Toyota Walder

30 ocen
Mirosław Jackowski
20 luty 2024 19:37
pokaż więcej...
Bogdan Błaszczyk
17 luty 2024 12:23
Coraz lepszy dojazd . Profesjonalna i fachowa obsługa przez personel.
pokaż więcej...
Stanisław Podlasiak
09 luty 2024 20:11
pokaż więcej...
Ewa Micińska
09 luty 2024 11:30
pokaż więcej...
Aslovex
08 luty 2024 08:26
Siedząc w poczekalni zauważyłam mysz, myślałam że mi się to przywidziało, ale niestety po chwili znowu się pojawiła. Byłam w szoku. Bo co w takim miejscu robią myszy?! Bardzo odrzucająca sytuacja…
pokaż więcej...
Mr T
21 listopad 2023 10:41
Wyjątkowe miejsce, gdzie zatrzymał się czas a pracownicy pogrążyli się niebycie...



Prawdopodobnie jedyny serwis w którym:

- nie potrafią przygotować samochodu do wydania

- trzeba dokładnie obejrzeć każdy centymetr auta przy odbiorze, ponieważ pracują niedbale i wypierają się wyrządzonych szkód

- zamontują alarm w taki sposób, że będzie notorycznie rozładowywał akumulator

- zakonserwują podwozie tak, że biegły zakwalifikuje wykonane prace, jako naruszenie bezpieczeństwa (poważne ryzyko pożaru samochodu)

- traktują klientów, jak intruzów

- kierownictwo ignoruje zgłoszenia, nie jest w stanie przyznać się do błędu i bezwstydnie kłamie



Odebrane nowe auto. Występowały głośne, niepokojące hałasy podczas jazdy na nierównościach. Okazało się, iż Panowie źle zamontowali tablicę rejestracyjną. Przy próbie naprawy (odklejenie i przyklejenie ramki) porysowali klapę bagażnika. Od momentu prac serwisowych do zgłoszenia szkody samochód przejechał 20km. Reklamacja ignorowana przez kierownika serwisu do czasu zgłoszenia sprawy do importera, następnie całkowite wyparcie, zaprzeczanie faktom i kłamstwa...



Zamówiony samochód miał zostać dostarczony w 2 - 3 miesiące. Czekałem półtora roku. Przez pierwszy rok pracownicy salonu informowali mnie co miesiąc, iż auto będzie w kolejnym miesiącu. Po upływie roku kierownik salonu stwierdził, że importer ich ignoruje. Pierwszy raz monitorowałem dostawę samochodu komunikując się z importerem z pominięciem salonu. Dostarczenie samochodu, czy jego zarejestrowanie było dla salonu niespodzianką...



Salon nie przygotował oferty ubezpieczenia. Przypominałem się cztery razy. Pani od ubezpieczeń wolała spędzać czas na rozmowach przy kawie zamiast zająć się pracą. Poprosiłem o eskalację zagadnienia. Sprawa została ukryta przed kierownikiem. Na plus profesjonalna reakcja pani kierownik działu finansowego po jej osobistym poinformowaniu kilka tygodni po fakcie.



Samochód został dostarczony niekompletny (zgubiono zaślepkę zderzaka). Miała dojechać w ciągu miesiąca, czekałem trzy. Przy próbie jej odbioru pracownicy serwisu byli bardzo nieuprzejmi. Stwierdzili, iż całe zagadnienie zostało wymyślone i samochód był dostarczony kompletny. Ostatecznie zaślepka znalazła się na dziale handlowym, polakierowana na inny kolor. Oczywiście wg pracowników serwisu kolor prawidłowy, co skutkowało kolejnymi jałowymi dyskusjami i demonstrowaniem niechęci do „petentów” przez pracowników kolejnych działów.



Ostatecznie zaproponowano mi ponowne lakierowanie elementu i podjęcie prób polerowania rys, jednak bazując na dotychczasowych doświadczeniach na dalszą współpracę nie ma szans. Wolę zapłacić u konkurencji, niż kontynuować darmową współpracę z Toyota Walder Gdynia (Chwaszczyno).



Dotychczasowe doświadczenia sprawiają, iż klasyfikuję ten salon / serwis, jako najgorszy z jakim współpracowałem (było ich kilkanaście). Na bieżąco ostrzegam znajomych i kontrahentów.
pokaż więcej...
Dariusz Matyjaszek
18 listopad 2023 08:19
Lubię ten salon za bardzo trafne informacje od pracowników...
pokaż więcej...
Roman Cwikalowski
11 listopad 2023 19:52
pokaż więcej...
Andrzej Witkowski
10 listopad 2023 17:37
pokaż więcej...
Karol Malczewski
10 listopad 2023 15:26
Dziękuje Panu Szymonowi z działu sprzedaży aut używanych za merytoryczną obsługę, ogromną cierpliwość a przede wszystkim za życzliwość niespotykaną u innych doradców. Na pewno jeszcze nie raz wrócimy do tego salonu. Polecam to miejsce 10/10
pokaż więcej...
Adam B
16 sierpień 2023 21:07
pokaż więcej...
Zbigniew Dembowski
15 sierpień 2023 02:26
Bardzo dobra i fachowa obsługa.
pokaż więcej...
Filipos Simeonidis
14 sierpień 2023 11:58
Szybko, miło ,profesjonalnie
pokaż więcej...
Roman Cwikalowski
10 sierpień 2023 17:38
pokaż więcej...
Małgosia Plutowska
06 sierpień 2023 21:40
Fajna profesjonalna sprzedaż, polecam
pokaż więcej...
Izabela Skowrońska
20 maj 2023 18:20
pokaż więcej...
Egor Osoka
17 maj 2023 16:34
pokaż więcej...
Paweł Geller
16 maj 2023 20:16
pokaż więcej...
Karol Kamuda
16 maj 2023 09:22
pokaż więcej...
Zygmunt Freud
11 maj 2023 14:15
Pani Ewelina, wspaniała, zaangażowana, przemiła i znająca się na mechanicznych sprawach. Bardzo bardzo dziękuję : -)

Ilona
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Toyota Walder

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Toyota Walder
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości