Zatrudnię osoby chętne podjąć prace w sklepie LEWIATAN na stanowisku dział wędliniarsko-mięsny z doświadczeniem i na stanowisko kasjer-sprzedawca zainteresowane osoby proszę o kontakt 602 661 032
2025-09-01 21:05:31Poszukuję energicznej osoby lubiącej sprzątanie, dyspozycyjnej i chętnej do pracy 4-5 razy w tygodniu, również w weekendy i Święta. Interesuje mnie zatrudnienie osoby chętnej na dłuższą współpracę. Praca od zaraz. Preferowane zamieszkanie w Trój
2025-09-02 05:05:26Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzęd
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuBędziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pa
2025-12-19 07:27:34Twój zakres obowiązków, przygotowywanie materiałów do zlecenia opracowania dokumentacji technicznych, prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją umów i zleceń z zakresu prowadzonych projektów, weryfikacja dokumentacji projektowych w..
2025-12-19 00:40:10Zakres obowiązków:Prowadzenie całościowego postępowania w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych,tj.: przyjmowanie, rozpatrywanie oraz weryfikowanie wniosków o ustalenie prawa doświadczeń rodzinnych, opracowywanie i wydawanie decyzji ad
2025-12-18 18:40:29Zakres obowiązków:przygotowywanie, kompletowanie i obieg dokumentacji związanej z praktykami studenckimi (umowy, porozumienia, skierowania, harmonogramy, zaświadczenia), weryfikacja poprawności oraz kompletności dokumentów dostarczanych przez st
2025-12-18 18:40:28Zakres obowiązków:Główne obowiązki:między innymi: opracowywanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomo
2025-12-18 18:40:28Zakres obowiązków:1) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony i promocji zdrowia, w tym analizapotrzeb zdrowotnych, prowadzenie działań profilaktyczno promocyjnych,opracowywanie programów profilaktycznych na podstawie ocenyepidemiologicznej i stanu z
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:1.Wykonywanie czynności związanych z kontrolą i monitorowaniem prawidłowości realizowanych form pomoc .2.Dokonywanie ewaluacji w zakresie satysfakcji ,jakości i trafności zaoferowanej klientom pomocy.3.Archiwizacja dokumentów z
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- bieżące zaopatrywanie pracowników obsługi w środki czystości oraz drobne sprzęty, inwentaryzacja środków w magazynie - prowadzenie szczegółowej ewidencji kluczy w ośrodkach WNF w Sosnowcu, kontrola ich
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:1) Wywłaszczanie nieruchomości o uregulowanym stanie prawnym. 2) Regulowanie stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. 3) Prowadzenie sprawy związane z komunalizacją działek Skarbu Państwa. 4) Prowadzenie rejestru nieruchomo
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków:Właściwe oznaczanie i rejestrowanie dokumentów i przedmiotów jawnych i niejawnych. Obsługiwanie programu elektronicznego obiegu dokumentów niejawnych i jawnych. Przygotowanie do wysłania koresponedencji jawnej i niejawnej.Prowa
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków:Obsługa interesantów Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, obsługa systemów informatycznych PZOoN. Sporządzanie dokumentów pomocniczych dotyczących procedowania spraw w postępowaniu administracyjnym. Obsługa s
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków:Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - planowanie, sieciowanie i koordynowanie realizacji zadań z obszaru psychoedukacji, w tym m.in.: warsztaty edukacyjno-rozwojowe, warsztaty u
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków:Sporządzanie list płac (umowa o pracę zlecenie). Naliczanie wynagrodzeń z tytułu zasiłków chorobowych. Sporządzanie przelewów wynagrodzeń. Dokonywanie potrąceń: US, ZUS, komorniczych. Obsługa dokumentacji kadrowej. Wymagania:Wy
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków:1) przygotowanie opinii w Protokołach Stanu Technicznego, sprawdzanie ich zgodności z harmonogramem przeglądów sprzętu wojskowego kierowanych do weryfikacji, przeglądu lub naprawy w ramach Umowy Ramowej,2) prowadzenie ewidencji
2025-12-18 18:40:25Zakres obowiązków:Podstawowy zakres obowiązków:1. Podawanie punktów do rozkazu dziennego.2. Aktualizacja w systemie informatycznym SEW on-line.3. Obsługa systemu SI ARCUS.4. Prowadzenie i aktualizacja dokumentów personalnych żołnierzy i pracowni
