At least 2 years of relevant experience in an international environment University degree in Finance, Accounting, Business, or a related field Strong Excel and Microsoft Office skills Hands-on experience with SAP and good understanding of financ
2025-12-05 10:25:17AntalWykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia). Minimum 5–6 lat doświadczenia na stanowisku Głównego Księgowego, najlepiej w firmie handlowej lub e-commerce. Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów podatkowych, rachunkowo
2025-11-26 10:25:16AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości spółki - Wsparcie Głównej Księgowej w prowadzeniu pełnej księgowości spółki - Koordynowanie elektronicznego obiegu fa
2025-12-01 22:30:10BATI-INVEST Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAYour responsibilities, Assisting in development of health economic models and statistical analyses, Contribute to literature reviews of clinical trials and perform the (network) meta-analyses, Producing draft reports, summaries and project..
2025-12-22 16:41:09Your responsibilities, Partner with internal stakeholders and with the Payroll Vendor to process payroll and resolve payroll transactions that are in error, Review and validate payroll files (e.g. Payroll Reconciliation File, Bank File) and..
2025-12-22 15:41:19Your responsibilities, Prepare VAT returns for multiple jurisdictions in EMEA, Prepare Intrastat reports, EC Sales List and other VAT related reports if required, Ensure accuracy and timely reporting of VAT, Perform VAT related reconciliations,
2025-12-22 15:41:18Do Twoich zadań należeć będzie: Zapoznanie się z rolą i zakresem działalności CLDT oraz funkcjonowaniem w strukturze UDT. Zapoznanie się z metodami inspekcji i badań urządzeń technicznych w UDT, w tym badań nieniszczących i materiałowych prowadz
2025-12-22 15:28:34Your responsibilities, Correct recognition of accounting transactions in the balance sheet and profit and loss account, Correct and timely perform assigned accounting operations (including preparation of posting orders, calculation of reserves,
2025-12-22 14:41:18Twój zakres obowiązków, księgowanie klientów biura rachunkowego (głownie uproszczona księgowość), kontakt mailowy i telefoniczny z klientem..
2025-12-22 12:41:17Twój zakres obowiązków, prowadzenie pełnej księgowości Spółki, zamykanie roku, dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu, uzgadnianie kont, wprowadzanie płatności i księgowanie wyciągów, monitorowanie należności, nadzorowanie obiegu..
2025-12-22 12:41:17Twój zakres obowiązków, Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki/ek deweloperskich z Grupy Imperial Capital zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości i przepisami prawa podatkowego, Sporządzanie jednostkowych sprawozdań
2025-12-22 11:41:32Your responsibilities, Participate in client and internal projects under supervision of senior staff including but not limited to: Landscaping analysis, based on targeted or systematic literature reviews, HTA and pricing search and analysis.,..
2025-12-22 11:41:32Your responsibilities, Prepare and validate Bill-back calculations based on financial and sales data, Investigate and resolve First Pass Yield issues, Handle more complex distributor queries and discrepancies, Ensure all monthly KPIs and SLAs ar
2025-12-22 09:41:06Kluczowe Zadania Wdrożenie w rolę i działalność Centralnego Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT) oraz struktury UDT. Zapoznanie się z metodami inspekcji, badań urządzeń technicznych oraz badań nieniszczących i materiałowych. Aktywny udział i
2025-12-20 08:34:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Inne wymagania: ukończone 16 lat ( pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego), ważna legitymacja dla osób ze statusem ucznia/studenta - Przeznaczone wyłącznie dla osób
2025-12-20 07:31:18Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-20 07:29:42Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów – gotówkowa i bezgotówkowa., Sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeń – również telefonicznie., Budowanie pozytywnych relacji z Klientami – również telefonicznie., Realizacja indywidualnych celów..
2025-12-20 00:40:16Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w bra
2025-12-19 18:35:06Adecco Poland Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie zarządczych raportów finansowych,, Sporządzanie miesięcznych i kwartalnych raportów finansowych,, Uzgadnianie rozrachunków z zewnętrznymi podmiotami,, Monitorowanie i analiza KPI spółki,, Współpraca z..
2025-12-19 16:41:02Twój zakres obowiązków, księgowania w obszarze środków trwałych (nabycia, likwidacje, amortyzacja, odpisy aktualizujące oraz inne), kontrola i rozliczanie środków trwałych w budowie, sprawozdawczość wewnętrzna i zewnętrzna w obszarze środków..
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, Opracowanie i wdrożenie strategii transformacji sektora opartej na AI, Inicjowanie projektów mających na celu wzrost wydajności zespołów (programistycznych i wsparcia biznesu) oraz redukcję kosztów operacyjnych poprzez..
2025-12-19 15:41:40Twój zakres obowiązków, Obsługa kilku niedużych spółek w zakresie:, Dekretowanie, weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych (ok. 600-800);, Prowadzenie ewidencji księgowej wg. projektów;, Analiza transakcji finansowych;, Prowadzenie..
2025-12-19 15:41:39Twój zakres obowiązków, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,, sprzedaż produktów hipotecznych i usług bankowych,, aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,, kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standarda
2025-12-19 14:41:25Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, budowanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji i raportowanie, ścisła współprac
2025-12-19 14:41:25Your responsibilities, Producing portfolio and programme performance reports using advanced Excel capabilities, Building and maintaining dashboards to support governance and decision-making, Supporting project creation and maintenance within..
