Proven track record managing enterprise-level ServiceNow platforms Deep expertise in ITSM and related modules Strong leadership skills and experience managing cross-functional teams Fluency in ServiceNow architecture, development, and integratio
2025-12-09 10:25:14GaldermaProven experience in a managerial role within IT Service Integration & Management or IT Service Delivery. Strong expertise in ITIL frameworks, SIAM principles, and multi-supplier service models. Exceptional leadership, organizational, and team-b
2025-12-09 10:25:14GaldermaLidera, który potrafi łączyć perspektywę strategiczną z operacyjną skutecznością, osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem obsługi klienta (minimum kilka lat), kogoś, kto ma naturalny talent do upraszczania procesów oraz wprowadzania nowych
2025-11-26 10:25:16AntalHays IT Contracting to wsp ółpraca oparta na zasadach B2B. Łączymy specjalist ów IT z najciekawszymi, technologicznymi projektami na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych kontrahent ów pracujących dla klient ów Hays!Dla naszego europejskiego l
2025-12-25 11:53:42Twój zakres obowiązków, Wprowadzenie platformy online D365 CRM do efektywnego produktu dla organizacji, wsparcie techniczne/konsultacja w zakresie wdrażania różnych przypadków użycia, Konserwacja techniczna platformy online D365 CRM, Konserwacja
2025-12-23 16:41:06Your responsibilities, As a Service Provider Manager, you'll be a key player in our team, acting as the vital link between our internal departments and external service providers. Your role is all about building strong relationships and solving
2025-12-23 15:41:26Your responsibilities, Disciplinary and operational leadership of a team of customer service employees responsible for the Order-to-Cash process, Coaching, developing and supporting the team to ensure capabilities and service deliverables fit wi
2025-12-23 14:41:29Your responsibilities, Provide disciplinary and operational leadership for a team of customer service employees responsible for the Order-to-Cash process of the respective Global Business Unit, Define and implement sales channel strategy,..
2025-12-23 13:41:30Twój zakres obowiązków, Efektywne kierowanie grupą podległych pracowników, w tym planowanie zadań oraz egzekwowanie ich wykonania, Koordynacja procesu realizacji zamówienia dla klienta od momentu zgłoszenia zapotrzebowania do momentu jego..
2025-12-22 11:41:32Twój zakres obowiązków, Misją stanowiska jest projektowanie i wdrażanie docelowego modelu obsługi klienta oraz prowadzenie działań transformacyjnych., Nowa osoba będzie blisko współpracować z Wicedyrektorem odpowiedzialnym za obszar obsługi..
2025-12-19 17:42:28Twój zakres obowiązków, Budowa polskiej organizacji serwisowej dla dźwigów Grove, Aktywne zarządzanie relacjami z klientami jako kluczowy element w celu rozwoju serwisu Grove w Polsce, Rozpatrywanie spraw prawnych i gwarancyjnych oraz wyjaśnieni
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, Poszukujemy doświadczonego lidera, który będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem Obsługi Klienta w dynamicznym środowisku międzynarodowym. Głównym zadaniem będzie zapewnienie najwyższej jakości obsługi, rozwój procesów
2025-12-19 14:41:26Your responsibilities, Why This Role Is Right for You, , As a Customer Service Manager, you’ll join a collaborative and forward-thinking team based in Cracow., , About Your Future Role, , You’ll be powering our service offering to our customers
2025-12-19 11:41:38Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i organizacja pracy 3-osobowego zespołu Działu Obsługi Klienta, Zarządzanie gospodarką magazynową spółki handlowej w systemie ERP w ścisłej współpracy z Działem Logistyki, Wystawianie dokumentów sprzedażowych
2025-12-18 16:40:59Twój zakres obowiązków, Prowadzenie przez proces wdrożenia i opieka nad klientem, Dbanie i rozwój relacji z klientem (upsell, crossell), Support klientów Pagaspot (responsywność mailowa i telefoniczna), Support klientów biznesowych (responsywnoś
2025-12-17 15:41:28Twój zakres obowiązków, Nadzór nad bezpośrednimi relacjami z klientem (w tym klientem globalnym), Aktywny udział w rozwoju i budowaniu struktury działu serwisowego, Organizowanie oraz koordynowanie działań uruchomieniowych, serwisowych i..
