Pracownicy co odbierają telefony kompletnie nie znają tematu oraz mylą fakty .Jeżeli zwróci się uwagę że się mylą to jest wielka obraża szybkie zakończenie rozmowy bez rozważanie sprawy
Poczta jest tam dostarczana chyba pół roku, bo po 3 wysłaniu po 3 miesiącu, z potwierdzeniem u poczty twierdzą ze wciąż nic nie ma, podobnie było poprzedni rok. Wiec załatwić cokolwiek to żart.
Orzecznictwo i buractwo które reprezentuje środowisko szlachty z tytułem „lekarz” nieszczęśnicy narzekający na NFZ powinni zostać wyrzuceni na zbity pysk. Takiego przedmiotowego traktowania człowieka nie widziałem nigdzie indziej. Zakład utylizacji społecznej. PATOLOGIA
Kompletny brak profesjonalizmu, załatwianie spraw to czarna magia, wolałbym mieć możliwość wglądu na dokumentację, co się dzieje z dokumentami po ich dostarczeniu, sprawa, która powinna być wyjaśniona 2 miesiące temu, do dziś jest wielką zagadką.
Dodzwonić się graniczy z cudem, no ale to pomijam już poszedłem osobiście nic się w tych urzędach nie zmienia dział zasiłki chorobowe jedna z Pań jak by siedziała za karę i foch, że musi odpowiadać na pytania. Czas na zmiany naprawdę!
Dzwonię pod infolinię, połączenie z konsultantem wybierz 0, wybieram 0 - bledny wybór, ponownie wybieram 0 - bledny wybór. Połączenie zostaje przerwane. To jakiś k@#£! Żart. Jesteście patologią społeczna.
Jakby można było dawać gwiazdki minusowe to byłoby super... Osoby pracujące w tym oddziale nie mają pojęcia o swojej pracy i udzielają błędnych informacji w zakresie swojej "dziedziny" czyt. "okienka". Bardziej rzetelną odpowiedź dostanie się na infolinii pomimo długiego czasu oczekiwania. Do tego oddziały szkoda wgl. fatygi.
Porażka, dodzwonić się nie można....infolinia na której może jest dwóch konsultantów. Ta instytucja generuje tylko koszty!!! E-wizyta co to w ogóle jest 70letnia babcia ma sobie z tym poradzić...
Tragedia, nawet nikt nie może połączyć ponieważ pani nie ma wykazu nr żeby móc połączyć. Jedna gwiazdka bo inaczej nie można dodać opinii , a należy się - 10