Dolnośląskie Biuro Projektowania Urbanistycznego sp. z o.o. Od ponad 20 lat pomagamy gminom kształtować rozwój przestrzenny oparty na faktach, rzetelnych danych i realnych potrzebach mieszkańców. Projektujemy plany miejscowe, plany ogólne,.
2025-12-14Jasne — wracam do poprzedniej wersji (bez wzmianek o wellness/termach). # Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością (mężczyzna 18–35) – 50 zł brutto/h 38-letni, aktywny mężczyzna z niepełnosprawnością poszukuje energicznego Asystenta Osobist
2025-08-18 05:05:28Pro-TRATE Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, będąca dystrybutorem implantów ROOTT (TRATE AG) na terenie Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Czech, Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Serbii, Norwegii, Sz
2025-08-18 21:05:28Twój zakres obowiązków, współpraca z działami handlowymi oraz technicznymi w zakresie tworzenia kalkulacji do ofert handlowych, rozpoznawanie wstępne projektów, tworzenie dokumentacji technicznej i montażowej, tworzenie zestawień materiałowych.
2025-11-14 12:40:46Twój zakres obowiązków, uczestnictwo w pracach działu transportu w zakresie planowania i rozliczania taboru ciężarowego..
2025-11-14 12:40:46Twój zakres obowiązków, wsparcie codziennego funkcjonowania sklepu w zakresie administracji i obiegu dokumentów,, zamawianie materiałów GNFR z uwzględnieniem bieżących potrzeb sklepu,, obsługa faktur kosztowych, ewidencjonowanie oraz wydawanie.
2025-11-14 12:40:46Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży IT oferującej dystrybucję specjalistycznego oprogramowania z siedzibą w Warszawie poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystentki.Osoba w tej roli będzie odpowiedzialna za:opiekę i koordynacj
2025-11-14 11:53:46Twój zakres obowiązków, Asystent będzie odpowiedzialny za przygotowywanie dokumentacji wymaganej w procesach ochrony danych osobowych, w tym opracowywanie procedur, polityk bezpieczeństwa, instrukcji, klauzul informacyjnych oraz pozostałych..
2025-11-14 11:40:50Twój zakres obowiązków, organizacja i planowanie transportów, obsługa zamówień: wprowadzanie, realizacja, kontrola, przygotowywanie i wystawianie faktur sprzedażowych i transportowych, koordynacja terminów dostaw oraz kontakt z przewoźnikami i.
2025-11-14 11:40:50Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie i przetwarzanie danych z wykorzystaniem MS Excel i SQL,, analiza informacji w tym przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi takich jak Python i Tableau,, tworzenie prezentacji i raportów dotyczących..
2025-11-14 11:40:50Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, aktywna sprzedaż usług i pakietów medycznych...
2025-11-14 11:40:49LUX MED Sp. z o. oOpis oferty pracy:Firma DAFO PLASTICS SA produkująca tubki na kosmetyki i farmaceutyki, w związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów na stanowisko: Asystent Operatora maszyn produkcyjnychObowiązki Zapoznanie z realizowanym bieżącym zleceniem
2025-11-14 11:00:10DAFO PLASTICS SA 2,6Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz pracować z domu, wspierając dział logistyki i sprzedaży? Szukamy osoby na stanowisko Asystent ds. obsługi zamówień, która zadba o sprawny przepływ informacji między klientami a magazynem – w 100% zdalnie. Asysten
2025-11-14 11:00:10Ogłoszenie partnerskieTwój zakres obowiązków, Wsparcie adwokatów i radców prawnych Kancelarii w bieżącej obsłudze klientów, Telefoniczna obsługa Klienta, Prowadzenie spraw wynikających z potrzeb Kancelarii i klientów, Współpraca z pozostałymi pracownikami działu oraz
2025-11-14 10:40:47Twój zakres obowiązków, Monitorowanie i analizowanie procesów logistycznych, Nadzorowanie tras jazdy kierowców, Organizowanie transportu własnych produktów do klientów zagranicznych, zarządzanie flotą pojazdów firmowych, Kontrola terminowości i
2025-11-14 10:40:47Twój zakres obowiązków, W krakowskim biurze rozwijamy zespół projektowy branży drogowej, który współpracuje bezpośrednio z naszymi szwedzkimi oddziałami Tyréns (https://www.tyrens.se/en). Zespół realizuje projekty obejmujące projektowanie dróg i
2025-11-14 09:40:41Twój zakres obowiązków, wykonywanie telefonów do klientów i partnerów,, kontakt z księgową i podstawową administracją,, obsługę mailową i telefoniczną klientów,, drobną sprzedaż i wsparcie przy przygotowywaniu ofert,, zadania organizacyjne i..
