Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i analiza jakości danych, identyfikowanie problemów i propozycje działań naprawczych., Współpraca z Data Engineerem przy migracji danych, zapewnienie ich jakości podczas i po migracji., Tworzenie i wdrażanie
2025-12-19 11:41:38Your responsibilities, Act as a trusted advisor to senior management, supporting operational risk management including assessments, control environment, and audits., Promote data-driven, accountable decision-making and challenge inefficient or.
2025-12-02 09:41:33Jaki będzie Twój zakres zadań: wdrażanie i rozwój zasad, standardów oraz procesów w ramach filarów Data Governance:data quality management – definiowanie reguł jakości, monitoring, zarządzanie wy-jątkami,metadata management & business glossary –
2025-10-23 16:41:02CCCZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa klienta w zakresie dystrybucji międzynarodowej lub krajowej, a w tym między innymi: przyjmowanie zleceń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie procesu dostawy - Współpraca z innymi działami, oddział
2025-12-26 15:30:06RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OMinimum 5 years experience working as a Business Analyst Documented experience and implementation track record from Data Governance & Data Management Excellent stakeholder management and communication skills Strong structuring and organizing ski
2025-12-24 10:26:31AVENGA (Agencja Pracy, nr KRAZ: 8448)Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Dobra znajomość obsługi komputera Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy z sektora SSC/BPO szukamy o
2025-12-23 10:25:18AntalDoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej min. 3 lata Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Doświadczenie w pracy z systemem ERP. Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i przy zmieniających s
2025-12-23 10:25:18AntalZakres obowiązków: - analiza i ocena ryzyka ubezpieczeniowego, - przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, - negocjowanie i zawieranie umów ubezpieczeniowych, - obsługa bieżąca umów ubezpieczeniowych, - likwidacja szkód, - współpraca z klientami..
2025-12-28 21:15:38Zakres obowiązków: - Oferowanie ubezpieczeń komunikacyjnych klientom indywidualnym i biznesowym - Analiza potrzeb klientów i dobieranie odpowiednich polis ubezpieczeniowych - Negocjowanie warunków umów ubezpieczeniowych z klientami i..
2025-12-28 21:15:25Zakres obowiązków: - analiza i ocena ryzyka ubezpieczeniowego, - przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, - negocjowanie i zawieranie umów ubezpieczeniowych, - obsługa bieżąca umów ubezpieczeniowych, - likwidacja szkód, - współpraca z klientami..
2025-12-28 21:15:13Zakres obowiązków: - Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych - Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych - Negocjowanie warunków ubezpieczenia - Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych - Obsługa klienta Wymagania: - Wykształcenie wyższe..
2025-12-28 21:15:03Zakres obowiązków: - Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych - Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych - Negocjowanie warunków ubezpieczenia - Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych - Obsługa klienta Wymagania: - Wykształcenie wyższe..
2025-12-28 21:14:17Opis stanowiska Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usp
2025-12-28 15:30:03OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-28 15:17:38Opis stanowiska Poszukujemy młodych, dynamicznych osób, które chcą się rozwijać w branży ubezpieczeniowej. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Najważniejsze jest, żebyś potrafił / potrafiła zadzwonić do klienta. My zapewnia
2025-12-28 14:41:34Zatrudnimy : Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta Stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta (e-commerce) Miejsce pracy: Biała Podlaska Szukamy zaangażowanego Pracowni
2025-12-28 12:18:00Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-28 07:30:38Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim | Sękocin Stary100_42045Obowiązki Mailowa i telefoniczna obsługa klienta w zakresie przebiegu serwisu urządzeńWspółpraca z pracownikami działu serwisowegoObsługa zgłoszeń w wewnętrzny
2025-12-28 06:59:50GI GroupTwój zakres obowiązków, prowadzenie konsultacji telefonicznych i online z klientami, analiza przekazywanych informacji i wstępna kwalifikacja spraw, rzetelne wyjaśnianie klientom możliwych scenariuszy dalszych działań, przekazywanie..
2025-12-27 16:40:47DRM PARTNERS sp. z o.oOferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie realizującej strategiczne projekty inwestycyjne. Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku ekspertów. Realny wpływ na przebieg i efekty kluczowych przedsięwzięć. Przyjazną atmosferę i partnerskie podejśc
2025-12-27 12:21:03Twój zakres obowiązków, utrzymywanie biznesowego procesu raportowania wewnętrznego i zewnętrznego, tworzenie dokumentacji raportowej i wdrożeniowej dla klientów strategicznych, przygotowywanie raportów dla klientów oraz na potrzeby..
2025-12-27 10:40:47Oferujemy: Atrakcyjne bonusy finansowe: miesięczny bonus za realizację celów, bonus za nienaganną obecność, bonus relokacyjny, bonus podróżniczy po roku pracy. Możliwość rozwoju i awansu – szkolenia, platformy e-learningowe i realne ścieżki kari
2025-12-27 10:21:02Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19