You are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalZatrudnię osoby chętne podjąć prace w sklepie LEWIATAN na stanowisku dział wędliniarsko-mięsny z doświadczeniem i na stanowisko kasjer-sprzedawca zainteresowane osoby proszę o kontakt 602 661 032
2025-09-01 21:05:31Poszukuję energicznej osoby lubiącej sprzątanie, dyspozycyjnej i chętnej do pracy 4-5 razy w tygodniu, również w weekendy i Święta. Interesuje mnie zatrudnienie osoby chętnej na dłuższą współpracę. Praca od zaraz. Preferowane zamieszkanie w Trój
2025-09-02 05:05:26Poszukujemy Monterów do pracy na terenie Niemiec Zapewniamy dobre wynagrodzenie w pracy godzinowej , Samochód służbowy , Zakwaterowanie zagwarantowane przez pracodawcę Możliwość wypłacania zaliczek co tydzień, Zapewniamy odzież ochronną, Proszę
2025-09-09 21:05:34Opis stanowiska tworzenie i aktualizowanie raportów, analiz, planów oraz dokumentów wykorzystywanych w działaniach operacyjnych rozliczanie usług, przygotowywanie faktur oraz dokumentacji zamykającej projekty udział w opracowywaniu wymagań dla s
2025-12-21 07:28:34Referent ds. kontroli jakości i spawalnictwa96_4672948Obowiązki wspieranie procesów kontroli jakości montażu i spawania na terenie budowy, udział w analizie przyczyn i rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych, pomoc w sporządzaniu dokument
2025-12-21 06:59:42ZARMEN SP Z O OZakres obowiązków:*Weryfikacja, dekretacja, księgowanie i uzupełnianie dokumentów finansowo księgowych i sald dotyczących rachunków Centrum Usług Społecznych zgodnie z zakładowym planem kont,*kwartalne uzgodnienie należności,*przygotowanie w czę
2025-12-20 18:40:27Zakres obowiązków:sporządzanie meldunków i sprawozdań, opracowywanie projektów planów szkoleń, dokumentacji ćwiczeń epizodycznych, treningów sztabowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: inicjatyw
2025-12-20 18:40:27Zakres obowiązków:Prowadzenie postępowań administracyjnych, opiniowanie, uzgadnianie, przygotowywanie decyzji oraz sprawowanie nadzoru i kontroli w sprawach należących do właściwości geologa powiatowego a w szczególności wynikających z zakresu P
2025-12-20 18:40:26Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą sekretariatu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: praca dwuzmianowa 6-14, 12.30-20.30 Wynagrodzenie brutto: od 6 300 do 6 999 PLNRodz
2025-12-20 18:40:25Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji związanej z obsługa spraw pracowniczych i kadrowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: praca dwuzmianowa 6-14, 12.30-20.30 Wynagrodzenie brutto: od 6 3
2025-12-20 18:40:25Zakres obowiązków:Zapoznanie się z rolą i zakresem działalności CLDT oraz funkcjonowaniem w strukturze UDT.Zapoznanie się z metodami inspekcji i badań urządzeń technicznych w UDT, w tym badań nieniszczących i materiałowych prowadzonych przez CLD
2025-12-20 18:40:24Zakres obowiązków:- przygotowanie decyzji administracyjnych,- prowadzenie i planowanie w systemie SI LBPP,- przygotowanie świadectw służby żołnierzy,- wykonywanie zestawień, tabel z danymi do prowadzenia analizy personalnej Wymagania:Wymagania k
2025-12-19 18:40:37Zakres obowiązków:Do głównych zadań będzie należało m.in.:- ewidencja księgowa faktur VAT dotyczących zakupu i sprzedaży;- rozliczanie i księgowanie kosztów krajowych i zagranicznych delegacji służbowych;- prowadzenie dokumentacji finansowej ora
2025-12-19 18:40:36Zakres obowiązków:1. Rejestracja i ewidencja zgłaszających się osób bezrobotnych z prawem do zasiłku i bez prawa do zasiłku.2. Rejestracja i ewidencja poszukujących pracy.3. Ustalanie statusu bezrobotnego.4. Wprowadzanie informacji do bazy danyc
2025-12-19 18:40:36Zakres obowiązków:-przygotowywanie materiałów do zlecenia opracowania dokumentacji technicznych, prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją umów i zleceń z zakresu prowadzonych projektów-weryfikacja dokumentacji projektowych w zakresie uz
2025-12-19 18:40:36Zakres obowiązków:1. Obsługa administracyjna i prowadzenie sekretariatu dyrektora szkoły, w szczególności:- Obsługa centralki telefonicznej i poczty elektronicznej,- Prowadzenie rejestrów poczty przychodzącej i wychodzącej oraz rejestrów zgodnie
2025-12-19 18:40:36Zakres obowiązków:opracowywanie dokumentów gotowości mobilizacyjnej i bojowej 25. WOG;- współpraca z WCR i CWCR w zakresie uzupełniania JW. stanami osobowymi i pojazdami z Gospodarki Narodowej;- redagowanie pism w zakresie działalności sekcji;-
2025-12-19 18:40:35Zakres obowiązków:1. Udział w realizacji zadań wynikających z wojewódzkiego programu wyrównywania szans osób niepełnosprawnych i przeciwdziałania ich wykluczeniu społecznemu oraz pomocy w realizacji zadań na rzecz zatrudniania osób niepełnospraw
2025-12-19 18:40:34Zakres obowiązków:1. Gospodarka sprzętem kwaterunkowym i ppoż;2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska;3. Sporządzenie sprawozdań z działalności proekologicznej;4. Przegląd drzewostanu, planowanie nasadzeń;5. Wystawianie kart ew
2025-12-19 18:40:34Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu placówki, sporządzanie i wysyłanie pism, obsługa SIO, zamówienia publiczne, RODO, przygotowanie i wydawanie zaświadczeń, legitymacji, sporządzanie i wprowadzanie sprawozdań GUS, obsługa programu Vulcan-
2025-12-19 18:40:34Zakres obowiązków:Prowadzenie czynności okresowych oraz zarządzanie danymi na poziaomie JG ZWSIRON, realizacja zadań w ramach 1 lini wsparcia dla urzytkowników, udziała w kursach i szkoleniach. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średn
2025-12-19 18:40:33Zakres obowiązków:Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: Numer naboru: 144/IFIV/011/XII/2025 https://bip.lodzkie.pl/praca-2025- mile widziane osoby niepełnosprawne- data rozpoczęcia zatrudnienie do ustalenia z pracodawcą Wymagania:Wymagania konieczne:
2025-12-19 18:40:33Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów zgodnie z obowiązującymi przepisami na obszarze objętym właściwością terytorialną Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Skierniewicach.2
2025-12-19 18:40:33Twój zakres obowiązków, Obsługa zdalna recepcji zlokalizowanej w Pawilonie 1 przy ul. Rakowieckiej 30, Bieżąca kontrola stanu nieruchomości w tym kontrola prawidłowego funkcjonowania urządzeń technicznych, czystości etc., Przyjmowanie bieżących
2025-12-19 16:41:01Twój zakres obowiązków, zapewnienie obsługi prawnej Okręgowego Inspektoratu, w tym sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma, wnioski, zapytania prawne oraz skargi nie wymagające przeprowadzenia kontroli, a także przygotowywanie projektów pism
2025-12-19 14:41:25Twój zakres obowiązków, obsługa tokarki i frezarki konwencjonalnej;, weryfikacja prawidłowości wykonanej części pod względem wymiarowym i jakościowym;, sprawowanie opieki i przeprowadzanie serwisów i napraw maszyn;, pomoc przy projektowaniu i..
2025-12-19 14:41:25Oferujemy:Miejsce pracy:Wejherowo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 806 PLN Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w
2025-12-19 12:21:02Oferujemy:Miejsce pracy:Wejherowo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 806 PLN Opis wynagrodzenia:wynagrodzenie zgodne z Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo Nr 4/2025 z dnia 14.01.2025 r. w sprawie wprowadzenia w
2025-12-19 12:21:02Twój zakres obowiązków, Udział w oględzinach urządzeń elektroenergetycznych, Udział w opracowywaniu oceny stanu technicznego, Prowadzenie dokumentacji technicznej urządzeń, Udział w odbiorach technicznych, Udział w aktualizacji instrukcji,..
2025-12-19 10:41:13Twój zakres obowiązków, identyfikacja procesów zachodzących w Centrum Cyfryzacji,, opracowywanie i wdrażanie planów działań mających na celu optymalizację procesów,, sporządzanie raportów i analiz dotyczących wyników procesów oraz rekomendowanie
2025-12-19 10:41:13Twój zakres obowiązków, Rozliczanie finansowo-księgowe projektów, Weryfikacja budżetów projektów (kalkulacji i kosztorysów) kwotowo oraz pod względem kategorii kosztów i zakupu aparatury, Księgowanie faktur kosztowych oraz wyciągów bankowych,..
2025-12-19 10:41:12Oczekiwania: prawo jazdy kat. B, znajomość języka angielskiego B1 dyspozycyjność oraz gotowość do podróży służbowych, zaangażowanie w realizacji celów oraz współpraca w zespole, ustalania priorytetów i dotrzymywania terminów
2025-12-19 09:32:55Twój zakres obowiązków, Bieżąca i kompleksowa obsługa Klientów w Biurze Obsługi Klientów polegająca na:, przygotowywaniu i zawieraniu umów zgodnie z posiadanymi pełnomocnictwami,, aktualizowaniu zawartych umów,, wypowiadaniu umów zgodnie z..
