MT IMPERIUM Mariana Nima z siedzibą w Warszawie, Mazowieckie, poszukuje osoby na stanowisko Masażystka. Opis stanowiska: - Wykonywanie masaży relaksacyjnych. - Praca według ustalonego grafiku. Wymagania: - Brak doświadczenia. - Książeczka.
2025-12-13
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twoje zadania: - Obsługa recepcji i pierwszego kontaktu z klientami oraz gośćmi - Odbieranie i kierowanie telefonów oraz e-maili - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej - Zarządzanie kalendarzem spotkań i sal konf
2025-12-08 15:30:12Grafton Sp. Z o.oWe are looking for an experienced, Turkish-speaking Sales Manager to drive sales of our innovative 3D Transplanner and trichoscopy solutions in Turkey. The role is based remotely in Poland, working closely with our sales team here. Requirements
2025-12-06 10:25:11TrichoLABWznawiamy rekrutację na stanowisko promotora w naszych klubach! Szukasz pracy od zaraz w której nie musisz mieć doświadczenia? Idealnie trafiłeś/aś! Promotorzy mają miejscówki w okolicy klubu i są odpowiedzialni za zapraszanie klientów, przedsta
2025-12-11 21:05:26Komunikatywny/a, otwarty/a, energiczny/a? CAŁY/A TY ! Szukamy młodych osób, które mają ukończone 18 lat do pracy przy zapraszaniu ludzi do klubu i rozdawaniu darmowych wejściówek! Zapraszaj, przedstawiaj ofertę i zarabiaj :) Praca w Centrum Wars
2025-12-11 21:05:26Poszukujemy Promotorów w Centrum Miasta! Szukasz elastycznej pracy, którą łatwo połączysz ze studiami lub innymi zajęciami? Dołącz do naszego zespołu promotorów Na czym polega praca? Wymiar: 6–8 godzin dziennie, minimum 3 dni w tygodniu Grafik:
2025-12-11 21:05:26DOŁĄCZ DO ZESPOŁU Jeśli bliskie są Ci wartości społeczne - to miejsce dla Ciebie! ️ szukamy: - kierownika działu prowadzącego placówki dla osób w kryzysie bezdomności - osoby realizującej programy mieszkaniowe - osoby do prowadzenia kadr Co ofer
2025-12-11 21:05:26Do naszego sklepu spożywczego poszukujemy osoby na stanowisko: Kasjer / Kasjerka ul. Mickiewicza, Reymonta, Grójecka, Giewont Zakres obowiązków: Profesjonalna i uprzejma obsługa Klientów, Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, Wykładani
2025-12-11 21:05:26Komis gastronomiczny zatrudni Studenta/kę do obsługi sklepu internetowego, wykonywania zdjęć towaru oraz aktualizacji opisów i naszej strony internetowej. Obsługa Klienta. Miejsce pracy - Targówek Fabryczny Niedaleko dworca Wschodniego
2025-12-11 21:05:26Poszukuję pracowników na stanowisku: kucharz w Domu Pomocy Społecznej dla Kobiet . Wymagana znajomość kuchni, solidność wykonywanej pracy, umiejętność pracy w zespole i kultura osobista. Praca w systemie zmianowym od pon. do niedzieli w godz. 6
2025-12-11 21:05:26Poradnia psychologiczno-pedagogiczna mieszcząca się w Warszawie dzielnicy Wawer zatrudni recepcjonistkę. Mile widziani studenci psychologii/pedagogiki/fizjoterapii/logopedii. Wymagania: Umiejętność obsługi komputera, radzenia sobie ze stresem i
2025-12-11 21:05:26W związku z rozwojem sieci sprzedaży poszukujemy do współpracy, osób na stanowisko: Przedstawiciel ds. Sprzedaży. Miejsce pracy: Do zadań Przedstawiciela ds. Sprzedaży będzie należało pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami biznesowymi i
2025-12-11 21:05:26Twój zakres obowiązków, Obsługa alertów dotyczących przekroczenia zdefiniowanych parametrów pracy systemów IT., Reagowanie na błędy i odchylenia od normy monitorowanych systemów., Przygotowywanie cyklicznych oraz ad hoc raportów z pracy systemów
2025-12-11 20:40:04Twój zakres obowiązków, Administracja biurowa, , - obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłki kurierskie, kontakt z firmą kurierską,, - prowadzenie uporządkowanej ewidencji dokumentacji firmowej (skanowanie, drukowanie, archiwizacja),
2025-12-11 19:40:10Zakres obowiązków:Koordynacja finansowa projektów w ramach FEnIKS, w tym:- weryfikacja formalna i finansowa wydatków przedkładanych do wniosków o płatność przez beneficjenta, podmioty upoważnione (Nadleśnictwa) i partnerów projektów;- udzielanie
