ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres zadań: - Przyjmowanie zgłoszeń (telefonicznych/mailowych), zapytań, reklamacji od klientów oraz dokumentowanie tych zdarzeń w systemie IT - Umawianie i rejestracja terminów wizyt serwisowych - Prowadzenie harmonogramu p
2025-11-21 11:30:34Grafton Sp. Z o.oWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów i pracowników w zakresie usług dodatkowych., Rozwiązywanie problemów- telefoniczne i mailowe, obsługa reklamacji i zgłoszeń., Uzupełnianie dokumentów i rejestracja klientów., Monitorowanie zgłoszeń i..
2025-12-08 16:41:09Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Twój zakres obowiązków, Przyjazna obsługa klientów oraz aktywna sprzedaż produktów i usług., Obsługa kasy fiskalnej., Przygotowywanie smacznych posiłków w Wild Bean Cafe., Dbanie o estetyczną ekspozycję produktów w sklepie., Utrzymanie porządku
2025-12-08 15:41:54Wymagania:\nBardzo dobra znajomość języka niemieckiego - min. C1\nKomunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2\nDoświadczenie w obszarze obsługi klienta \nDoświadczenie w obszarze obsługi zamówień będzie dodatkowym atutem\nZnajomoś
2025-12-08 14:54:14Manpower(Remote work across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;
2025-12-08 13:30:04Twój portal z ofertami pracy
2025-12-08 12:54:06DevireTwój zakres obowiązków, obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami marki Toyota, pomoc w przygotowaniu dokumentacji zleceń, wspieranie doradców serwisu w zakresie obsługi klienta, koordynacja współpracy miedzy działami..
2025-12-08 12:41:47Twój zakres obowiązków, Poszukujemy doświadczonego handlowca odpowiedzialnego za rozwój sprzedaży wśród klientów końcowych – użytkowników flot transportowych, firm logistycznych oraz operatorów pojazdów ciężarowych. Kluczowym zadaniem jest..
2025-12-08 11:41:56Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach Wspieranie klientów w zak
2025-12-08 09:40:03Twoje zadania: Pomoc klientom w wyborze wymarzonej podróży. Obsługa systemów rezerwacyjnych (nauczymy Cię, jeśli jeszcze ich nie znasz). Udzielanie informacji o kierunkach i atrakcjach turystycznych. Wsparcie klientów w planowaniu wyjazdów służb
2025-12-07 15:40:08Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń
2025-12-07 14:19:02Opis stanowiska Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń
2025-12-07 13:20:02Do Twoich zadań należeć będzie: aktywna sprzedaż i promowanie oferty Vision Express zapewnianie kompleksowej obsługi Klienta na najwyższym poziomie dbanie o prawidłową ekspozycję i wizualny aspekt Salonu
2025-12-07 07:30:33Opis stanowiska Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni
2025-12-07 07:30:33Twoje Główne Obowiązki Przyjmowanie, rejestracja w systemie i wydawanie urządzeń do naprawy serwisowej. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie reklamacji i statusu napraw. Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi. Zarządzan
2025-12-06 10:10:05Odpowiadanie na zapytania klientów premium przez telefon, mail lub czat wsparcie w zakupie biletów, korzystaniu z usług online i korzystaniu z programów lojalnościowych szybkie reagowanie w sytuacjach awaryjnych związanych z podróżami utrzymywan
2025-12-06 09:17:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Zawody: Pozostali przedstawiciele handlowi (wymagany staż - lata: 3) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmi
2025-12-06 07:31:31Teatr klasyki polskiejREMOTE WORK Responsibilities: Providing customer support in Armenian and English Supporting customers via email and phone Assisting with troubleshooting medical devices related to diabetes care Handling complaints, returns and equipment replacem
2025-12-06 07:29:32Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, Poland Are you experienced in customer service and fluent in Danish? Join our team as a Danish Speaking Customer Consultant and help us provide exceptional support to our customers. Enjoy a dynamic work environ
2025-12-05 16:45:01Circle KTwój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Oczekujemy umiejętności pracy w Zespole\nkomunikacyjność - zależy nam na prokliencka postawie i otwartości na ludzi\nchęć zdobywania nowej wiedzy oraz rozwoju\ndyspozycyjność (praca na cały etat, w tym również w weekendy)\nposiadanie doświa
2025-12-05 15:54:14KODANO 4,2Twój zakres obowiązków, Lubisz kontakt z ludźmi i dobrze czujesz się w zorganizowanym chaosie? W recepcji enel-med jesteśmy pierwszym punktem kontaktu z pacjentem — witamy, pomagamy, doradzamy i sprawiamy, że każda wizyta zaczyna się z..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Udzielanie wszechstronnych informacji: Jako główny punkt kontaktu dla właścicieli mieszkań, będziesz odpowiedzialny za bieżący kontakt mailowy i telefoniczny, dostarczając im kompleksowych informacji o naszych usługach..
