Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-02-03 10:10:27Wykształcenia min. inżynierskie, preferowane: Budownictwo bądź pokrewne, Umiejętności przygotowywania obliczeń statycznych i kalkulacji wytrzymałościowych – warunek konieczny, Dobrej znajomości programu AutoCAD, Brics Cad lub podobnego, Umiejętn
2025-01-14 10:25:19Smart-HRZakres obowiązków:1. W zakresie usług związanych z produkcją nagrań video, materiałów fotograficznych: -realizacja usług (nagrywanie video oraz zdjęcia, montaż materiału);2. W zakresie działalności ubezpieczeniowej: -tworzenie bazy firm na podst
2025-02-07 18:41:52Opis zadań:nauka wykonywania czynności administracyjno-biurowych wynikających z zadań Urzędu Skarbowego w zakresie rachunkowości podatkowej, obsługi komputera-program Windows, Excel. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnoks
2025-02-07 18:41:52Opis zadań:-obsługiwanie korespondencji urzędowej-porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji- obsługa urządzeń biurowych-udzielanie informacji interesantom Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: his
2025-02-07 18:41:52Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-07 18:41:52Opis zadań:Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. Zakladanie akt osobowych, sporzadzanie list płac. Zapoznanie się z programami Płatnik, Optima. Klasyfikacja kosztów i przychodów. Obliczanie amortyzacji, sporzadzanie deklaracji podatkowych
2025-02-07 18:41:52Zakres obowiązków:Przygotowanie narzędzi i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zabiegu, kontakt z pacjentem i wypełnianie dokumentacji medycznej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneUprawnienia: Higienistka
2025-02-07 18:41:52Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-07 18:41:52Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-07 18:41:52Zakres obowiązków:Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: w
2025-02-07 18:41:51Zakres obowiązków:wykonywanie zadań asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Toruniu Szczegółowy tryb przeprowadzenia konkursu na stanowisko asystenta określa rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadz
2025-02-07 18:41:51Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-07 18:41:51LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-02-07 18:36:15LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Rejestrowanie i rozliczanie zgłoszeń gwarancyjnych, Fakturowanie usług serwisowych, Weryfikacja i uzupełnianie informacji o zleceniach, Monitorowanie procesu obsługi klienta, Współpraca z zespołem serwisowym..
2025-02-07 17:40:30Twój zakres obowiązków, Bezpośrednie współdziałanie z office manager , Przygotowywanie umów dla klientów, Współpraca z działem operacyjnym pod kątem wymiany informacji, dokumentacji dot. klientów, Telefoniczny kontakt z Klientami, Dodatkowe prac
2025-02-07 17:40:29Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta w zakresie ofertowania, fakturowania i logistyki, doradztwo techniczne w zakresie przerabiania naszych produktów, Przygotowanie, kompletacja i kontrola towaru dla klienta, Wykonywanie prac magazynowych..
2025-02-07 16:40:48Twój zakres obowiązków, Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego jest zgodny z przepisami rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 roku w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. z 2012 roku, poz...
2025-02-07 16:40:48Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu, Aktywne wsparcie Członków Zarządu w codziennych obowiązkach (organizowanie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, organizowanie oraz rozliczanie podróży krajowych i..
2025-02-07 16:40:48Twój zakres obowiązków, Obsługa floty samochodowej ASPA Group, Obsługa po względem technicznym pomieszczeń biurowych, Systematyczny nadzór nad stanem technicznym budynków oraz terenu należącego do ASPA GROUP, Ewidencja nieprawidłowości, zgłaszan
2025-02-07 16:40:48Wymagania: Prawo jazdy kat. B i dyspozycyjność do wyjazdów, Znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel), Doskonała organizacja pracy i skrupulatność, Umiejętność prowadzenia do
2025-02-07 16:21:03Opis stanowiska: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Sprawdzanie kompletności dokumentów, Udzielanie informacji oraz kierowanie do stanowisk, Pomoc w obsłudze kolejkomatu
2025-02-07 15:50:07Opis stanowiska: Powitanie klienta, kierowanie ruchem klientów, Sprawdzanie kompletności dokumentów, Udzielanie informacji oraz kierowanie do stanowisk, Pomoc w obsłudze kolejkomatu
2025-02-07 15:50:07Wolne stanowisko asystent sędziego Liczba stanowisk 3 stanowiska w pełnym wymiarze czasu pracy Miejsce pracy Sąd Rejonowy w Wieliczce ul. Janińska 25/ul. Janińska 32 Oznaczenie konkursu Adm.Wi.1101.1.1.2025 Termin i miejsce konkursu: drugi etap
2025-02-07 15:46:38SĄD REJONOWY W WIELICZCE 1,0Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert handlowych wraz z koniecznymi załącznikami, Doradztwo i wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów, Analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, Prowadzenie rozmó
2025-02-07 15:40:58Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert handlowych wraz z koniecznymi załącznikami, Doradztwo i wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów, Analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, Prowadzenie rozmó
2025-02-07 15:40:58Twój zakres obowiązków, Aktywne wsparcie jednego z trzech działów: Działu Sprzedaży, Działu Zakupów lub Dział Logistyki i Wsparcia w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych;, Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;, Wprowadzan
2025-02-07 15:40:58Twój zakres obowiązków, rejestracja badań laboratoryjnych,, wsparcie Pacjenta w realizacji badań laboratoryjnych poprzez koordynowanie kolejki osób oczekujących, nadzór nad rejestracją badań, kodowaniem i wysyłką do laboratorium, pobieranie..
