ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna obsługa klienta w zakresie zgłoszonych roszczeń, - przyjmowanie zgłoszeń szkód, - informowanie klientów o statusie obsługiwanej szkody, - rejestracja szkód w systemie. WYMAGANIA: - Doświadczenie w zakresie telef
2025-12-02 15:30:08SPB POLSKA Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Na tym stanowisku nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego nauczymy na szkoleniu wstępnym - obsługa przychodzących zapytań klientów dotyczących zamówień i wysyłki zamówionych towarów w sklepie internetowym - odpowiadanie w jęz
2025-12-06 07:30:06SALESHRZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obowiązki: - Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. - Tworzenie ofert handlowych - Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. - Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie w
2025-12-04 15:30:06Erontrans Sp. z o. oWymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Wymagania Wymagania Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego oraz dobra znajomość języka angielskiego. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych. Doskon
2025-12-06 06:31:00Typ zatrudnienia: Pełny etat Opis stanowiska: Poszukujemy osoby do działu obsługi klienta w branży energetycznej, która będzie odpowiedzialna za obsługę umów oraz zgłoszeń reklamacyjnych. Twoje główne zadania będą obejmować: • Obsługa umów: Przy
2025-12-06 05:05:26Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02Opis stanowiska Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi
2025-12-05 22:39:02O nas: Jesteśmy rozwijającą się firmą e-commerce, która stawia na jakość relacji z klientem i wysoki poziom obsługi klienta. Wierzymy, że kluczem jest dobra komunikacja i wspólne z klientem szukanie rozwiązań. Szukamy osoby, która pomoże nam dal
2025-12-05 21:05:29Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:33Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:1. Sprzedaje produkty i usługi oraz buduje relacje poprzez indywidualne podejście do klienta, w tym:a. Obsługuje klienta zgodnie ze standardami;b. Oferuje i dobiera ofertę produktową dopasowaną do potrzeb klie
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Pracodawca poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę widzów, dbanie o najwyższy standard kontaktu z publicznością oraz wspieranie działań promocyjnych teatru.Do głównych zadań należą:- Aktywne pozyskiw
2025-12-05 18:40:35Zakres obowiązków:- prowadzenie rachunków bankowych państwowych jednostek budżetowych, - zawieranie umów z podmiotami ubiegającymi się o otwarcie rachunku, - obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych do realizacji zadań w NBP, - udzielan
2025-12-05 18:40:35Ul. Puławska 145, 02-715 Warszawa, Poland Are you experienced in customer service and fluent in Danish? Join our team as a Danish Speaking Customer Consultant and help us provide exceptional support to our customers. Enjoy a dynamic work environ
2025-12-05 16:45:01Circle KTwój zakres obowiązków, realizacja codziennych zadań z zakresu szeroko rozumianej obsługi klienta biznesowego oraz wsparcia sprzedaży...
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Zapewnienie satysfakcji i jakości obsługi klientów Coface., Profesjonalna komunikacja mailowa i telefoniczna – zgodna z wysokimi standardami firmy., Obsługa zgłoszeń dotyczących produktów i systemów Coface oraz..
2025-12-05 16:41:02Specjalista/Specjalistka ds. obsługi klienta Miejsce pracy: KrosnoJeśli lubisz kontakt z ludźmi, cenisz porządek, działasz terminowo i dobrze odnajdujesz się w pracy z systemem ERP – być może szukamy właśnie Ciebie.Twój zakres obowiązków:• Obsłu
2025-12-05 16:25:02Oczekujemy umiejętności pracy w Zespole\nkomunikacyjność - zależy nam na prokliencka postawie i otwartości na ludzi\nchęć zdobywania nowej wiedzy oraz rozwoju\ndyspozycyjność (praca na cały etat, w tym również w weekendy)\nposiadanie doświa
2025-12-05 15:54:14KODANO 4,2Pracownik Biura Obsługi Klienta (BOK) Poszukujemy osoby do pracy w Biurze Obsługi Klienta, która będzie wspierać naszych klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie usług świadczonych przez naszego Klienta (firma z branży energetycznej)...
2025-12-05 15:49:01Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działań promocyjnych u kluczowych klientów., Realizacja założeń biznesowych poprzez zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami zgodnie ze strategią marketingową, Planowanie i zarządzanie budżetem., Analiza
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, Aktywny udział w procesie pozyskiwania klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami, Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, dbałość o ich jakość i terminowość, Planowanie corocznych audytów.
2025-12-05 15:41:49Twój zakres obowiązków, doradzasz klientom i wspierasz ich w wyborze odpowiedniego sprzętu — od poznania potrzeb po finalizację zakupu,, realizujesz cele sprzedażowe — indywidualne i zespołowe,, wykorzystujesz swoją wiedzę o sprzęcie i..
2025-12-05 15:41:49Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta, logistyki lub administracji sprzedaży. Znajomość systemów ERP (mile widziana obsługa SAP). Płynna znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego jako duży atut Znajomość systemów CRM
2025-12-05 10:25:17AntalWykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, Minimum rok doświadczenia pracy na podobnym stanowisku, Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), Bardzo dobra znajomość MS Excel, Umiejętność efektywnej pracy zespołowej, Dobra organizac
2025-12-05 10:25:17Devire