Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-14ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zawieranie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie przysługującego urlopu przy rozwiązywaniu umów - Przygotowywanie pism, m.in. rozwiązania umów, kary porządkowe. - Wprowadzanie urlopów do systemu kadrowo płac
2025-11-07 15:30:02Solid Security Sp. z o. oBiuro rachunkowe z siedzibą w Stalowej Woli zatrudni specjalistę ds kadr i płac. Wymagania min. 3 letnie doświadczenie w naliczaniu list płac i rozliczaniu składek ZUS. Oferujemy możliwość pracy dodatkowej, częściowo zdalnej oraz dobre warunki p
2025-08-17 21:05:28Twój zakres obowiązków, obsługa skrzynki e-mailowej, wysłanie ofert i zapytań do firm, prace w programie excel, prowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych w języku angielskim z potencjalnymi klientami..
2025-12-08 14:41:29Twój zakres obowiązków, Prowadzenie monitora kompletacji,, Tworzenie i zapewnienie poprawnego obiegu dokumentacji dotyczącej magazynu,, Przygotowywanie raportów i dokumentów do zamknięcia okresu obrachunkowego, audytu i inwentaryzacji,,..
2025-12-08 14:41:29Poszukujemy osoby na stanowisko Pracownik Biurowy / Asystent(ka). Mile widziane osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Zakres obowiązków: Sprawdzanie i weryfikacja przelewów Obsługa programu do faktur Pomoc w bieżących pracach biurow
2025-12-08 14:21:03Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Stomatologicznej, pomocy stomatologicznej. Oferujemy stabilne zatrudnienie w przyjaznej atmosferze oraz możliwość rozwoju zawodowego. Obowiązki: Asystowanie lekarzowi dentyście podcza
2025-12-08 14:21:03Oferta idealna dla: osób z obszaru diagnostyki laboratoryjnej i autoimmunologii Szukasz miejsca, gdzie Twoje wykształcenie kierunkowe i prawo wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego znajdą zastosowanie? Dołącz do zespołu, który zajmuje się
2025-12-08 14:19:01Synevo 5,0Twój zakres obowiązków, Poszukujemy pracownika na stanowisko Asystent Brokera w Kancelarii Brokerskiej – jest to praca biurowa, do Twoich obowiązków będzie przede wszystkim należała opieka nad rozliczeniami, systemami do obsługi benefitów..
2025-12-08 13:41:41Twój zakres obowiązków, Oczekujesz WIĘCEJ niezależności i czasu, by realizować się zawodowo? A może czas na WIĘCEJ wartościowych relacji, wyzwań, i docenienia finansowego? Dołącz do nas i daj sobie przestrzeń… na WIĘCEJ. W Nationale-Nederlanden
2025-12-08 13:41:41Twój zakres obowiązków, obsługa klientów - w tym telefoniczna,, wprowadzanie danych klientów do baz danych,, prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, realizacja zadań związanych z.
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Aktualizacja bazy ofert nieruchomości., Obsługa wewnętrznych dashboardów i systemów., Przesyłanie ofert do klientów., Zastępstwa w podstawowych czynnościach operacyjnych., Pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do transakcji
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura: obsługa korespondencji, organizacja zaopatrzenia i dokumentacji., Tworzenie zestawień w Excelu., Prowadzenie kalendarza zarządu., Wspieranie zespołu w bieżących zadaniach..
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik biurowy - fakturzystka/ta, Oferujemy stabilną pracę od poniedziałku do piątku w systemie 1 zmianowym (8:00 do 16:00). Praca stacjonarna, Wprowadzanie danych i faktur..
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie biurem – w tym usprawnianie obiegu dokumentów i informacji., Zarządzanie flotą samochodową – prowadzenie dokumentacji., Koordynacja wydarzeń – spotkania, szkolenia, imprezy integracyjne, akcje CS
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, całokształt spraw związanych z działalnością sekretariatu, w szczególności:, obsługa interesantów Izby oraz kierowanie ich do poszczególnych Działów,, prowadzenie archiwum sekretariatu,, prowadzenie dziennika..
2025-12-08 13:41:40Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne zespołu prawnego oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej , Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji oraz ewidencjonowanie akt spraw , Organizowanie i koordynowanie spotkań, terminów
2025-12-08 13:41:40ZATRUDNIMY REFERENTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH W BIURZE RACHUNKOWYM. OFERUJEMY PRACĘ NA STAŁE W PRZYJAZNEJ ATMOSFERZE. MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW REWIZOR I PŁATNIK. MOŻLIWOŚĆ ..
