Zakres obowiązków: Obsługa klientów w organizacji transportów, Budowanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych, Kontrola procesów spedycyjnych
2024-04-27 15:10:03Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych
2024-04-29 12:20:53Jeśli łatwo nawiązujesz relacje, lubisz wyzwania i wiesz jak kreować pozytywny wizerunek naszej firmy – to jest stanowisko dla Ciebie. Jakie zadania na Ciebie czekają? bieżąca organizacja pracy Biura Zarządu, osobista i telefoniczna obsługa interesan
2024-04-22 13:50:04Obowiązki: analiza dokumentów przygotowanie dokumentacji do brakowania opieka nad zbiorami dokumentów /przechowywanie i udostępnianie dokumentów/ uzgadnianie sposobu przechowywania i układu dokumentów digitalizacja dokumentacji porządkowanie kadrowej
2024-04-30 12:17:24Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych
2024-04-29 12:20:53Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie
2024-04-30 15:38:30Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Pierwszym Urzędzie Skarbowym Łódź-Bałuty Adres urzędu: 90-436
2024-04-29 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziObowiązki: analiza dokumentów przygotowanie dokumentacji do brakowania opieka nad zbiorami dokumentów /przechowywanie i udostępnianie dokumentów/ uzgadnianie sposobu przechowywania i układu dokumentów digitalizacja dokumentacji porządkowanie..
2024-04-30 12:11:03Fundacja Labore SimulChcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości? Znasz język angielski na średnio zaawansowanym poziomie?Ta oferta jest dla Ciebie!Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży włókienniczej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asy
2024-05-03 11:54:00Zakres obowiązków:- przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zwrotu podatku z zagranicy- obsługa klienta- kontakt z Urzędem poza granicami Polski- obsługa bazy danych- wysyłka korespondencji- obsługa poczty elektronicznejumowa zlecenie na okres 1 roku z moż
2024-04-29 18:41:26Asystentka Biura ZarząduTwój zakres obowiązków Koordynacja kalendarzy zarządu, planowanie spotkań Ścisła współpraca z zarządem Organizacja podróży służbowych Tworzenie prezentacji, wsparcie w aktualizacji dokumentów Zapewnienie płynności przebiegu do
2024-04-29 18:00:09IVIEW RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ...Firma TSLOGISTIC to uznany operator w zakresie krajowej i międzynarodowej spedycji drogowej, morskiej i lotniczej. Stawiając na wysoką jakość serwisu zdobyliśmy uznanie wielu klientów z Polski i z zagranicy, co bezpośrednio wpływa na intensywny rozwó
2024-04-29 18:00:07TSLogistic Tomasz SawickiJesteśmy firmą świadczącą usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Aktualnie dla naszego klienta, działającego w obszarze administracji publicznej, poszukujemy osób na stanowi
2024-04-29 18:00:03Grupa OutworkingW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera BudowyObow
2024-04-29 18:00:02JAREX SP Z O OWitaj kandydacie, dobrze że jesteś! Aktualnie rekrutujemy na stanowisko: Pracownik biurowy - Rejestrator danych. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu! Pracownik biurowy - Rejestrator danych Obowiązki Rejestrowanie dokumentów w dedykowanych systema
2024-04-29 18:00:08ArchiDoc S.ADla naszego Klienta w Łodzi poszukujemy kandydatów z językiem niemieckim, nie wymagamy języka angielskiego. Nasz Klient oferuje tylko pracę stacjonarną w biurze z możliwością rozpoczęcia pracy między 7:00 a 10:00 Pracownik administracyjny - praca biu
2024-04-29 18:00:06Personnel and Media SolutionsDla naszego Klienta - międzynarodowej niemieckiej firmy z Łodzi poszukujemy kandydatów tylko ze znajomością tego języka Weryfikowanie danych (tylko niemiecki) - praca biurowa Obowiązki praca biurowa - wpisywanie danych do systemu praca z językiem nie
2024-04-29 18:00:13Personnel and Media SolutionsLodz lub Gdansk Nie wymagamy angielskiego tylko duński Umowa o pracę lub zlecenie DUNSKI, praca biurowa – bez angielskiego Obowiązki wprowadzanie danych do systemukontrola poprawności i kompletności wprowadzanych danychanaliza informacji przesyłanych
