Potrzebne umiejętności i doświadczenie: 3-6 lat doświadczenia w pracy w konsultingu/doradztwie biznesowym, doradztwie transakcyjnym lub w realizacji projektów związanych z analizami rynkowymi, strategicznymi, poprawą efektywności operacyjnej/biz
2025-11-11 10:25:14EY PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżący kontakt z administratorami spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych - planowanie i rozliczanie prac montażowych - prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń usługowych - weryfikacja i opracowywanie reklamacji - rekrutac
2025-12-03 07:30:24techem - techniki pomiarowe spółka z ograniczoną...Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropeTwój zakres obowiązków: - PRACA W FIRMIE KURIERSKIEJ DPD - Odbieranie przesyłek od klientów - Dostarczanie paczek do odbiorców według ustalonego harmonogramu - Zapewnienie bezpiecznego transportu przesyłek - Wypełnianie dokumentów i potwierdzani
2025-12-07 05:05:25Oferujemy:U nas zyskasz: wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na ży
2025-12-06 22:21:04Opis zadań:1. Zapoznanie się z ustawami, zarządzeniami , rozporządzeniami i regulaminami niezbędnymi do wykonywania czynności zawodowych wGUP.2. Zapoznanie się z komputerowym programem Syriusz oraz systemem obiegu dokumentów w GUP.3. Sprawdzanie
2025-12-06 18:40:27Zakres obowiązków:uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji technicznych realizowanych przez obcych inwestorów;opiniowanie w zakresie komunikacji w sprawach o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publiczneg
2025-12-06 18:40:27Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku w Trójmieście, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem duńskim lub nideralndzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień
2025-12-06 17:55:05Opis stanowiska Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Udzielanie wsparcia w zakresie rezerwacji, podróży i zapytań dotyczących usług. Rozwiązywanie problemów i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Współ
2025-12-06 15:29:36Oferta idealna dla: osób z obszaru IT, finansów i rachunkowości Szukasz wyzwań w świecie SAP FI? Ta oferta to szansa na rozwój w projektach wdrożeniowych end-to-end dla międzynarodowych klientów. Jeśli masz już min. 2 lata doświadczenia z SAP FI
2025-12-06 14:19:00All for One Poland sp. z o.oOpis stanowiska kompleksowa koordynacja przygotowania ofert przetargowych w sektorze kolejowym rozdzielanie zadań w zespołach i monitorowanie postępów prac przygotowywanie wycen i kosztorysów projektów torowych i systemów kolejowych analiza doku
2025-12-06 13:30:05Data ogłoszenia naboru: 03 grudnia 2025 r.Wymiar etatu: 1/1 Od kandydat ów przystępujących do naboru oczekujemy:Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,niekaralność
2025-12-06 11:53:44Twój zakres obowiązków, organizacja spotkań, w tym: przyjmowane i obsługa gości, rezerwacja sal konferencyjnych,, przygotowywanie danych, dokumentów i materiałów na potrzeby spotkań, , prowadzenie kalendarza Zarządu: zarządzanie harmonogramem..
2025-12-06 07:40:05Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy: Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia
2025-12-06 07:29:31Opis stanowiska Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów
2025-12-06 07:29:31Business Development ManagerYour responsibilities As a Business Development Manager, you will collaborate closely with our sales team in Poland, who will support you in driving customer projects and sales growth. Your role will focus on actively
2025-12-06 06:59:47Bufab poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZakres obowiązków:Organizowanie pracy sekretariatu. Przyjmowanie, wysyłanie, selekcjonowanie i rejestracja korespondencji. Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej. Przygotowywanie pism, dokumentów i korespondencji dla przełożonych
2025-12-05 18:40:36Opis stanowiska: nadzorowanie przeglądów i prac serwisowych w obiektach zgodnie z harmonogramem, współpraca z zespołem techników i podwykonawcami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, rozwijanie standardów pracy poprzez wdrażanie najlepsz
2025-12-05 17:00:02Your responsibilities, As a Senior Service Engineer/Superintendent Propulsion, you will provide technical expertise to our customers, ensuring their satisfaction and the successful completion of service projects., This role requires a strong Fie
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, organizacja pracy zespołu RMSK, planowanie działań i nadzór nad ich realizacją,, koordynacja harmonogramów działań sprzedażowych i operacyjnych w regionach,, współpraca z Dyrektorem Przedstawicielstwa Korporacyjnego w..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie., Nadzór nad porządkiem i konserwacją budynku biurowego oraz nad bieżącą dokumentacją floty samochodowej., Wystawianie wybranych dokumentów sprzedażowych i zakupowych.,
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Pracując u nas będziesz częścią zespołu zajmującego się obsługą podatkową podmiotów gospodarczych, polegającą w szczególności na:, , - ocenie skutków podatkowych realizowanych projektów, m.in. fuzji i przejęć, podziałów i
2025-12-05 14:41:27Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Twój zakres obowiązków, Realizacja strategicznych celów sprzedażowych w segmencie kluczowych klientów B2B., Proaktywne docieranie do dużych marek na rynku polskim i zagranicznym., Budowanie relacji z decydentami: dyrektorami zakupów, operacji i
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań
2025-12-05 13:40:11Grupa pracowników: administracyjno-ekonomiczna wymiar czasu pracy: pełny etat zatrudnienie na umowę o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie efektywnego wsparcia w zakresie obsługi świadczeń socjalnych d
2025-12-05 12:41:42Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników,, Obsługa klienta, w tym przygotowywanie ofert, negocjacje cen, ustalanie warunków transportu,, Obsługa systemów wewnętrznych i giełd transportowych,, Rozwijanie współpracy z..
