Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-09AKTYWUJPRACĘ ZNAJDŹ PRACĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I SZUKASZ PRACY, WEŹ UDZIAŁ W NASZEJ REKRUTACJI! (rekrutacja prowadzona w ramach działań aktywizacji zawodowej) PRACA DLA OSÓB Z ORZECZENIEM -pr
2025-09-15 21:05:27Aktualnie do naszego biura w Olsztynie - wpolscepraca.pl poszukujemy: Pracownik biurowo - administracyjny Nr. certyfikatu 17348 Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie pionu HR Obowiązki: • prace ad
2025-09-24 15:05:30Zatrudnię pomocnika na dachy oraz blacharza dekarza praca warszawa okolice
2025-10-06 05:05:26Your responsibilities, General office work, Appointment coordination, Complaint handling, Management of incoming and outgoing mails, Supply and invoice creation, Creation and maintenance of documentation, Customer service (telephone), Logistic.
2025-12-01 09:41:24Twój zakres obowiązków, , Twoja praca obejmować będzie: kontakt z klientami, koordynację procesów wewnętrznych i współpracę z podwykonawcami. To stanowisko jest łącznikiem między działem kreatywnym, klientem i produkcją — dlatego szukamy osoby,
2025-11-29 20:40:04Zakres obowiązków:- obsługa korespondencji biurowej, zgłoszeń uczestników szkoleń i konferencji (telefonicznie oraz mailowo), obsługa poczty e-mail i zapytań od klientów, prowadzenie list uczestników, - wsparcie w zakresie organizacji szkoleń i
2025-11-29 18:40:25Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej 90_4669543Obowiązki obsługa systemu klasy EZD (ODA-Obieg Dokumentów i Archiwizacja) oraz skrzynki ePuap i eDoreczenia, odbieranie/przetwarzanie korespondencji w wersji papierowej i elektronicznej (ODA, ePu
2025-11-29 10:59:37PKP Polskie Linie Kolejowe S.A 4,1Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji administracyjnej z instytucjami, Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz biurowej , Kontakt z klientami i instytucjami (w tym mailowy, telefoniczny oraz..
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Obsługa kancelarii ogólnej (przyjmowanie, rejestrowanie, dekretowanie i rozdzielanie korespondencji), Przygotowywanie przesyłek wychodzących (papierowych i elektronicznych), Obsługa interesantów i klientów kancelarii..
2025-11-28 10:41:45Twój zakres obowiązków, prowadzić pełne procesy rekrutacyjne na różne stanowiska, koordynować pracowników tymczasowych i projekty HR, organizować onboarding, rozmowy kwalifikacyjne i budować trwałe relacje z kandydatami, wspierać klientów i..
2025-11-28 09:41:31Administracja
2025-11-28 08:20:01PKO Bank PolskiPracownik biurowo-administracyjnyTwój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa biura firmy budowlanej. Analiza dokumentacji przetargowej, w szczególności SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia), oraz przygotowywanie skróconych zestawień wymagań zama
2025-11-28 06:59:49Logart Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Nadzór nad prowadzeniem sekretariatu Dyrektora oraz jego Zastępców;, Prowadzenie kalendarza Dyrektora, samodzielne ustalanie priorytetów w zakresie organizacji spotkań;, Przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz,..
2025-11-27 19:40:10Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Prowadzenie dokumentacji technicznej oraz archiwizacja dokumentów., Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu., Organizacja obiegu dokumentacji projektowej,..
2025-11-27 15:41:59Twój zakres obowiązków, Zadania związane z codziennym funkcjonowaniem biura, Wsparcie sprawnego funkcjonowania Sekretariatu Zarządu, Kreacja i tworzenie prostych grafik, treści do materiałów informacyjnych, Zarządzanie profilem: Facebook,..
