Dolnośląskie Biuro Projektowania Urbanistycznego sp. z o.o. Od ponad 20 lat pomagamy gminom kształtować rozwój przestrzenny oparty na faktach, rzetelnych danych i realnych potrzebach mieszkańców. Projektujemy plany miejscowe, plany ogólne,.
2025-12-10Poszukujemy osoby kreatywnej, aktywnej, dynamicznej na stanowisko: ASYSTENT KONSTRUKTORA miejsce pracy: Kraków umowa o pracę /umowa zlecenie Twoje zadania: * projektowanie maszyn oraz zespołów w środowisku SolidWorks * przygotowanie dokumentacji
2025-08-12 15:06:38Firma STALMECH zatrudni pracownika na stanowisko: Programista/ asystent programisty z opcją przyuczenia Zakres obowiązków: • Programowanie robotów spawalniczych Fanuc, ABB, Cloos • parametryzacja procesów – głównie spawalniczych (źródła Fronius
2025-08-12 15:06:38Firma Handlowa z branży motoryzacyjnej poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Asystent/-ka Działu Handlowego. Miejsce pracy: Stojadła k. Mińska Maz. Opis stanowiska: • bieżące wsparcie pracy Działu Handlowego, • praca w programie WF Mag, •
2025-12-05 15:05:26Zakres obowiązków: \nKoordynacja spraw administracyjnych firmy (m.in. współpraca z zewnętrznym biurem księgowym i przygotowanie dokumentów, wykonywanie drobnych przelewów, kontakt z podwykonawcami, organizacja podróży i wyjazdów firmowych);
2025-12-05 14:54:07Develor PolskaTwój zakres obowiązków, Analiza i interpretacja przepisów prawnych z zakresu prawa upadłościowego, restrukturyzacyjnego, handlowego i gospodarczego oraz egzekucyjnego i egzekucji w administracji,, Przygotowywanie projektów pism procesowych i..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, planowanie tras dostaw do klientów oraz dbałość o terminową realizację dostaw, nadzór nad optymalnym załadunkiem samochodów, przygotowywanie dokumentów transportowych, weryfikacja dokumentów dostarczanych przez kierowców
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Koordynowanie kalendarza, spotkań, wyjazdów i bieżących zadań Prezesa, Organizacja spraw administracyjnych oraz dbanie o płynny przebieg dnia pracy, Załatwianie spraw bieżących (online i „w terenie”) również tych..
2025-12-05 14:41:27Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i mailowa obsługa klientów, Odpowiadanie na zapytania z zakresu administracji, Raportowanie wykonanej pracy..
2025-12-05 14:41:26W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osoby do pracy, jako: Kierownik biura / Asystent Zarządu Miejsce pracy: Gdynia Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie. Obsługa korespondencji i prze
2025-12-05 14:21:01Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełne wyposażenie stanowiska pracy możliwość dalszego rozwoju w organizacji działającej globalnie dostęp do platformy językowej dofinansowanie opieki medycznej opcję zakupu karty sportowej i przy
2025-12-05 14:21:01Oferta idealna dla: osób z obszaru Administracji, Ekonomii lub Logistyki Szukamy osoby z dobrą znajomością angielskiego i MS Office, która wesprze zespół w obsłudze zamówień i fakturowaniu. Cenimy dokładność, komunikatywność i umiejętność pracy
2025-12-05 14:19:01Develey Polska Sp. z o.oFirma Handlowa z branży motoryzacyjnej poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko Asystent/-ka Działu Handlowego. Miejsce pracy: Stojadła k...
2025-12-05 14:17:01Sędziszów, Sędziszów, Majowa 9 woj. świętokrzyskie
2025-12-05 13:43:00RossmannBiałystok, Lipowa 30 woj. podlaskie
2025-12-05 13:43:00RossmannTwój zakres obowiązków, samodzielne prowadzenie sekretariatu, dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji, skanowanie i układanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych, obsługa klientów biura, wsparcie..
2025-12-05 13:41:27Przyjazna Księgowość Monika BraniewiczTwój zakres obowiązków, Codzienna obsługa Sekretariatu, klientów, gości, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa poczty, kurierów, firmowej poczty elektronicznej, Kontakt z bankami, instytucjami, administracją budynku, firmą sprzątającą oraz..
2025-12-05 13:41:27Your responsibilities, Executive Support: Assist the Senior Team (C-suite level) in effectively managing their day-to-day activities, including calendar management, organizing logistics and travel for business trips, scheduling meetings and..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, Opracowywanie projektów budowlanych, technicznych i przyłączeniowych źródeł wytwórczych (głównie OZE – elektrownie fotowoltaiczne, biogazownie, farmy wiatrowe), Wykonywanie rysunków technicznych w oprogramowaniu typu CAD
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, kompleksowe wsparcie dyrektora Biura w codziennej pracy;, wsparcie w działaniach bieżących koordynatora Biura oraz kierownika Ośrodka Szkolenia;, prowadzenie korespondencji – redagowanie pism, komunikatów, informacji , i
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, kontakt z uczniami, klientami i podmiotami współpracującymi z RA (mail, telefon), koordynacja wydarzeń i funkcjonowania Pracowni, zarządzanie funkcjonowaniem biura, asystentka/asystent szefa RA – stały kontakt i..
