Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-27Jesteśmy firmą edukacyjną ciszącą się dużą popularnością i dobrą opinią na warszawskim rynku. Zatrudnimy na pół etatu studenta/studentkę na stanowisko: Pracownik biurowy Miejsce pracy: Warszawa - Centrum W pobliżu stacji metra Politechnika Opis
2025-08-31 21:05:28FUNDACJA AKTYWIZACJA jest liderem wśród organizacji pozarządowych z ponad trzydziestoletnim doświadczeniem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Działamy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu wojewód
2025-09-01 21:05:31Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym odbieranie połączeń telefonicznych oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie oraz bieżąca współpraca z działem..
2025-12-16 10:41:21Twój zakres obowiązków, Codzienna współpraca z zespołami HR (Payroll, HR Onsite, HRBP itp.),, Wsparcie w codziennej administracji danymi pracowników,, Wsparcie pracowników w zapytaniach dotyczących polityk HR, systemów oraz zdarzeń w cyklu życia
2025-12-16 10:41:20Twój zakres obowiązków, obsługa kadrowo-płacowa pracowników, a w szczególności:, rekrutacje;, czynności związane z zatrudnianiem pracowników;, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników;, wprowadzenie i aktualizacja danych..
2025-12-16 10:41:20Oferujemy:FORMALNE KRYTERIA APLIKOWANIA: Pracownik zostanie zatrudniony zgodnie z dokumentacją dostępną w ogłoszeniu o konkursie SONATA 20 - https://www.ncn.gov.pl/ogloszenia/konkursy/sonata20 Stanowisko typu post-doc to pełnoetatowe stanowisko
2025-12-16 10:21:09Poszukujemy osoby, która lubi pracę z dokumentami, ma doświadczenie w obsłudze systemów księgowych i chce rozwijać swoje umiejętności. Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie – zapraszamy do aplikowania! Zakres obowiązków: Obsługa programu księgowego
2025-12-16 10:21:09Obowiązki: Zakupy i zaopatrzenie: Zamawianie materiałów biurowych, sprzętu, artykułów higienicznych oraz żywnościowych Współpraca z dostawcami Kontrola stanów magazynowych Obsługa telefonu: Przyjmowanie i wykonywanie połączeń..
2025-12-16 10:21:09Dyrektor Gdańskiego Domu Integracyjno-Rodzinnego Ogłasza nabór na stanowisko Referenta/starszego referenta ds. administracyjnych Główne obowiązki: terminowe załatwianie spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie dokumentacji zgodnie
2025-12-16 10:21:09Pracodawca:N-POLOpis stanowiska:Jeśli chciałbyś zajmować się jako Pracownik biurowy - obsługa klienta: - Profesjonalnym doradztwem w zakresie oferowanych produktów z branży narzędziowej. -
2025-12-16 10:10:05Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa sekretariatu firmy i koordynacja prawidłowego przepływu informacji,, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy jej obieg w firmie,, bieżący kontakt z innymi oddziała
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa klientów, prowadzenie elektronicznego Repertorium, prowadzenie spraw administracyjnych i biurowych kancelarii, obsługa sekretariatu, w tym połączeń telefonicznych, prowadzenie korespondencji..
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, Wspieranie projektanta w opracowywaniu dokumentacji projektowej , Przygotowywanie rysunków technicznych oraz wizualizacji , Uczestniczenie w inwentaryzacjach i wizjach lokalnych na terenie inwestycji , Kompletowanie i..
2025-12-16 09:41:16Twój zakres obowiązków, Klub sportowy poszukuje osoby do pracy na stanowisku administracyjno-biurowym., Możliwa praca w niepełnym wymiarze godzin (do ustalenia)., Zakres obowiązków:, prace administracyjno-biurowe (przygotowywanie dokumentów,..
