Twój zakres obowiązków, Przegotowywanie raportów i zestawień w Excel, Przygotowywanie ofert cenowych, Przygotowywanie prezentacji Power Point, Praca w systemie CRM – funkcja Key User w GEALAN Polska - szkolenia dla nowych i obecnych użytkowników,..
2024-04-16 11:40:32Dla naszego Klienta, znanej międzynarodowej firmy o globalnym i rozpoznawalnym brandzie poszukujemy aktywnej i zaangażowanej osoby na stanowisku Asystent/Asystentka Zarządu. Nasz Klient oferuje pracę stacjonarną z okazjonalną możliwością pracy w domu
2024-02-15 17:55:03Aplikuj na stanowisko Asystent / Asystentka ds. ubezpieczeń Branża finansowa Poszukujemy komunikatywnych i kreatywnych pracowników do obsługi oraz pozyskiwania Klientów. Oferujemy: elastyczny grafik stawka + prowizja. Jeśli poniższe zagadnienia opisu
2024-02-26 16:14:37Studium Języków Obcych w Łodzi pilnie poszukuje kandydatów na stanowisko kierownika sekretariatu / koordynatora kursów językowych Obowiązki: kompleksowa obsługa sekretariatu szkoły, koordynacja spraw związanych z organizacją kursów językowych, nadzór
2024-03-04 19:41:38OBOWIĄZKI: Kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym: • obsługa korespondencji firmowej, • przygotowywanie kalendarza spotkań • archiwizacja dokumentów • prowadzenie elektronicznej księgi ewidencji uczniów • przygotowywanie umów i gromadzenie dokumenta
2024-03-04 19:41:16Firma Konimpex poszukuje kandydatów do pracy w magazynie w Łodzi na stanowisko: Referent ds. Administracji GŁÓWNE ZADANIA: • prowadzenie dokumentacji magazynowej. • przygotowanie dokumentacji transportowej. • raportowanie wydań/przyjęć. • komunikacja
2024-03-29 10:59:53Twój zakres obowiązków, współpraca z zespołami audytowymi z całej Polski przy przeprowadzaniu wybranych procedur oraz całości badania sprawozdania finansowego – w zależności od zespołu,, weryfikacja wybranych pozycji sprawozdania finansowego do..
2024-04-06 00:40:06Dziedzina: Handel zagraniczny Stanowisko: Specjalista ds. produktu i kontaktu z klientem Branża: Przemysłowa - włókiennicza - maszyny, części, surowce Trzeba postawić sprawę jasno - praca u nas to nie parzenie kawy ;) Już pierwszego dnia dostaniesz z
2024-04-05 17:32:22Twój zakres obowiązków, Fakturowanie sprzedaży towarów w firmie, Kontrola stanów magazynowych, Informowanie Klientów o bieżących dostawach i stanach magazynowych, Kontakt z dostawcami, Kontrola dokumentów dotyczących zamówień..
2024-04-08 00:40:08Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, , Wsparcie Agenta w codziennej pracy związanej z:, , obsługą istniejącego portfela klientów,, opracowaniem zapytań ofertowych,, przygotowywaniem materiałów dla Klientów,, wsparcie w budowaniu i..
2024-04-08 13:40:35Kancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wychodząc
2024-04-08 11:20:20Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przyjmowanie i rozsyłanie telefonów oraz maili, Organizacja spotkań i konferencji oraz rezerwowanie sal, Zarządzanie dokumentacją biurową, Archiwizowanie dokumentów,..
2024-04-09 04:40:03Your responsibilities, Support of sales (inside & field) on supplier offer, special price request, sample requests, technical questions, Supporting Bill of material tasks, Supporting Product Manager with reporting and analysing, Conducting own..
2024-04-09 15:40:38Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa telefoniczna i mailowa Klientów firmy,, Bieżąca obsługa zamówień składanych przez Klientów,, Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej,, Organizacja logistyki i transportu zamówień,, Stała współpraca z..
2024-04-10 15:40:51Twój zakres obowiązków, Dbałość o jakość obsługi klientów , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przyjmowanie i wykonywanie telefonów , Zarządzanie dokumentacją biurową , Wystawianie faktur , Prowadzenie firmowego konta na Facebooku..