2025-12-11 18:40:30Wymagania: Wykształcenie wyższe — preferowane ekonomiczne lub w obszarze łańcucha dostaw. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Microsoft Excel. Doświadczenie min. 2 lata w Dziale Zakupów. Dokładność i dobra organiza
2025-12-11 18:31:02Prowadzenie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami szpitalnymiBezpośredni kontakt z lekarzami i personelem medycznym w celu promocji leków RX
2025-12-11 17:59:01Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 17:54:04DR. MAXTwój portal z ofertami pracy
2025-12-11 17:54:04LVL UP MEDIAWymagania:\nMinimum 10-12 lat doświadczenia w obszarze płatności, zarządzania ryzykiem lub rozwiązań antyfraudowych, ze znajomością ekosystemu płatności w czasie rzeczywistym\nDoświadczenie w pracy z klientem, zarządzaniu produktami, realiz
2025-12-11 17:54:04Primaris Services Sp. z o.oWymagania\nDoświadczenie w pracy biurowej oraz w kontaktach z ludźmi.\nBiegła obsługa pakietu Microsoft Office, szczególnie Excel.\nBardzo dobra znajomość języka angielskiego.\nMile widziane doświadczenie w pracy z CRM.\nUmiejętność zarządz
2025-12-11 17:54:04Grupa ElementalTwój zakres obowiązków, Obsługa połączeń telefonicznych oraz urządzeń biurowych., Dbanie o estetykę biura, koordynacja procesu zamówień artykułów biurowych, spożywczych, etc., Prowadzenie, koordynowanie i ewidencjonowanie korespondencji..
2025-12-11 17:40:55Twój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-12-11 17:40:55Twój zakres obowiązków, aktywne nawiązywanie relacji z nowymi Klientami poprzez kontakt telefoniczny, dbanie o relacje z Klientami, którzy już nam zaufali poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, badanie potrzeb i oczekiwań naszych Klientów w
2025-12-11 17:40:55Józefosław Sprzedawca-Lada Tradycyjna Biedronka I Józefosław - Mazo
2025-12-11 17:05:04BiedronkaTwój portal z ofertami pracy
2025-12-11 16:54:17PKO Bank Polski SAOpis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspek
2025-12-11 16:42:26Your responsibilities, Validate customer data/contracts in the TPM tool and collaborate with Sales to ensure all processes (invoice approval, promotional deals approval) are delivered on time and recorded accurately., Ensure trade budgets are..
2025-12-11 16:40:53Your responsibilities, Supporting the execution of the sales strategy to drive business growth and achieve sales targets., Building and promoting LOTAMS capabilities, developing a strong relationship with our current customers and the new ones.
2025-12-11 16:40:53Twój zakres obowiązków, Kontakt i negocjacje z dostawcami., Porównywanie cen, analiza ofert., Analiza potrzeb, kontrola dostępności materiałów., Zakup materiałów i komponentów wykorzystywanych przy produkcji przewodów i wiązek elektrycznych.,..
2025-12-11 16:40:53Zakres obowiązków: współprowadzenie bieżącej komunikacji z mediami oraz aktywne działania na rzecz obecności Fundacji i prowadzonych przez nią projektów w mediach, aktywne budowanie oraz utrzymywanie dobrych i efektywnych relacji z mediami; reda
2025-12-11 16:01:00Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 15:54:17ALIOR BANK S.ATwój portal z ofertami pracy
2025-12-11 15:54:17Concentrix CVG InternationalTwój portal z ofertami pracy
2025-12-11 15:54:17Concentrix CVG InternationalOczekujemy:\nDoświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży (mile widziane w segmencie fashion/beauty/optyka).\nWysoka kultura osobista i umiejętność budowania relacji opartych na zaufaniu i estetyce.\nzainteresowanie modą, designem, stylem
2025-12-11 15:54:17KODANO 4,2Twój portal z ofertami pracy
2025-12-11 15:54:17MPWiK WarszawaPraca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klienta
2025-12-11 15:52:13Twój zakres obowiązków, Wsparcie Klientów w procesie zakupowym, Procesowanie anulacji i obsługa reklamacji, Kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientami, Budowanie relacji z Klientami, Współpraca z firmą logistyczną oraz pozostałymi zespołami w
2025-12-11 15:41:36Twój zakres obowiązków, Monitorowanie pracy sieci i usług w trybie 24/7/365, Weryfikacja alarmów z systemów monitorowania, Rejestracja zdarzeń w systemach oraz nadzzór nad ich realizacją, Rozwiązywanie prostych incydentów w sieci IP oraz w..