2024-04-29 18:00:11Personnel and Media SolutionsPraca w Łodzi Niemiecki min B2 Angielski - nie wymagany Umowa o prace na pełen etat Praca biurowa ( paca z dokumentami niemieckimi)Obowiązki wpisywanie informacji do systemu kontakt z wewnętrznymi pracownikami w języku niemieckim praca 8 lub 6 godzin
2024-04-29 18:00:07Personnel and Media SolutionsDla naszego Klienta Międzynarodowej Niemieckiej firmy szukamy kandydatów z językiem niemieckim min B2. Nie wymagamy znajomości języka angielskiego. Niemiecki - praca admnistracyjna - praca biurowa Obowiązki analiza otrzymanej dokumentacji weryfikowan
2024-04-29 18:00:07Personnel and Media SolutionsPRACOWNIK ADMINISTRACYJNY (bez doświadczenia) LÓDŹ(nie wymagamy doświadczenia - gwarantujemy szkolenia)Łódźokoło 7000-9000pln brutto Umowa o pracęDyspozycyjność pełen etat – poniedziałek -piątek 8-16lub dla studentów na ¾ - do ustalenia indywidualneg
2024-04-29 18:00:04Personnel and Media SolutionsPoszukujemy osób na stanowisko Spedytora Drogowego, do naszych istniejących już oddziałów we Wrocławiu, Starachowicach, Żorach i Piasecznie, a także jesteśmy otwarci na osoby z innych lokalizacji, z myślą o utworzeniu biur spedycji w innych miastach
2024-04-27 08:00:02Aplikuj na stanowisko Asystent / Asystentka ds. ubezpieczeń Branża finansowa Poszukujemy komunikatywnych i kreatywnych pracowników do obsługi oraz pozyskiwania Klientów. Oferujemy: elastyczny grafik stawka + prowizja. Jeśli poniższe zagadnienia opisu
2024-02-26 16:14:37Zakres obowiązków:•zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami: -monitorowanie liczby lokali wolnych, -podejmowanie działań zmierzających do zagospodarowania zasobu lokali wolnych, -zapewnienie stałego dostępu do wolnych l
2024-04-26 18:41:32Opis zadań:- proste prace biurowe, wprowadzanie danych do systemu,- przygotowywanie dokumentów,- porządkowanie dokumentacji,- odbiór korespondencji, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera
2024-04-26 18:41:32Opis zadań:-pozyskiwanie klientów-tworzenie baz danych-aktualizacja baz danych-obsługa telefoniczna biura-rozmowy z kontrahentami-pozostałe prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Obsługa kompu
2024-04-26 18:41:32Zakres obowiązków:- Służba w stałym i bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweUprawnienia: informatykaInne wymagania: Szczegółowe inf. dotyczące rekrutacji:https://sw.gov.p
2024-04-25 18:41:36Twój zakres obowiązków, Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI;, Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI;, Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ;, Zakładania kont..
2024-04-25 12:40:45Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2024-04-25 11:55:31Synevo Sp.z.o.oWojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: postępowań administracyjnych Wydział Prawny Adres urzędu: 91-463 Łódź u
2024-04-24 08:00:02Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego...Zakres obowiązków:- Prowadzenie programu komputerowego do obsługi kancelarii notarialnej- prowadzenie biurowości kancelari i ksiąg notarialnych, korespondencji urzędowej, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych i odpisów dokumentów Wymagania:Wymag
2024-04-23 18:41:22Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami i dostawcami;, Przeprowadzanie klienta przez proces rozwiązywania problemów, zapewnianie wsparcia w obrębie przychodzących zapytań i kwestii związanych z procesem..
2024-04-23 15:40:40Twój zakres obowiązków, obsługa kancelaryjna Zespołu Projektu Inwestycyjnego, zapewnienie obiegu raportów z postępu prac na budowie, tworzenie planu i harmonogramu narad koordynacyjnych, współpraca z Inwestorem w zakresie kompletacji i przekazania..
2024-04-23 14:40:40Opis zadań:- wstępna weryfikacja składanych przez podatników deklaracji dotyczących Sd i PCC,- obsługa systemu CRCM pod kątem wpływających aktów notarialnych,- wstępna segregacja i przygotowanie dokumentów do archiwizacji Wymagania:Wymagania konieczn
2024-04-22 18:41:21Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw administracyjnych biura, przygotowywanie dokumentów,, Wsparcie pracowników biura w wykonywaniu codziennych zadań,, Utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi,, Aktywne uczestnictwo w organizacji..