2025-12-15 16:40:57Twój zakres obowiązków, Analiza i usprawnianie procesów obejmujących różne działy organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem ścieżki klienta, Identyfikacja oraz opracowywanie praktycznych rozwiązań możliwych do wdrożenia operacyjnego, Tworzenie
2025-12-15 13:41:23The first map of the labor market in the IT sector. We want to simplify the search process to minimum
2025-12-14 11:56:05SurvicateWarsawTwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa strategicznego klienta, obejmująca pełne zarządzanie zamówieniami, terminową realizację wymagań oraz przekazywanie informacji o dostępności, cenach i harmonogramach dostaw, rozwijanie i utrzymywanie..
2025-12-12 14:41:22Twój zakres obowiązków, Aktywna współpraca z zespołem, Wprowadzanie danych do systemu SAP, Praca na systemie WMS: wprowadzanie produktów do systemu WMS, wprowadzanie awizacji dostaw do systemu WMS, wprowadzanie awizacji dostaw do systemu WMS,..
2025-12-12 12:41:25Your responsibilities, As a Concierge Manager, you lead and organize our concierge team and ensure that our customers receive a first-class, professional, and personal service experience at all times. You are responsible for daily operations,..
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Poszukujemy ADMINISTRATORA SERWISU, który w zakresie obowiązków będzie miał:, Wsparcie głównego koordynatora serwisu i logistyki., Weryfikacja i archiwizacja dokumentów po wykonanych zleceniach., Udzielanie informacji na
2025-12-10 17:41:03Your responsibilities, Support service relationships with designated BPOs, OpCos, and Business Operations., Lead BPO performance management and governance., Proactively communicate with stakeholders, organize and lead regular service reviews and
2025-12-10 11:41:44Twój zakres obowiązków, Zarządzanie pracownikami w serwisie, Odpowiedzialność za całość kwestii związanych z funkcjonowaniem serwisu, Planowanie grafiku pracy, Właściwe zatowarowanie w narzędzia, sprzęt, części zamienne, Odpowiedzialność za..
2025-12-10 10:41:41Your responsibilities, Team Leadership & Coordination, , Manage and mentor a team of frontline and back-office specialists., Monitor daily activities and ensure service levels and KPIs are met., Allocate resources and oversee workload distributi
2025-12-09 10:41:34Proven track record managing enterprise-level ServiceNow platforms Deep expertise in ITSM and related modules Strong leadership skills and experience managing cross-functional teams Fluency in ServiceNow architecture, development, and integratio
2025-12-09 10:25:14GaldermaProven experience in a managerial role within IT Service Integration & Management or IT Service Delivery. Strong expertise in ITIL frameworks, SIAM principles, and multi-supplier service models. Exceptional leadership, organizational, and team-b
2025-12-09 10:25:14GaldermaTwój zakres obowiązków, Koordynacja pracy zespołu odpowiedzialnego za tworzenie, rozwój i wdrażanie usług VAS,, Opracowywanie strategii sprzedażowej i marketingowej usług dodanych,, Tworzenie koncepcji produktów,, Nawiązywanie i rozwój współprac
2025-12-08 13:41:41Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem kilkunastu Handlowców obsługujących Klienta przez kanały komunikacji tj. telefon, mail, czat,, Planowanie, organizowanie i monitorowanie realizacji zadań zespołu,, Realizacja celów jakościowych,..
2025-12-08 09:41:24Your responsibilities, Managing Team Leaders and Agents, and supporting their development., Delegating tasks, organizing and optimizing CS processes., Managing several markets, including remote workers., Monitoring daily the quality and..
