Szukamy osoby, która nie tylko „prowadzi biuro”, ale tworzy doświadczenie kontaktu z firmą. Kogoś, kto potrafi mówić spokojnym, ciepłym głosem, budować relację z klientem od pierwszej sekundy i reprezentować firmę w sposób elegancki, uprzejmy i
2025-12-09 12:21:04Twój zakres obowiązków, prace administracyjno-biurowe wspierające produkcję budowlaną, prowadzenie rejestru umów, zleceń i zamówień, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, likwidacja faktur przerobowych, weryfikacja ich.
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Twój zakres obowiązków, Prace administracyjne (przyjmowanie i nadawanie poczty i przesyłek kurierskich, skanowanie dokumentów, pomoc w przygotowaniu umów), · Obsługa biura (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości mailowe, obsługa..
2025-11-22 14:41:12Cel / ZadanieWspieranie skutecznej realizacji kontrakt ów na czas, w ramach budżetu i na wysokim poziomie poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Działu Kontrakt ów. Rola obejmuje r ównież pomoc Kierownikowi Biura w koor
2025-11-21 11:53:58Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie; Obsługa programu obiegu dokumentów w zakresie m.in. rejestracji, kontroli oraz archiwizacji dokumentów;
2025-11-15 08:21:04Jako Incident Manager dołączysz do zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie stabilności operacyjnej oraz skutecznego zarządzania incydentami w obszarze SA:GFCP SD: IIS / Europe.Tryb pracy: hybrydowoLokalizacja: 2 razy w tygodniu z biura w Warszaw
2025-10-21 06:59:44B2B.net S.AJako Incident Manager dołączysz do zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie stabilności operacyjnej oraz skutecznego zarządzania incydentami w obszarze SA:GFCP SD: IIS / Europe.Tryb pracy: hybrydowoLokalizacja: 2 razy w tygodniu z biura w Warszaw
2025-10-21 06:59:42B2B.net S.AJako Incident Manager dołączysz do zespołu odpowiedzialnego za zapewnienie stabilności operacyjnej oraz skutecznego zarządzania incydentami w obszarze SA:GFCP SD: IIS / Europe.Tryb pracy: hybrydowoLokalizacja: 2 razy w tygodniu z biura w Warszaw
2025-10-21 06:59:42B2B.net S.AChcesz pracować jako Specjalista ds. Obsługi Pracy Biura? Sprawdź ogłoszenie i dołącz do nas!
2025-10-07 17:09:00ENERGA S.AOferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Zakres obowiązków:Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych3. Zakres zadań:1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikają
2025-12-08 18:40:39Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie kontrahentów i przewoźników wykorzystując narzędzia branżowe, Nawiązywanie nowych relacji biznesowych, Optymalizacja kosztów transportowych, Organizowanie i realizowanie krajowych i międzynarodowych.
2025-12-10 10:41:41Opis stanowiska Planowanie i zarządzanie placem budowy Koordynacja prac własnych i podwykonawców Zarządzanie dokumentacją techniczną i finansową Nadzór nad harmonogramem projektu Analiza techniczna i kontrola kosztów Zapewnienie zgodności prac z
2025-12-09 07:31:10Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpracy z ludźmi, doświadczenia w pracy z
2025-12-06 08:21:07Kancelaria Notarialna w Gdyni zatrudni asystenta notariusza na pełen etat. Preferowani studenci studiów zaocznych na kierunku prawo (II - V rok). Zakres obowiązków: Obsługa klientów kancelarii, umawianie spotkań, udzielanie wstępnych informacji
2025-12-06 08:21:07W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-05 14:21:01Twój zakres obowiązków, obsługa kluczowych klientów transportu morskiego przesyłek importowych FCL, LCL,, aranżowanie całego procesu transportu morskiego wraz z obsługą dokumentacyjną,, współpraca i komunikacja z agentami i podwykonawcami,, prac
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, nadzór i koordynacja realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, harmonogramami i wymaganiami kontraktowymi;, koordynacja z robotami innych branż w zakresie prac prowadzonych zarówno siłami własnymi, jak i przez.
2025-12-05 09:41:17Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie., Obsługa korespondencji i przesyłek., Wsparcie Prezesa i Wiceprezesa w bieżących zadaniach., Przygotowywanie i ewidencja faktur, współpraca z..
