Oferujemy:Miejsce pracy:Wejherowo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Uprawnienia: znajomość pakietu MS OFFICE Uprawnienia: prawo jazdy kat B Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagan
2025-12-08 08:21:15Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpracy z ludźmi, doświadczenia w pracy z
2025-12-06 08:21:07Kancelaria Notarialna w Gdyni zatrudni asystenta notariusza na pełen etat. Preferowani studenci studiów zaocznych na kierunku prawo (II - V rok). Zakres obowiązków: Obsługa klientów kancelarii, umawianie spotkań, udzielanie wstępnych informacji
2025-12-06 08:21:07Twój zakres obowiązków, - przygotowanie kosztorysów,, - przygotowywanie ofert,, - analiza dokumentacji przetargowej,, - analiza umów,, - bieżąca analiza projektów, standardów technicznych, wymagań prawnych i , normatywnych dotyczących..
2025-12-03 19:40:09Zakres obowiązków:- kontakt z klientem- sporządzanie pism- laminowanie wydruków- oznakowanie taksówek- kontakt Leadami Sprzedażowymi Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: prawo jazdy kat B, znajomość
2025-12-03 18:40:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania
2025-12-02 08:40:36Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Organizacja administracyjna biura;, Kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji;, Współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej;, Wsparcie administracyjne biura w realizacj
2025-11-26 11:41:42Zatrudnimy doradcę serwisowego lub asystenta. Mile widziane doświadczenie, rozważymy również możliwość szkolenia i wdrożenia na stanowisko. Zakres obowiązków po wdrożeniu: - obsługa klientów w biurze obsługi - dobór, zamawianie części samochodow
2025-11-25 08:21:06Wymagania: - wykształcenie średnie / wyższe - doświadczenie w pracy biurowej na stanowisku sekretarki lub asystentki zarządu - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, - bardzo dobra organizacja pracy, - wysoki poziom kultury osobistej, - samod
2025-11-18 08:21:07Twój zakres obowiązków, Tworzenie akt egzekucyjnych, Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów, Sporządzanie projektów pism, Bieżąca obsługa biurowa, Obsługa telefoniczna interesantów..
2025-11-17 09:40:45Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Prace administracyjno - biurowe, obsługa sekretariatu, tworzenie pism i innych dokumentów, segregacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami, archiwizo
2025-12-10 18:41:08Oferujemy:Miejsce pracy:Dzierżążno Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:bruttowymagania: 1. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju i sprawdzanie dokumentów podwzględem formal
2025-12-10 10:21:11Zakres obowiązków:✅ przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektowej✅ praca przy projektach o dofinansowanie (weryfikacja, składanie, kontrola)✅ pisemna i telefoniczna komunikacja z partnerami oraz instytucjami✅ samo
2025-12-08 15:00:02FlexiPersonal Sp. z o.o. – agencja pracy tymczasowej (KRAZ nr 31986) – poszukuje pracownika biurowego do pracy w biurze. Klient jest nowoczesnym zakładzie zajmującym się recyklingiem i gospodarką odpadami w okolicach Berlina. Pracownik biurowy /
2025-12-04 10:59:39FlexiPersonal sp. z o.oWymagania: -dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym -odpowiedzialność, punktualność -dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: @ z dopiskiem CV RECEPCJA
2025-12-05 21:05:30Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 08:54:08Grupa Plichta 5,0Twój portal z ofertami pracy
2025-12-03 11:54:07Grupa Plichta 5,0Twój zakres obowiązków, Powitanie Gości i udzielanie niezbędnych informacji o poszczególnych działach, Kontakt telefoniczny z Klientami, Wsparcie działu handlowego w zakresie jazd testowych i prezentacji aut, Wydawanie samochodów nowych i..
2025-12-02 15:41:56Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Nadzór nad sprawami organizacyjnymi firmy – umowy najmu, ubezpieczenia, leasing, sprzęt, kontakt z urzędami, Koordynacja dokumentacji w zakresie wprowadzanych zmian i bieżąca jej..
2025-11-14 12:40:47Twój zakres obowiązków, Opieka nad Klientami zgodnie z procedurami i standardami marki Toyota, Bieżąca obsługa recepcji, w tym: prowadzenie rozmów przychodzących i wychodzących, Dbanie o właściwy wizerunek firmy, wygląd recepcji, estetykę i..
2025-11-13 09:40:43Twój zakres obowiązków, profesjonalna i przyjazna obsługa oraz troska o komfort gości hotelowych, przygotowywanie dziennych raportów, dbałość o wysoką jakość kontaktu z gośćmi oraz reagowanie na ich potrzeby, współpraca z innymi działami hotelu
2025-12-09 13:41:31Twój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...
2025-12-08 09:41:24W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-05 14:21:01Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie., Obsługa korespondencji i przesyłek., Wsparcie Prezesa i Wiceprezesa w bieżących zadaniach., Przygotowywanie i ewidencja faktur, współpraca z..
2025-12-05 09:41:16Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen
2025-12-05 08:21:09Jesteśmy zespołem otwartym na różnorodność i chętnie powitamy kandydatów każdej płci — również osoby, które rzadziej spotyka się na tym stanowisku. Placówka medyczna zatrudni Rejestratora Medycznego z minimum 1 rokiem doświadczenia. Obowiązki: o
2025-12-03 08:21:12W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-02 14:21:02Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, weryfikacja, kompletowanie i archiwizacja dokumentów związanych z ubezpieczeniami (polisy, aneksy, wnioski) , Udzielanie klientom informacji dotyczących statusu ich wniosków, polis, terminów płatności i.
2025-12-01 17:41:18Twój zakres obowiązków, Dołącz do nas jako Specjalista ds. Recepcji i Obsługi Biura, , Kogo szukamy?, Osoby, która z pasją i ambicją podejdzie do codziennych zadań – od precyzyjnego zarządzania korespondencją, przez dbanie o dokumenty i..
2025-11-28 10:41:45Twój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Zakres obowiązków:- sporządzanie i aktualizacja dokumentacji dot. ewidencji mieszkańców- organizowanie i nadzorowanie pracy sprzątaczy posesji związanej z utrzymywaniem czystości w obsługiwanych nieruchomościach- rozliczanie, analiza pod względe
2025-11-24 18:40:52Twój zakres obowiązków, Jako Office Assistant będziesz naszym człowiekiem na froncie i Twoja odpowiedzialność skupi się wokół funkcjonowania gdyńskiego oddziału Jit. Do Twoich zadań będzie należało:, , W obszarze stanowiska recepcji , -..
2025-11-20 13:42:58Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów Serwisu, w tym: przyjmowanie połączeń telefonicznych od Klientów, umawianie wizyt serwisowych, prowadzenie korespondencji z Klientami, opieka nad Klientami oczekującymi na pojazd,, Odpowiedzialność za obi
2025-11-20 12:41:57