2025-12-11 15:41:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na różne stanowiska w firmie., Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym przygotowywanie umów, aneksów i świadectw pracy dla pracowników (umowy o pracę), zleceniobiorców.
2025-12-11 15:41:36Twój zakres obowiązków, Obsługa klienta na ladzie tradycyjnej;, Wykładanie towaru i dbanie o jego ekspozycję;, Sprawdzanie i uzupełnianie cen;, Dbanie o czystość na ladzie tradycyjnej...
2025-12-11 15:41:35Your responsibilities, As a Concierge Manager, you lead and organize our concierge team and ensure that our customers receive a first-class, professional, and personal service experience at all times. You are responsible for daily operations,..
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Obsługa ok. 20 firm dziennie – dostarczanie posiłków oraz profesjonalna prezentacja oferty cateringowej na stałych trasach w Łodzi i okolicach, Aktywna sprzedaż produktów i dbanie o odpowiednią ekspozycję oraz rotację..
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu w zakresie współpracy z zagranicznymi dostawcami w celu terminowej realizacji zamówień,, Wysyłka zamówień do dostawców,, Przygotowanie zestawień i raportów,, Wprowadzanie danych do systemu,, Współpraca z.
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, przygotowywanie burgerów, deserów i innych pyszności,, sprzedawanie ich,, przyjmowanie, kompletowanie i wydawanie zamówień,, dbanie o porządek...
2025-12-11 15:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i legalizacja dokumentów: przygotowywanie dokumentów dla KIG (głównie sporządzanie kopii), uzyskiwanie podpisów agentów lub klientów na wnioskach w razie potrzeby, transport i składanie wniosków w KIG oraz
2025-12-11 15:41:34Twój zakres obowiązków, identyfikujesz potrzeby doradców hipotecznych i opracowujesz rozwiązania dla nich dedykowane,, samodzielnie pozyskujesz, analizujesz i monitorujesz dane pochodzące z aplikacji bankowych,, uczestniczysz w projektowaniu,..
2025-12-11 15:41:34Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie kaw, świeżo wyciskanych soków oraz serwowanie naszych słodkich i słonych przekąsek., Aktywna, uśmiechnięta obsługa gości kawiarni – dbanie o to, by ich wizyta była chwilą prawdziwego relaksu., Dbanie o..
2025-12-11 15:41:34MIŁO Store&CaféTwój zakres obowiązków, Kierowanie rozwojem obszaru taryfikacji oraz dbanie o podnoszenie jakości stosowanych metod i narzędzi,, Opracowywanie i wdrażanie polityki cenowej zgodnej z celami strategicznymi firmy oraz obowiązującymi regulacjami,,.
2025-12-11 15:41:34Obsługa kasy fiskalnej. Wykładanie towarów i dbanie o ich prawidłową ekspozycję. Kontrolowanie dat ważności produktów. Wykonywanie drobnych prac porządkowych.\
2025-12-11 15:40:03Dokładanie i sortowanie warzyw i owoców. Dbanie o estetykę i prawidłową ekspozycję na stoisku. Obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie drobnych prac porządkowych
2025-12-11 15:39:02Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta
2025-12-11 15:29:54Co będziesz robić na co dzień? Doradzać firmom – pomagasz klientom biznesowym wybrać najlepsze oferty energii elektrycznej i gazu, dopasowane do ich potrzeb i zużycia. Budować relacje – pracujesz z klientami długofalowo, nie tylko na „jedną tran
2025-12-11 15:24:47Wymagania Min. 4-letnie doświadczenie w pracy z platformą IPC (development lub consulting) Bardzo dobra znajomość procesów i architektury związanej z IPC Znajomość integracji systemów oraz usług API Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązyw
2025-12-06 10:25:11Integral SolutionsMinimum 3 lata doświadczenia w kontrolingu lub finance business partneringu. Wysokie zdolności komunikacyjne. Otwartość i umiejętność budowania relacji w organizacji. Zmysł analityczny i dobra znajomość MS Excel i MS Power Point. Samodzielność i
2025-12-06 10:25:11Antal