Doświadczenie w roli Solution Architecta lub Technical Architecta przy projektach webowych i CMS, doświadczenie w pracy z CMS-ami klasy enterprise, w szczególności Umbraco, Episerver / Optimizely lub innymi komercyjnymi platformami CMS, umiejętn
2025-12-23 10:25:18StackmineEnthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Czech at C1/C2 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency is a
2025-12-12 10:25:14AntalWhat we are looking for: Interest in community-driven games At least 1-year of previous customer service experience Strong communication skills, B2+ English Bachelor’s/Master’s degree (or in progress) A team player with a positive, can-do attitu
2025-12-11 10:25:20Reality GamesEnthusiastic, communicative approach and willingness to support our customers Greek language at C1 level is a must, together with English at minimum B2 level Excellent knowledge of an additional European language on full professional proficiency
2025-11-15 10:25:13AntalYour responsibilities, Lead, supervise, and motivate a team of Service Desk Analysts to deliver excellent customer service in English and Polish., Monitor and manage the daily workload, ensuring timely response and resolution of incidents and..
2025-12-22 11:41:32Oferta idealna dla: osób z obszaru Informatyka i technologie Szukasz wyzwań w IT? Ta oferta na stanowisku Młodszego Inżyniera Service Desk to świetna szansa na rozwój! Będziesz monitorować infrastrukturę, analizować alerty i obsługiwać zgłoszeni
2025-12-15 14:19:02ComarchOpublikowana 03:38:12. WE’RE HIRING AS A HUNGARIAN-SPEAKING DESKTOP SUPPORT TECHNICIAN AT Poland!Excis is a global IT… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-30 18:52:01VIA University CollegeWymagania Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku: iberystyka) Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w o
2025-09-23 08:24:02Comarch SAWymagania Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku germanistyka) Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w
2025-09-20 08:24:03Comarch SAWymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-09-19 10:10:06Hitachi DigitalTwój zakres obowiązków, rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem występującym na stacjach roboczych użytkowników,, serwisowanie sprzętu komputerowego,, przygotowywanie sprzętu dla nowych użytkowników,,..
2025-12-17 09:41:05Multilingual Service Desk Engineer49_744000091616735Obowiązki In a nutshellAre you passionate about IT and eager to grow your career in a dynamic, international environment? Join our multilingual Service Desk team in Barcelona, where you’ll be t
2025-12-16 10:59:40Eurofins GSC Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, praca w dziale handlowym organizacji odzysku opakowań i sprzętu elektrycznego i elektronicznego, pozyskiwanie nowych klientów z branż RTV/AGD, spożywczej, kosmetycznej, moto-ryzacyjnej i pokrewnych, podtrzymywanie..
2025-12-27 00:40:11Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska Diagnozowanie usterek oraz naprawa dużego i małego sprzętu AGD bezpośrednio u klientów Instalacja urządzeń wraz z wykonywaniem podłączeń elektrycznych i gazowych Ocena stanu technicznego sprzętu, wykonywanie p
2025-12-25 11:31:03Twoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów
2025-12-24 12:30:04Twój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-23 17:41:03Umowa o pracę / B2B Do Twoich zadań będzie należeć: Diagnozowanie usterek oraz naprawa dużego sprzętu AGD u klientów (m.in. pralki, lodówki, zmywarki, piekarniki, kuchenki, płyty). Serwisowanie małego sprzętu AGD (np. oczyszczacze powietrza, eks
2025-12-23 15:30:15Your responsibilities, Cooperating with the customer’s Logistics and Purchasing departments, Handling customer orders in line with agreed contracts, Monitoring the execution of sales plans for assigned customers, Controlling stock levels,..
2025-12-23 09:41:01Your responsibilities, Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mail);, Updating information regarding open cases., Meeting targets, following company policies and procedures, ensuring quality;,..
2025-12-22 16:41:09Twój zakres obowiązków, Diagnoza i naprawa wózków widłowych, Wykonywanie przeglądów okresowych i remontów, Współpraca z innymi członkami zespołu serwisowego w celu zapewnienia efektywnej obsługi, Dokumentowanie napraw, konserwacji i przeglądów,
2025-12-22 15:41:18Twój zakres obowiązków, koordynowanie prac porządkowych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją, kontakt z klientem w celu zapewnienia jak najlepszej jakości świadczonych usług, szkolenie oraz wprowadzanie na stanowiska
2025-12-22 14:41:18Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie regularnych przeglądów i konserwacji farm fotowoltaicznych, Diagnozowanie i naprawa awarii w urządzeniach i instalacjach fotowoltaicznych, Konfiguracja i konserwacja inwerterów i innych urządzeń..
2025-12-22 13:41:11Your responsibilities, Actively acquiring new Customers including telephone surveys,, Developing a customer base with real transport needs,, Working to company standards using the company's own CRM system according to an established process,,..
2025-12-22 09:41:06Twój zakres obowiązków, Wykonywanie uruchomień, konserwacji, diagnostyki i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa i ogrzewania., Prowadzenie dokumentacji wykonawczej usług., Bezpośredni kontakt z Klientami., Techniczne wsparcie..
2025-12-21 16:40:39Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-20 07:29:42