2025-12-08 13:21:01Firma rekrutacyjna zatrudni osobę na stanowisko PRACOWNIK BIUROWY/REKRUTER w biurze we Włocławku. Wymagana umiejętność obsługi komputera i łatwość nawiązywania kontaktów. Mile widziana ..
2025-12-08 13:21:01Poszukuję asystentki do towarzyszenia mi podr óżach służbowych. Preferowany wiek pomiędzy 30 a 45 lat
2025-12-08 13:10:00Opis stanowiska przygotowywanie narzędzi oraz stanowiska pracy stomatologa pomoc i asysta podczas zabiegów medycznych utrzymywanie porządku i higieny w gabinecie przed i po zabiegach sterylizacja narzędzi, dezynfekcja stanowisk i sprzętu obsługa
2025-12-08 12:42:33Twój zakres obowiązków, obsługa Klientów w zakresie realizacji zamówień: wprowadzanie do systemu, fakturowanie,, oferowanie i planowanie usług serwisowych,, obsługa reklamacji Klientów,, kontakt z fabrykami,, budowanie oraz utrzymywanie..
2025-12-08 12:41:49Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie, redagowanie i archiwizacja dokumentów biurowych, Zapewnianie prawidłowej organizacji pracy biura, Koordynacja spotkań i podróży służbowych, Obsługa..
2025-12-08 12:41:49Twój zakres obowiązków, bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, sprzedaż usług i pakietów medycznych...
2025-12-08 12:41:49LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem,, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce),, sterylizacja narzędzi i materiałów...
2025-12-08 12:41:48Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynowanie pracy przedstawicieli handlowych., Aktywne poszukiwanie kontaktów handlowych., Tworzenie i aktualizacja bazy klientów., Bieżące i systematyczne prowadzenie statystyk., Zbieranie i analizowanie.
2025-12-08 12:41:48Twój zakres obowiązków, Efektywne poszukiwanie nowych dostawców na rynkach międzynarodowych w branży artykułów instalacyjno-sanitarnych, Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z partnerami handlowymi, Negocjowanie cen i..
2025-12-08 12:41:47Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynacja transportów z wykorzystaniem floty własnej (samochody ciężarowe) w ruchu międzynarodowym, Współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, Zapewnienie wysokiej jakości usług oraz terminowości
2025-12-08 12:41:47Poszukuję osoby do pracy biurowej, najlepiej z doświadczeniem w sprzedaży internetowej oraz obsłudze Allegro. Zakres obowiązków: obsługa sprzedaży online (Allegro, sklep internetowy), przygotowywanie ofert i opisów produktów, kontakt z klientem
2025-12-08 12:30:11Instal Białystok S.A. poszukuje Sekretarki/Asystentki Zarządu Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu oraz socjalno-organizacyjna biura. Wymagania: umiejętności organizacyjne, samodzielność, obsługa pakietu MS Office, znajomość j.angielskiego. C
2025-12-08 12:30:11Rodzaj pracy: Pełny etat / praca stacjonarna Wynagrodzenie: podstawa + atrakcyjny system prowizyjny (premie za sprzedaż) Opis stanowiska Poszukujemy komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby do pracy w biurze przy obsłudze sprzedaży konteneró
2025-12-08 12:30:11Gabinet Periodontologia Anna Skurska w Białymstoku poszukuje Asystentki stomatologicznej Wymagania: - doświadczenie - ukończona szkoła kierunkowa - aktualny wpis w Centralnym Rejestrze Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego. Oferujem
2025-12-08 12:30:11Pracownik biurowy / Projektant opakowań – nauczymy Cię zawodu! - Miejsce pracy: Wieprz - Rodzaj umowy: umowa o pracę Firma „Big+” zajmuje się produkcją płaskich wykrojników do tektur
2025-12-08 12:18:00Wymagania:\nwykształcenie wyższe na poziomie co najmniej licencjackim\nbardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) umożliwiająca swobodną komunikację i obsługę dokumentów obcojęzycznych\nwysoko rozwinięte umiejętności komu
2025-12-08 11:54:17NEWECO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąOpublikowana 08:50:57. We are seeking a highly organised and intellectually curious Administrative Coordinator to support… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-12-08 11:52:00GoGlobalTwój zakres obowiązków, prowadzenie bieżącej korespondencji z brokerami,, obsługa rozliczeń z brokerami oraz towarzystwami ubezpieczeń,, wsparcie analityków w codziennej pracy operacyjnej,, prowadzenie i organizacja biura,, archiwizacja dokument
2025-12-08 11:41:55Twój zakres obowiązków, Opracowywanie zleceń usług oraz wniosków zakupowych., Organizacja pracy biura – obieg dokumentów, porządek, zaopatrzenie w środki czystości i materiały biurowe., Praca w systemie EZD RP., Praca w systemie Symfonia ERP..