2025-11-27 15:41:58Oferujemy:Miejsce pracy:Starogard Gdański Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: znajomość Ms Office Uprawnienia: znajomość obsług
2025-11-27 08:21:08Zakres obowiązków:ASYSTENT/KA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH (SEKRETARIAT)- obsługa sekretariatu biura rachunkowego,- przyjmowanie i wydawanie dokumentów klientom,- segregowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów (obsługa skanera i urządzeń bi
2025-11-26 18:40:39Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa administracyjna biura, w tym nadzór nad obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej;, prowadzenie ewidencji i zestawień związanych z funkcjonowaniem biura;, porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i
2025-11-25 23:40:05Twój zakres obowiązków przygotowywanie zestawień, rozliczeń zaliczek/ dotacji dla wyznaczonych grup producentów rolnych weryfikowanie faktur dotacyjnych, rozliczanie i wprowadzanie w system księgowy archiwizacja faktur dotacyjnych; przygotowywan
2025-11-25 21:05:37Zakres obowiązków:Obsługa płatności, rozliczeń, dostarczanie dokumentów do biura zewnętrznego, kontrola umów ( gaz, prąd), e- doręczenia, KSeF Wymagania:Wymagania konieczne: Uprawnienia: Sumienność, odpowiedzielność, umiejętność pracy w zespoleW
2025-11-25 18:40:41Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie administracyjne i organizacyjne,, Zarządzanie kalendarzem spotkań,, Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz zestawień,, Współpraca z innymi działami i dbanie o sprawny przepływ informacji,, Obsługa..
2025-11-25 15:41:23Twój zakres obowiązków, Zapewnienie terminowego i prawidłowego realizowania zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Inicjowanie, opracowywanie, opiniowanie i uzgadnianie projektów dokumentów, w szczególności umów, porozumień i postanowie
2025-11-25 13:41:22Nasz Klient - międzynarodowa firma z SSC i zakładem produkcyjnym w Poznaniu poszukuje Specjalisty ds. administracji biurowej. Jeśli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, skrupulatną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, ta oferta jest dla Cie
2025-11-25 11:53:52Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa klientów Kancelarii (bezpośrednia, telefoniczna i mailowa),, udzielanie Klientom podstawowych informacji o usługach świadczonych przez Kancelarię,, weryfikowanie kompletności dokumentów, wychwytywani
2025-11-25 10:41:29Oferujemy:Miejsce pracy:Pszczółki Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP Prowadzenie dokumentacji: - Prowadzenie, archiwizacja, segregacja i nadzór nad obiegiem dokumentów. - Sporządzani
2025-11-25 10:21:02OczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenia w pracy administracyjnej lub biurowejDoskonałych zdolności organizacyjnych i umiejętności pracy z wieloma zadaniamijednocześnieWysokiej kultury osobistej, samodzielności i zaang
2025-11-25 09:12:02Oferta pracy: Pracownik administracyjno - biurowy - Prześlij swoje CV dzisiaj i znajdź swoją nową pracę z Gi Group!
2025-11-24 15:22:02GI GroupTwój zakres obowiązków, Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, w tym obsługa korespondencji wychodzącej oraz przychodzącej, Archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami, Dbanie o wyposażenie biura, Zakładanie i..
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, Koordynację napływających zleceń serwisowych, Prowadzenie harmonogramu prac serwisu, Zamawianie części zamiennych, Kontakt z klientami oraz partnerami, Przygotowywanie raportów..
2025-11-24 12:41:32Twój zakres obowiązków, ogarnianie codziennego funkcjonowania biura - paczki, kurierzy, zamówienia, dostawy i zaopatrzenie, organizacja wysyłek i pełne ogarnianie magazynu: przyjęcia, wysyłki, stany, inwentaryzacje, dokumenty, kontakt z..
2025-11-24 12:41:31Twój zakres obowiązków, Obsługa logistyczna magazynu części zamiennych, Obsługa reklamacji, Wsparcie techniczne u klientów, Obsługa i zarządzanie dokumentacją, Wprowadzanie usprawnień organizacyjnych w magazynie części zamiennych..
2025-11-24 11:41:37Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie antyków i współpraca międzynarodowa:, Aktywne wyszukiwanie antyków i obiektów sztuki w Europie (aukcje, galerie, dealerzy, kolekcje prywatne)., Prowadzenie korespondencji z zagranicznymi dostawcami (głównie p
2025-11-24 10:41:38Twój zakres obowiązków, wsparcie organizacji w obszarach administracji, obsługa SAP PMX ( karty czasu pracy, nadawanie ról i uprawnień), wsparcie przy organizowaniu / organizowanie wydarzeń i spotkań, obsługa korespondencji wychodzącej i..
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i wysyłanie faktur sprzedażowych, dekretacja faktur, dokonywanie płatności, kontakt z biurem rachunkowym, zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i zaopatrzenie magazynu, kontakt z urzędami oraz firmami..