2025-12-18 18:40:25Zakres obowiązków:- przyjmowanie i kompletowanie wniosków,- rozpatrywanie wniosków oraz ustalenie uprawnień do świadczeń oraz wysokości świadczeń,- sporządzanie decyzji w zakresie ustalania prawa do zasiłków chorobowych, zasiłków macierzyńskich
2025-12-18 18:40:25Zakres obowiązków:- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, - rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno-rentowych i wysokości świadczeń, - sporządzanie dec
2025-12-18 18:40:25Zakres obowiązków:sporządzanie pism, prowadzenie archiwum zakładowego, prowadzenie sekretariatu, prowadzenie korespondencji w systemie EZD(godz. pracy: 7:30 - 15:30)szczegóły na stronie:https://eckiw.bip.gov.pl/praca/ogloszenie-o-naborze-na-woln
2025-12-18 18:40:25INTER BALT Sp. z o.o. Spółka INTER BALT należy do Grupy Kapitałowej WĘGLOKOKS SA działającej od ponad 65 lat z dobrze rozpoznawalną marką na rynkach surowcowych na całym Świecie. Spółka prowadzi działalność w obszarze logistycznym ze szczególnym
2025-12-18 14:21:03Twój zakres obowiązków, Efektywne koordynowanie realizowanych zadań zachodzących przy procesach magazynowania, załadunku oraz odbioru towarów z obszaru produkcji przy zapewnieniu wysokiego poziomu jakości obsługi klientów wewnętrznych i..
2025-12-18 12:41:23Doświadczenia na stanowisku znajomości rynku lokalnego wykształcenia min. średniego prawa jazdy kat. B umiejętności organizacji pracy dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie łatwości nawiązywania kontaktów i wysokiej kultury osobistej. pr
2025-12-18 11:29:10Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata. Pracodawca oferuje: -pra
2025-12-18 08:21:07Oferujemy:Miejsce pracy:Gdańsk Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie ustalane indywidualnie, uzależnione od kompetencji i doświadczenia kandydata. Pracodawca oferuje: -pra
2025-12-18 08:21:06Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: kontroli celno-skarbowej i postępowania podatkowego w Dziesiątym Dziale Kontroli C
2025-12-18 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: obsługi bieżącej w Referacie Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Ełku Adres urzędu: 10-950 Olsz
2025-12-18 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w OlsztynieReferent ds. infrastruktury105_4680571Obowiązki Kompleksowe zarządzanie środkami trwałymi oraz planowanie, realizacja i nadzór nad procesami zakupów i remontów infrastrukturalnych; Prowadzenie pełnej ewidencji środków trwałych (sporządzanie doku
2025-12-18 06:59:41Polska Grupa Zbrojeniowa S.A 4,1Zakres obowiązków:Ogłoszenie - nabór na stanowisko urzędnicze na czas zastępstwa nieobecnego pracownika w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych (SO.2110.4.2025).Wykaz zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie postępowań o udzielenie z
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:- Rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno - rentowych, wysokości świadczenia, dodatków do emerytur i rent, a także kierowanie akt sprawy na postępowanie orzecznicze gdy prawo do świadczenia jest
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:l) wystawianie faktur sprzedaży Gminy Wejherowo;2) wystawianie korekt faktur3)wysyłka wystawionych faktur do systemu KSEF4)prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży VAT oraz rozl
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ REALIZOWANYCH NA STANOWISKU:1) Obsługa biura obsługi klienta referatu finansowego,2) Obsługa faktur zakupowych wysłanych przez informatyczny system KSEF,3) Koordynacja zaopatrzenia w artykuły biurowe refer
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Opracowywanie wytycznych projektowych, standardów zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie rozwiązań wpływających, na jakość przestrzeni publicznej; przygotowanie, analiza i
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Opracowywanie wytycznych projektowych, standardów zagospodarowania przestrzeni publicznej oraz opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie rozwiązań wpływających, na jakość przestrzeni publicznej; przygotowanie, analiza i