2024-04-11 12:40:44Twój zakres obowiązków, ewidencjonowanie zleceń dla poszczególnych grup robót;, sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów OT na wytworzone w dziale oraz zakupione wyroby;, fakturowanie robót i materiałów;, współpraca z magazynem w zakresie..
2024-04-11 12:40:45Twój zakres obowiązków, - wsparcie działu sprzedaży poprzez obsługę wniosków na finansowania bankowe,, - weryfikowanie zdolności kredytowej klientów,, - obsługa klientów i dokumentacji,, - dbałość o utrzymywanie najwyższych standardów obsługi..
2024-04-11 17:40:27W związku z rozwojem Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA oddział w Łodzi zatrudni referenta do spraw handlu. Wymagania: - wykształcenie minimum średnie, - komunikatywność, - prawo jazdy kat. B mile widziane Istnieje możliwość przyuczenia. Do obowiązków
2024-04-11 11:04:56Twój zakres obowiązków, Bieżąca bezpośrednia i telefoniczna obsługa petentów, obsługa systemu komputerowego, praca z dokumentamj..
2024-04-15 11:40:45InterKadra to agencja pracy tymczasowej i doradztwa personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb
2024-04-15 15:37:16InterKadra Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, analiza i rozliczanie czasu pracy kierowców, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentów, weryfikacja reklamacji, współpraca z kierowcami, bieżąca współpraca z działem sprzedaży,..
2024-04-15 16:40:31Twój zakres obowiązków, wprowadzanie i zarządzanie informacjami w systemie bazodanowym, wykonywanie zadań administracyjnych i biurowych, wspierających bieżącą pracę działu, aktywne wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach..
2024-04-15 17:40:30Opis zadań:praca biurowa, wprowadzanie dokumentów, archiwizacja, pomoc w pisaniu pism urzędowych /NABÓR staż F.P. alg./ Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 1 790,3 PL
2024-04-15 18:41:12Twój zakres obowiązków, wsparcie działu handlowego przy bieżących działaniach, realizacja powierzonych zadań - przygotowanie ofert, cenników handlowych, przestrzeganie wysokich standardów obsługi klienta, identyfikacja potrzeb klienta, nadzór nad..
2024-04-15 19:40:05Technikum fryzjersko-kosmetyczne w Łodzi zatrudni sekretarkę do bieżącej obsługi sekretariatu szkoły
2024-04-15 12:17:45Twój zakres obowiązków, Prowadzenie działań usprawniających proces sprzedaży, Nadzór nad realizacją zamówień klientów eksportowych, Przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej i fakturowanie sprzedaży, Nadzór nad dokumentacją potwierdzającą dostawy..
2024-04-16 10:40:31Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Współpraca z Klientami i podwykonawcami Organizowanie operacji transportowych przy zachowaniu ustalonych z Klientem warunków Monitorowanie obsługiwanych zleceń, nad
2024-01-17 09:40:02ManpowerNasz klient jest firmą z wieloletnim doświadczeniem funkcjonującą w branży TSL. Działają w sektorze usług: logistycznych, spedycyjnych i transportowych. Trudnią się spedycją obejmującą zarówno rynek międzynarodowy, jak i krajowy.W ZAKRES ICH USŁUG WC
2024-02-06 13:15:04www.TeamQuest.plCo będzie należało do Twoich zadań? - wprowadzanie danych do systemu; - weryfikacja zapytań w systemie; Oczekujemy: - znajomości języka duńskiego (minimalny poziom B1/B2 - nie wymagamy innego języka Oferujemy - praca w biurze -umowa o pracę - wynagro
2024-02-29 16:52:15Jesteśmy RentFlat24, platformą do wynajmu długo i średnioterminowego apartamentów, mieszkań oraz pokoi. Pomagamy studentom i osobom pracującym z zagranicy oraz Polski wynająć swoje idealne lokum, a Właścicielom znaleźć ich wymarzonego Najemcę. W ciąg
2024-03-09 09:02:26Rozpocznij pracę, która ma znaczenie. W Hart Logistics tworzymy zespoły pełne talentów, pasji do spedycji, motywacji do budowania relacji, aby pomóc naszym klientom w dostarczaniu innowacyjnych
2024-04-08 12:37:10Hart Logistics Sp. z o. o. Sp. kTwój zakres obowiązków, - prowadzenie kasy, spraw kadrowych i płacowych, sekretariatu, - współpraca z księgowością, - prowadzenie spraw członkowsko - mieszkaniowych, - praca od 01.06.2024r., ..