2025-12-19 08:40:27Oferujemy:Miejsce pracy:Sztum Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 806 PLN Opis wynagrodzenia:pierwsza umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Pracodawca oferuj
2025-12-19 08:21:09Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Pierwszym Wydziale Organu Wierzyciela SCOW-1 w Trzecim Urzędzie Skarbowym w Szczecinie Adres urzędu:
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w SzczecinieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: wynagrodzeń, zarządzania wynikami, planowania zasobów ludzkich i analiz zarządzania zasobami ludzkimi w W
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: rozwoju i szkoleń w Wydziale Personalnym Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adres pracy: IAS w Rzeszowie u
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu i obsługi kancelaryjnej w Referacie Wsparcia Adres urzędu: 35-959 Rzeszów ul. Geodetów 1 Adre
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie 5,0Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawny Do spraw: obsługi prawnej w Wydziale Prawno - Organizacyjnym i Pozasądowego Rozwiązywani
2025-12-19 08:00:01Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej...Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzęd
2025-12-19 08:00:01Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuDlaczego warto? Dołączysz do zespołu jednej z wiodących uczelni medycznych w Polsce, łączącej tradycję z nowoczesnym podejściem do nauki, edukacji i komunikacji. Będziesz współtworzyć transformację magazynu „Alma Mater” – od koncepcji redakcyjne
2025-12-19 07:27:34Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pa
2025-12-19 07:27:34Twój zakres obowiązków, przygotowywanie materiałów do zlecenia opracowania dokumentacji technicznych, prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizacją umów i zleceń z zakresu prowadzonych projektów, weryfikacja dokumentacji projektowych w..
2025-12-19 00:40:10Zakres obowiązków:Prowadzenie całościowego postępowania w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych,tj.: przyjmowanie, rozpatrywanie oraz weryfikowanie wniosków o ustalenie prawa doświadczeń rodzinnych, opracowywanie i wydawanie decyzji ad
2025-12-18 18:40:29Zakres obowiązków:przygotowywanie, kompletowanie i obieg dokumentacji związanej z praktykami studenckimi (umowy, porozumienia, skierowania, harmonogramy, zaświadczenia), weryfikacja poprawności oraz kompletności dokumentów dostarczanych przez st
2025-12-18 18:40:28Zakres obowiązków:Główne obowiązki:między innymi: opracowywanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości, uczestniczenie w przeglądach stanu technicznego nieruchomo
2025-12-18 18:40:28Zakres obowiązków:Prowadzenie korespondencji, przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego, dekretowanie dokumentów działu, udzielanie informacji interesantom. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymag
2025-12-18 18:40:28Zakres obowiązków:1) Prowadzenie spraw z zakresu ochrony i promocji zdrowia, w tym analizapotrzeb zdrowotnych, prowadzenie działań profilaktyczno promocyjnych,opracowywanie programów profilaktycznych na podstawie ocenyepidemiologicznej i stanu z
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:Współpraca przy tworzeniu i nowelizacji regulacji dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji; kontakt z Archiwum Państwowym; współpraca przy przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących p
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:1.Wykonywanie czynności związanych z kontrolą i monitorowaniem prawidłowości realizowanych form pomoc .2.Dokonywanie ewaluacji w zakresie satysfakcji ,jakości i trafności zaoferowanej klientom pomocy.3.Archiwizacja dokumentów z
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- bieżące zaopatrywanie pracowników obsługi w środki czystości oraz drobne sprzęty, inwentaryzacja środków w magazynie - prowadzenie szczegółowej ewidencji kluczy w ośrodkach WNF w Sosnowcu, kontrola ich
2025-12-18 18:40:27Zakres obowiązków:1) Wywłaszczanie nieruchomości o uregulowanym stanie prawnym. 2) Regulowanie stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa. 3) Prowadzenie sprawy związane z komunalizacją działek Skarbu Państwa. 4) Prowadzenie rejestru nieruchomo
2025-12-18 18:40:26Zakres obowiązków:Właściwe oznaczanie i rejestrowanie dokumentów i przedmiotów jawnych i niejawnych. Obsługiwanie programu elektronicznego obiegu dokumentów niejawnych i jawnych. Przygotowanie do wysłania koresponedencji jawnej i niejawnej.Prowa
2025-12-18 18:40:26Stanowisko: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY Biuro prawne poszukuje osoby do zespołu, która będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz obsługę dokumentacji prawnej, wymagane doświadczenie Zakres obowiązków: • sporządzanie projektów pism procesowych
2025-09-12 15:05:31Zatrudnie mechanika samochodowego - kierowce do pomocy drogowei
2025-09-12 21:05:29