Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-11Aktualnie poszukujemy osoby chętnej do podjęcia pracy w sekretariacie na stanowisku Sekretarki. Wymagania to: - prowadzenie małego Sekretariatu - przygotowywanie dokumentów administracyjnych według wzorów - nadzór nad bieżącymi działaniami Admin
2025-09-23 15:05:30Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 8 w Warszawie zatrudni sekretarkę na 1/4 etatu (10 h w tygodniu). Praca zmianowa od poniedziałku do piątku oraz jedna sobota pracująca w miesiącu. CV prosimy wysyłać na adres cv @ Szczegółowych informacji
2025-09-30 05:05:30Uwaga Uwaga :)️ Poszukiwana uśmiechnięta osoba na stanowisko Sekretarki w naszym Oddziale British School Zamość Wyślij nam swoje CV, jeśli: - masz pozytywne nastawienie, zaangażowanie i uśmiech na twarzy - wysoką kulturę osobistą i umiejętność b
2025-09-30 21:05:32Opis stanowiska Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konk
2025-12-03 07:29:44Zakres obowiązków:PROWADZENIE SPRAW Z ZAKRESU SEKRETARIATU:- OBSŁUGA INTERESANTÓW- PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI- OBSŁUGA TELEFONICZNA- PROWADZENIE DZIENNIKA KORESPONDENCJI- PROWADZENIE W SYSTEMIE ELEKTRONICZNYM STATYSTYK PRZEPROWADZONYCH BADAŃ- AR
2025-12-02 18:40:29Zakres obowiązków:- prowadzenie i obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie dokumentów wpływających do Wydziału Prewencji;- prowadzenie podręcznego archiwum akt;- sporządzanie comiesięcznych zestawień dot. zwrotów
2025-12-02 18:40:26Zakres obowiązków:Zarządzanie i archiwizacja dokumentów, kontakt z dostawcami, prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur, przygotowywanie pism, zestawień, ofert, koordynacja spraw bieżących. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śre
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Przygotowanie dokumentów księgowych: gromadzenie i przygotowywanie dokumentów (faktury, paragony) dla zewnętrznego biura księgowego., Administracja kadrowa: obsługa wniosków urlopowych i przekazywanie ich do biura..
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii prawnej, bieżąca pomoc w pracy prawników, przygotowywanie projektów prostych pism, korekta redakcyjna pism procesowych i dokumentów, przygotowywanie korespondencji wychodzące
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura (korespondencja, maile, telefony, obsługa gości), Organizacja i obsługa spotkań, zebrań itp., Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, Przygotowywanie pism, notatek
2025-12-02 12:41:37Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-12-02 11:42:01Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 3 778,20 PLN Opis wynagrodzenia:praca na czas określony, możliwość na czas nieokreślony.wymagania: Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Upraw
2025-12-02 08:21:09Twój zakres obowiązków, obsługa organizacyjno-administracyjna Kancelarii,, monitorowanie przebiegu spraw,, zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów,, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,, wsparcie zespołu prawników w codzienn
2025-12-01 23:40:07Twój zakres obowiązków, Prawa ręka Zarządu, Realizacja zadań zlecanych przez Prezes Zarządu i jej wsparcie, Pilnowanie i egzekwowanie terminów w zakresie zadań zlecanych innym działom w firmach, Prowadzenie kalendarza, Współpraca ze wszystkimi.
2025-12-01 21:40:05Zakres obowiązków:Prace biurowe w bibliotece. Praca w godzinach 8:00-12:00 lub 12:00-16:00 w wymiarze 1/2 etatu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjneUprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE, obsługa kompu
2025-12-01 18:40:32Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji i biura głównego w Warszawie oraz współpraca z biurami regionalnymi,, Obsługa centrali telefonicznej,, Przyjmowanie i obsługa interesantów firmy,, Rejestracja oraz dystrybucja korespondencji..
2025-12-01 16:41:05Wymagania:✅ bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie✅ doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku✅ dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)✅ umiejętność organizacji pracy własnej
2025-12-01 15:00:02Twój zakres obowiązków, Czynności biurowe w sekretariacie kancelarii notarialnej, dokonywanie wpisów w księgach notarialnych, umawianie klientów kancelarii, udzielanie podstawowy informacji klientom, sporządzanie pism urzędowych, poczta...