2025-12-08 11:41:55Twój zakres obowiązków, Wycena i realizacja zleceń transportowych FTL;, Monitorowanie, kontrola realizacji zleceń transportowych oraz raportowanie do klienta;, Realizacja założeń budżetowych;, Praca na giełdach transportowych;, Budowanie i..
2025-12-08 11:41:55Poszukujemy osoby na stanowisko: SPEDYTOR (m/k) | Miejsce pracy: Wrocław SPEDYTOR (m / k) Start od zaraz (230)Oferta atrakcyjne wynagrodzenie możliwość startu od zaraz nowoczesne stanowisko wyposażone w niezbędne narzędzia pracy zatrudnienie w r
2025-12-08 10:59:47Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,2ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Bieżące wsparcie operacyjne kadry zarządzającej. - Współpraca z Zarządem, realizacja zleconych zadań. - Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz według potrzeb Zarządu i poszczególnych działów (retail, back office). - Ws
2025-12-08 10:58:08TRAFIN OIL PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄTwój zakres obowiązków, Składanie ofert, wprowadzanie zamówień do systemu oraz ich monitorowanie;, Sporządzanie dokumentacji wysyłkowej;, Organizacja spedycji towaru i odpraw celnych;, Koordynacja zleceń transportowych;, Prowadzenie i aktualizac
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, opracowywanie dokumentacji na każdym etapie projektu, w tym Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe (STEŚ), Koncepcja, Projekt budowlany, Projekt Wykonawczy,, opracowywanie dokumentacji w środowisku Bentley..
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, Zamawianie produktów w dostawcy., Monitorowanie cen zakupu oraz aktualnych rabatów u dostawców,, Kontrolowanie terminowości dostaw, kontrola zgodności dostaw z zamówieniami,, Zarządzanie zamówieniami, procesem potwierdzen
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, profesjonalna, bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów hurtowych, obsługa programów firmowych, wystawianie dokumentów magazynowych i faktur, przyjmowanie i realizacja zamówień, sporządzanie wycen, obsługa paneli
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, planowanie i organizacja transportu, optymalizacja kosztów transportowych, aktywne nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz przewoźnikami, nadzór nad obiegiem dokumentów przewozowych..
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, Zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji w firmie , Organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych członków zarządu , Koordynacja pracy biura oraz wsparcie administracyjne zespołu , Przygotowywanie..
2025-12-08 10:41:52Twój zakres obowiązków, organizacja transportów krajowych i międzynarodowych,, pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie własnej bazy kontaktów,, sprzedaż wolnych ładunków i codzienna obsługa zleceń,, stały kontakt telefoniczny z klientami i.
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa administracyjna kancelarii prawnej, bieżąca pomoc w pracy prawników, korekta redakcyjna pism procesowych i dokumentów, przygotowywanie korespondencji wychodzącej i archiwizowanie korespondencji,..
2025-12-08 10:41:51Twój zakres obowiązków, Współpraca z projektantami i członkami zespołu projektowego, Wykonywanie rysunków oraz obliczeń technicznych w projektach dla obiektów różnej kategorii (głównie przemysłowych), Wsparcie projektanta w wykonywaniu techniczn
2025-12-08 10:41:51Oferujemy:Miejsce pracy:Chojnice Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLNwymagania: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Wymagania inne:Obsługa komputera, LEX, portalu
2025-12-08 10:21:02Twój zakres obowiązków, Poszukujemy Asystenta kierownika ds. projektów elektrycznych, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie projektami związanymi z instalacją, modernizacją i utrzymaniem oświetlenia ulicznego. Osoba na tym stanowisku będzie
2025-12-08 09:41:24Spectres Group to firma marketingowa, która przyciąga młodych, kreatywnych ludzi pragnących zdobywać doświadczenie i rozwijać się osobiście. Nasi pracownicy są pełni entuzjazmu do swojej pracy, a ich ambicje wykraczają poza samo wynagrodzenie. T
2025-08-19 21:05:25Poszukujemy KIEROWCÓW C+E do pracy w NIEMCZECH(BERLIN,KASSEL) Niemiecka umowa o pracę. System 3/1 Nie wymagamy doświadczenia. 2500 EURO
2025-08-23 21:05:27WORK4YOU