2025-12-16 09:41:15Twój zakres obowiązków, Organizacja przesyłek w transporcie morskim FCL, LCL (eksport, import), Współpraca z klientami, partnerami biznesowymi, podwykonawcami, Obsługa i archiwizacja dokumentów spedycyjnych, Negocjacja stawek, przygotowywanie i
2025-12-16 09:41:15Twój zakres obowiązków, obsługa dokumentacji związanej z zakresem działalności firmy, opisywanie i zarządzanie fakturami, udział w procesie obiegu dokumentów w firmie, pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz, współpraca w zakresie archiwizacji
2025-12-16 09:41:15Twój zakres obowiązków, Zadania związane z bezpośrednią obsługą Klientów, a w szczególności:, Przygotowywanie, zawieranie lub aktualizacja umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;, Rozwiązywanie umów sprzedaży, umów dystrybucyjnych
2025-12-16 09:41:15Pracownik ds. Obsługi Umów i Reklamacji w Branży Energetycznej Miejsce pracy: ul. Poznańska, Piła Typ zatrudnienia: Pełny etat Opis stanowiska: Poszukujemy osoby do działu obsługi klienta w branży energetycznej, która będzie odpowiedzialna za..
2025-12-16 09:32:54Kadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista HR
2025-12-16 08:55:04Kadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista HR
2025-12-16 08:55:04Kadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista HR
2025-12-16 08:55:04Kadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista HR
2025-12-16 08:55:04Twój zakres obowiązków, pomoc przy organizowaniu transportów krajowych drobnicowych (stała flota pojazdów), kontakty z klientem, przewoźnikami oraz innymi działami firmy (ścisła współpraca z magazynami w zakresie przewozów i spedycji), nadzór na
2025-12-16 08:40:37Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych., Generowanie, wydawanie i obsługa dokumentacji związanej z tokiem studiów., Prowadzenie dokumentacji związanej z tokiem studiów., Obsługa sesji.
2025-12-16 08:40:37Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent prawny Do spraw: postępowań administracyjnych PINB Chrzanów Adres urzędu: 32-500 Chrzanów ul
2025-12-16 08:00:00Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego...Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent lub starszy referent lub samodzielny referent lub młodszy specjalista lub specjalista w Wieloosobowym Stanowisku Bezpieczeństwa i
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w OpoluTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa pracowników, Wsparcie w procesach rekrutacyjnych (m.in. udział w rozmowach, weryfikacja cv), Wsparcie w procesach kadrowych (podpisywanie dokumentów z pracownikami, scanowanie i wpinanie dokumentów),..
2025-12-16 07:40:05Twój zakres obowiązków planowanie produkcji – ustalanie harmonogramów produkcyjnych w celu zapewnienia terminowej realizacji zleceń. kontrola stanów magazynowych – monitorowanie poziomów zapasów surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, podejmo
2025-12-16 07:28:03Opis stanowiska Wspieranie administracji środowiskami Windows i Linux. Konfigurowanie i monitorowanie serwerów oraz urządzeń sieciowych. Dbanie o prawidłowe działanie sprzętu i systemów. Pomoc w zarządzaniu zasobami IT i obsługa Helpdesku. Udzia
2025-12-16 07:28:03Opis stanowiska Wspieranie codziennego funkcjonowania klubu i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów Koordynowanie harmonogramów zajęć grupowych Współpraca z trenerami i instruktorami w sprawnym przebiegu zajęć Przygotowywanie bieżących rapor
2025-12-16 07:28:03Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz wsparcie pracy handlowców w biurze i w terenie. Wprowadzanie do systemów firmowych dokumentacji magazynowo-handlowej. Opracowywanie materiałów marketingowych: grafiki, banery, blogi, ulotki. Wdrażanie no
2025-12-16 07:28:03Opis stanowiska przygotowywanie narzędzi oraz stanowiska pracy stomatologa pomoc i asysta podczas zabiegów medycznych utrzymywanie porządku i higieny w gabinecie przed i po zabiegach sterylizacja narzędzi, dezynfekcja stanowisk i sprzętu obsługa
2025-12-16 07:28:03Spedytor krajowy i międzynarodowyTwój zakres obowiązków Planowanie i organizowanie transportu międzynarodowego, krajowego. Koordynowanie działań z przewoźnikami i negocjowanie warunków transportu. Monitorowanie realizacji zleceń i rozwiązywanie
2025-12-16 06:59:52GRUPA TRANSPORTOWA SP. Z O. OPolska firma z branży odzieżowej o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje zmotywowanego i zorganizowanego Asystenta Działu Handlowego, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działań sprzedażo