2025-11-14 09:40:41Prawo i dziedziny pokrewne: Notariusz
2025-11-14 08:55:03Budownictwo / Architektura
2025-11-14 08:55:03Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta w oddziale w pełnym zakresie (prezentacja firmy i usługi, podpisywanie umów i sprzedaż detaliczną, wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, przyjmowanie i rejestrowanie.
2025-11-14 08:40:19Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta w oddziale w pełnym zakresie (prezentacja firmy i usługi, podpisywanie umów i sprzedaż detaliczną, wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, przyjmowanie i rejestrowanie.
2025-11-14 08:40:19Twój zakres obowiązków, Prowadzenie prac projektowych, pod okiem projektantów z uprawnieniami., Wykonywanie obliczeń i rysunków projektowych., Przygotowanie dokumentacji technicznej do urzędów i na budowy., Współpraca z działem handlowym firmy.
2025-11-14 08:40:18Klinika DentalMed Clinic poszukuje osobę na stanowisko asystentki stomatologicznej Oferujemy dobre warunki zatrudnienia i pracę w zgranym zespole Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres mailowy : [ukryte] oferujemy:wymagania:
2025-11-14 08:21:06Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracja i zarządzanie, Nauki społeczne i pedagogika Szukasz elastycznej pracy na umowę zlecenie? Dołącz do zespołu jako Asystent/ka ds. staży w projekcie unijnym. Będziesz wspierać przygotowanie dokumenta
2025-11-14 08:19:03Centrum Placówek Kształcenia ZawodowegoInformacje podstawoweMiejsce pracy: Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZakres obowiązków: - realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze -źródeł zewnętrzn
2025-11-14 06:59:52Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego... 3,6Informacje podstawoweMiejsce pracy: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 84, 92-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieZakres obowiązków: - realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze źródeł zewnęt
2025-11-14 06:59:52Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego... 3,6Opis stanowiska pracy Poszukujemy osoby do wsparcia pracy działu projektowego w zakresie elektryki i AKPiA w oddziale firmy GC Energy w Tarnowie. Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:wykonywanie prostych rysunków technicznych w programie R
2025-11-14 06:59:52GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄPoszukujemy osoby na stanowisko Asystent / Asystentka ds. legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców, która będzie wspierać zespół w procesach związanych z legalizacją pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce.Osoba na tym stanowisku będzie odpow
2025-11-14 06:59:50WORKDEI SP. Z O.OAsystent/Asystentka Zarządu Olkusz - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-11-14 06:31:02Hays PolandCo oferujemy po okresie wdrożenia pracę w systemie hybrydowym (3 dni pracy z biura, 2 dni home office), pracę od poniedziałku do piątku, zatrudnienie od zaraz na minimum 6 miesięcy - możliwość kontynuacji współpracy, elastyczne godziny rozpoczęc
2025-11-13 21:25:14Firma Amadehous - producent tekstylny zatrudni pracownika na stanowisko asystent krojczego Zadania zawodowe: -obsługa maszyn do cięcia/ krojenia (EASTMAN) -dokonywanie wizualnej kontroli jakości materiału -Dbanie o utrzymanie porządku w miejscu
2025-11-13 21:05:28Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelarii Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: - prowadzenie książki przychodów i rozchodów, - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie kwestii pracowniczych i ka
2025-11-13 21:05:28Zatrudnię na stanowisko asystenta notarialnego z umiejętnością szybkiego kojarzenia, szybkiego pisania, znajomości programów biurowych. Preferujemy osoby z doświadczeniem w pracy w kancelarii notarialnej, z umiejętnością pisania projektów aktów
2025-11-13 21:05:28Zakres obowiązków:• samodzielne prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów/Ewidencji Przychodów/Księgi Handlowej;• księgowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami;• tworzenie odpowiednich deklaracji PIT i VAT oraz innych• re
2025-11-13 18:40:34Zakres obowiązków:• pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych• obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu• utrzymanie czystości w miejscu pracy• dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)
