Twój zakres obowiązków, konstruujesz i modyfikujesz taryfy dla ubezpieczeń komunikacyjnych (techniczne i komercyjne) oraz implementujesz je w silniku taryfikacyjnym, identyfikujesz i analizujesz czynniki ryzyka w obszarze ubezpieczeń..
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, bierzesz aktywny udział we wszystkich etapach tworzenia nowych produktów oraz modyfikacji istniejących produktów życiowych i majątkowych, monitorujesz wdrożone produkty i prowadzisz statystyczną analizą portfela na potrze
2025-12-09 13:41:32Twój zakres obowiązków, Analiza rentowności produktów, rekomendowanie i wdrażanie zmian taryfowych, Budowanie taryf ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych,, Rozwijanie modeli aktuarialnych,, Tworzenie analiz oraz wizualizowanie i prezentowani
2025-12-09 09:41:27ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa klienta w zakresie dystrybucji międzynarodowej lub krajowej, a w tym między innymi: przyjmowanie zleceń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie procesu dostawy - Współpraca z innymi działami, oddział
2025-12-26 15:30:06RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OMinimum 5 years experience working as a Business Analyst Documented experience and implementation track record from Data Governance & Data Management Excellent stakeholder management and communication skills Strong structuring and organizing ski
2025-12-24 10:26:31AVENGA (Agencja Pracy, nr KRAZ: 8448)Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne Dobra znajomość obsługi komputera Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy z sektora SSC/BPO szukamy o
2025-12-23 10:25:18AntalDoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej min. 3 lata Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz przepisów podatkowych. Doświadczenie w pracy z systemem ERP. Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i przy zmieniających s
2025-12-23 10:25:18AntalOpis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-28 07:30:38Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Oferty Ubezpieczeń Rolnych81_4698231Obowiązki Rozwój oferty produktowej dla Klientów Rolnych Zarządzanie produktem i zbieranie informacji o potrzebach Klienta Analiza realizacji planów sprzedażowych i szkodowych o
2025-12-28 06:59:53TUiR WARTA S.ADoradca / Doradczyni klienta ds. Ubezpieczeń81_4701750Obowiązki Telefoniczna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych – zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. Obsługa kampanii leadowych (wychodzących i przychodzących). Realizacja indywidualnyc
2025-12-28 06:59:53TUiR WARTA S.AAnalityk / Analityczka Danych w Technicznej Likwidacji Szkód81_4704343Obowiązki tworzenie oraz rozwój raportów i zestawień w zakresie technicznej likwidacji szkód, analiza i wizualizacja danych, utrzymanie i rozwój funkcjonujących raportów, wery
2025-12-28 06:59:53TUiR WARTA S.ACustomer Service Officer70_1276815001Obowiązki Supporting department in the process of acquire of orders/contractsPerforming current administrative workProviding correspondence with partners/clientsSupporting coordination of contracts and execut
2025-12-28 06:59:53Alstom Polska Sp. z o.oAnalityk / Analityczka Danych w Technicznej Likwidacji Szkód81_4704342Obowiązki tworzenie oraz rozwój raportów i zestawień w zakresie technicznej likwidacji szkód, analiza i wizualizacja danych, utrzymanie i rozwój funkcjonujących raportów, wery
2025-12-28 06:59:52TUiR WARTA S.AAnalityk / Analityczka Danych w Technicznej Likwidacji Szkód81_4704344Obowiązki tworzenie oraz rozwój raportów i zestawień w zakresie technicznej likwidacji szkód, analiza i wizualizacja danych, utrzymanie i rozwój funkcjonujących raportów, wery
2025-12-28 06:59:52TUiR WARTA S.AMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim | Sękocin Stary100_42045Obowiązki Mailowa i telefoniczna obsługa klienta w zakresie przebiegu serwisu urządzeńWspółpraca z pracownikami działu serwisowegoObsługa zgłoszeń w wewnętrzny
2025-12-28 06:59:50GI GroupSpecjalista / specjalistka ds. obsługi klienta (umowa na zastępstwo)119_607468Obowiązki Wprowadzanie do systemu informatycznego zleceń przewozowych oraz kontrolowanie i weryfikowanie ich kompletności Kontrola zgodności relacji pociągów z zawarty
2025-12-28 06:59:47DB Cargo Polska S.A 4,3Twój zakres obowiązków, prowadzenie konsultacji telefonicznych i online z klientami, analiza przekazywanych informacji i wstępna kwalifikacja spraw, rzetelne wyjaśnianie klientom możliwych scenariuszy dalszych działań, przekazywanie..
2025-12-27 16:40:47DRM PARTNERS sp. z o.oOpis stanowiska Obsługa klientów w punkcie usługowym. Sprzedaż usług i produktów. Rejestracja transakcji w systemach informatycznych. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań
2025-12-27 15:29:54Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie realizującej strategiczne projekty inwestycyjne. Możliwość rozwoju zawodowego w środowisku ekspertów. Realny wpływ na przebieg i efekty kluczowych przedsięwzięć. Przyjazną atmosferę i partnerskie podejśc
2025-12-27 12:21:03Twój zakres obowiązków, utrzymywanie biznesowego procesu raportowania wewnętrznego i zewnętrznego, tworzenie dokumentacji raportowej i wdrożeniowej dla klientów strategicznych, przygotowywanie raportów dla klientów oraz na potrzeby..
2025-12-27 10:40:47Oferujemy: Atrakcyjne bonusy finansowe: miesięczny bonus za realizację celów, bonus za nienaganną obecność, bonus relokacyjny, bonus podróżniczy po roku pracy. Możliwość rozwoju i awansu – szkolenia, platformy e-learningowe i realne ścieżki kari
2025-12-27 10:21:02Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19Opis stanowiska obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zaw
2025-12-27 09:30:19