2025-12-16 06:59:52Corporate Image Sp. z o.oFirma Stefanidis jest wieloletnim liderem sprzedaży naturalnych źródeł energii na rynku europejskim. Działalność firmy opiera się na dystrybucji na rynek polski i europejski : biomasy – pelletu, brykietu czy ściółki trocinowej. Misją spółki jest
2025-12-16 06:59:52STEFANIDISW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy .Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent/Asystentka InżynieraObowią
2025-12-16 06:59:52JAREX SP Z O OW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy .Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent/Asystentka InżynieraObowią
2025-12-16 06:59:52JAREX SP Z O OW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-12-16 06:59:52JAREX SP Z O ODołącz do zespołu Walter-Fach-Kraft Personal GmbH lidera rynku pracy z 28-letnim doświadczeniem! Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy z ponad 28 oddziałami w Niemczech, Austrii i Polsce. Specjalizujemy się w rekrutacji najwyższej klasy specjal
2025-12-16 06:59:52Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2Starszy referent w Dziale Lecznictwa Uzdrowiskowego w Wydziale ds. Służb Mundurowych w Wielkopolskim OW NFZ (0,5 etatu / umowa o29_poznan2539Obowiązki przyjmowanie i rejestrowanie skierowań na leczenie uzdrowiskowe potwierdzanie (systemowe) skie
2025-12-16 06:59:50Narodowy Fundusz ZdrowiaReferent ds. Rozliczeń i Sprawozdawczości (K/M) - Ostróda42_4697601Obowiązki Weryfikacja i księgowanie dokumentów kosztowych Bieżące kontrolowanie poprawności danych w systemach rozliczeniowych Tworzenie sprawozdań, analiz i raportów operacyjnyc
2025-12-16 06:59:50ENERGA S.AReferent ds. Rozliczeń i Sprawozdawczości (K/M) - Olsztyn42_4695253Obowiązki Prowadzenie sprawozdawczości w ramach realizowanych prac eksploatacyjnych, remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez Wydział Usług Sieciowych i Działy Usług Sieci
2025-12-16 06:59:50ENERGA S.AWymagania Wymagania: Warunek KONIECZNY: Wykształcenie średnie techniczne budowlane lub w tra
2025-12-16 06:31:01Bico Group Sp.zo.oTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie pism, wniosków, przygotowywanie projektów dokumentów, obsługa klienta (telefoniczna oraz w biurze), obsługa biura. ..
2025-12-15 23:40:06Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie treści do systemu CMS (artykuły, grafiki, video), Edycja i formatowanie treści zgodnie z wytycznymi, Weryfikacja poprawności opublikowanych materiałów (układ, działanie linków)..
2025-12-15 21:40:04Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie odpowiedniego stanu magazynowego narzędzi, elektronarzędzi, drabin, drzwi, okuć i innych zapasów;, Nadzór nad stanem technicznym powierzonych narzędzi, elektronarzędzi oraz pozostałych elementów;, Odbiory..
2025-12-15 19:40:10Twój zakres obowiązków, Do naszego działu Property / Facility Management poszukujemy osoby z technicznym zacięciem, dobrze zorganizowanej, komunikatywnej i szybko uczącej się. Szukamy kogoś, kto potrafi zrozumieć działanie podstawowych instalacj
2025-12-15 19:40:10Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji ferm drobiu (m.in. przygotowywanie zestawień, raportów, archiwizacja dokumentów, obsługa WZ, faktur, zgłoszeń do PIW),załatwianie spraw urzędowych (PIW, ARiMR, urzędy gminy, starostwa, odbiór/wnoszenie
2025-12-15 18:40:45Zakres obowiązków:Wymagania: wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym, mile widziane orzeczenie o niepełnosprawnościZakres obowiązków: obsługa korespondencji (
2025-12-15 18:40:45Zakres obowiązków:Praca na komputerze, układanie grafiku, układanie grfiku zajęć, obsługa klienta. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średn
2025-12-15 18:40:45Zakres obowiązków:Obsługa klienta , sprzedaż towarów ogólnobudowlanych, umiejętność przygotowywania wycen. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu, bardzo do
2025-12-15 18:40:45Firma millionero.com – dynamicznie rozwijający się lider w branży finansowej, specjalizujący się w sprzedaży instrumentów finansowych i kryptowalut, poszukuje kandydatów na stanowisko: Pracownik sprzedaży telefonicznej instrumentów finansowych (
2025-09-03 21:05:31Poszukujemy pracownika biurowego / pracownika recepcji. Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa recepcji, Dbanie o pozytywny wizerunek firmy, Udzielanie informacji klientom i gościom, Obsługa rezerwacji telefonicznych i mailowych, Tworzenie i pro
2025-09-03 21:05:31