Praca Pracownik Administracyjno-Biurowy Puck

Znaleźliśmy 1 ofertę

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Twój zakres obowiązków, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,, tworzenie pism i dokumentów,, wykonywanie zestawień na potrzeby przełożonych,, samodzielne realizowanie zadań zleconych przez przełożonych...

2025-12-08 09:41:24
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Pozytywne Inicjatywy - Edukacja Sp. z o...
2 dni temu z pracuj.pl 
Podobne oferty pracy

Pracownik biurowo-kadrowy

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych

2025-11-28 14:41:46
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ELMAX S.C. Katarzyna Zdrojewska, Bogusław...
Reda +11km
12 dni temu z pracuj.pl 

Asystent/ka ds. administracyjno-biurowych

Twój zakres obowiązków, Wsparcie w realizacji zadań administracyjnych, Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie administracyjnym, Wsparcie w procesach związanych z ubezpieczeniami, Monitorowanie i ewidencjonowanie sprzętu firmowego (wydania

2025-12-02 08:40:36
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
LTE POLSKA sp. z o.o
8 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie, weryfikacja, kompletowanie i archiwizacja dokumentów związanych z ubezpieczeniami (polisy, aneksy, wnioski) , Udzielanie klientom informacji dotyczących statusu ich wniosków, polis, terminów płatności i.

2025-12-01 17:41:18
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Makurat Ubezpieczenia Sp. z o.o
Gdynia +23km
9 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowo - techniczny

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..

2025-11-28 11:41:46
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Biuro Projektowe FORTE Sandra Kaczmarek
12 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Twój zakres obowiązków, rejestracja i opisywanie faktur przychodzących i wychodzących w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, przygotowywanie pism i dokumentów na zlecenie Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, obsług

2025-11-14 14:40:59
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Balticon S.A
26 dni temu z pracuj.pl 

Asystent ds. administracji

Oferujemy: Umowa o Pracę na pełen etat. Ciekawą i samodzielną pracę w dużym holdingu uczelni. Dofinansowanie do nauki i projekty rozwojowe. Pakiet benefitów: MultiSport/OK system, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie. Dodatkowe dni wolne oraz

2025-11-07 08:21:06
Gdynia +23km
trojmiasto.pl

Asystent ds. administracji

Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Ex

2025-11-06 18:32:57
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Praca.pl
Gdynia +23km
praca.pl

Asystent Administratora / Administrator

Poszukujemy osoby do wsparcia zarządcy w codziennej obsłudze nieruchomości mieszkaniowych. Do głównych zadań należeć będzie: bieżący kontakt z mieszkańcami i dostawcami usług, obsługa zgłoszeń oraz wsparcie w nadzorze nad pracami serwisowymi, pr

2025-10-15 14:21:03
Gdynia +23km
trojmiasto.pl

Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-biurowych

Zakres obowiązków:Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6583/stanowisko-urzednicze-ds-administracyjno-biurowych3. Zakres zadań:1. Sprawozdawczość urzędu Przygotowywanie, opracowywanie i przekazywanie sprawozdań wynikają

2025-12-08 18:40:39
od 5000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Urząd Gminy Choczewo 
5,0 
Choczewo +33km
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-gospodarczych

Twój zakres obowiązków, Koordynowanie usług zintegrowanych: administracyjno-gospodarczych, ochrony zakładu, Koordynowanie działań firmy wynajmującej oraz serwisującej odzież roboczą, Zarządzanie lokalne samochodem ogólnego użytku, Koordynowanie

2025-12-08 10:41:51
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
UNILEVER POLSKA Banino
2 dni temu z pracuj.pl 

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Twój zakres obowiązków, wsparcie Zarządu i Dyrektorów w zakresie spraw organizacyjnych, w tym prowadzenie kalendarza spotkań, obsługę gości, organizację wyjazdów służbowych (w tym dla dyrektorów działów), organizację udziału w konferencjach itp

2025-11-28 09:41:32
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
REDGE TECHNOLOGIES SP. Z O.O
12 dni temu z pracuj.pl 

Senior Administration & Workplace Specialist

Your responsibilities, Coordinate office services (cleaning, coffee, water, technical support), including sourcing suppliers, negotiating contracts, and overseeing delivery., Manage renovation projects and space planning – working with architect

2025-11-21 10:41:21
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
CD PROJEKT S.A
19 dni temu z pracuj.pl 

Referent ds. rozliczeń administrowanych nieruchomości

Zakres obowiązków:Obsługa Mieszkańców i najemców w zakresie spraw bieżących. Aktualizacja danych w programie administracyjnym. Organizacja i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie rozliczeń związanych z opłatami eksploatacyjnymi, me

2025-12-08 18:40:39
do 6000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Pucka gospodarka komunalna spółka z ograniczoną...
2 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Młodszy referent / referent / podinspektor /...

