Location: 3 days/week in the Krakow office Skills & Qualifications: Minimum 3 years of experience in IT risk management, ideally in the pharmaceutical or healthcare sector. Experience participating in TPRM (Third-Party Risk Management) activitie
2025-12-11 10:25:20GaldermaWhat skill are we searching for? 5+ years of experience as a Business Analyst or Analytics Lead, with a strong track record in financial analysis and reporting Proven expertise designing scorecards, KPIs, and predictive models for Customer Exper
2025-11-18 10:25:13SpotOnZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT - Sporządzanie sprawozdań finansowych - Kontakt z klientami - Wsparcie w kontaktach z Urzędem Skarbowym - Prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów kancelarii WYMAGANIA: - Doświadcz
2025-12-03 07:30:06Gi Group SAZakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzan
2025-12-14 13:20:07Zakres zadań: Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi. Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT)
2025-12-14 07:30:06Opis stanowiska Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientó
2025-12-13 12:45:01OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w finansach i ubezpieczeniach. Naszą misją jest wspieranie ludzi w osiąganiu ich celów finansowych oraz zapewnianie im spokoju i bezpieczeństwa. Jeśli zależy Ci na rzetelnej..
2025-12-13 09:25:20Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe Weryfikacja zamówień Budowanie dobrych relacji z kl
2025-12-13 07:29:16Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola pop
2025-12-13 07:29:16Zakres obowiązków:Przygotowywanie ofert sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, sprzedaż polis, doradztwo w zakresie ubezpieczeń, obliczanie i inkasowanie płatności. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżoweUprawnienia: staż n
2025-12-12 18:40:39Your responsibilities, maintenance of product labeling process and label specification change of products belonging to European portfolio, in compliance with the corporate identity standards and European legislation, co-operation with internal a
2025-12-12 17:41:04O nas Fagron to międzynarodowa firma farmaceutyczna, lider na rynku leków recepturowych, stawiająca na wiedzę i nowoczesne technologie, oferująca stabilne zatrudnienie i dobrą atmosferę w pracy. W związku z rozwojem nowych projektów poszukujemy
2025-12-12 16:02:22Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji przychodów, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych, umiejętność pracy przy pomocy programu Comarch Optima, prowadzenie ewidencji operacji..
2025-12-12 15:41:34Twój portal z ofertami pracy
2025-12-12 14:54:06HR HintsZakres Obowiązków Prowadzenie pełnej księgowości (Księgi Handlowe). Obsługa księgowości uproszczonej (KPiR, ryczałt). Sporządzanie rejestrów VAT i składanie miesięcznych deklaracji. Przygotowywanie sprawozdań finansowych i zestawień dla klientów
2025-12-12 13:18:03Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz ewidencji podatkowych (CIT, PIT, VAT), Pomoc przy sporządzaniu sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS, sprawozdania GUS), Prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości..
2025-12-12 08:40:32Twój zakres obowiązków, Samodzielna obsługa kadrowo-płacowa właścicieli jednoosobowych działalności, gospodarczych, oraz spółek, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, Prowadzenie teczek pracowniczych zgodnie z obwiązującymi przepisami
2025-12-11 19:40:09Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych oraz akcesoriów optycznych, dbanie o asortyment i ekspozycję w salonie sprzedażowym, obsługa posprzedażowa Klienta, zachowanie najwyższego
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych oraz akcesoriów optycznych, dbanie o asortyment i ekspozycję w salonie sprzedażowym, obsługa posprzedażowa Klienta, zachowanie najwyższego
2025-12-11 15:41:35Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż okularów korekcyjnych, przeciwsłonecznych, soczewek kontaktowych oraz akcesoriów optycznych, dbanie o asortyment i ekspozycję w salonie sprzedażowym, obsługa posprzedażowa Klienta, zachowanie najwyższego
2025-12-11 15:41:34Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowyw
2025-12-11 15:29:54Location: 3 days/week in the Krakow office Skills & Qualifications: Minimum 3 years of experience in IT risk management, ideally in the pharmaceutical or healthcare sector. Experience participating in TPRM (Third-Party Risk Management) activitie
2025-12-11 10:25:20GaldermaTwój zakres obowiązków, Aktywna obsługa klienta: Badanie potrzeb klientów i sprzedaż akcesoriów oraz telefonów., Montaż szkieł i folii na ekrany urządzeń naszych klientów., Dbanie o ekspozycję towaru, porządek i dobry wizerunek firmy...
2025-12-10 20:40:04Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów poprzez telefoniczny kontakt przychodzący, Udzielanie informacji dotyczących statusu zamówień i dostaw, Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów, Zakładanie zleceń transportowych i montażowych w
2025-12-10 15:40:25Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości uproszczonej (Książka przychodów i rozchodów, ryczałt). Prowadzenie ksiąg handlowych. Prowadzenie rejestrów VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT. Przygotowywanie zestawień dla klientów biura. Sporządzan
2025-12-10 15:25:10Twój zakres obowiązków, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, Realizacja zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, wysyłka, Przygotowywanie wybranych prostych ofert handlowych, Współpraca z handlowcami z działu zagraniczneg
2025-12-10 14:41:20Opis stanowiska Praca dla osób z doświadczeniem lub bez
2025-12-10 09:39:02Wymagania Wymagania Znajomość języka rumuńskiego i angielskiego w mowie i piśmie Umiejętności sprzedażowe oraz nastawienie na cel Swobodne poruszanie się w środowisku k
2025-12-10 06:31:01Your responsibilities, Design, build, and maintain standard and ad-hoc management reports and presentations including quarterly and monthly business reviews, sales pipeline reporting, and other operational dashboards/reports, Develop new and..