2024-04-22 16:40:34Twój zakres obowiązków, przygotowywanie ofert dla handlowców, wsparcie działu handlowego, utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami;, sprawdzanie i modyfikowanie zamówień;, nadzór nad procesem realizacji zamówienia, przygotowywanie dokumentów..
2024-04-22 09:40:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium aktów notarialnych , kontakt z klientami, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych ..
2024-04-20 18:40:03Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktua
2024-04-19 11:21:08Twój zakres obowiązków, Obowiązki:, , Zarządzanie aktami osobowymi pracowników., , Planowanie i ustalanie grafików pracy., , Aktywne poszukiwanie i rekrutowanie nowych pracowników., , Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń i..
2024-04-19 08:40:11Opis zadań:- zapoznanie z regulaminami organizacji pracy i przepisami BHP,- obsługa urządzeń biurowych,- wysyłka korespondencji z biura- obsługa beneficjentów Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1
2024-04-18 18:41:14Twój zakres obowiązków, Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, udział w konferencjach, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania, Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji związanej z obsługą umów, Zarządzanie zapytaniami..
2024-04-18 15:40:35Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Autoryzacja badań; Obsługa aparatury medycznej; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
2024-04-18 14:43:55Poszukujemy Asystentek do obsługi klienta więcej informacji w korespondencji. Jeśli jesteś zainteresowana zostaw nr kontaktowy. Stanowisko asystenki biznesowej. ŁÓDŹ
2024-04-18 11:07:38Witam, zaangażuje atrakcyjną dziewczynę jako asystentkę . Możliwość elastycznego grafiku. Stałe zlecenie. Kieszonkowe 10 tys mc. Więcej na priv. Pozdrawiam
2024-04-18 10:02:48Twój zakres obowiązków, koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, , współpraca z zarządem,, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami/biurami w firmie, , prowadzenie kalendarza spotkań, , odbiór i..
2024-04-18 09:40:34Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu,, Koordynacja obiegu dokumentów, faktur, zleceń i informacji,, Zakupy i zaopatrzenie biura,, Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,, Obsługa Klientów, udzielanie informacji o ofercie Spółki,..
2024-04-18 08:40:12Witam szukam astytenki na Targi Motoryzacje warunek konieczny musi być atrakcyjna
2024-04-17 12:54:21Twój zakres obowiązków, Nasi klienci są w centrum naszej działalności, a nasi Asystenci Sprzedaży tworzą najlepsze doświadczenia Lush dla każdego z nich., , Nasi Asystenci Sprzedaży wnoszą pozytywną energię do sklepu, zawsze łącząc się z naszymi..
2024-04-16 15:40:39Twój zakres obowiązków, Obsługa Biura, Obsługa sekretariatu, Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej,, Realizacja zamówień administracyjnych, Koordynacja kalendarza oraz organizacja spotkań i podróży służbowych,, Zbieranie i opracowanie..
2024-04-16 14:40:33Do Twoich obowiązków będzie należało:prowadzenie rejestru dostawkontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowejdziałania operacyjne w magazynietworzenie awizacji dostarczanych towarówOczekujemy:znajomości obsługi komputera i programów MS O
2024-05-03 11:54:01Obowiązki:- uzgadnianie i weryfikacja danych niezbędnych do wystawienia faktury- zapewnienie terminowego wystawiania faktur;- nadz ór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji niezbędnej do odpraw celnych;- tworzenie dokument ów przewozowych typu CMR, WZ
2024-05-03 11:53:58Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Pabianicach Adres urzędu: 90-436 Łódź al
2024-04-29 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w ŁodziTwój zakres obowiązków, Jesteś odpowiedzialny za prowadzenie administracji należności, takie jak sprawdzanie nieuregulowanych faktu;, Przeprowadzasz kontrolę różnych kont księgowych;, Przetwarzasz rachunki bankowe oraz dokonujesz różnych..
2024-04-25 00:40:04Opis zadań:Nauka rozliczania świadczeń zdrowotnych, nauka obsługi systemów sprawozdawczych-rozliczeniowych, archiwizacja dok. /NABÓR STAŻ ALG./ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa urządzeń biurow
2024-04-24 18:41:27Opis zadań:Wsparcie działu zamówień w zakresie prostych czynności sprawozdanie ofert, weryfikacja podpisów /NABÓR STAŻ ALG./ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Stypendium brut
2024-04-24 18:41:27Do Twoich obowiązków będzie należało:prowadzenie rejestru dostawkontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji magazynowejdziałania operacyjne w magazynietworzenie awizacji dostarczanych towarówOczekujemy:znajomości obsługi komputera i programów MS O
2024-04-23 21:25:42Twój zakres obowiązków, obsługa oraz utrzymywanie trwałych kontaktów z kontrahentami,, wprowadzanie danych klientów, warunków umów handlowych, zakładanie kartotek pozyskanych klientów – baza danych ( SAP),, przyjmowanie i ewidencja zamówień,,..
2024-04-23 11:40:41InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2024-04-22 18:37:06InterKadra Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, · weryfikacja kontrahentów, · organizacji zleceń w programie VMS, · wystawianie dokumentów w programie Symfonia , · obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, · dbanie o poprawność..
2024-04-17 16:40:26Poszukujemy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiego na poziomie minimum B1. Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy Praca w biurze w centrum miasta Praca na cały etat lub dodatkowa np. dla studentów Zapraszam do aplikacj
2024-04-16 14:38:53Twój zakres obowiązków, - prowadzenie kasy, spraw kadrowych i płacowych, sekretariatu, - współpraca z księgowością, - prowadzenie spraw członkowsko - mieszkaniowych, - praca od 01.06.2024r., ..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Przegotowywanie raportów i zestawień w Excel, Przygotowywanie ofert cenowych, Przygotowywanie prezentacji Power Point, Praca w systemie CRM – funkcja Key User w GEALAN Polska - szkolenia dla nowych i obecnych użytkowników,..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działań usprawniających proces sprzedaży, Nadzór nad realizacją zamówień klientów eksportowych, Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej i fakturowanie sprzedaży, Nadzór nad dokumentacją potwierdzającą dostawy..
2024-04-16 10:40:31Twój zakres obowiązków, wsparcie działu handlowego przy bieżących działaniach, realizacja powierzonych zadań - przygotowanie ofert, cenników handlowych, przestrzeganie wysokich standardów obsługi klienta, identyfikacja potrzeb klienta, nadzór nad..
2024-04-15 19:40:05Opis zadań:praca biurowa, wprowadzanie dokumentów, archiwizacja, pomoc w pisaniu pism urzędowych /NABÓR staż F.P. alg./ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 1 790,3 PL
2024-04-15 18:41:12Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i zarządzanie informacjami w systemie bazodanowym, wykonywanie zadań administracyjnych i biurowych, wspierających bieżącą pracę działu, aktywne wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach..
2024-04-15 17:40:30Twój zakres obowiązków, analiza i rozliczanie czasu pracy kierowców, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentów, weryfikacja reklamacji, współpraca z kierowcami, bieżąca współpraca z działem sprzedaży,..
2024-04-15 16:40:31InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2024-04-15 15:37:16InterKadra Sp. z o. oTechnikum fryzjersko-kosmetyczne w Łodzi zatrudni sekretarkę do bieżącej obsługi sekretariatu szkoły
2024-04-15 12:17:45Twój zakres obowiązków, Bieżąca bezpośrednia i telefoniczna obsługa petentów, obsługa systemu komputerowego, praca z dokumentamj..
2024-04-15 11:40:45Twój zakres obowiązków, - wsparcie działu sprzedaży poprzez obsługę wniosków na finansowania bankowe,, - weryfikowanie zdolności kredytowej klientów,, - obsługa klientów i dokumentacji,, - dbałość o utrzymywanie najwyższych standardów obsługi..
2024-04-11 17:40:27Twój zakres obowiązków, ewidencjonowanie zleceń dla poszczególnych grup robót;, sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów OT na wytworzone w dziale oraz zakupione wyroby;, fakturowanie robót i materiałów;, współpraca z magazynem w zakresie..
2024-04-11 12:40:45Twój zakres obowiązków, Dbałość o jakość obsługi klientów , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przyjmowanie i wykonywanie telefonów , Zarządzanie dokumentacją biurową , Wystawianie faktur , Prowadzenie firmowego konta na Facebooku..
2024-04-11 12:40:44W związku z rozwojem Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA oddział w Łodzi zatrudni referenta do spraw handlu. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - komunikatywność, - prawo jazdy kat. B mile widziane Istnieje możliwość przyuczenia. Do obowiązków
2024-04-11 11:04:56