2025-12-01 13:41:41Twój zakres obowiązków, Organizacja i obsługa biura;, Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów w firmie;, Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników;, Obsługa spraw administracyjnych Spółki;, Monitorowanie stanu zaopatrzenia
2025-12-01 13:41:41Twój zakres obowiązków, • Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych firmy,, • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów wewnątrz firmy,, • Prowadzenie elektronicznego rejestru faktur,,..
2025-12-01 09:41:24Zatrudnie studentów do pracy biurowej, sekretariatu. Wymagania: osoby odporne na stres, szybko uczące się, status studenta. Praca od poniedziałku do piątku od 10-17 (lub do uzgodnienia jeśli studenci dzienni)
2025-11-29 05:05:28Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku ogłasza nabór na 1 stanowisko sekretarki/sekretarza (pracowniki obsługi) Wszelkie informacje na temat oferty znajdują się na stronie BIP Sądu : www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl w zakładce "Praca w Sądzie" Nie przy
2025-11-28 16:21:02Kancelaria Radcy Prawnego poszukuje osoby na stanowisko Sekretarka. Oczekiwania: * doświadczenie w pracy w biurze * umiejętność obsługi sprzętu biurowego i programu Worda i Excela * zainteresowanie prawem mile widziane
2025-11-28 15:05:29Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą , Prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja harmonogramu przełożonego , Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji , Organizacja spotkań, narad oraz podróży
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa recepcji,, Wsparcie administracyjno-organizacyjne biura,, Obsługa poczty oraz korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, Ewidencja faktur elektronicznych , KSEF, Zakup materiałów biurowych,, Wsparcie w.
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Prowadzenie biura Kancelarii Prawnej oraz Fundacji Wisławy Szymborskiej. Praca w godzinach od 9 do 17. Termin rozpoczęcia pracy: od stycznia 2026. Miejsce pracy: Kraków, ul. Urzędnicza...
2025-11-27 18:40:06Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, Obsługa sal konferencyjnych, Obsługa klientów, Zarządzanie korespondencją (m.in. skanowanie i wysyłanie na konkretne adresy mailowe), Odbiór / wysyłka korespondencji, Prace biurowo - administracyjne
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów – drogą mailową, telefoniczna i bezpośrednią, Umawianie spotkań/prezentacji, Rozpoznawanie potrzeb i doradztwo klientom w zakresie wyboru (przy wsparciu zespołu sprzedażowego), Przygotowanie ofert i umów
2025-11-27 13:41:26Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji firmowej oraz kontakt z klientami i kontrahentami,, Wystawianie faktur sprzedaży w systemie księgowym (WorkTime – do przeszkolenia),, Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji biurowej i księgowej,,.
2025-11-27 10:41:34Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Asystent Do spraw: obsługi sekretariatu w Departamencie Koordynacji Krajowego Planu Odbudowy Adres urzędu: 00-926 Warszawa ul
2025-11-27 08:00:01Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej... 3,5Zatrudnię sekretarkę telefonistkę w godzinach 8-16 czasami 16-20 więcej informacji udzielę w wiadomościach
2025-11-27 05:05:36Zakres obowiązków:Obsługa systemu PROK-SYS, wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych i innych czynności biurowych wynikających z prac sekretariatu, w tym digitalizacji akt spraw, sporządzanie projektów spraw, sporządzanie projektów pism, sporządz
2025-11-26 18:40:40Zakres obowiązków:- prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji szkoły według rzeczowego wykazu akt; - przygotowywanie pism;- przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów;- obsługa urządzeń biurowych;- przestrzeganie procedur z
2025-11-25 18:40:39Zakres obowiązków:Zadania administracyjne i organizacyjne, takie jak:- zarządzanie korespondencją, - odbieranie telefonów, - organizacja spotkań i dbanie o przepływ informacji,- witanie i kierowanie gości, - obsługa centrali telefonicznej i pocz
2025-11-25 18:40:39Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, takich jak przygotowywanie dokumentów, skanowanie, sporządzanie raportów, archiwizacja dokumentów,, Weryfikacja faktur zagranicznych,, Prowadzenie korespondencji mailowej i..
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie terminarza spotkań oraz kalendarza przełożonych , Przyjmowanie, obsługa i przekazywanie korespondencji oraz połączeń telefonicznych , Sporządzanie i archiwizowanie dokumentów biurowych oraz.