2025-02-07 15:40:58LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Obsługa klienta, odbieranie telefonów, odpisywanie na maile., Odbieranie i segregowanie korespondencji., Pomoc przy fakturowaniu., Prowadzenie dokumentacji, Wykonywanie innych prac biurowych., Tworzenie i publikowanie..
2025-02-07 15:40:58ARCHEION ALEKSANDER KULESZA-MILEWSKITwój zakres obowiązków, Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania, Wsparcie w utrzymaniu stron internetowych, Wsparcie w zadaniach dotyczących projektów IT, Wsparcie użytkowników w codziennych problema
2025-02-07 15:40:58ANIMEX Foods jest największą na rynku polską firmą specjalizującą się w produkcji wędlin i mięsa. Jesteśmy właścicielem uznanych marek mięsa i wędlin takich jak: Krakus, Berlinki, Morlin
2025-02-07 15:36:38Animex Foods Sp. z o. oOpis stanowiska Zarządzanie terminarzem spotkań Zarządu, dbałość o sprawną organizację czasu pracy kluczowych osób w firmie. Organizacja spotkań biznesowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych – przyczynisz się do kreowania pozytywnego wize
2025-02-07 15:24:01Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członka Zarządu i Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrzn
2025-02-07 15:21:11Oferta pracy – asystent Syndyka CV prosimy przesyłać na adres e-mail: syndyk(małpa)nowak-kancelaria.pl BIURO DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak Ulica Jana Kilińskiego 89 a 22-400 Zamość Stanowisko: asystent Syndy
2025-02-07 15:06:57Zatrudnię asystentkę / asystenta do pracy w księgowości. Osoby zainteresowane proszę o CV na maila @
2025-02-07 15:06:57Ciekawe projekty Wsparcie zespołów Facility Management & Centermanagement Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych w naszym centrum handlowym Przejęcie wszelkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, t
2025-02-07 15:00:02Twój portal z ofertami pracy
2025-02-07 14:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura;, Rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;, Zarządzanie obiegiem dokumentów;, Wsparcie administracyjne Zespołu w codziennych obowiązkach;, Edycja dokumentów/prezentacji;,..
2025-02-07 14:40:57Twój zakres obowiązków, udział w przygotowaniu i realizacji dokumentacji projektowej (od projektów koncepcyjnych, budowlanych po projekty wykonawcze);, zbieranie wytycznych na temat danego projektu i prace związane z przygotowaniem dokumentacji;
2025-02-07 14:40:56Twój zakres obowiązków, trzymanie pieczy nad próbkami produktów i porządkiem w showroomie, wsparcie w prowadzeniu zamówień przez wszystkie etapy procesu (złożenie zamówienia, potwierdzenie próbek do produkcji, pilnowanie terminowości wysyłki),.
2025-02-07 14:40:56Twój zakres obowiązków, wsparcie zespołu w prowadzeniu dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami formalnymi,, monitorowanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów,, współpraca z zespołem projektowym oraz partnerami zewnętrznymi,, pomoc w..
2025-02-07 14:40:56Twój zakres obowiązków, Wsparcie pracy Zarządu w zadaniach związanych z procesami biznesowymi, Współpraca z innymi działami i oddziałami firmy, Przygotowywanie pism oraz korespondencji, Przygotowywanie sprawozdań, prezentacji, analiz i raportów
2025-02-07 14:40:56Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2025-02-07 14:40:34Synevo Sp.z.o.oPraca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Wita Stwosza 1 w Pruszczu Gdańskim.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:rejestracja badań laboratoryjnych,wsparcie Pacjenta w realizacji..
2025-02-07 14:38:14LUX MED Sp. z o. oProwadzenie zajęć teoretycznych i/lub praktycznych
2025-02-07 14:30:49I. Miejsce świadczenia pracy: ul. Czerniakowska 100 II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 16III. Terminy konkursu: I etap – weryfikacja wymogów formalnych: dokumenty należy składać do dnia 13 lutego 2025 r. II etap (praca pisemna
2025-02-07 14:21:08SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIEI. Miejsce świadczenia pracy: ul. Czerniakowska 100, al. „Solidarności” 127, ul. Przyokopowa 33, ul. Płocka 9, ul. Płocka 5a II. Liczba wolnych miejsc na umowę na czas określony: 25III. Terminy konkursu: I etap – weryfikacja wymogów formalnych:
2025-02-07 14:11:00SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIEJesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2025-02-07 14:06:52Synevo Sp.z.o.oTwój portal z ofertami pracy
2025-02-07 13:54:07ipracujzdalnie.pl 4,6Twój zakres obowiązków, czynne asystowanie lekarzom podczas przyjęć pacjentów i w czasie zabiegów, przygotowywanie gabinetów, foteli i narzędzi do pracy, sterylizacja narzędzi , sprawowanie opieki nad pacjentem podczas wizyty, dbanie o dobry..
2025-02-07 13:41:04Doświadczenie na podobnym stanowisku, wymagany komunikatywny język angielski w mowie i piśmie znajomość MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra or
2025-01-09 14:47:13Auto Fus GroupAktywne pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów. Obsługa telefoniczna klientów w zakresie informowania, doradzania i sprzedaży. Współpraca z działem handlowym. Kreowanie i promowanie wizerunku firmy. Przygotowywanie zestawień i raportów z rozmów
2025-02-04 14:10:31