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Przygotowanie, analiza i ocena materiałów do opracowań projektowych, w tym przeprowadzanie wizji lokalnej terenu objętego zamierzeniem projektowym; opracowywanie lub współudział w opracowywaniu koncepcji projektowych, wytycznyc
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:- prowadzenie ewidencji i koordynowanie obiegu dokumentów;- odbieranie i dostarczanie dokumentacji, przestrzeganie terminowości załatwiania spraw;- archiwizacja dokumentacji;-obsługa korespondencji;- prowadzenie kalendarza spot
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:Dokonywanie wymiaru zobowiązań podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych i prawnych oraz podatku od środków transportowych a w szczególności: egzekwowanie terminowego składania informacj
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się w ogłoszeniu na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/przemysl/referent-prawny,159002,v7 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
2025-12-17 18:40:33Zakres obowiązków:1. Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.2. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.3. Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane prze
2025-12-17 18:40:32Zakres obowiązków:1.Prowadzenie kasy Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Wartkowicach.2. Wykonywanie obowiązków archiwisty.3. Prowadzenie wykazu zobowiązań pracowników i innych osób z tytułu pożyczek mieszkaniowych oraz tytułów egzekucyjnych oraz
2025-12-17 18:40:32Twój zakres obowiązków, prowadzenie analizy ilościowej produkcji oraz uzupełnianie danych w ramach programu ciągłego doskonalenia produkcji,, aktualizowanie oraz kontrola harmonogramów produkcji oraz danych się w nich znajdujących,, współpraca z
2025-12-17 12:41:20Twój zakres obowiązków, Sprzedaż imprez turystycznych klientom w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, Przyjmowanie i realizacja rezerwacji klientów , Udzielanie informacji o ofercie turystycznej oraz warunkach podróży , Prowadzenie..
2025-12-17 12:41:19Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku poszukuje osoby na stanowisko Referenta ds. Aparatury Medycznej. Do głównych zadań należeć będzie: nadzór nad aparaturą medyczną, koordynacja przeglądów i serwisów, prowadzenie dokumentacji oraz wspó
2025-12-17 12:30:11Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw
2025-12-17 11:54:21Twój zakres obowiązków, Zapewnienie ciągłości działania sieci, systemów informatycznych i sprzętu komputerowego Urzędu Gminy, szkół i jednostek pomocniczych., Administrowanie i rozwój infrastruktury teleinformatycznej oraz systemów (w tym EZD..
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, Kompleksowa, bieżąca obsługa spraw związanych z osobami udzielającymi świadczeń zdrowotnych, w tym obsługa systemu kadrowo-płacowego, Zawieranie umów cywilnoprawnych na świadczenie usług medycznych, w tym przeprowadzanie
2025-12-17 10:41:10Twój zakres obowiązków, prowadzenie ewidencji i koordynowanie obiegu dokumentów;, odbieranie i dostarczanie dokumentacji, przestrzeganie terminowości załatwiania spraw;, archiwizacja dokumentacji;, obsługa korespondencji;, prowadzenie kalendarza
2025-12-17 10:41:10Oferujemy:Miejsce pracy:Nowy Dwór Gdański Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 900 PLN Opis wynagrodzenia:brutto+ dodatki przysługujące zgodnie ze stanowiskiem i stażem pracywymagania: 1. obywatelstwo polskie; 2
2025-12-17 08:21:07Podkarpacki Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawny Do spraw: obsługi prawnej w Delegaturze w Przemyślu Adres urzędu: 35-959 Rz
2025-12-17 08:00:01Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej...Poszukujemy Monterów do pracy na terenie Niemiec Zapewniamy dobre wynagrodzenie w pracy godzinowej , Samochód służbowy , Zakwaterowanie zagwarantowane przez pracodawcę Możliwość wypłacania zaliczek co tydzień, Zapewniamy odzież ochronną, Proszę
2025-09-09 21:05:34Stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Biuro prawne poszukuje osoby do zespołu, która będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz obsługę dokumentacji prawnej, wymagane doświadczenie Zakres obowiązków: • sporządzanie projektów pism procesowych
2025-09-12 15:05:31