2025-11-25 14:41:19Twój zakres obowiązków, wsparcie w realizowaniu prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura, obsługa rozmów telefonicznych, realizacja potrzeb Zarządu (parzenie kawy, przygotowywanie poczęstunków), obsługa spotkań biznesowych, zapewnienie.
2025-11-25 12:41:27Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu., Prowadzenie spraw administracyjnych biura oraz umawianie spotkań., Redagowanie pism i notatek służbowych., Obsługa korespondencji, prowadzenie ewidencji dokumentów., Zamawianie materiałów biurowych
2025-11-25 09:41:20Przedszkole na Mokotowie zatrudni sekretarkę/kadrową/księgową/kierownika gospodarczego w pełnym lub części etatu. Prosimy o oferty wyłącznie od osób posiadających doświadczenie w placówce oświatowej na jakimkolwiek stanowisku wymienionym powyżej
2025-11-24 21:05:27Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa Pacjentów Izby Przyjęć oraz realizowanie zadań administracyjnych i kancelaryjnych w innych komórkach organizacyjnych szpitala: - rejestracja oraz obsługa recepcyjna i telefoniczna Pacjentów, - utrzymywanie
2025-11-24 18:40:52Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa sekretariatu (telefony, e-maile, kontakt z uczniami i rodzicami),, prowadzenie bieżącej dokumentacji szkolnej,, obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO),, współpraca z dyrekcją oraz nauczycielami
2025-11-24 17:40:58Twój zakres obowiązków, A. Obsługa biura i sekretariatu:, -Obsługa poczty elektronicznej, korespondencji tradycyjnej oraz połączeń telefonicznych kancelarii., -Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, sądami, urzędami oraz partnerami..
2025-11-24 15:41:50Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu – odbieranie telefonów, zarządzanie korespondencją, witanie gości i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy., Zarządzanie kalendarzem – umawianie spotkań, organizacja wyjazdów służbowych, obsługa wizyt
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, 1. Prowadzenie spraw organizacyjno - administracyjnych i biurowych związanych z funkcjonowaniem sekretariatu departamentu, w tym w szczególności:, 1) przygotowywanie korespondencji, gromadzenie, porządkowanie i..
2025-11-24 12:41:31PRACA DLA SEKRETARKI MEDYCZNEJ/ REJESTRATORKI MEDYCZNEJ Prowadzenie dokumentacji medycznej pacjenta w programach Kamsoft Prowadzenie list oczekujących za pomocą aplikacji AP-KOLCE Rozliczanie świadczeń z NFZ Rejestracja oraz kompleksowa obsługa..
2025-11-24 11:56:28Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa kancelarii, w tym w szczególności:, - sporządzanie wypisów, odpisów, poświadczeń dokumentów,, - kontakt z klientami, urzędami, sądami i innymi podmiotami,, - zarządzenie kalendarzem, umawianie i obsługa..
2025-11-24 08:40:34Co oferujemy zatrudnienie podczas okresu próbnego na podstawie umowy o pracę tymczasową, po okresie próbnym możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez naszego klienta, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia wraz z systemem premiowym
2025-11-22 21:25:15Wymagania:✅ bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie✅ doświadczenie w pracy biurowej lub na podobnym stanowisku✅ dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook)✅ umiejętność organizacji pracy własnej
2025-11-22 15:00:01Bezpośrednia współpraca z dyrektorem pionu HR, współpraca z innymi sekretarzami / asystentami wydziałów wewnętrznych, realizacja zadań w aplikacjach korporacyjnych, zarządzanie dokumentacją (analiza przepływu pism, monitorowanie terminowości odp
2025-11-22 11:53:50Zakres obowiązków:- obsługa sekretariatu Dyrektora, - przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie wpływającej korespondencji, - redagowanie standardowych pism i przepisywanie tekstów, - przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, - udzielanie
2025-11-21 18:40:37Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu Dyrektora,, przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie wpływającej korespondencji,, redagowanie standardowych pism i przepisywanie tekstów,, przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,, udzielanie
2025-11-21 13:41:14Szukamy sekretarki ze znajomością komputera. Praca w Opolu ul. Wrocławska Proszę dzwonić : 77 453 84 81
2025-10-16 15:05:26Nowo powstająca Poradnia Zdrowia Psychicznego poszukuje energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko Sekretarki. Jeśli masz doświadczenie w pracy sekretarki/sekretarza i chcesz współtworzyć przyjazne, profesjonalne miejsce wspierające zdrow
2025-10-17 21:05:35