To samo co poprzednicy. Kolejka do kasy na 20 osób o godzinie 19:48 we wtorek. Dwóch panów przy kasie. Dramat. Co dopiero w weekend? Zatrudniają innych? Zróbcie kasy samoobsługowe!!!
Sklep jest czysty i przejrzysty ale to by było na tyle kilka minut po otwarciu sklepu kolejka do kasy i jedna kasa na każdy dział otwarta a reszta obsługi na sali wydaje mi się ze w momencie kiedy jest kolejka główny kasjer powinien dać informacje i otworzyć kolejne stanowisko kasowo…
Bardzo niemiła kierowniczka sklepu, która na moje „dzień dobry, mam sukienkę do reklamacji” odpowiedziała mi „super, gratuluję”. Opryskliwa, nie rozumiem jak taka osoba może być na takim stanowisku i mieć kontakt z klientem.
Bardzo niesympatyczna obsługa, przekonałam się do tego dwa razy.
Pierwszy raz podczas rozpoczęcia wyprzedaży odmówiono mi przez trzech pracowników sklepu przyniesienia poszukiwanej rzeczy z magazynu, nawet nie raczyli sprawdzić czy dana rzecz jest czy nie - usłyszałam tylko, że nie ma zamawiania z magazynu. To jak mam kupić dana rzecz która widnieje jako dostępna w danym sklepie ? Mam sobie sama iść na magazyn?
Drugi raz dzisiaj kiedy kolejny raz przyjechałam specjalnie do serenady po buty (niestety również z wyprzedaży) dostępne w serenadzie - kolejny raz Pani nawet nie sprawdziła czy rzeczywiście buty są dostępne - dzisiaj usłyszałam ze cała wyprzedaż została wczoraj zapakowana i nie ma możliwości kupienia niczego z wyprzedazy :))))) super kolejny raz przyjechałam do tego sklepu na marne !!!!! Nie polecam, już lepiej jeździć do krakowskiej albo kupowac online
Kolejka ok 8 os, kasjerki wydają paczki Pani menager chodzi po sklepie z wyrazem twarzy jakby chciała wszystkich pozabijać i krzyczy do słuchawki. Wydaje mi się ze jak nie ma ludzi do obsługi to w takiej sytuacji powinna stanąć na 15 minut za kasą i rozładować kolejkę. Zapytana o produkt odpowiada opryskliwie ze wszystko jest wywieszone. Dramat
Trzy prośby o pomoc w znalezieniu produktu z trzema różnymi osobami - każda kończyła się informacją "proszę szukać lub spytać inną osobę z obsługi". Nie polecam.