sprzedaży dachów, ścian i wszystkiego co potrzebne do zbudowania wymarzonego i bezpiecznego domu. Pracownik administracyjnyObowiązki sporzą
2025-11-29 10:59:40EXTRADACH sp. z o.oTwój zakres obowiązków, • odpisywanie na wiadomości klientów i partnerów (mail / komunikatory),, • prowadzenie arkuszy w Excelu (wpisywanie danych, liczenie, proste analizy),, • rozwiązywanie bieżących problemów i zgłoszeń (szukanie przyczyn,..
2025-11-28 22:40:04