Dodzwonienie się do tej placówki graniczy z cudem śmiech na sali na pewno będziemy szukać poważnej poradni nawet dzisiaj tj .9.10.23 dzwoniłem wiele razy i nic i nie opowiadajcie głupot nikt nie odzwonił SZKODA CZASU
Nie rozumiem jak można czekać ponad godzinę w kolejce będąc umówionym na konkretny termin. Każdy wchodzi jak chce, totalny brak organizacji. Nie polecam, jeśli ktoś szanuje swój czas i pieniądze.
Budynek BetaMedu jest dość ładny, naturalnie jeśli ktoś preferuje szkło i marmury czy dekoracyjne bąbelki w wodzie, obsługa na recepcji miła, ochrona czujna, a pielęgniarki na oddziale znające się na rzeczy, uczynne i - co ważne, a nieoczywiste - przez większość czasu odbierające telefony. Pan doktor sympatyczny i udzielający informacji na życzenie, podobnież pani koordynator. Pokoje poprawnie wyposażone i dosyć przytulne, ale bez szczególnych szaleństw w tym zakresie. Przed budynkiem znajduje się parking dla odwiedzających wraz ze sklepem Netto. W pobliżu jest przystanek autobusowy "Racławicka", a także stacja kolejowa "Chorzów Batory".
Serdecznie polecam to miejsce. Pełny profesjonalizm, bardzo miłe i pomocne Panie w rejestracji. Obsługa na wysokim poziomie. Pani dr laryngolog przesympatyczna.
Gorąco polecam tą placówkę, pełen profesjonalizm i bardzo miła obsługa, Panie w rejestracji są zawsze miłe i uśmiechniętne. Panuje tam bardzo przyjemna atmosfera.
Polecam gorąco placówkę medyczna .Miejsce bardzo nowoczesne ,Panie w rejestracji od wstępu witają miłym uśmiechem i służą pomocą.Oglnie jestem Bardzo zadowolona
Świetne miejsce, zbiór najlepszych specjalistów. Osobiście korzystam z kilku lekarzy i w moim przypadku 100% zadowolenia. Pan ochroniarz, czy Panie z recepcji bardzo miłe i pomocne, każdorazowo.
Samo miejsce czyste i przestrzenne, cieszę się że trafiłam do Betamed. Wszystko na najwyższym poziomie.
Byłam umówiona do dr Sarzyńskiego na g 8.30. O g. 9.00. nadal czekałam. W gabinecie przebywało oprócz lekarza dwóch przedstawicieli, którzy wchodzili i wychodzili z gabinetu na korytarz, głośno rozmawiali o sprawach zawodowych. Oprócz tego w międzyczasie do gabinetu weszla pracownica BetaMedu. Wyszłam spod gabinetu i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Takie sytuacje są niedopuszczalne. Brak kultury to i tak za mało powiedziane. Nie zdarzyła mi się jeszcze taka sytuacja w prywatnym gabinecie.
Tragedia, kiedyś było naprawdę super, chodzę z dziećmi od ok 6 lat, ale najwyższa pora na zmianę placówki bo to co tam się wyrabia ostatnio przechodzi ludzkie pojęcie
Korzystam już od ponad roku z usług Pana doktora Macieja Hartleba. Nie mam żadnych zarzutów co do działań Pana doktora. Pan Maciej to osoba empatyczna i niezwykle kompetentna i doświadczona co sprawia, że nie mam ochoty zmieniać ginekologa bo jako pacjentka czuje się zaopiekowana na 100%.
Niestety co do działań samej placówki mam zastrzeżenia co sprawia, że nie mam ochoty do niej wracać. Kilkukrotnie już (w zasadzie przy każdej wizycie) muszę czekać minimum 45 minut na samą wizytę. Nie mam tutaj problemu co do samych opóźnień bo wszyscy jesteśmy ludźmi i jest to przeze mnie niemal w każdej sytuacji zrozumiałe. Wątpliwe jest jednak to że jako stała pacjentka NIGDY nie dostaje informacji o opóźnieniu (które za każdym razem jest znaczące) wcześniej! Jestem osobą dojeżdżającą, więc kiedy dostaje informacje 10-15 minut przed planowaną wizytą niewiele to zmienia a zakłóca mój plan dnia. Byłoby miło dostać telefon lub nawet smsa o opóźnieniu wcześniej tak żeby odpowiednio zaplanować sobie dojazd do placówki (a dodam, że dojeżdżam do Chorzowa prawie godzinę…). Niestety tego typu sytuacje sprawiają, że będę wybierać wizyty u Pana doktora ale w innych placówkach :( Zróbcie z tym coś proszę! Nawet zwykły telefon godzinę lub 45 minut przed wizytą poprawiłby sytuację. Pozdrawiam!
Zdecydowanie nie polecam przychodni. Jeśli ma ktoś ochotę spędzić sporo godzin na korytarzu to polecam przynajmniej się wyśpi. Osobiście nie polecam, gdyż w moim przypadku było przed lekarzem ogólnym 6 osób z czego jedna osoba spędziła 40 minut w gabinecie.