2025-12-06 00:40:15Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem konsultantów, dbając o jakość rozmów i realizację celów sprzedażowych, Odsłuchiwanie i ocenianie rozmów oraz prowadzenie coachingów i sesji feedbackowej, Organizowanie szkoleń produktowych i..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, nawiązujesz i zarządzasz kontaktami z klientami, obsługujesz zamówienia od klientów, kompletujesz i potwierdzasz zamówienia w systemie ERP, uczestniczysz w konferencjach i spotkaniach z klientami, jesteś odpowiedzialny za
2025-12-04 09:41:29Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów zagranicznych oraz koordynację procesów logistycznych,, ustalanie priorytetów pracy zespołu, delegowanie zadań oraz monitorowanie ich realizacji,, nadzór nad pełnym
2025-12-03 17:40:58Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która ma doświadczenia zawodowe za sobą, jest otwarta, dobrze zorganizowana i samodzielna., Codzienny nadzór nad pracą konsultantów, w tym monitorowanie wyników pracy, Podnoszenie standardów obsługi klienta
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Budowanie, wzmacnianie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami ze szczególnym uwzględnieniem segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw, Wspieranie klientów w wyborze dostępnych w portfolio NASK S.A...
2025-12-02 14:41:28Twój zakres obowiązków, ścisła współpraca z działem handlowym, przygotowywanie potwierdzeń zamówień, informowanie Klientów o terminach realizacji zleceń, przygotowywanie wstępnych maili oraz wycen na podstawie informacji od działu..
2025-12-01 13:41:42Twój zakres obowiązków, Automatyzacja procesów dot. komunikacji z klientem, Proponowanie nowych rozwiązań i ulepszanie funkcjonujących procesów, Ścisła współpraca z Działem Handlowym, Zapewnienie profesjonalnego poziomu obsługi Klienta,..
2025-11-29 00:40:24Your responsibilities, As a Service Provider Manager, you'll be a key player in our team, acting as the vital link between our internal departments and external service providers. Your role is all about building strong relationships and solving
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, Budowanie, wzmacnianie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z klientami ze szczególnym uwzględnieniem segmentu średnich i dużych przedsiębiorstw, Wspieranie klientów w wyborze dostępnych w portfolio NASK S.A...
2025-11-27 14:41:26Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która będzie koordynować świadczenie usług z zakresu utrzymania ruchu i serwisu dla naszych klientów, zapewni profesjonalną obsługę w obszarze Operations & Maintanace (utrzymanie ruchu i serwis farm..
2025-11-27 12:41:31WymaganiaMinimum 2 lata doświadcz
2025-11-27 06:31:02Hays PolandPoszukujemy Customer Service Managera, kt óry wesprze nasz zesp ół w codziennej obsłudze klienta i będzie odpowiedzialny za rozw ój oraz motywację pracownik ów.Do Twoich gł ównych zadań będzie należało:Zarządzanie zespołem konsultant ów obsługi
2025-11-26 11:54:20Lidera, który potrafi łączyć perspektywę strategiczną z operacyjną skutecznością, osoby z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem obsługi klienta (minimum kilka lat), kogoś, kto ma naturalny talent do upraszczania procesów oraz wprowadzania nowych
2025-11-26 10:25:16AntalOpublikowana 15:31:07. W Omnipack pomagamy markom e-commerce rosnąć szybciej, dzięki inteligentnej logistyce i… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-22 11:52:00OmnipackOpublikowana 15:42:38. Salary: up to 15 000 PLN + bonus based on incentive linked to upsell and retention impactContract:… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-12 19:06:36SurferOpublikowana 00:05:41. At Bending Spoons, we’re striving to build one of the all-time great companies. A company that… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-11-10 08:05:17Bending SpoonsWe współpracy z Klientem - frimą o korzeniach produkcyjnych, poszukujemy osoby na stanowisko Managera nowo stworzonej struktury centrum biznesowego. Lokalizacja: okolice Tychów Główne zadania/wyzwania stojące przed osobą, która obejmie role: zar
2025-11-08 17:55:02Opublikowana 22:09:12. Empower Customers. Drive Impact. Grow with Seeq.At Seeq, we're on a mission to help industrial… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-29 07:52:01Seeq CorporationWymagania: Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel
2025-10-10 16:51:02TAURON Obsługa Klienta sp. z o. oOpublikowana 12:38:34. Company DescriptionSoftware Mind develops solutions that make an impact for companies around the… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-01 19:07:22Software Mind