2025-12-09 17:41:01Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie zamówień do systemu SAP i weryfikacja ich stanu realizacji., Przygotowywanie danych do płatności, wniosków sprzedażowych i rozliczeń., Opisywanie kosztowe faktur oraz weryfikacja ich zgodności., Koordynowanie
2025-12-09 16:41:10Tw ój zakres obowiązk ówObsługa reklamacji w OddzialeSporządzanie dokumentacji z realizacji przebiegu reklamacjiRaportowanie na bieżąco usterek problematycznych, zgłaszanie nierzetelnych wykonawc ówPrzeprowadzanie oględzin, wysyłanie pism zgodni
2025-12-09 11:53:45Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-08 16:39:05ZUS Oddział w KrakowieTwój zakres obowiązków, Poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent Brokera w Kancelarii Brokerskiej – jest to praca biurowa, do Twoich obowiązków będzie przede wszystkim należała opieka nad rozliczeniami, systemami do obsługi benefitów..
2025-12-08 13:41:41WymaganiaMinimum średnie wykształcenieBiegła obsługa MS Office, szczególnie ExcelSamodzielność, komunikatywność i gotowość do działania
2025-12-08 07:52:01Praca.plOpis stanowiska Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami Przygotowywanie ofert handlowych i umów Udział w przetargach Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firm
2025-12-07 08:49:02Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur sprzedażowych oraz korekt , Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych , Księgowanie i ewidencja rozrachunków z kontrahentami , Monitorowanie należności oraz prowadzenie windykacji , Współpraca z..
2025-12-06 09:41:05O nas: Jesteśmy rozwijającą się firmą e-commerce, która stawia na jakość relacji z klientem i wysoki poziom obsługi klienta. Wierzymy, że kluczem jest dobra komunikacja i wspólne z klientem szukanie rozwiązań. Szukamy osoby, która pomoże nam dal
2025-12-05 21:05:29Twój zakres obowiązków, Umiesz prowadzić kompleksową obsługę kadrowo-płacową pracowników firmy., Umiesz prowadzić pełną dokumentację kadrowo-płacową pracowników., Umiesz przygotowywać rozliczenia ZUS, PIT i PFRON., Masz doświadczenie w obsłudze
2025-12-05 13:41:26Your responsibilities, Meeting client deliverables, researching and resolving client inquiries., Ensuring timely and accurate responses to internal and external clients., Developing strong working relationships with various teams., Assisting in
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa., Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów księgowych, takich jak faktury, rachunki i inne potwierdzenia., Sporządzanie miesięcznych i rocznych..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych dla klientów biura rachunkowego - od dekretacji dokumentów po zamknięcia miesiąca i roku, zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi., Sporządzanie i..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, wykonywanie kalkulacji ofertowych z doradztwem materiałowo-procesowym dla klientów;, planowanie produkcji;, realizacja i koordynowanie zamówień produkcyjnych;, zamawianie materiałów, komponentów oraz usług;, współpraca z
2025-12-05 11:41:49Twój dzień pracy będzie składał się z: nawiązywania kontaktów handlowych sporządzania ofert, umów i aneksów udziału w przetargach prac administracyjnych związanych z obsługą klientów spółki utrzymywania stałego kontaktu z obecnymi jak również po
2025-12-05 11:30:40Twój zakres obowiązków, samodzielna obsługa kadrowo-płacowa pracowników, , naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac pracowników, , monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, , prawa podatkowego, ubezpieczeniowego oraz prowadzenie..
2025-12-05 10:41:26Your responsibilities, Acting as the primary liaison between business, architects, and development teams, Reverse-engineering and documenting business rules from legacy code and TSQL, Mapping data lineage and translating source data into target
2025-12-05 09:41:16Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-12-05 08:55:02Your responsibilities, Design, build, and maintain standard and ad-hoc management reports and presentations including quarterly and monthly business reviews, sales pipeline reporting, and other operational dashboards/reports, Develop new and..
2025-12-05 00:40:11Oferta idealna dla: osób z obszaru kadr i płac, finansów, ekonomii, zarządzania. Szukasz miejsca, gdzie rozwiniesz swoje umiejętności w obszarze kadr i płac? Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli masz już min. 1-4 lata doświadczenia, znasz przepisy p
2025-12-04 20:19:03Deloitte 4,0Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa Architekta oraz Klienta,, pozyskiwanie architektów do współpracy,, przygotowywanie ofert handlowych,, badanie potrzeb klienta, prowadzenie rozmów handlowych,, realizacja planów sprzedażowych,, efektywn
2025-12-04 14:41:28Twój zakres obowiązków, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy,, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,, rozliczanie czasu pracy (systemy: podstawowy, równoważny z..
2025-12-04 12:41:29● Kraków - praca stacjonarna (przez okres wdrożenia potem praca w trybie hybrydowym 2x w tygodniu z biura) ● umowa o pracę ● pełny etat ● dni pracy: pon i 1 sobota w miesiącu ● możliwa praca w święta ● rekrutacja zdalna W tej roli będziesz..
2025-12-04 09:46:06