Potrzebne umiejętności i doświadczenie: 3-6 lat doświadczenia w pracy w konsultingu/doradztwie biznesowym, doradztwie transakcyjnym lub w realizacji projektów związanych z analizami rynkowymi, strategicznymi, poprawą efektywności operacyjnej/biz
2025-11-11 10:25:14EY PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - bieżący kontakt z administratorami spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych - planowanie i rozliczanie prac montażowych - prowadzenie ewidencji realizowanych zleceń usługowych - weryfikacja i opracowywanie reklamacji - rekrutac
2025-12-03 07:30:24techem - techniki pomiarowe spółka z ograniczoną...Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative Assistant (at least 1 year) Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work Attention to detail and problem solving skills Advanced wri
2025-12-02 10:25:14Godel Technologies EuropePRACA DLA ZBROJARZY I SPAWACZY NA TERENIE CAŁEGO KRAJU
2025-09-14 21:05:30Zakres obowiązków:Bieżąca pomoc techniczna dla pracowników laboratoriów obejmuje diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych oraz programowych użytkowników, instalację, konfigurację i aktualizację oprogramowania oraz systemów operacyjnyc
2025-12-05 18:40:36Opis stanowiska: nadzorowanie przeglądów i prac serwisowych w obiektach zgodnie z harmonogramem, współpraca z zespołem techników i podwykonawcami w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, rozwijanie standardów pracy poprzez wdrażanie najlepsz
2025-12-05 17:00:02Your responsibilities, As a Senior Service Engineer/Superintendent Propulsion, you will provide technical expertise to our customers, ensuring their satisfaction and the successful completion of service projects., This role requires a strong Fie
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, organizacja pracy zespołu RMSK, planowanie działań i nadzór nad ich realizacją,, koordynacja harmonogramów działań sprzedażowych i operacyjnych w regionach,, współpraca z Dyrektorem Przedstawicielstwa Korporacyjnego w..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Pracując u nas będziesz częścią zespołu zajmującego się obsługą podatkową podmiotów gospodarczych, polegającą w szczególności na:, , - ocenie skutków podatkowych realizowanych projektów, m.in. fuzji i przejęć, podziałów i
2025-12-05 14:41:27Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Twój zakres obowiązków, Realizacja strategicznych celów sprzedażowych w segmencie kluczowych klientów B2B., Proaktywne docieranie do dużych marek na rynku polskim i zagranicznym., Budowanie relacji z decydentami: dyrektorami zakupów, operacji i
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań
2025-12-05 13:40:11Grupa pracowników: administracyjno-ekonomiczna wymiar czasu pracy: pełny etat zatrudnienie na umowę o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: zapewnienie efektywnego wsparcia w zakresie obsługi świadczeń socjalnych d
2025-12-05 12:41:42Miejsce pracy: możliwość pracy z każdego miejsca w krajuRodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: utrzymanie i konfiguracja usług Microsoft 365, w tym: SharePoint Online, Exchange Online oraz Azure, zarządzanie dostępem i uprawnieniami w
2025-12-05 11:30:40Zadania: Administrowanie kredytami udzielonymi klientom z obszaru Bankowości Przedsiębiorstw i Biznes Monitoring warunków umów kredytowych po uruchomieniu Monitoring oraz zwalnianie zabezpieczeń Wystawianie zaświadczeń o kredycie
2025-12-05 10:59:02Bank milleniumOferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach. Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika. Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy
2025-12-05 08:21:09Oferujemy: wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę umiejętność pracy zespołowej, empatia, odporność na stres, elastyczność, samodzielność. miłe usposobienie i wyrozumiałość dla pacjentów wysoka kultura osobista dobra
2025-12-05 08:21:09Opis stanowiska: Poszukujemy zorganizowanej, komunikatywnej i odpowiedzialnej osoby, która będzie wspierać Zarząd w codziennych zadaniach administracyjnych oraz operacyjnych związanych z realizacją projektu deweloperskiego i obsługą biura sprzed
2025-12-05 08:21:09Biuro Arthome Project Sp z o. o poszukuje do współpracy osoby na stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY KONSTRUKCYJNEJ Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe dobra znajomość programów: AutoCad, RobotObowiązki: wykonywanie dokumentacji budow
2025-12-05 08:21:09Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Dział Informatyki – Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych Sekcja Wsparcia Systemów Informatycznych odpowiada za zapewnienie sprawnego i nieprzerwanego funkcjonowania sprzętu oraz systemów informatycznych w szp
2025-12-05 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: likwidacji towarów w Dziale Likwidacji Towarów w Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdyni Adres urzędu: 80-831 Gda
2025-12-05 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w GdańskuOpis stanowiska Tworzenie niepowtarzalnej atmosfery, aby goście czuli się wyjątkowo z każdą wizytą. Profesjonalna obsługa gości z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami. Szybkie i adekwatne ro
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami korzystanie ze sprzętów biurowych w
2025-12-05 07:30:36Zakres Odpowiedzialności Sprzedaż kompleksowych usług PLAY B2B (telekomunikacja, IT/ICT). Aktywne pozyskiwanie klientów i dbanie o jakość długofalowej współpracy. Analiza biznesowa potrzeb i projektowanie dedykowanych rozwiązań. Realizacja założ
2025-12-05 07:30:36Twórz z nami przyszłość edukacji i realnie zmieniaj świat Fundacja NeuroN Foundation zaprasza do wyjątkowego projektu, który: wspiera młodzież przeciwdziała depresji daje dostęp do stypendiów i mikrograntów działa z pomocą gigantów takich jak Go
2025-12-05 06:59:44NeuroN FoundationTwój zakres obowiązków, sporządzanie sprawozdań obowiązkowych z zakresu: COREP, LE, LR oraz MREL, koordynowanie zbierania informacji oraz przygotowywanie raportu ujawnieniowego, Filar III wynikających z obowiązków CRR/CRD, monitorowanie i..
2025-12-05 00:40:11Twój zakres obowiązków, przygotowywanie opinii i analiz w zakresie VAT, współpraca z innymi działami kancelarii, w tym konsultowanie umów, analiz, projektów optymalizacyjnych pod kątem VAT, udział w przeglądach podatkowych, udział w projektach.
2025-12-04 22:40:06Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Asystentka Prezesa Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw
2025-12-04 20:21:02Zakres obowiązków:- PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ;- WSPÓŁPRACĘ Z PODMIOTAMI ZAANGAŻOWANYMI W REALIZACJĘ DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH;- PLANISTYKĘ FINANSOWĄ, OPIS FAKTUR, SPRAWOZDAWCZOŚĆ;- WERYFIKACJĘ I UZUPEŁNIANIE BAZ DANYCH ZAWIERAJĄCYCH INF
2025-12-04 18:40:29Jesteśmy firmą z Gdańska, zajmującą się wynajmem lokali w naszym biurowcu. Poszukujemy osoby na stanowisko: Sekretarka Zakres obowiązków Obsługa klientów oraz przygotowywanie dokumentacji związanej z wynajmem Koordynacja bieżących spraw administ
2025-12-04 18:21:03Gdansk Koordynator/ka ds. Sprzedaży, 80-264
2025-12-04 17:01:01Media Markt 2,8Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie ofert: będziesz odpowiedzialny/a za wyszukiwanie i weryfikację potencjalnych ofert nieruchomości,, praca z Klientem: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami poprzez rozmowy telefoniczne w celu
2025-12-04 16:41:03Your responsibilities, As a Business Development Manager, you will collaborate closely with our sales team in Poland, who will support you in driving customer projects and sales growth. Your role will focus on actively developing new business..
2025-12-04 16:41:03Ogłoszenie o pracę: Pracownik Biurowy / Administrator Serwisu Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Załogowa Wymiar czasu pracy: Pełny etat Rodzaj umowy: Umowa o pracę (lub inna preferowana forma) Opis stanowiska: Poszukujemy sumiennej i wszechstronnej oso
2025-12-04 16:21:02Twój zakres obowiązków, Sporządzanie projektów konstrukcji w środowisku BIM, w programie Tekla Structures, w zakresie m.in. budownictwa halowego, przemysłowego, mieszkaniowego,, Dokonywanie optymalizacji w zakresie stosowanych rozwiązań..
2025-12-04 15:41:30Twój zakres obowiązków, Organizacja międzynarodowych transportów całopojazdowych i częściowych (UE) dla naszych stałych Klientów, Wycena transportów FTL / LTL, Negocjowanie stawek oraz warunków wykonania zleceń z Przewoźnikami na rynku spot,..
2025-12-04 14:41:28Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem
2025-12-04 14:20:03Opis stanowiska Przeprowadzanie kontroli stanu BHP w jednostkach organizacyjnych. Prowadzenie postępowań powypadkowych. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP dla nowych pracowników. Sporządzanie ocen, analiz i sprawozdań okresowych. Do
2025-12-04 14:10:03Twój zakres obowiązków, Wszechstronny asystent zarządu, Obsługa stanowiska podawczego, Zarządzanie informacją w firmie, Obsługa bieżących zamówień na potrzeby funkcjonowania firmy, Wsparcie procesów związanych z podróżami służbowymi i..
2025-12-04 13:41:25Twój zakres obowiązków, udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej oraz udział w pracach komisji przetargowych,, pozyskiwanie decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,, udział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo -..
2025-12-04 13:41:24Opis stanowiska przygotowywanie i koordynowanie ofert przetargowych w branży kolejowej nadzór nad realizacją zadań w zespołach przetargowych opracowywanie i weryfikacja wycen torowych oraz systemów kolejowych analiza dokumentacji technicznej i t
2025-12-04 13:30:05Twoim zadaniem będzie: pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecen
2025-12-04 12:51:53Your responsibilities, Sourcing: Lead all sourcing activities with external suppliers, communicate supply constraints, and support strategic initiatives in collaboration with Procurement Category Leads., Supplier Management: Manage supplier..
2025-12-04 12:41:28Your responsibilities, Your tasks and responsibilities:, Sourcing: Lead all sourcing activities with external suppliers, communicate supply constraints, and support strategic initiatives in collaboration with Procurement Category Leads.,..
2025-12-04 12:41:28Your responsibilities, Sourcing: Lead all sourcing activities with external suppliers, communicate supply constraints, and support strategic initiatives in collaboration with Procurement Category Leads., SupplierManagement: Manage supplier..
2025-12-04 12:41:28Zadania Nadzór nad przepisami: Monitorowanie i kontrola przestrzegania norm BHP w jednostkach, na placach budów i przy projektach infrastrukturalnych. Wsparcie techniczne: Wspomaganie kierownictwa w bezpiecznym prowadzeniu prac budowlanych zgodn
2025-12-04 12:28:01Dla naszego Klienta, międzynarodowego producenta sprzętu medycznego, poszukujemy osoby na stanowisko: KonsultantRola Konsultanta jest stanowiskiem hybrydowym: sprzedaż + część kliniczna (obecność przy zabiegach, szkolenie personelu medycznego)
2025-12-04 11:53:42Your responsibilities, Price Update: Monitor and initiate price updates in procurement systems, align with demand owners and suppliers, support calculation index-based updates, additional approvals, documentation, and ensure readiness for..
2025-12-04 11:41:38Twój zakres obowiązków, Twoim celem będzie budowanie i rozwijanie kultury bezpieczeństwa poprzez codzienne działania ukierunkowane na tworzenie coraz bezpieczniejszego środowiska pracy., Edukacja i szkolenia: Będziesz prowadzić szkolenia z..
2025-12-04 10:41:39Oferujemy: Wsparcie na start: pomoc i opieka mentora przez pierwsze trzy miesiące pracy. Bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych oraz pożyczki na preferencyjnych warunkach. Atrakcyjne warunki zakupu prywatnej
2025-12-04 08:21:08Szukasz pracy, która da Ci możliwość rozwoju i zdobycia nowych umiejętności? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Miejsce pracy: biuro - Gdańsk Kokoszki - Nowatorów Kim jesteśmy? Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która specjalizuje się w..
2025-12-04 08:21:08Mercor Light&Vent sp.z o.o. jest jednym z wiodących w Polsce podmiotów działających w branży systemów oddymiania, doświetleń i wentylacji pożarowej. Oferta MLV obejmuje nowoczesne rozwiązania w zakresie oddymiania grawitacyjnego, doświetleń dach
2025-12-04 08:21:08Aktualnie szukamy osób, które chętnie podejmują się nowych wyzwań i dołączą do naszego zespołu! :) Obowiązki: Realizacja wywiadów dotyczących satysfakcji klienta z produktów, procedur i obsługi. Wymagania: Dobra dykcja oraz wysoka kultura osobis
2025-10-22 21:05:29Opis oferty pracy: Security Sp. z o.o. sp. k. dynamicznie rozwijająca się firma o ugruntowanej pozycji na rynku, do swojego zespołu aktualnie poszukuje: Dyrektora ds. ochrony fizycznej Opis Stanowiska: Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontrak
2025-11-04 21:05:27