2025-11-24 09:41:27Zakres obowiązków: Obsługa i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska i gospodarowania odpadami Prowadzenie rejestracji odpadów w bazie BDO wraz z dokonywaniem zmi
2025-11-23 07:29:52Twój zakres obowiązków, Obsługa połączeń przychodzących i skrzynki mailowej, Witanie gości, Sortowanie i dystrybucja poczty, Przygotowywanie salek konferencyjnych na spotkania, Nadzorowanie i zarządzanie zapasami wyposażenia biurowego, składanie
2025-11-22 17:40:57Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie, Comiesięczna kontrola poprawności wyliczeń w systemie oraz zgłaszanie ewentualnych nieprawidłowości, Koordynowanie terminowego przygotowywania i przekazywania raportów,..
2025-11-22 14:41:12Twój zakres obowiązków, Praca polegać będzie na wykonywaniu zadań stawianych przez Kierownika działu., Zadania te polegać będą na zorganizowaniu pracy ekipom montażowym realizującym inwestycje na terenie całego kraju., Między innymi będzie to:,
2025-11-21 16:41:00Twój zakres obowiązków, Codzienną obsługę marketplace (np. Allegro, Amazon, Temu itp.), Dodawanie i aktualizację ofert produktów, Współpracę z zespołem sprzedaży i magazynem, Pracę z narzędziami AI oraz wsparcie w automatyzacji prostych procesów
2025-11-21 15:41:49Cel / ZadanieWspieranie skutecznej realizacji kontrakt ów na czas, w ramach budżetu i na wysokim poziomie poprzez zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Działu Kontrakt ów. Rola obejmuje r ównież pomoc Kierownikowi Biura w koor
2025-11-21 11:53:58Zakres obowiązków:Prace administracyjno biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: AdministracjaUprawnienia: Język angielski Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj umowy:Umowa o p
2025-11-20 18:40:33Zakres obowiązków:weryfikacja dokumentacji przetargowej, nadzór nad terminowością zadań oraz dokumentacją, prowadzenie korespondencji przetargowej, współpraca z innymi działami firmy Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2025-11-20 18:40:31Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji w zespole,, wprowadzanie / aktualizowanie danych w
2025-11-20 15:41:22Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Nie dotyczy Wynagrodzenie brutto:2 755,10 PLNwymagania: wg programu stażu bezrobotnego Opis dodatkowy:Nr. ref.: StPr/25/0876
2025-11-20 12:21:02Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz korespondencji firmowej, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, prowadzenie terminarza spotkań, przyjmowanie i obsługa gości firmy, obsługa urządzeń biurowych, pozostałe prace biurowe,.
2025-11-20 09:42:09Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów,, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole,, wprowadzanie / aktualizowanie danych w
2025-11-20 00:40:11Twój zakres obowiązków, Nazywam się Maciej Młotkowski jestem właścicielem znanego od 25 lat znakomicie prosperującego punktu usługowo - handlowego pod nazwą ,,Klucz Serwis” w Centrum Handlowym STER przy ul. Ku Słońcu 67 w Szczecinie obok..
2025-11-19 18:03:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji technicznej , Wsparcie administracyjne dla zespołu technicznego , Przygotowywanie raportów i zestawień , Organizacja i archiwizacja dokumentów , Przygotowanie ofert, Wystawianie faktur,..
2025-11-19 18:03:25Twój zakres obowiązków, I. Obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych na podstawie polskiego prawa pracy:, • prowadzenie akt osobowych, • sporządzanie i ewidencjonowanie umów o pracę i aneksów, • organizacja szkoleń z zakresu BHP,..
2025-11-19 18:03:19Zakres obowiązków:- obsługa i ewidencja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej (tradycyjnej i elektronicznej),- obsługa gości,- współpraca z działem BHP i medycyny pracy - organizacja szkoleń oraz badań dla pracowników, - tworzenie i prow
2025-11-18 18:40:42Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-18 17:10:26KaseyaFirma KONSTANS z Mińska Mazowieckiego zatrudni osobę na stanowisko: Pracownica/Pracownik Obsługi Biurowej Zakres obowiązków: - wykonywanie prac administracyjno - biurowych, - ewidencja i obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, - koordynacja
2025-10-17 21:05:35Przedstawicielstwo handlowe zatrudni dyspozycyjnego asystenta biurowego z możliwością przeszkolenia. W początkowym okresie niepełny wymiar pracy z możliwością stałego etatu. W przyszłości możliwość pracy w głównym biurze firmy w Toronto. Do zakr
2025-11-04 15:05:27