Obsługa w oddziale jest bardzo miła, a system numerkowy sprawia, że wszystko przebiega sprawnie. Niestety dużym problemem pozostaje kwestia parkingu. Miejsc pod oddziałem jest zaledwie około 30, co stanowczo nie wystarcza, zwłaszcza że część osób, prawdopodobnie klienci pobliskiego sklepu Biedronka, korzysta z tego parkingu. Obok co prawda znajduje się płatny parking, ale mało kto decyduje się z niego korzystać, co dodatkowo potęguje problem.
Klienci ZUS-u muszą uzbroić się w cierpliwość i być przygotowani na szukanie miejsca postojowego znacznie dalej od oddziału. Usprawnienie sytuacji parkingowej byłoby dużym udogodnieniem dla wszystkich odwiedzających.
Rozmowa z 3.07.24 z pania Lilla Szymanska, chcialbym bardzo podziekowac za mila i kompetentna pomoc i rozmowe, dawno juz nie rozmawialem z tak mila osoba !To szczescie ze pracuje taka pomocna mila osoba u was jak pani LILLA SZYMANSKA