Było już późno, ale trzeba było kontynuować podróż. Zatrzymując się na krótką przerwę, poprosiłem o kanapkę i butelkę wody. Ku mojemu zaskoczeniu obsługa oprócz tego, że była miła i życzliwa, dała mi dwie kanapki w cenie jednej.
Obsługa była szybka, towarzyszył jej uśmiech i dużo uprzejmości. Rzadko zdarza się znaleźć tak autentyczną uwagę wobec klienta, szczególnie w takich pośpiesznych sytuacjach. Prosty gest, który jednak robi różnicę.
Szybko, uprzejmie i przyjaźnie: doświadczenie, które sprawiło, że mój przystanek był przyjemniejszy. Dziękuję z całego serca! Gorąco polecam.
Świetna współpraca z panią Brand Manager Anną Szcześniak! Każda firma powinna tak właśnie podchodzić do swoich klientów - z empatią, zrozumieniem i uśmiechem. Dla pani Anny nie ma rzeczy niemożliwych :) Polecam!