2025-12-19 13:41:29Your responsibilities, Execute payroll activities in line with procedures and customer requirements, validate payroll input files and reconcile payroll outputs, support country-specific or year-end processes as needed,, Support payroll payment.
2025-12-19 11:41:38Twój zakres obowiązków, identyfikacja procesów zachodzących w Centrum Cyfryzacji,, opracowywanie i wdrażanie planów działań mających na celu optymalizację procesów,, sporządzanie raportów i analiz dotyczących wyników procesów oraz rekomendowanie
2025-12-19 10:41:13Your responsibilities, Comprehensive management of the whole accounting scope for German group entities in accordance with the HGB (local GAAP), IFRS and group rules Implementation and execution of daily accounting operations, including incoming
2025-12-19 10:41:13Twój zakres obowiązków, realizacja tax compliance w zakresie podatku CIT w branży energetycznej, w szczególności sporządzanie deklaracji, informacji podatkowych i dyspozycji płatności w zakresie podatku CIT,, identyfikacja i ocena ryzyk związany
2025-12-19 10:41:13Twój zakres obowiązków, Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów,, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy,, Sporządzanie ora
2025-12-19 09:41:11Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and other channels of communication, Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions, Build and maintain strong relationships with customers, Collaborate with..
2025-12-19 09:41:11Your responsibilities, Manage and resolve customer inquiries via phone and other channels of communication, Troubleshoot issues and provide accurate, timely solutions, Build and maintain strong relationships with customers, Collaborate with..
2025-12-19 09:41:11Twój zakres obowiązków, Obsługa kadrowo-płacowa pracowników;, Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;, Przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, aneksów i świadectw pracy;
2025-12-19 08:40:27Zakres Obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Obsługa księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie rejestrów VAT i składanie miesięcznych deklaracji. Przygotowywanie sprawozdań finansowych i zestawień dla klientów
2025-12-19 07:27:34Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania procesów administracyjnych i finansowych firmy,, Kontrole płatności czynszu przez lokatorów,, Wystawianie, weryfikacja i rozliczanie faktur sprzedażowych i zakupowych,, Archiwizacja..
2025-12-18 17:40:51Twój zakres obowiązków, Odpowiadanie na zapytania pracowników w zakresie kwestii kadrowych,, Rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów, itp.,, Opracowywanie danych do listy płac oraz naliczanie mniej skomplikowanych list
2025-12-18 17:40:51Your responsibilities, Due to the dynamic growth of our organization, we are looking for a person who will strengthen our finance department and take on the role of Accounts Payable Accountant. If you value working in a professional, supportive
2025-12-18 16:40:59Your responsibilities, Independent management of the company’s full accounting., Ensuring accurate recording of business transactions in accordance with the company’s accounting policies (IFRS) and local regulations., Preparing and posting month
2025-12-18 15:41:20Your responsibilities, We are looking for a detail-oriented and proactive Senior General Ledger Specialist to join our growing Financial Services team in Kraków., This is a newly created position and offers a unique opportunity to be part of a n
2025-12-18 15:41:20Twój zakres obowiązków, Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym oraz formalno-rachunkowym,, Ewidencjonowanie oraz dekretowanie dokumentów księgowych w zakresie przychodów oraz kosztów,, Weryfikacja oraz ewidencja faktur zakupu,, Wprowadzan
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg handlowych klientów w Comarch ERP Optima., Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań finansowych., Bieżąca kontrola poprawności księgowań i analiza sald., Prowadzenie..
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg handlowych Klientów., Sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT oraz sprawozdań finansowych., Kontrola poprawności księgowań oraz analiza sald., Prowadzenie ewidencji środków trwałych i.
2025-12-18 14:41:24Twój zakres obowiązków, Realizacja planów w zakresie wskaźnika utrzymania i rentowności portfela (udział w zarządzaniu portfelem klientów MSP), Przygotowywanie ofert bądź ich akceptacja oraz reprezentacja sieci sprzedaży w procesie uzyskiwania.
2025-12-18 13:41:18Twój zakres obowiązków, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,, sprzedaż produktów i usług bankowych,, aktywne działania ukierunkowane na pozyskiwanie Klientów,, kompleksowa obsługa Klientów zgodnie ze standardami jakości..
2025-12-18 13:41:17Twój zakres obowiązków, prowadzenie KPiR/ ewidencji przychodów - ryczałt ewidencjonowany, księgowanie dokumentów w Rachmistrzu nexo, rozliczanie VAT, PIT, JPK, ZUS, kontakt z klientami biura – czasem telefoniczny, czasem wideokonferencja, czasem
2025-12-18 10:41:27What you need to have to succeed in this role Customer-first mindset. Strong stakeholder management skills. You will interact with a range of COO stakeholders on a daily basis. Solid Financial Management knowledge. You must have strong experienc
2025-12-04 10:25:13HSBC Technology PolandDoświadczenie: minimum 1 rok doświadczenia w księgowości, finansach lub w pracy administracyjnej. Wykształcenie: wykształcenie kierunkowe lub ukończone kursy z zakresu księgowości/finansów. Język: znajomość języka angielskiego na poziomie co naj
2025-12-05 10:25:17TechMagic