2024-04-16 11:40:32Twój zakres obowiązków, realizowanie zleceń spedycyjnych w transporcie drogowym krajowym oraz międzynarodowym, planowanie i koordynowanie aut podwykonawców, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, pozyskiwanie i rozszerzanie współpracy z..
2024-04-16 12:40:36Twój zakres obowiązków, Obsługa Biura, Obsługa sekretariatu, Nadzorowanie i odbiór korespondencji pocztowej,, Realizacja zamówień administracyjnych, Koordynacja kalendarza oraz organizacja spotkań i podróży służbowych,, Zbieranie i opracowanie..
2024-04-16 14:40:33Twój zakres obowiązków, Nasi klienci są w centrum naszej działalności, a nasi Asystenci Sprzedaży tworzą najlepsze doświadczenia Lush dla każdego z nich., , Nasi Asystenci Sprzedaży wnoszą pozytywną energię do sklepu, zawsze łącząc się z naszymi..
2024-04-16 15:40:39Poszukujemy pracownika biurowego ze znajomością języka niemieckiego na poziomie minimum B1. Nie wymagamy doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy Praca w biurze w centrum miasta Praca na cały etat lub dodatkowa np. dla studentów Zapraszam do aplikacj
2024-04-16 14:38:53Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:11:55Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2024-04-16 11:10:54Twój zakres obowiązków, · weryfikacja kontrahentów, · organizacji zleceń w programie VMS, · wystawianie dokumentów w programie Symfonia , · obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, · dbanie o poprawność..
2024-04-17 16:40:26Witam szukam astytenki na Targi Motoryzacje warunek konieczny musi być atrakcyjna
2024-04-17 12:54:21Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu,, Koordynacja obiegu dokumentów, faktur, zleceń i informacji,, Zakupy i zaopatrzenie biura,, Tworzenie prezentacji, pism i dokumentów,, Obsługa Klientów, udzielanie informacji o ofercie Spółki,..
2024-04-18 08:40:12Twój zakres obowiązków, koordynacja prac sekretariatu i kompleksowa jego obsługa, , współpraca z zarządem,, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami/biurami w firmie, , prowadzenie kalendarza spotkań, , odbiór i..
2024-04-18 09:40:34Opis stanowiska: Wykonywanie analiz i badań laboratoryjnych; Autoryzacja badań; Obsługa aparatury medycznej; Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
2024-04-18 14:43:55Twój zakres obowiązków, Kompleksowa organizacja spotkań biznesowych, udział w konferencjach, zapewnienie niezbędnych zasobów i materiałów na spotkania, Przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji związanej z obsługą umów, Zarządzanie zapytaniami..
2024-04-18 15:40:35Opis zadań:- zapoznanie z regulaminami organizacji pracy i przepisami BHP,- obsługa urządzeń biurowych,- wysyłka korespondencji z biura- obsługa beneficjentów Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1
2024-04-18 18:41:14Poszukujemy Asystentek do obsługi klienta więcej informacji w korespondencji. Jeśli jesteś zainteresowana zostaw nr kontaktowy. Stanowisko asystenki biznesowej. ŁÓDŹ
2024-04-18 11:07:38Witam, zaangażuje atrakcyjną dziewczynę jako asystentkę . Możliwość elastycznego grafiku. Stałe zlecenie. Kieszonkowe 10 tys mc. Więcej na priv. Pozdrawiam
2024-04-18 10:02:48Twój zakres obowiązków, Obowiązki:, , Zarządzanie aktami osobowymi pracowników., , Planowanie i ustalanie grafików pracy., , Aktywne poszukiwanie i rekrutowanie nowych pracowników., , Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń i..
2024-04-19 08:40:11Twój zakres obowiązków: Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca, Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich, Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji, Udział w opracowywaniu i aktua
2024-04-19 11:21:08Twój zakres obowiązków, prowadzenie repertorium aktów notarialnych , kontakt z klientami, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie wypisów aktów notarialnych ..
2024-04-20 18:40:03Twój zakres obowiązków, przygotowywanie ofert dla handlowców, wsparcie działu handlowego, utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami;, sprawdzanie i modyfikowanie zamówień;, nadzór nad procesem realizacji zamówienia, przygotowywanie dokumentów..
2024-04-22 09:40:37