2025-12-05 13:41:26Twój zakres obowiązków, koordynowanie zakupów produkcyjnych, wsparcie w nadzorze nad dokumentacją: maszyn, infrastruktury, wsparcie w nadzorze nad dokumentacją narzędzi, przeglądów, remontów, współpraca z DUR..
2025-12-05 13:41:26Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem
2025-12-05 13:40:03Opis stanowiska zarządzanie projektami; wsparcie w opracowywaniu dokumentacji technologicznej; nadzór nad dokumentacją techniczną; monitorowanie harmonogramów projektów
2025-12-05 13:12:13Zakres obowiązków:\nWeryfikacja kompletności otrzymanych dokumentów\nWprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (zakup, sprzedaż, wyciągi bankowe)\nWsparcie zespołu w zakresie prac administracyjnych\nWymagania:\nSamodzielność\n
2025-12-05 12:54:05GLC Accounting Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Przygotowanie wyceny składu materiałowego wyrobów we współpracy z dostawcami oraz Działem Zakupów, Przygotowanie wyceny kosztów montażu we współpracy z Działem Technologii, Przygotowanie finalnej wyceny produkcji wyrobu n
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, wsparcie projektowe i techniczne dla projektantów instalacji sanitarnych / architektów etc.,, dobór urządzeń i systemów dla wentylacji mieszkań i oddymiania,, prezentacje dla klientów,, współpraca z działem ofertowym i..
2025-12-05 12:41:26Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby do przyuczenia i docelowo objęcia samodzielnego stanowiska. , , Zakres obowiązków:, - Zarządzanie korespondencją, - Pomoc księgowym i kadrowym w bieżących obowiązkach , - Po wstępnym przeszkoleniu -..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, opracowywanie rozwiązań konstrukcyjnych, projektowanie w Autodesk Inventor,, tworzenie rysunków wykonawczych i założeniowych elementów,, tworzenie i nadzór nad dokumentacją konstrukcyjną,, konstruowanie nowych wyrobów i.
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów prawnych, Prowadzenie badań prawnych i analiza przepisów, Wspieranie zespołu w kontaktach z klientami i urzędami, Monitorowanie terminów i procedur prawnych, Wsparcie w..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, Jako Asystent Klubu Fitness będziesz sercem naszego klubu, dbając o jego sprawne funkcjonowanie i zadowolenie klubowiczów. Twoje obowiązki obejmą:, Nadzorowanie codziennej działalności klubu fitness., Zarządzanie grafikam
2025-12-05 12:41:25Instal Białystok S.A. poszukuje Sekretarki/Asystentki Zarządu Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu oraz socjalno-organizacyjna biura. Wymagania: umiejętności organizacyjne, samodzielność, obsługa pakietu MS Office, znajomość j.angielskiego. C
2025-12-05 12:30:11Gabinet Periodontologia Anna Skurska w Białymstoku poszukuje Asystentki stomatologicznej Wymagania: - doświadczenie - ukończona szkoła kierunkowa - aktualny wpis w Centralnym Rejestrze Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego. Oferujem
2025-12-05 12:30:11Salon Optyczny w Białymstoku, zatrudni Optometrystę i Asystenta klienta. Dołącz do naszego zespołu! Wyślij CV koniecznie ze zdjęciem już teraz na adres: rekrutacja@luxoptica.pl Szukamy kogoś, kto nie tylko wniesie swoje umiejętności, ale również
2025-12-05 12:30:11Poszukujemy doświadczonej asystentki chirurgicznej, która jednocześnie będzie pełnić funkcję rejestratorki medycznej. Jeśli lubisz pracę z pacjentami, cenisz sobie dobrą organizację oraz chcesz rozwijać się w zespole specjalistów – zapraszamy do
2025-12-05 12:30:11Szukasz stabilnej pracy, która jednocześnie da Ci możliwość rozwoju kompetencji i udziału w ciekawych projektach?Zapraszamy do aplikowania!Praca stacjonarna w Bielanach Wrocławskich.Oczekujemywykształcenia wyższego,biegłej znajomości pakietu Mic
2025-12-05 11:53:48Twój zakres obowiązków, bieżące prace biurowo - administracyjne (przygotowywanie dokumentów, prostych zestawień i raportów), współpraca przy obsłudze strony internetowej (aktualizacja treści, proste zmiany, kontakt z osobami technicznymi),..