2025-11-13 18:40:34Zakres obowiązków:- sporządzanie i redagowanie pism na polecenie Zarządu firmy,- ścisła współpraca z firmami, organizacjami, instytucjami, pawilonami handlowymi na terenie Polski oraz Słowacji jak również poszczególnymi działami firmy Wymagania:
2025-11-13 18:40:33Zakres obowiązków:a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;b) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawid
2025-11-13 18:40:33Zakres obowiązków:- realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze -źródeł zewnętrznych;- inicjowanie badań, przygotowanie wniosków i projektów badawczych, ubieganie się o granty;- publikacja w
2025-11-13 18:40:31Zakres obowiązków:- realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;- inicjowanie badań, przygotowanie wniosków i projektów badawczych, ubieganie się o granty;- publikacja wy
2025-11-13 18:40:31Zakres obowiązków: Obsługa recepcji i korespondencji Organizowanie podróży służbowych Współpraca z firmami kurierskimi Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych Zarządzanie kalendarzem spot
2025-11-13 18:22:23GI GroupTwój zakres obowiązków, bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne dyrektora, przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień, kontakt z partnerami, kontrahentami i urzędami (mailowy i telefoniczny) – uzgadnianie terminów, przesyłanie..
2025-11-13 17:40:31Skierniewice, Skierniewice, ul. Liska 1 woj. łódzkie
2025-11-13 16:43:00RossmannKarpacz, Konstytucji 3-go Maja 45 a woj. dolnośląskie
2025-11-13 16:43:00RossmannTwój zakres obowiązków, sprawowanie opieki nad grupą osób z niepełnosprawnościami;, wspieranie osób niesamodzielnych w realizacji podstawowych potrzeb (przygotowanie oraz podanie posiłku, pomoc podczas korzystania z toalety, aktywizacja poprzez
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie budową — harmonogram, wykonawcy, materiały, odbiory., Koordynacja zespołów i nadzór nad jakością prac., Kontrola kosztów i terminowości realizacji projektu., Współpraca z inwestorem, projektantami
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz wsparcie w organizacji spotkań biznesowych – wiesz, jak stworzyć dobre pierwsze wrażenie., Prowadzenie kalendarza Zarządu – pilnowanie terminów, ustalanie
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, praca biurowa, przygotowanie analiz urbanistycznych i projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, przygotowywanie koncepcji..
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem oraz po pracy,, asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce),, sterylizację narzędzi i materiałów,, dbałość o powierzoną dokumentację
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne oraz zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania biura zarządu;, zarządzanie prawidłowym obiegiem korespondencji firmowej, dokumentów i informacji oraz prowadzenie ich rejestrów;,.
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach., Organizacja spotkań, przygotowywanie dokumentów, bieżąca komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna., Nadzór nad obiegiem informacji oraz raportowanie., Współpraca z partnera
2025-11-13 16:40:31Twój zakres obowiązków, wystawianie, przygotowywanie oraz rozliczanie faktur, , obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej przy współpracy z zespołem front office, w tym obsługa elektronicznych systemów e-doręczeń, EPUAP, Portali..
2025-11-13 16:40:30Twój zakres obowiązków, Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych, Zarządzanie korespondencją, Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi, Zarządzanie sprzętem biurowym, Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami..
2025-11-13 15:40:44Twój zakres obowiązków, Współpraca z Kupcem w procesie doboru dostawców i oferty towarowej, dla kanału sprzedaży on-line, Udział w procesie tworzenia bazy danych produktowych, Prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami - pozyskiwanie dany
2025-11-13 15:40:43Poszukujemy osoby, która zasili zespół Kancelarii Rachunkowej. Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie: - prowadzenie książki przychodów i rozchodów, - prowadzenie ksiąg rachunkowych, - prowadzenie kwestii pracowniczych i ka
2025-08-19 21:05:25Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża poszukuje: Opiekunka/n osób starszych, chorych lub asystent osoby niepełnosprawnej Zakres obowiązków: - opieka podopiecznego, - czynności pielęgnacyjne, - sprzątanie, - zakupy dla podopiecz
2025-08-20 21:05:26