2025-12-05 14:41:27Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów (telefon, e-mail, czat, social media). Udzielanie informacji o produktach oraz efektywne rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów. Inicjowanie i
2025-12-05 14:00:04Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Klientów, przyjmowanie, realizacja i wydawanie zamówień, drukowanie i skanowanie od A4 do A0, prace wykończeniowe – oprawa wydruków, laminowanie, cięcie, praca w systemie 3 zmianowym 24/7..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Posprzedażowa obsługa Klienta (przyjmowanie zgłoszeń, sporządzanie odpowiedzi na zapytania klientów, nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem procesów), Pisemne odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje klientów firm
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, czat),, Doradztwo w zakresie oferowanych produktów/usług,, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług,, Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami..
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie podzespołów do napraw., Wycena napraw i rozliczanie klientów., Rozmowa z klientami o przebiegu napraw podzespołów, Pakowanie i wysyłka naprawionych elementów, Wprowadzanie towarów na magazyn., Wystawianie..
2025-12-05 10:41:26Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17DevireDoświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalOpis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-05 07:30:37Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przesz
2025-12-05 06:59:44WORK & PROFIT Sp. z o. oJeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować:Obsługą klientaDokonywaniem sprzedaży na linii kas (rejestrowanie sprzedaży, rozliczanie utargu kasy)Dbaniem o porządek na stanowisku pracyObsługą terminala płatniczegoWystawianiem faktur za towary. P
2025-12-04 21:25:19Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów przez telefon oraz e-mail,, Rozwiązywanie problemów klientów oraz odpowiadanie na ich zapytania,, Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,, Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, rezerwacji
2025-12-04 15:41:31Armatis Polska Sp. Z o. oTwój zakres obowiązków, udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie określonym w obowiązujących w SZRM regulaminach., udział w naradach, koordynacjach lub wizjach terenowych., udział w..
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie zamówień od klientów poprzez mail/telefon;, Wprowadzanie zamówień do systemu;, Weryfikacja zamówień co do kompletności oraz poprawności;, Ścisła współpraca z działem handlowym i działem fakturowania;..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, sprzedaż i promowanie usług firmy, analiza i omawianie dokumentacji projektowej z działem ofertowania i Klientami firmy, przygotowywanie oraz weryfikacja ofert, prezentacja i aktywna sprzedaż usług firmy, obsługa leadów.
2025-12-04 13:41:24Your responsibilities, Provide Tier 2 Help Desk support, handling incoming requests via chat, chatbot, email, and phone, and managing the full incident resolution process in the ticketing system, Train Tier 1 and Tier 2 support staff on diagnosi
2025-12-04 13:41:24Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami sklepu. Dbałość o powierzony dział lub stoisko, w tym ekspozycję, zatowarowanie, czystość i estetykę. Systematyczna kontrola wyglądu sklepu oraz utrzymanie standardów sieci w
2025-12-04 13:40:03Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-04 12:41:29Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów, dbanie o asortyment sklepu i jego wyposażenie, dbanie o wizerunek firmy i pozytywne relacje z Klientami..
2025-12-04 12:41:28W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18W ramach powierzonych obowiązków: Pomagasz w wyborze – dopasowujesz produkty do potrzeb Klienta tak, by wychodził zadowolony i chętnie wracał Dajesz coś ekstra – polecasz dodatki i usługi, które realnie ułatwiają życie (np. akcesoria, pakiety oc
2025-12-04 11:29:18Zakres Obowiązków Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz archiwizacja danych. Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami i udział w pozyskiwaniu nowych. Przygotowywanie dokumentów finansowych niezbędnych w procesie realizacji usług
2025-12-04 07:30:24Twój zakres obowiązków, Obsługa zgłoszeń klientów poprzez system ticketowy, Udzielanie wsparcia technicznego i informacji produktowej klientom zarówno telefonicznie, jak i mailowo, Analiza zgłoszeń przesyłanych przez techników motoryzacyjnych i
2025-12-04 00:40:13Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa użytkowników goodie (e-mail, formularz kontaktowy, social media – w zależności od potrzeb), Udzielanie użytkownikom informacji o działaniu aplikacji oraz programie cashback, Rozwiązywanie zgłoszeń or
2025-12-03 17:40:57Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalFirma produkcyjna z branży papierniczej poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta . Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in. obsługa telefoniczna i mailowa klientów firmy, obsługa reklamacji, wprowad
2025-11-20 15:05:26