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Wydawanie i ewidencjonowanie mundurów personelu pokładowego, Udział w odprawach w celu weryfikacji zgodności z zasadami umundurowania, Wsparcie przy organizacji szkoleń (przygotowanie materiałów, rejestracja, dokumentacja
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, kontakt z klientem w zakresie dokumentacji procesowej, dbanie o właściwy obieg korespondencji i dokumentów w kancelarii, zlecanie opłat skarbowych i sądowych, przygotowanie, edytowanie oraz archiwizacja dokumentów, wsparc
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, wsparcie przełożonego w zadaniach operacyjnych i organizacyjnych, koordynacja spotkań, podróży i ustaleń biznesowych, kontakt z partnerami, klientami i dostawcami, przygotowywanie dokumentów, umów i materiałów do negocjac
2025-12-05 11:41:49Twój zakres obowiązków, Profesjonalne zarządzanie i koordynacja kalendarza Dyrekcji (spotkania, terminy, wydarzenia);, Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji, w tym dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji oraz jej archiwizację (zgodnie ze
2025-12-05 11:41:48Twoje zadania: koordynowanie przepływu informacji i dokumentów pomiędzy partnerami zewnętrznymi a jednostkami wewnętrznymi firmy, obsługa systemu do zamówień kosztowych oraz administracja wewnętrznego narzędzia do archiwizacji dokumentów i komun
2025-12-05 11:30:40Forma zatrudnienia: Umowa o pracę Wymagane doświadczenie: Obsługa klienta minimum 1-roczne. Tryb pracy: dostosowany do Twoich potrzeb; ½ etatu Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamJustGYM, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyk
2025-12-05 11:30:40Your Main Responsibilities Your responsibilities will be varied and essential to the smooth running of our operations: 1. Administrative and Organizational Support * Calendar management * Reception of visitors by telephone/in person. * Mail and..
2025-12-05 11:27:37Asystent działu logistyki37_REQ2025066537Obowiązki procedowanie zapytań i wniosków pracowników, w porozumieniu z działem HRwspółpraca z agencjami pracy tymczasowej w kontekście administracji dokumentacji pracowników tymczasowychkomunikacja wewnę
2025-12-05 10:59:38VALEO ELECTRIC AND ELECTRONIC SYSTEMS SPÓŁKA...Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa zleceń międzynarodowych od stałych klientów, telefoniczny i mailowy kontakt z firmami oferującymi ładunki dla aut ciężarowych za pośrednictwem giełd transportowych, administrowanie danymi w systemie..
2025-12-05 10:41:27Dyspozycyjność do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzinowym, Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta, Umiejętność pracy w zespole Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy pod presją czasu i klienta Skrupulatność i rzetelno
2025-12-05 10:25:17DevireYou are fluent in German or Dutch or Spanish or Portuguese or Spanish or French or Swedish (B2/C1) and English is not foreign to you (B2). You demonstrate high personal culture. MS Office package has no secrets for you. You are a motivated perso
2025-12-05 10:25:17AntalTwój zakres obowiązków, Wparcie administracyjne realizacji międzynarodowych zleceń transportowych, Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, Obsługa dokumentów przewozowych oraz weryfikacja ich poprawności, Ścisła współpraca ze spedytorami
2025-12-05 09:41:21Twój zakres obowiązków, Wykonywanie czynności administracyjnych, ścisła i bieżąca współpraca z Sekretariatem , Wprowadzenie i weryfikacja danych w wewnętrznym systemie, tworzenie raportów, Systematyczne prowadzenie ewidencji sprzętu/ wyposażenia
2025-12-05 09:41:21Twój zakres obowiązków, Ewidencja kosztowa sprzętu wykorzystywanego w procesie budowy, Rozliczanie najmu sprzętu, Rozliczanie usług podwykonawczych, Nadzór nad procesem zakupowym, Nadzór logistyczny nad opakowaniami zwrotnymi, Nadzór nad procese
2025-12-05 09:41:18Twój zakres obowiązków, Prowadzenie istniejącej dokumentacji infrastruktury z uwzględnieniem przygotowania do inspekcji ISO, UDT, audytów wewnętrznych, Prowadzenie dokumentacji projektów związanych z rozbudową lub modernizacją infrastruktury..
2025-12-05 09:41:17Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa biura i recepcji, dbanie o porządek i zaopatrzenie., Obsługa korespondencji i przesyłek., Wsparcie Prezesa i Wiceprezesa w bieżących zadaniach., Przygotowywanie i ewidencja faktur, współpraca z..
2025-12-05 09:41:16Jasne — wracam do poprzedniej wersji (bez wzmianek o wellness/termach). # Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością (mężczyzna 18–35) – 50 zł brutto/h 38-letni, aktywny mężczyzna z niepełnosprawnością poszukuje energicznego Asystenta Osobist
2025-08-18 05:05:28Pro-TRATE Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma, będąca dystrybutorem implantów ROOTT (TRATE AG) na terenie Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Słowacji, Czech, Słowenii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Serbii, Norwegii, Sz
2025-08-18 21:05:28