2025-12-05 12:41:25Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Zadania: Administrowanie kredytami udzielonymi klientom z obszaru Bankowości Przedsiębiorstw i Biznes Monitoring warunków umów kredytowych po uruchomieniu Monitoring oraz zwalnianie zabezpieczeń Wystawianie zaświadczeń o kredycie
2025-12-05 10:59:02Bank milleniumOferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach. Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika. Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy
2025-12-05 08:21:09Oferujemy: wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność. miłe usposobienie i wyrozumiałość dla pacjentów wysoka kultura osobista dobra
2025-12-05 08:21:09Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Biuro Arthome Project Sp z o. o poszukuje do współpracy osoby na stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY KONSTRUKCYJNEJ Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe dobra znajomość programów: AutoCad, RobotObowiązki: wykonywanie dokumentacji budow
2025-12-05 08:21:09Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Dział Informatyki – Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych odpowiada za zapewnienie sprawnego i nieprzerwanego funkcjonowania sprzętu oraz systemów informatycznych w szp
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis stanowiska Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i projektowanie dedykowanych rozwiązań. Realizacja założ
2025-12-05 07:30:36Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, sporządzanie sprawozdań obowiązkowych z zakresu: COREP, LE, LR oraz MREL, koordynowanie zbierania informacji oraz przygotowywanie raportu ujawnieniowego, Filar III wynikających z obowiązków CRR/CRD, monitorowanie i..
2025-12-05 00:40:11Twój zakres obowiązków, realizacja usług spedycji drogowej w ramach transportu krajowego całopojazdowego, praca na giełdach transportowych, dbanie o wysoką jakość oferowanych usług transportowych i ich terminowość, aktywne pozyskiwanie zleceń..
2025-12-04 23:40:06Twój zakres obowiązków, przygotowywanie opinii i analiz w zakresie VAT, współpraca z innymi działami kancelarii, w tym konsultowanie umów, analiz, projektów optymalizacyjnych pod kątem VAT, udział w przeglądach podatkowych, udział w projektach.
2025-12-04 22:40:06Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Zakres obowiązków:- PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ;- WSPÓŁPRACĘ Z PODMIOTAMI ZAANGAŻOWANYMI W REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH;- PLANISTYKĘ FINANSOWĄ, OPIS FAKTUR, SPRAWOZDAWCZOŚĆ;- WERYFIKACJĘ I UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH ZAWIERAJĄCYCH INF
2025-12-04 18:40:29Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Gdansk Koordynator/ka ds. Sprzedaży, 80-264
2025-12-04 17:01:01Media Markt 2,8Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie ofert: będziesz odpowiedzialny/a za wyszukiwanie i weryfikację potencjalnych ofert nieruchomości,, praca z Klientem: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami poprzez rozmowy telefoniczne w celu
2025-12-04 16:41:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Sporządzanie projektów konstrukcji w środowisku BIM, w programie Tekla Structures, w zakresie m.in. budownictwa halowego, przemysłowego, mieszkaniowego,, Dokonywanie optymalizacji w zakresie stosowanych rozwiązań..
2025-12-04 15:41:30Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem
2025-12-04 14:20:03Opis stanowiska Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w jednostkach organizacyjnych. Prowadzenie postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP dla nowych pracowników. Sporządzanie ocen, analiz i sprawozdań okresowych. Do
2025-12-04 14:10:03