Zakres obowiązków:Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności:1) pomoc użytkownikom systemów komputerowych w rozwiązywaniu problemów technicznych,2) praca z systemem HelpDesk obsługa zgłoszeń,3) publikowanie przesłanych informacji n

2025-12-05 18:40:36
do 6500 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Urząd Miasta Rumi 
3,4 
Rumia +13km
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Obsługa dokumentówPrzesunięcia towaru między oddziałamiPomoc w biurzeOferta kierowana również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsłu

2025-12-05 18:40:36
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
BEL-POL Sp. z o. o
Rumia +13km
5 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Asystent / Asystentka Zarządu - Office Manager

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa pracy biura, Nadzór nad sprawami organizacyjnymi firmy – umowy najmu, ubezpieczenia, leasing, sprzęt, kontakt z urzędami, Koordynacja dokumentacji w zakresie wprowadzanych zmian i bieżąca jej..

2025-11-14 12:40:47
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Leovitae sp. z o.o
Rumia +13km
26 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka Stomatologiczna

Praca Oferty pracy Rumia: Asystentka Stomatologiczna. Cechujesz się komunikatywnością, świetną organizacją pracy, lubisz pracę z Pacjentem i masz minimum roczne doświadczenie w pracy asysty

2025-08-07 08:21:11
Rumia +13km
trojmiasto.pl

Pracownik biurowy

Oferujemy:Miejsce pracy:Wejherowo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Uprawnienia: znajomość pakietu MS OFFICE Uprawnienia: prawo jazdy kat B Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera Wymagan

2025-12-08 08:21:15
Wejherowo +16km
2 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik biurowy szkoły językowej w Gdyni Centrum

Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, umiejętności współpracy z ludźmi, doświadczenia w pracy z

2025-12-06 08:21:07
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent/pracownik biurowy

Kancelaria Notarialna w Gdyni zatrudni asystenta notariusza na pełen etat. Preferowani studenci studiów zaocznych na kierunku prawo (II - V rok). Zakres obowiązków: Obsługa klientów kancelarii, umawianie spotkań, udzielanie wstępnych informacji

2025-12-06 08:21:07
Gdynia +23km
4 dni temu z trojmiasto.pl 

Kierownik biura / Asystent Zarządu

W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze

2025-12-05 14:21:01
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Spedytor / Spedytorka

Twój zakres obowiązków, obsługa kluczowych klientów transportu morskiego przesyłek importowych FCL, LCL,, aranżowanie całego procesu transportu morskiego wraz z obsługą dokumentacyjną,, współpraca i komunikacja z agentami i podwykonawcami,, prac

2025-12-05 12:41:26
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Ecu worldwide polska spółka z ograniczoną...
5 dni temu z pracuj.pl 

Kierownik biura - Asystent zarządu

Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie., Obsługa korespondencji i przesyłek., Wsparcie Prezesa i Wiceprezesa w bieżących zadaniach., Przygotowywanie i ewidencja faktur, współpraca z..

2025-12-05 09:41:16
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
XGIEŁDA SP.Z O.O
5 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik Biura Zarządu

Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów obsługa centrali telefonicznej oraz poczty firmowej organizowanie podróży i spotkań biznesowych prowadzenie kalendarza spotkań obsługa spotkań w salach konferen

2025-12-05 08:21:09
5 dni temu z trojmiasto.pl 

Młodsza Specjalistka/Młodszy Specjalista ds...

Kształtuj razem z nami przyszłość branży energetycznej i marki OPEC! Dołącz do zespołu, który realnie wpływa na zieloną transformację! Twoje działania będą miały znaczenie dla przyszłości energetyki! Poszukujemy energicznej i zorganizowanej osob

2025-12-05 08:21:09
5 dni temu z trojmiasto.pl 
Wczytywanie ogłoszeń...
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracyjno-Biurowy Puck

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 84 067 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy