Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne.
2025-12-20Twój zakres obowiązków, Ścisła współpraca z biurem rachunkowym w zakresie spraw pracowniczych i rozliczeniowych, Kompleksowe wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu w bieżących działaniach oraz projektach strategicznych, Zarządzanie..
2025-11-21 16:41:00Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem spotkań, Umawianie spotkań, także po angielsku, dlatego ważne jest, żebyś czuł/a się w tym aspekcie swobodnie, Obsługa i zarządzanie CRM – jeśli nie masz w tym zakresie doświadczenia, nabędziesz je
2025-11-20 11:43:05Twój zakres obowiązków, organizacja biura ośrodka i zaopatrzenia Punktu Przedszkolnego,, wsparcie administracyjne,, współpraca z Kierownikiem Ośrodka, w tym pomoc w organizacji pracy ośrodka terapeutycznego,, koordynacja przepływu dokumentów i.
2025-11-19 18:03:29Twój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji, zapewnienie prawidłowej archiwizacji i terminowego procesowania spraw administracyjnych, zarządzanie nowymi Pracownikami (organizacja miejsca pracy), przyjmowanie Gości,..
2025-11-19 18:03:26Twój zakres obowiązków, ZARZĄDZANIE ADMINISTRACYJNE:, Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura oraz obiegu dokumentów., Koordynacja współpracy z księgowością, kadrami, dostawcami usług i partnerami zewnetrznymi, Nadzór nad zgodnością proces
2025-11-19 18:03:19Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie administracją biurową, w tym nadzór nad umowami najmu, infrastrukturą oraz flotą samochodową., Koordynacja procesów kadrowo-płacowych (naliczanie wynagrodzeń, premii, benefitów) oraz rozliczenia z
2025-11-19 18:03:17Learn more about applying for Business Office Head at Citi. Learn more about potential responsibilities, qualifications and career paths
2025-11-08 11:18:02Citi Bank HandlowyAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
2025-11-04 08:55:03Fluent English is a must due to daily collaboration with global stakeholders.Ownership of office operations within a NEW international SSC environment
2025-11-01 17:59:03Opublikowana 20:02:17. ResponsibilitiesOffice maintenance, developing and executing routines to create a high-class and… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-10-22 08:05:16LeverXOffice ManagerTwój zakres obowiązków HR•Przygotowywanie, opracowywanie i archiwizacja umów z pracownikami i współpracownikami•Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej•Dbanie o zgodność procesów HR•Organizacja onboardingu i offboa
2025-09-24 06:59:45B2B.net S.AOpublikowana 07:43:41. We are looking for a highly organized and experienced Office Manager / Executive Assistant to join… Zobacz tę i więcej podobnych ofert pracy na LinkedIn
2025-09-10 19:06:35NES Fircroft 3,0Learn more about applying for Middle Office Manager - NAM shift at Citi. Learn more about potential responsibilities, qualifications and career paths
2025-08-26 11:18:01Citi Bank HandlowyCo jest dla nas ważne? Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie wdrażania i utrzymania systemów zarządzania ciągłością działania (zgodnie z ISO 22301) Znajomość zasad zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz metod analizy BIA Rozumienie procesów k
2025-12-20 10:25:15Silky Coders 5,0Doświadczenie w projektach wdrożeniowych narzędzi EPM takich jak OneStream, CCH Tagetik, Oracle, Anaplan, TM1 lub bardzo dobra znajomość VB.NET lub C#, Zainteresowanie rozwojem w obszarze budowy modeli planistycznych z wykorzystaniem nowoczesnyc
2025-12-20 10:25:151dea 4,6Min. 2–3 lata w rozwoju biznesu, partnerstwach strategicznych lub sprzedaży w branżach: fashion, retail, lifestyle, beauty, eventy itp. Negocjacje na poziomie C-level (zarządów i właścicieli). Język Angielski bardzo dobry – konieczny do komunika
2025-12-20 10:25:15GrowtonTwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej dokumentacji projektów deweloperskich, Kontakt z jednostkami administracyjnymi - urzędami, Kontakt z bankami i administratorami budynków, Kontakt z dostawcami mediów, Prowadzenie korespondencji oraz..