2025-12-05 09:41:16Twój zakres obowiązków, Bieżące raportowanie do kierownictwa kontraktu nt. terminowości przekazywania frontów robót przez Zamawiającego oraz realizacji robót,, Współudział w tworzeniu i analizie harmonogramu robót oraz monitorowanie postępu..
2025-12-05 09:41:16Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen
2025-12-05 08:21:09Twój zakres obowiązków, WAŻNE!- Ogłoszenie publikujemy w imieniu Klienta Kancelarii, Praca w małej grupie korporacyjnej, Organizacja kalendarza zarządu i koordynacja spotkań , Organizacja obiegu dokumentów pomiędzy między kontrahentami i spółkam
2025-12-04 16:41:03Twój zakres obowiązków, kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad podwykonawcami, przygotowywanie zapotrzebowań materiałowych, logistyka związana z realizacją robót, weryfikacja dostarczanej przez jednostki projektowe dokumentacji..
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad podwykonawcami;, przygotowywanie zapotrzebowań materiałowych, logistyka związana z realizacją robót;, weryfikacja dostarczanej przez jednostki projektowe dokumentacji..
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, kierowanie robotami budowlanymi oraz nadzór nad podwykonawcami;, przygotowywanie zapotrzebowań materiałowych, logistyka związana z realizacją robót;, weryfikacja dostarczanej przez jednostki projektowe dokumentacji..
2025-12-04 14:41:27Specjalizujemy się w kompleksowych rozwiązaniach transportowych – od przewozów krajowych i międzynarodowych, po logistykę intermodalną i obsługę łańcuchów dostaw. Naszą siłą jest połączenie nowoczesnej floty, doświadczonego zespołu i innowacyjny
2025-12-04 14:21:02Poszukujemy: Spedytor / Logistyk / Handlowiec Zakres obowiązków: Organizacja i koordynacja krajowych oraz międzynarodowych przewozów Monitorowanie przebiegu transportu i bieżący kontakt z kierowcami oraz klientami Negocjowanie stawek i warunków
2025-12-03 14:21:05Twój zakres obowiązków, Wykonywanie rysunków technicznych i wizualizacji projektowych , Przygotowywanie dokumentacji projektowej i prezentacji , Wspieranie projektanta w opracowywaniu koncepcji i detali projektowych , Prowadzenie korespondencji
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, Realizacja zleceń transportowych – przyjęcie zleceń od Klientów, przekazanie do realizacji przewoźnikom, nadzorowanie procesu transportowego, dopilnowanie dokumentacji;, Model pracy mieszany – prowadzenie zestawów..
2025-12-03 09:41:17Kierownik robót elektrycznych (K/M)Twój zakres obowiązków Nadzór nad realizacją robót w zakresie branży elektrycznej zgodnie z harmonogramem i dokumentacją Organizowanie i koordynowanie pracy podwykonawców Bieżąca współpraca z całym zespołem rea
2025-12-03 06:59:44ADAMIETZ Sp. z o. oW związku z dynamicznym rozwojem firmy, powiększamy nasz zespół realizujący projekty na terenie województwa zachodniopomorskiego. Kierownik robót sanitarnych (K/M)Twoje obowiązki nadzorowanie, przygotowanie obmiarów do wyceny ofert w zakresie in
2025-12-03 06:59:44ADAMIETZ Sp. z o. oKierownik robót budowlanych (K/M)Twój zakres obowiązków pełnienie funkcji kierownika robót zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawa budowlanego bieżący nadzór i kontrola procesu realizacji robót zgodnie z umową, projektem technicznym, założony
2025-12-03 06:59:44ADAMIETZ Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Planowanie oraz koordynowanie zleceń transportowych (morskich / lotniczych / kolejowych)., Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, partnerami i podwykonawcami na całym świecie., Przygotowywanie ofert dla
2025-12-02 15:41:55W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-02 14:21:02Firma realizująca projekty infrastrukturalne – drogowe, kolejowe, hydrotechniczne, ogólnobudowlane oraz przemysłowe – poszukuje doświadczonej osoby, która wesprze zespół na stanowisku: Kierownik Robót Hydrotechnicznych Miejsce pracy: Gdynia Kont
2025-12-02 12:21:02