2025-12-20 15:41:14ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - odpowiadania na zapytania klientów z Niemiec poprzez czat, telefon, mail - w zakresie pytań o usługi które posiadają - udzielanie niezbędnych informacji - wprowadzanie danych do systemu zapewniamy niezbędne przeszkolenie. WY
2025-12-20 15:30:19SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - dobór odpowiednich kosmetyków w zależności od potrzeb klienta - aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych - budowanie relacji z klientami - dbanie o ekspozycję produktów (czystość, uzupełnianie tow
2025-12-20 15:30:19Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będzie należało do Twoich obowiązków? - Rekrutacja uczestników do projektu i dbałość o ich zaangażowanie, - Wspieranie beneficjentów i koordynowanie udzielonej formy wsparcia, - Przygotowywanie dokumentacji projektowej i db
2025-12-20 15:30:19Stowarzyszenie OCWPZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa - Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy - Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych prywatnyc
2025-12-20 15:30:19SALESHR 4,6ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - sporządzanie wycen i ofert, - przygotowywanie, kompletowanie i obsługa dokumentacji formalno-prawnej (umowy, aneksy, protokoły, raporty), - organizacja i koordynacja działań projektowych w zakresie realizacji kontraktów budo
2025-12-20 15:30:19Danwood S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Telefoniczna/mailowa obsługa zapytań przychodzących (NIE SPRZEDAŻ) - Przedstawienie najlepszego rozwiązania dotyczącego nadania przesyłek - Informowanie klientów o statucie paczki, ofertach, promocjach. - Dbanie o utrzymanie
2025-12-20 15:30:19Apc tempus a sp. z o.o. sp. komZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koordynator/ka ds. pracowników delegowanych (mobilny/a)Miejsce pracy: mobilnie (teren Łodzi i okolic)Forma zatrudnienia: umowa o pracęBranża: HR / obsługa cudzoziemcówOpis stanowiska: Poszukujemy osoby na stanowisko Koordynato
2025-12-20 15:30:19Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej) - Obsługa zwrotów na magazynie - Wyjaśnianie błędów w przesyłkach - Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych - Wsparcie dla pracowników magazy
2025-12-20 15:30:19RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Budowanie strategii i aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania Logistyką Kontraktową w Spółce - Odpowiedzialność za budżet i wyniki w obszarze Logistyki Kontraktowej - Inicjowanie i wspieranie działań doskonalących w celu
2025-12-20 15:30:19RABEN LOGISTICS POLSKA SP. Z O. OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co będziesz robić? - Wspierać administrację środowiskami Windows i Linux. - Konfigurować i monitorować serwery i urządzenia sieciowe. - Dbać o prawidłowe działanie sprzętu i systemów. - Pomagać w zarządzaniu zasobami IT i obsł
2025-12-20 15:30:19Centrum Nauki i Biznesu Żak 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty - sporządzanie wycen materiałowych na podstawie dokumentacji technicznej - obsługa klientów z rynków eksportowych (wsparcie i doradztwo techniczne
2025-12-20 15:30:19Aluprof SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zdobywanie i realizowanie zleceń spedycyjnych. - Opieka nad klientami oraz rozbudowa kontaktów w branży TSL. - Kontrola oraz kompleksowe prowadzenie każdego z transportów. - Nie obciążamy spedytorów wykonywaniem zadań związa
2025-12-20 15:30:19BiMA24Dołącz do zespołu jednego z największych i najdynamiczniej rozwijających się resortów w Polsce oraz Europie! Aqua Resort w Międzyzdrojach to miejsce, które nieustannie poszerza swoją ofertę – już tego lata otwieramy nowoczesny Aquapark oraz prze
2025-12-20 15:05:26Twój zakres obowiązków, świadczenie usług opiekuńczo-pielęgnacyjnych, w tym pomoc w utrzymaniu higieny osobistej,, dbanie o dobrostan mieszkańców, wspieranie podejmowania decyzji, budowanie sprawczości i autonomii mieszkańców,, podmiotowe,..
2025-12-20 14:40:56Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa recepcji i gości, zarządzanie wejściami oraz dokumentacją biurową., Kompleksowe zarządzanie zamówieniami i zaopatrzeniem biura, kontrola dostaw i współpraca z dostawcami., Obsługa telefonów służbowyc
2025-12-20 14:40:56Twój zakres obowiązków, Regularne odwiedzanie przydzielonych punktów sprzedaży detalicznej;, Ścisła współpraca z Autoryzowanymi Przedstawicielami Sieci i Franczyzobiorcami zarządzającymi punktami;, Realizacja założonych ilościowych i jakościowyc
2025-12-20 14:40:56Liberty Poland S.ATwój zakres obowiązków, praca w systemie zmianowym 12-godzinnym (7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00);, przyjmowanie i wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości hotelowych, rozliczanie rachunków, bezpośrednia bieżąca obsługa gości hotelu
2025-12-20 14:40:56Twój zakres obowiązków, Utrzymywanie bieżących kontaktów z kontrahentami, Udział w rekrutacji podległego personelu. Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników, Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług,..
2025-12-20 14:40:56Zakres Obowiązków Prowadzenie pełnego procesu rekrutacyjnego (publikacja ogłoszeń, rozmowy, weryfikacja dokumentów). Koordynacja zatrudniania: kierowanie na badania wstępne i organizacja szkoleń BHP. Prowadzenie ewidencji zatrudnienia i weryfika
2025-12-20 14:40:02Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem
2025-12-20 14:37:02